En mij eventjes meeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.. gewoon 1,5 uur rijden voor worst worst worst en gevulde koeken
Nou, het is ook vaak een reactie op mensen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef Ama het volgende:
Mijn gezicht zit zo gewoon het makkelijkste.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga voor pasta.
Het is heet vandaag man man man
Zeker, die koeken verkopen zichzelf nietquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:09 schreef Haags het volgende:
Ik heb een puist op mijn kont en die doet pijn.
Dat wilde ik even gezegd hebben.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent in Nederland. Waarom.eet je geen stamppot?
Ik doe het ook niet meer op dit moment.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, die koeken verkopen zichzelf niet
Dat is totaal anders, wij hebben zeehavens en hier komen alle lekkere hapjes van de wereld langs, daar tillen ze gewoon een steen op, vinden er een oude schoenzool onder en roepen pizza, one hundred Baht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent in Nederland. Waarom.eet je geen stamppot?
Valt nog wel mee qua reistijd dan voor jou naar het verre oostenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.. gewoon 1,5 uur rijden voor worst worst worst en gevulde koeken
Noord/oostenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog wel mee qua reistijd dan voor jou naar het verre oosten
Definitief niet meer ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer op dit moment.
Ik vergis me.. het is bijna 2,5 uur rijdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog wel mee qua reistijd dan voor jou naar het verre oosten
Jawel komt denk ik wel weer. Mijn beste vriend doet het de komende paar weken omdat hij even iets anders moet doen maar als hij weg is moet er toch iets veranderen. Maar ik zie ook nog wel gebeuren dat de winkel helemaal dicht gaat. Die meiden verkopen veel meer met grote bestellingen van buitenaf en ze staan op een boerenmarkt nu elke zaterdag.quote:
Echt nietesquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is totaal anders, wij hebben zeehavens en hier komen alle lekkere hapjes van de wereld langs, daar tillen ze gewoon een steen op, vinden er een oude schoenzool onder en roepen pizza, one hundred Baht.
Oh, das jammerquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel komt denk ik wel weer. Mijn beste vriend doet het de komende paar weken omdat hij even iets anders moet doen maar als hij weg is moet er toch iets veranderen. Maar ik zie ook nog wel gebeuren dat de winkel helemaal dicht gaat. Die meiden verkopen veel meer met grote bestellingen van buitenaf en ze staan op een boerenmarkt nu elke zaterdag.
Het hoge noorden danquote:
Dat de winkel niet heel geweldig loopt is helaas wel een feit. Maar we zitten ook wel op een rot locatie wat dat betreft, helemaal achter verstopt in een park.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das jammer![]()
Wat vind je zelf?
Dat is gewoon de nationale gasreservequote:
Anders ga je zelf naar Thailand en eet je waar je zelf zin in hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van Thailand, het Thaise eten en jij gaat voor de toeristenprak
Oh, ja dat moet je ook maar net wetenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat de winkel niet heel geweldig loopt is helaas wel een feit. Maar we zitten ook wel op een rot locatie wat dat betreft, helemaal achter verstopt in een park.
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja dat moet je ook maar net weten
quote:Onder het zadel durft hij soms wat te schrikken en ook een keer omhoog te komen hier moet je dus mee om kunnen gaan, hoe zekerder jij bent in het zadel hoe zekerder hij is onder het zadel.
quote:je bent dus niet bang om te vallen en bent stabiel in je zit e.d en mocht je vallen stap je weer op en geeft niet op.
Nee, bedankt.quote:je hebt er begrip voor dat ik 3 kids heb waarvan 2 altijd thuis dus altijd is er wel een kind bij en kunt dus ook wat omgaan met kleine kids.(hiermee bedoel ik niet dat je oppas moet spelen maar wel in communicatie/spel reageren op hun ipv te negeren)
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Anders ga je zelf naar Thailand en eet je waar je zelf zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |