Trippeltrippelquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe trouwens geen 1,5 uur over 8 km.. denk rond de 2 uur, want korte pootjes
Armstukken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het met de temperatuur?
korte broek en shirt? of toch nog beginnen met een jasje of armstukken?
Ik had het wel op een gegeven moment warm met een tshirt en een winddichte jas aan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het met de temperatuur?
korte broek en shirt? of toch nog beginnen met een jasje of armstukken?
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..quote:
Nee, daar is het weer te warm voor.quote:
Daar heb je het op uitgezocht of nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..
Dus die liepen in een soort gestrekte draf in de pauze en ik had zoiets van; ja ik zie jullie daar wel.
Waar ik nu werk zijn ze allemaal wat relaxter en niet zo groot
Ik slaap bijna altijd onderbroken jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij altijd een nachtbrakertje.
Ja, ik heb een vergelijkend waren onderzoek gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb je het op uitgezocht of niet
niks mis mee.quote:
Oh ik dacht voor onder je jas of truiquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
Als je smorgens begint en het nog wat koud is voor korten mouwen.
zodra het warm genoeg is duw je ze in je zak
Zijn ze nooit op je gaan staan per ongeluk?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..
Dus die liepen in een soort gestrekte draf in de pauze en ik had zoiets van; ja ik zie jullie daar wel.
Waar ik nu werk zijn ze allemaal wat relaxter en niet zo groot
Welkom in Engeland.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toch nog opmerkelijk veel mensen buiten![]()
AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE WEG
Hoepel toch op, tante Toos.
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze nooit op je gaan staan per ongeluk?
Ik ga zo fish and chips halen in dat gevalquote:
Dat aura heb ik ook altijd als ik buiten loop, hoef nooit voor anderen aan de kant, ze gaan allemaal voor mij opzijquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder heb ik een soort aura om mij heen dat mensen liever afstand willen houden en dat vind ik prima
Het valse chihuahua effect.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.
Verder heb ik een soort aura om mij heen dat mensen liever afstand willen houden en dat vind ik prima
Waarschijnlijk komt dat omdat jij de pas er flink in hebt zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat aura heb ik ook altijd als ik buiten loop, hoef nooit voor anderen aan de kant, ze gaan allemaal voor mij opzij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |