Dat was ook geen succesquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:57 schreef Zorro het volgende: [..] Misschien moet iemand het even gaan vragen aan de Chinees in de lokale friettent.
Zeker omdat hij Chinees is, racistquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was ook geen succesIk ga uit van de uitspraak zoals Ho Pin Tung die aangeeft
Dat lijkt me het beste plan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was ook geen succesIk ga uit van de uitspraak zoals Ho Pin Tung die aangeeft
Zoveel mag je niet meer veranderenquote:
Mag ook wel een keertje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noemen ze bij de bochten bij hun naam nu? Ongekend
Geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noemen ze bij de bochten bij hun naam nu? Ongekend
Leclerc voor hij een tijd neerzet.quote:
Zul je zien dat Verstappen zo de hekken in vliegt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Leclerc voor hij een tijd neerzet.
BRING BACK MASIquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vroeger was dit gewoon geel joh, dat snelle gezwaai met rood elke keer.
Senna is hier wel de muur ingereden ja!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vroeger was dit gewoon geel joh, dat snelle gezwaai met rood elke keer.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Senna is hier wel de muur ingereden ja!!
Bedoel je niet DHL?quote:
Duurt Heel Lang?quote:
Wil ik niet wetenquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
De groeten, ik ga zo gewoon mijn trein halen hoor..
@Zipportal heeft een foto van je trein.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Na de 2e sector lag ie 1,1 seconde voor dus zelfs met liften in de laatste sector kon ie nog veel overhouden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:25 schreef Starflyer het volgende:
Gaat-ie van zijn gas, is hij nog het snelst
Dat moet jouw wel lukken met jouw 100000 nattekatjesquote:
jouwquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet jouw wel lukken met je 100000 nattekatjes
Neh, dat zijn Canada 2011 taferelenquote:
Zo is er weinig aan ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:27 schreef DKUp het volgende:
Nooit meer toffe regenraces met dit kutbeleid
Heeft hij echt ingehouden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:25 schreef Starflyer het volgende:
Gaat-ie van zijn gas, is hij nog het snelst
Spa 2021quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:27 schreef DKUp het volgende:
Nooit meer toffe regenraces met dit kutbeleid
Ben er laquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is gewoon rood omdat de kwali anders al afgelopen is. Zou beter zijn voor Max deze keer, maar ik vind het wel logisch. Als ze in de race maar niet zo'n enorme roodverschuiving hebben.quote:
Ja, was overduidelijk te horen.quote:
Die stond helemaal stil.quote:
Maar dat is toch belachelijk? Een rode vlag is er om gevaarlijke situaties te voorkomen en nergens anders voor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is gewoon rood omdat de kwali anders al afgelopen is. Zou beter zijn voor Max deze keer, maar ik vind het wel logisch. Als ze in de race maar niet zo'n enorme roodverschuiving hebben,
Nee dat kan niet he. Als je P1 houdt gaat niemand je voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
Achja Leclerc gaat hem morgen toch wel voorbij als hij P1 houdt
Ik hoop zondag ookquote:
Het is gevaarlijk voor de marshalls om de wagen weg te halen als er in de regen auto's langsrijden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:27 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een dom gedoe dit. Een rode vlag moet er alleen zijn als het zeer gevaarlijk is.
De auto hoeft helemaal niet weggehaald te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk voor de marshalls om de wagen weg te halen als er in de regen auto's langsrijden.
Ja, dat was zelfs te horenquote:
Nee iemand die er daar afvliegt tegen die auto aan is een prima idee.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De auto hoeft helemaal niet weggehaald te worden.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee iemand die er daar afvliegt tegen die auto aan is een prima idee.
Jules Bianchiquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk voor de marshalls om de wagen weg te halen als er in de regen auto's langsrijden.
Natuurlijk wel. Je wil niet het risico lopen dat er iemand in de regen afglijdt en tegenaan rijdt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De auto hoeft helemaal niet weggehaald te worden.
Of onder door schiet op die autoquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je wil niet het risico lopen dat er iemand in de regen afglijdt en tegenaan rijdt.
Dat kan helemaal niet, Bottas heeft die auto niet voor niets daar neer gezet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je wil niet het risico lopen dat er iemand in de regen afglijdt en tegenaan rijdt.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef beantherio het volgende:
Pakte Leclerc laatst ook niet een snelste ronde terwijl er ergens geel hing?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef beantherio het volgende:
Pakte Leclerc laatst ook niet een snelste ronde terwijl er ergens geel hing?
Als hij daar kan komen kan een ander dat ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, Bottas heeft die auto niet voor niets daar neer gezet.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als hij daar kan komen kan een ander dat ook.
Daarom zwaaien ze ook geel. Rood is echt overdreven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als hij daar kan komen kan een ander dat ook.
Ze doen het daarom ook alleen maar om die anti-climax te voorkomen. Heeft met veiligheid niets te maken in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom zwaaien ze ook geel. Rood is echt overdreven.
Dat deden ze bij Bianchi ook. Dubbel geel zelfs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom zwaaien ze ook geel. Rood is echt overdreven.
Dat denk ik ook. Allemaal met koude banden over de baan glibberen terwijl de druk er flink op staat. Dat gaan ze niet allemaal overleven.quote:
Dat was echt een freak ongeluk. Net alsof er elk seizoen auto's op een kraan klappen naast de baan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:38 schreef MoreDakka het volgende:
Dit vergelijken met Bianchi is echt belachelijk
Heb je die crash überhaupt gezien?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:38 schreef MoreDakka het volgende:
Dit vergelijken met Bianchi is echt belachelijk
Die kraan zou er zonder die eerdere crash ook helemaal niet staan inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was echt een freak ongeluk. Net alsof er elk seizoen auto's op een kraan klappen naast de baan.
Hij crashte tegen een kraan, niet een andere auto. En de halo had Bianchi ook niet gered.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je die crash überhaupt gezien?
Vanwege die crash zijn ze wat voorzichtiger geworden en is die Halo gekomen.
In after editquote:
Sinds dit jaar weer wel.quote:
quote:
Je weet dat Vettel niet meer voor Ferrari rijdtquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds dit jaar weer wel.
Achterlijk sprintgedoe.
Nee toen telde sprintwinst als polequote:
Jawel. Dat is aangepast.quote:
Dat was verwarring van wel of nietquote:
Die ene 1 pole van Max en Perez is toch met Red Bull Powertrains?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:43 schreef Nober het volgende:
75 Red Bull Racing pole positions
44 Sebastian Vettel (44 Renault)
14 Max Verstappen (14 Honda)
13 Mark Webber (13 Renault)
3 Daniel Ricciardo (3 Tag Heuer)
1 Sergio Pérez (1 Honda)
0 David Coulthard
0 Christian Klien
0 Vitantonio Liuzzi
0 Robert Doornbos
0 Daniil Kvyat
0 Pierre Gasly
0 Alex Albon
Niet voor de statistieken, nee.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dus je kunt nu 2 poles scoren in 1 weekend?
Ik ben blij dat jij geen race director bent. Levensgevaarlijke situaties zou dat opleveren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:43 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom nou weer rood als het toch niet uitmaaktWat een farce begint dit te worden zeg.
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dus je kunt nu 2 poles scoren in 1 weekend?
Misschien heb je het gemist maar er bestaat ook zoiets als een gele vlagquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen race director bent. Levensgevaarlijke situaties zou dat opleveren.
Natuurlijk is dit rood. Die wagen staat er gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, wij kijken gewoon rustig thuis dit weekend.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:46 schreef Marcoss het volgende:
Fijn dat de interviewer eens niet zo enthousiast is!
Dat zou gekund hebben in droog weer, maar het is nat op de baan en ze willen ongeluk zoals die Bianchi voorkomen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist maar er bestaat ook zoiets als een gele vlag
Klopt. Maar zeker bij Norris was dat geen optie. Zeker niet in de kwalificatie als iedereen voor de snelste tijd gaat. Wat met geel niet eens zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist maar er bestaat ook zoiets als een gele vlag
Dat is het bewonderend gehijg van Toto geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef ondeugend het volgende:
En Lewis heeft alweer volume in zijn dreads gefohnt.
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Maar zeker bij Norris was dat geen optie.
Jack Plooij Zandvoort 2021quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien kan Perez nog wat in het Mexicaans zeggen zo.
Dos cervezas por favor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien kan Perez nog wat in het Mexicaans zeggen zo.
Net als Leclerc zijn pole wilde veiligstellen op Monaco vorig jaarquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn wilde theorie is dat Norris zijn P3 wilde veiligstellen.
Je wil niet dat daar een andere auto afgaat.quote:
Toen Max in de opwarmronde begon over geen grip dacht ik even dat hij juist zoiets van plan was. Maar als dat zo was dan was dat duidelijk niet nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn wilde theorie is dat Norris zijn P3 wilde veiligstellen.
Gewoon niet door Amsterdam Nieuw-West lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef Nober het volgende:
BREAKING CHARLES HEEFT Z'N NIEUWE HORLOGE NOG
Zeker niet in Rotterdam geweest tijdens het WKquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nog niet eerder zoveel rode vlaggen gezien denk ik
Dat heeft Schumacher in Monaco gedaan maar toe is ie gedikwalificeerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toen Max in de opwarmronde begon over geen grip dacht ik even dat hij juist zoiets van plan was. Maar als dat zo was dan was dat duidelijk niet nodig.
Quali duurder gewoon bijna een uur langer dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Z'n vorige van 3 ton was recent gestolen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon niet door Amsterdam Nieuw-West lopen.
Keertje vakantie China doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik had zoiets van "geniet er maar van zolang het duurt" maar ik begin me toch wel af te vragen of ze het dit seizoen nog gaan oplossen. Dit is race 4 en er is nog geen verbetering te zien. Dat terwijl het in potentie volgens mij helemaal geen langzame auto is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je mag het eigenlijk niet benoemen, maar wat geniet ik enorm van het gekloot van Mercedes. Niet vol op het gas kunnen op het rechte stuk omdat je gemilkshaked wordt
En dan Russel die zich in een interview afvraagt of de FIA nog iets aan purpoising gaat doen. Nee lul, dat moeten jouw engineers regelen.
Ja, en? Zelfde uitkomst als nu.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je wil niet dat daar een andere auto afgaat.
En met alleen (dubbel) geel zou het sowieso het einde van de kwalificatie zijn. Want snelle tijden kunnen dan niet meer gezet worden. Idem bij Bottas.
Morgen worden de eerste punten pas verdeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Magnussen en Haas![]()
Steiner is zeker al aan het feesten.
Mazespin dumpen is het beste wat ze hebben kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |