Klein traumaatjequote:Op vrijdag 22 april 2022 22:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat hier duidelijk over anaal hè
Waar zei je dat dan ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry dat ik je een potentiële hoer noemde want dat meende ik niet.
Ooit een onverwachte vinger erin gedouwd gekregen?quote:
Is je maar geraden ook!quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet, neem het terug hoor, ik ben gewoon een beetje baldadig vanavond.
Ex die me speciaal dat gaatje aanbood want de rest was al niet zo speciaal meer volgens haar, ik met tegenzin aan het werk maar toen heeft ze anderhalf uur daarna zitten huilen onder de douche dus tjaquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ooit een onverwachte vinger erin gedouwd gekregen?
Aanrandingquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex die me speciaal dat gaatje aanbood want de rest was al niet zo speciaal meer volgens haar, ik met tegenzin aan het werk maar toen heeft ze anderhalf uur daarna zitten huilen onder de douche dus tja
Mindere ervaringquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex die me speciaal dat gaatje aanbood want de rest was al niet zo speciaal meer volgens haar, ik met tegenzin aan het werk maar toen heeft ze anderhalf uur daarna zitten huilen onder de douche dus tja
Oh ja joh?quote:
Lag een beetje aan haar, hapje teveel van het bord in een wilde bui, voelde me wel klein daarna.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mindere ervaringkan daar niet over meepraten, heb nooit slechte ervaringen gehad op dat gebied eigenlijk
Here you goquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje nog een keer voor me, met die beesten in dat Schotse bos, dat sprookje?
De nadaquote:
Oh , toch nog een beetje leven in de brouwerijquote:
Hoe maakt u het?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh , toch nog een beetje leven in de brouwerijhoi!
Prima hoor, en met u?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Snoep verstandig, eet een appel.
Goedgekeurd door het collectief van Wattenschijfjes.
Het beetje leven leek net bijna afgelopen toen ik me verslikte in een snackjequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het beetje leven leek net bijna afgelopen toen ik me verslikte in een snackje
Maar verder niks te klagen
Oh, zo'n programma is hier ook (geweest).quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb last van plaatsvervangende schaamte.. zit zo'n programma te kijken waarbij Duitse vrouwen met een man in Afrika trouwen die ze op vakantie of via internet ontmoet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |