Moet jij wetenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
De groeten, ik ga zo gewoon mijn trein halen hoor..
@Zipportal heeft een foto van je trein.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Na de 2e sector lag ie 1,1 seconde voor dus zelfs met liften in de laatste sector kon ie nog veel overhouden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:25 schreef Starflyer het volgende:
Gaat-ie van zijn gas, is hij nog het snelst
Dat moet jouw wel lukken met jouw 100000 nattekatjesquote:
jouwquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet jouw wel lukken met je 100000 nattekatjes
Neh, dat zijn Canada 2011 taferelenquote:
Zo is er weinig aan ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:27 schreef DKUp het volgende:
Nooit meer toffe regenraces met dit kutbeleid
Heeft hij echt ingehouden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:25 schreef Starflyer het volgende:
Gaat-ie van zijn gas, is hij nog het snelst
Spa 2021quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:27 schreef DKUp het volgende:
Nooit meer toffe regenraces met dit kutbeleid
Ben er laquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is gewoon rood omdat de kwali anders al afgelopen is. Zou beter zijn voor Max deze keer, maar ik vind het wel logisch. Als ze in de race maar niet zo'n enorme roodverschuiving hebben.quote:
Maar dat is toch belachelijk? Een rode vlag is er om gevaarlijke situaties te voorkomen en nergens anders voor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is gewoon rood omdat de kwali anders al afgelopen is. Zou beter zijn voor Max deze keer, maar ik vind het wel logisch. Als ze in de race maar niet zo'n enorme roodverschuiving hebben,
Nee dat kan niet he. Als je P1 houdt gaat niemand je voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
Achja Leclerc gaat hem morgen toch wel voorbij als hij P1 houdt
Ik hoop zondag ookquote:
Het is gevaarlijk voor de marshalls om de wagen weg te halen als er in de regen auto's langsrijden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:27 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een dom gedoe dit. Een rode vlag moet er alleen zijn als het zeer gevaarlijk is.
De auto hoeft helemaal niet weggehaald te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk voor de marshalls om de wagen weg te halen als er in de regen auto's langsrijden.
Ja, dat was zelfs te horenquote:
Nee iemand die er daar afvliegt tegen die auto aan is een prima idee.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De auto hoeft helemaal niet weggehaald te worden.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee iemand die er daar afvliegt tegen die auto aan is een prima idee.
Jules Bianchiquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk voor de marshalls om de wagen weg te halen als er in de regen auto's langsrijden.
Natuurlijk wel. Je wil niet het risico lopen dat er iemand in de regen afglijdt en tegenaan rijdt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De auto hoeft helemaal niet weggehaald te worden.
Of onder door schiet op die autoquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je wil niet het risico lopen dat er iemand in de regen afglijdt en tegenaan rijdt.
Dat kan helemaal niet, Bottas heeft die auto niet voor niets daar neer gezet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je wil niet het risico lopen dat er iemand in de regen afglijdt en tegenaan rijdt.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef beantherio het volgende:
Pakte Leclerc laatst ook niet een snelste ronde terwijl er ergens geel hing?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef beantherio het volgende:
Pakte Leclerc laatst ook niet een snelste ronde terwijl er ergens geel hing?
Als hij daar kan komen kan een ander dat ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, Bottas heeft die auto niet voor niets daar neer gezet.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als hij daar kan komen kan een ander dat ook.
Daarom zwaaien ze ook geel. Rood is echt overdreven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als hij daar kan komen kan een ander dat ook.
Ze doen het daarom ook alleen maar om die anti-climax te voorkomen. Heeft met veiligheid niets te maken in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom zwaaien ze ook geel. Rood is echt overdreven.
Dat deden ze bij Bianchi ook. Dubbel geel zelfs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom zwaaien ze ook geel. Rood is echt overdreven.
Dat denk ik ook. Allemaal met koude banden over de baan glibberen terwijl de druk er flink op staat. Dat gaan ze niet allemaal overleven.quote:
Dat was echt een freak ongeluk. Net alsof er elk seizoen auto's op een kraan klappen naast de baan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:38 schreef MoreDakka het volgende:
Dit vergelijken met Bianchi is echt belachelijk
Heb je die crash überhaupt gezien?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:38 schreef MoreDakka het volgende:
Dit vergelijken met Bianchi is echt belachelijk
Die kraan zou er zonder die eerdere crash ook helemaal niet staan inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was echt een freak ongeluk. Net alsof er elk seizoen auto's op een kraan klappen naast de baan.
Hij crashte tegen een kraan, niet een andere auto. En de halo had Bianchi ook niet gered.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je die crash überhaupt gezien?
Vanwege die crash zijn ze wat voorzichtiger geworden en is die Halo gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |