SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Vind persoonlijk Winning Time op HBO wel vermakelijk, ben nu rond aflevering 6 geloof ik. Gaat ook, vooral, over Magic en hoe de Lakers een topteam werden in de 80s.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Morgen dus. Hopelijk is het wat en niet te veel homo troep van zijn omgebouwde zoon.
Deze is echt heel pijnlijk. En KAT heeft altijd foul trouble, zolang hij dat er niet uit krijgt wordt het nooit echt wat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Coach van de Wolves vraagt geen time-outs aan als ze 0-21 gaan en KAT laat weer zien dat die soft is.
Volgend jaar weer ballen met Murray en MPJ, dat komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
Echt heel erg zonde van Denver. Jokic weer met een geniale game, maar alles om hem heen is gewoon echt te zwak.
DeRozan heeft in de playoffs nogal eens de neiging om volledig te choken, daar waren ze in Toronto al langer achter toen ze hem met een strik erom afgooiden bij San Antonio. Hij is in al die jaren dus nog steeds niet volwassen geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:28 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis met 30 verliezen... Tegen Bucks zonder Middleton. DeFrozen? (wedstrijd niet gezien)
Ik heb de partij niet gezien, voor hetzelfde geld werd hij steeds helemaal klem gezet door de verdediging van de Bucks, dan is het taak van de teammaten om ipv hem te scoren/genoeg dreiging te brengen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
DeRozan heeft in de playoffs nogal eens de neiging om volledig te choken, daar waren ze in Toronto al langer achter toen ze hem met een strik erom afgooiden bij San Antonio. Hij is in al die jaren dus nog steeds niet volwassen geworden.
Bulls zijn als geheel kansloos tegen de Bucks, als ze even een beetje gas geven lopen ze zo 20 punten weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb de partij niet gezien, voor hetzelfde geld werd hij steeds helemaal klem gezet door de verdediging van de Bucks, dan is het taak van de teammaten om ipv hem te scoren/genoeg dreiging te brengen.
Bucks verdediging, tijdens het tweede kwart liep men al uit naar 23 punten voor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:28 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis met 30 verliezen... Tegen Bucks zonder Middleton. DeFrozen? (wedstrijd niet gezien)
Ik heb een stream die echt niet brak is; beeldkwaliteit is top, geen lag en ik zit op wifiquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Salina het volgende:
Hawks-Heat was een leuk potje met Atlanta als winnaar. Leuk, zit er nog een beetje spanning in de serie.
Bulls vielen me erg tegen. Had (zeker na die uitoverwinning) wat meer van verwacht maar dit was niet veel. Zonder Middleton zelfs.
Pelicans-Suns heb ik snel doorheen gezapt maar Hayes heb ik dan even gemist. Even terugzoeken dalijk.![]()
Straks Dallas-Utah. Geen idee of Donić al meedoet, was nog kielekiele dacht ik. Zou leuk zijn.
Heb geen ESPN of waar dit wordt uitgezonden dus zal morgenochtend wel weer terugkijken (geen zin in brakke streams).
Je mag die wel DM en dan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb een stream die echt niet brak is; beeldkwaliteit is top, geen lag en ik zit op wifi
Teveel shit naar z'n hoofd gekregen van het publiek?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Door dit soort gedrag hoop ik altijd dat die verkeerd van een trapje valt.
Dat kinderlijke gedrag laat die vaker zien . Westbrook , Drummond en ga zo maar door.quote:Op zondag 24 april 2022 03:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Teveel shit naar z'n hoofd gekregen van het publiek?
Ja ik vind het ook geen fijne gast. Hij was al gefrustreerd, zag hem een paar keer vallen door eigen schuld, zelfs dan kijkt hij alsof hem onrecht is aangedaan.quote:Op zondag 24 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kinderlijke gedrag laat die vaker zien . Westbrook , Drummond en ga zo maar door.
KD had het trouwens maar slecht met die Curry en die eigenwijze rotcoach die een systeem wilde uitvoeren
lolquote:Op zondag 24 april 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Mensen die zichzelf willen vastlijmen , volk wat net op tijd werd tegengehouden en nu dit
Shithole Minnesota
Das echt een beest geworden, draagt in zijn eentje dat hele team.quote:Op zondag 24 april 2022 14:37 schreef Kerftminister het volgende:
Die Tatum zeg, wat staat die te domineren.
2-3 weken zeiden ze.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef Hathor het volgende:
Phoenix is inderdaad 50% minder zonder Booker, hoe ernstig is die blessure eigenlijk?
Het is allemaal de schuld van Koos.quote:Op dinsdag 26 april 2022 03:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Koos zijn team , koos zijn coach , koos zijn club, koos zijn speelstijl en nu kansloos eruit .
3/30 driepunters bij de Jazz, dan win je natuurlijk nooit.quote:
Erg mooi. KD is een onsympathieke speler en Brooklyn een onsympathiek team.quote:Op dinsdag 26 april 2022 04:31 schreef Hathor het volgende:
KD had bij Golden State nog makkelijk 2 of 3 ringen kunnen pakken, maar hij moest zonodig naar dat labiele zooitje in Brooklyn.Een 'superteam' dat in de eerste ronde gesweept word, wat een afgang.
Oh dat is wel erg laag ja. Wat erin ging was van de bench op het einde zeker ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2022 06:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
3/30 driepunters bij de Jazz, dan win je natuurlijk nooit.
Wel een prima wedstrijd van Gobert, de rest brandhout.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 04:31 schreef Hathor het volgende:
KD had bij Golden State nog makkelijk 2 of 3 ringen kunnen pakken, maar hij moest zonodig naar dat labiele zooitje in Brooklyn.Een 'superteam' dat in de eerste ronde gesweept word, wat een afgang.
Jaja, dus het verschil tussen je 2 jaar (ruim)niet plaatsen voor de playoffs en een ring pakken is enkel KD? Ik geloof dat je KD een stukje groter nu maakt dan dat je bedoeling is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 04:31 schreef Hathor het volgende:
Curry schijnt een tijdje geblesseerd geweest te zijn, net als Thompson.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jaja, dus het verschil tussen je 2 jaar (ruim)niet plaatsen voor de playoffs en een ring pakken is enkel KD? Ik geloof dat je KD een stukje groter nu maakt dan dat je bedoeling is.
Maar dat is dus mijn punt, KD heeft helemaal geen titels weggegooid door weg te gaan bij GSW, zeker niet in hindsight. Die beginnen daar nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. Dus als die slim is gaat die na dit seizoen weer lekker terug (niet zo slim voor zijn portemonnee).quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Curry schijnt een tijdje geblesseerd geweest te zijn, net als Thompson.
KD is natuurlijk ook gewoon een monster, zeker de KD voor z’n blessures. Maar met een aftakelende feestende Harden, wappie Kyrie, niet spelende Simmons, en je enige andere 3-point threat (Harris) geblesseerd valt er ook weinig eer te behalen.
Je vergeet Seth Curry.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
en je enige andere 3-point threat (Harris) geblesseerd valt er ook weinig eer te behalen.
Ik denk dat de eigenaar en Kerr daar weinig zin in hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus mijn punt, KD heeft helemaal geen titels weggegooid door weg te gaan bij GSW, zeker niet in hindsight. Die beginnen daar nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. Dus als die slim is gaat die na dit seizoen weer lekker terug (niet zo slim voor zijn portemonnee).
Ik ben het wel met Powerloungen eens dat hij 2 a 3 titels heeft weggegooid door weg te gaan daar, maar niet per se de afgelopen 2 a 3 seizoenen. Curry had niet een heel seizoen aan de kant gezeten als KD er had geweest bijv. Al kan ik me niet herinneren of dat het seizoen was dat KD ook aan de kant zat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus mijn punt, KD heeft helemaal geen titels weggegooid door weg te gaan bij GSW, zeker niet in hindsight. Die beginnen daar nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. Dus als die slim is gaat die na dit seizoen weer lekker terug (niet zo slim voor zijn portemonnee).
Ik heb het niet over de afgelopen twee jaar, die waren vrij dramatisch voor GSW, maar nu ze allemaal weer fit zijn hadden ze met KD erbij gewoon weer voor een ring gegaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jaja, dus het verschil tussen je 2 jaar (ruim)niet plaatsen voor de playoffs en een ring pakken is enkel KD? Ik geloof dat je KD een stukje groter nu maakt dan dat je bedoeling is.
Trae was ook fantastisch. Meer Turnovers dan FGs in de hele seriequote:Op woensdag 27 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Coach, KAT en DLO zijn allen gevaarlijk dom
Volgens die arrogante huilebalk is dat de schuld van de scheids want miAmI iS fYsIeK eN dAt Is nIeT eErLiJkquote:Op woensdag 27 april 2022 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trae was ook fantastisch. Meer Turnovers dan FGs in de hele serie
Nou zeg dat wel, man man man.quote:Op woensdag 27 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Coach, KAT en DLO zijn allen gevaarlijk dom
Net gezien. Genot wel. Beetje Tom Chambers-vibes.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, man man man.
Dunk van Morant overigensKoekoek.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:02 schreef Salina het volgende:
Genot. Hopen dat de Lakers lekker veel verliezen dit jaar. En de Nets.
SEASONquote:![]()
Op woensdag 27 april 2022 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trae was ook fantastisch. Meer Turnovers dan FGs in de hele serie
Is goed gefaked maar is meer klungelig van Gobert dan zo super van Luka.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Net gezien. Genot wel. Beetje Tom Chambers-vibes.
Dit was ook genot.
Ook de reactie achteraf (einde filmpje). He can't guard me.
Wat is er kapot?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Iggy de opa heeft zijn laatste NBA game gespeeld
Nekblessure , hernia denk ik . En met die ouwe duurt alles erg lang tegenwoordig dus dat is over .quote:
Die no-look-bounce pass bedoel je zeker. Ach, zijn medespelers moeten daar onderhand ook wel aan gewoon zijn, dit doet hij wel vaker.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:28 schreef 3rr0r het volgende:
Geen handige pass op zo'n moment van Jokic... wel mooi daar niet van.
Ja maar dat is dusdanig riskant, op zo'n belangrijk moment, dat men het (alsnog) niet verwacht. Gordon maakt die turnover een beetje van schrik nog leek het. Maar de serie 4-1 verliezen ligt natuurlijk aan het missen van Murray.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die no-look-bounce pass bedoel je zeker. Ach, zijn medespelers moeten daar onderhand ook wel aan gewoon zijn, dit doet hij wel vaker.
Verder is dit Denver gewoon niet breed genoeg om mee te kunnen doen op dit niveau met 2/3 beste spelers geblesseerd.
Welke ploeg maakt volgens jullie momenteel het meeste indruk?
Porter zou je er ook bij kunnen noemen, die is ook wel beter als wat er nu staat.quote:Op donderdag 28 april 2022 07:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar dat is dusdanig riskant, op zo'n belangrijk moment, dat men het (alsnog) niet verwacht. Gordon maakt die turnover een beetje van schrik nog leek het. Maar de serie 4-1 verliezen ligt natuurlijk aan het missen van Murray.
Boston was het beste bezig leek het. Maar lastig vergelijken want het ligt vooral/mede aan je tegenstander hoe goed je eruit kan zien. Ik hoop zelf dat Miami de East wint.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:11 schreef Salina het volgende:
Dallas goden tweede ronde.
Nu Phoenix.
Ik hoop op Boston-Miami in de East.
Leuke matchups.
BOS-MIL wordt een kraker. MIA-PHI ook wel trouwens. Hopen dat ze Embiid er weer vroegtijdig uitjassen.
Ik wacht nog even op zijn exit interview na de WCF.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar zijn alle 'Westbrick' haters als Ja Morant zulke nummers in een playoff serie neer zet trouwens? Of past dat niet helemaal in het 'Ja Morant is een nieuwe superster' narratief?
Dit gaan de Warriors toch wel winnen neem ik aan. Verdedigend beter, en schieten ook beter.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op zijn exit interview na de WCF.
Spel wat Memphis speelt ligt ze niet . Zijn veel atletischer , pakken veel rebounds (Warriors zijn daar vrij matig in ) en hebben veel meer wapens om die kleine line-up af te straffen. Aaron Gordon kon in zijn laatste twee potten de Warriors mishandelen in de paint dus moet je je maar voorstellen hoe dat gaat tegen Morant/Clarke/Adams/JJ/Tillmann en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit gaan de Warriors toch wel winnen neem ik aan. Verdedigend beter, en schieten ook beter.
Waarom spelletjes spelen op een date?quote:
In het reguliere seizoen zijn ze wel een paar keer compleet overhoop gespeeld door Memphis.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit gaan de Warriors toch wel winnen neem ik aan. Verdedigend beter, en schieten ook beter.
Zie het ja, wel zonder Curry, Thompson en Green die keer. Andere verloren potten ook minimaal 1 van de 3 eruit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
In het reguliere seizoen zijn ze wel een paar keer compleet overhoop gespeeld door Memphis.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Waarom spelletjes spelen op een date?
Gewoon eerlijk zijn naar elkaar toe en maak er een leuke avond van. Hard-to-get is wel een beetje pass.
Ben wel benieuwd hoe die matchup GS-MEM uitpakt inderdaad. De kleine schutters van GS tegen het inside geweld van Memphis. Hopen dat de jeugd van MEM het de oudjes van GS lastig kan maken deze series.
Nog meer zin in DAL-PHO uiteraard.
* Doris knippert verleidelijk met ogen *quote:Op zondag 1 mei 2022 19:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die ene monotone commentator bij ESPN. Ik zoek wel een stream op.
Veel vrijheid voor Jaren Jackson Jr. en Brandon Clarke. Zijn berhaupt al goede offensieve rebounders, maar tegen de Warriors helemaal een field day.quote:
Jackson en Clarke kunnen wel een potje verdedigen ja. Memphis is zo compleet man.quote:
Myers bedanktquote:Op zondag 1 mei 2022 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Veel vrijheid voor Jaren Jackson Jr. en Brandon Clarke. Zijn berhaupt al goede offensieve rebounders, maar tegen de Warriors helemaal een field day.
Pareltjes uit de lage draft erbij zoals een Tillman of Bane . Optimaal gescoutquote:Op zondag 1 mei 2022 22:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Jackson en Clarke kunnen wel een potje verdedigen ja. Memphis is zo compleet man.
quote:
Jaren Jackson is wel echt een foul machine, dit had hij ook tegen Minny (en al z'n hele carrire).quote:Op zondag 1 mei 2022 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
Die scheidsrechters fluiten alles in GSW's voordeel.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als de Warriors dit nog winnen dan eet ik m’n schoen op.
Hier krijgen we geen beelden vanquote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staan de beelden op TikTok, Facebook of Instagram?quote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie is die andere dwaas? Je hoort Francisco zowat .et zijn ogen rollen zo nu en danquote:Op maandag 2 mei 2022 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Francisco Elson trouwens een heerlijke co-commentator. Uiteraard verstand van zaken vanuit zijn ervaring, maar ook echt liefhebber.
ik wacht op de beelden hahaquote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heb je Durant en Giannis wel eens gezien op die leeftijd? Durant is zelfs nu nog erg smal.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die Chet Holmgren is ook een tandenstokertje he, kan me niet voorstellen dat dat een succes wordt in de nba.
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je Durant en Giannis wel eens gezien op die leeftijd? Durant is zelfs nu nog erg smal.
Die Brooks is een randdebiel. Smerige playquote:Op woensdag 4 mei 2022 04:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Grizzlies hebben een interessante tactiek gevonden : Gewoon alle Warriors uitschakelen/ernstig blesseren.
Brooks heeft ervoor gezorgd dat Morant eigenlijk geen tegenstand meer heeft want Payton was de enige die hem nog redelijk in bedwang hield .quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Brooks is een randdebiel. Smerige play
Green mag z’n DPOYs waar gaan maken nu. Nou heb ik opzich ook wel het idee dat als iemand zich op zo’n Morant kan focussen en het nog voor elkaar krijgt om hem enigzins te stoppen, het Green en iemand als Beverley zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brooks heeft ervoor gezorgd dat Morant eigenlijk geen tegenstand meer heeft want Payton was de enige die hem nog redelijk in bedwang hield .
Het wanbeleid van Myers zal zich wreken als Green zich bezig moet houden met Morant ( wie dan voor JJJ en elke andere grote man?)quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Green mag z’n DPOYs waar gaan maken nu. Nou heb ik opzich ook wel het idee dat als iemand zich op zo’n Morant kan focussen en het nog voor elkaar krijgt om hem enigzins te stoppen, het Green en iemand als Beverley zijn.
Zelfs met de monster game van Morant was het nog close, dus ik zie Memphis er nu niet ineens mee weg lopen. Brooks zal wel 1 a 2 games missen ook.
Allstar Wiggins en Klay misschien? Geen idee, ken de schemes van GSW niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het wanbeleid van Myers zal zich wreken als Green zich bezig moet houden met Morant ( wie dan voor JJJ en elke andere grote man?)
Klay is te langzaam , die hebben ze dan op Bane gezet . En bij Wiggins moet je weer iets verwachten en dat trekt die zoals altijd niet . Nee Payton was de enige die het hem lastig kon maken helaas .quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Allstar Wiggins en Klay misschien? Geen idee, ken de schemes van GSW niet.
Green kan natuurlijk ook helpen zodat de weg naar de basket niet constant open ligt voor Morant. OKC heeft toen die Utah series verloren doordat Gobert en Adams uitschakelde en Westbrook de weg versperde richting de basket. Nou is JJJ wel een veel betere spacer dan Adams natuurlijk.
Ja ik zag dit en schudde ook al m'n hoofd. De scheidsen trappen erin door z'n naam/status... Het is wel sluw maar als je zo moet winnen heb je de gunfactor niet mee nee.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Er zijn mensen die hem een titel gunnen
Dodelijke aderlating ja. Batman mask in 3,2,1. Maar de Heat zijn te goed om niet nog 2 keer te kunnen winnen. Tevens vandaag geen wedstrijden en dan vrijdag weer de Heat Sixers en Mavs Suns op het programma.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Dallas en Philly vrij kansloos tot nu toe. Philly kan nog wel wat als Embiid terug komt lijkt mij, maar met 2-0 achter al..
quote:Green fined 25k.
quote:In first quarter of the Warriors' 106-101 loss, Green held up his two middle fingers as he walked back to the locker room to get stitches for a right eye laceration in response to fans booing him.
"You gonna boo someone who was elbowed in the eye and face is running with blood, you should get flipped off," Green said. "I'll take the fine. I'll do an appearance and make up the money. It felt really good to flip them off. ... If they are going to be that nasty, I will be nasty, too. I'm assuming the cheers were because they know I'll be fined. Great -- I make $25 million a year. I should be just fine."
quote:Grizzlies forward Dillon Brooks has been suspended one game without pay by the NBA for his flagrant foul on Gary Payton II in Game 2 of Memphis' semifinal playoff series against the Golden State Warriors.
Meanwhile, Memphis center Steven Adams has cleared the league's health and safety protocols and could be available for Game 3 on Saturday.
Belachelijke straf voor zo'n smerige foul.quote:
Mjah, in de herhaling kun je vrij duidelijk zien dat de tipin precies op het moment komt dat de buzzer gaat, de bal heeft dan zijn hand nog niet verlaten, dus het lijkt me verder een prima call. Het ging mij meer om het feit dat de Celtics de wedstrijd in handen kregen met iets meer dan een minuut te gaan, 1 punt voorsprong en de bal hebben, en dan besluiten om hail mary's te gaan doen. Boston had deze moeten winnen, ze hebben het zelf verkloot.quote:Op zondag 8 mei 2022 02:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken maar hoorde van een vriend dat de Celtics bestolen zijn?
OK, dacht dat Giannis weer een cruciale call mee had gekregenquote:Op zondag 8 mei 2022 02:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mjah, in de herhaling kun je vrij duidelijk zien dat de tipin precies op het moment komt dat de buzzer gaat, de bal heeft dan zijn hand nog niet verlaten, dus het lijkt me verder een prima call. Het ging mij meer om het feit dat de Celtics de wedstrijd in handen kregen met iets meer dan een minuut te gaan, 1 punt voorsprong en de bal hebben, en dan besluiten om hail mary's te gaan doen. Boston had deze moeten winnen, ze hebben het zelf verkloot.
7 stuks als ik heb juist heb geteld. En dan ook nog eens al die slechte schotkeuzes...quote:
11 lol . Enige reden waarom Memphis nog meedoetquote:Op zondag 8 mei 2022 03:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
7 stuks als ik heb juist heb geteld. En dan ook nog eens al die slechte schotkeuzes...
Best wel ja, niet verwacht. Benieuwd wat die blessure van Morant is, want als hij wegvalt is deze serie wel voorbij.quote:
Zo erg leek het niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Best wel ja, niet verwacht. Benieuwd wat die blessure van Morant is, want als hij wegvalt is deze serie wel voorbij.
Ik durf het wel aan om te stellen dat ze beter zijn zonder Morant.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Best wel ja, niet verwacht. Benieuwd wat die blessure van Morant is, want als hij wegvalt is deze serie wel voorbij.
Vind ik wel, Brown wordt bij 1 achter toch echt met een duidelijke fout gestopt. Stel hij maakt die beide, ligt de druk bij de Bucksquote:Op zondag 8 mei 2022 02:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken maar hoorde van een vriend dat de Celtics bestolen zijn?
6 op 33, dan kun je beter ophouden inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 04:16 schreef 3rr0r het volgende:
Miami fucking slecht met de drietjes vanavond.
Wat zielig zeg voor die mensenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:14 schreef Hathor het volgende:
Game 4, Morant ruled out. Toch wel ernstiger dan gedacht dus.
Embiid is niet happy denkquote:Op maandag 9 mei 2022 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Jokic weer MVP, ik neig meer richting Giannis.
Giannis is denk ik de beste speler in de NBA, maar niet de MVP omdat hij een sterk team heeft en niet het hele seizoen voluit hoeft te gaan om berhaupt de playoffs te halen. Vandaar dat de statistieken eerder in het voordeel van Jokic spreken.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Jokic weer MVP, ik neig meer richting Giannis.
Jokic heeft dit seizoen zo'n beetje in zijn eentje de kar moeten trekken, dus dat zal wel hebben meegewogen. Giannis kan inderdaad eens een dagje vrij nemen als ie daar behoefte aan heeft, dan staat er nog steeds een sterk team, bij Denver zonder Murray zit dat er voor Jokic niet in.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Giannis is denk ik de beste speler in de NBA, maar niet de MVP omdat hij een sterk team heeft en niet het hele seizoen voluit hoeft te gaan om berhaupt de playoffs te halen. Vandaar dat de statistieken eerder in het voordeel van Jokic spreken.
Het grootste verschil is denk ik field goal percentage: 58.3% (Jokic), 55.3% (Giannis), 49,9% (Embiid)
Het is wel een prima idee om voor dit soort prijzen statistiek in plaats van emotie te volgen, anders krijg je eerder een populariteitsverkiezing.
Defense speelt ook mee natuurlijk, en volgens mij komt Giannis daar een stuk beter uit dan Jokic, maar ik kan er naast zitten.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Giannis is denk ik de beste speler in de NBA, maar niet de MVP omdat hij een sterk team heeft en niet het hele seizoen voluit hoeft te gaan om berhaupt de playoffs te halen. Vandaar dat de statistieken eerder in het voordeel van Jokic spreken.
Het grootste verschil is denk ik field goal percentage: 58.3% (Jokic), 55.3% (Giannis), 49,9% (Embiid)
Het is wel een prima idee om voor dit soort prijzen statistiek in plaats van emotie te volgen, anders krijg je eerder een populariteitsverkiezing.
Niet alleen zonder Murray, ook Michael Porter was afwezig.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jokic heeft dit seizoen zo'n beetje in zijn eentje de kar moeten trekken, dus dat zal wel hebben meegewogen. Giannis kan inderdaad eens een dagje vrij nemen als ie daar behoefte aan heeft, dan staat er nog steeds een sterk team, bij Denver zonder Murray zit dat er voor Jokic niet in.
Ik kijk regelmatig Bucks en Nuggets en zou duidelijk de voorkeur aan Giannis geven in de verdediging. Dat screenen op Jokic wat de Warriors steeds deden, zal tegen Giannis niet werken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Defense speelt ook mee natuurlijk, en volgens mij komt Giannis daar een stuk beter uit dan Jokic, maar ik kan er naast zitten.
Giannis heeft inderdaad die switch wel van wat ik zie als ik de Bucks eens in de zoveel tijd bekijk. Erg indrukwekkend.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig Bucks en Nuggets en zou duidelijk de voorkeur aan Giannis geven in de verdediging. Dat screenen op Jokic wat de Warriors steeds deden, zal tegen Giannis niet werken.
Wat je bij Giannis overigens ziet is dat als het noodzakelijk is dat hij nog eens 10% beter kan spelen. Zie bijvoorbeeld de bloks in de beslissende wedstrijd van de playoffs van het voorgaande seizoen (wellicht om blessures te voorkomen).
Als die gast ooit ook nog eens een redelijke jumper kan ontwikkelen is hij door niemand meer te stoppen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis heeft inderdaad die switch wel van wat ik zie als ik de Bucks eens in de zoveel tijd bekijk. Erg indrukwekkend.
Z'n midrange is dit jaar van 35.7% naar 41.5% gegaan, zelfde als een Embiid bijvoorbeeld. Giannis is echt een freak, die is net als een KD bijv. gewoon niet te stoppen en je moet hopen dat die een off-day heeft.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als die gast ooit ook nog eens een redelijke jumper kan ontwikkelen is hij door niemand meer te stoppen.
4 voor zonder Morant na 1 kwart.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om te stellen dat ze beter zijn zonder Morant.
GSW speelt weer arrogant met Green de turnovermachine voorop. Ontzettend irritantquote:
Beetje laks/nonchalant inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GSW speelt weer arrogant met Green de turnovermachine voorop. Ontzettend irritant
Memphis is ook gewoon erg goed zonder Morant, was het niet iets van 20-2 in het reguliere seizoen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 05:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje laks/nonchalant inderdaad.
3 voor na 1 helft zonder Morant
20-5 maar gisteren gewoon slecht van beiden . Type game waar iedereen als een mongool schiet en de eerste run genoeg is voor de zegequote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Memphis is ook gewoon erg goed zonder Morant, was het niet iets van 20-2 in het reguliere seizoen?
Adams is het ontbrekende stukje voor ze . Omdat Green niks doet qua offensive kunnen ze gerust Aquaman daar neerzetten.quote:
Dit is wel vrij bizar om te lezen, in OKC was die borderline unplayable in de playoffs. Veel te makkelijk voor guards om te scoren tegen hem, en tegen een fatsoenlijke center had die ook altijd moeilijk (Gobert, Kanter). Vrij verrassend dat GSW dit keer niet Adams weet uit te spelen tegenover alle goede guards en forwards die ze hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Adams is het ontbrekende stukje voor ze . Omdat Green niks doet qua offensive kunnen ze gerust Aquaman daar neerzetten.
Aquaman.....nou je het zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Adams is het ontbrekende stukje voor ze . Omdat Green niks doet qua offensive kunnen ze gerust Aquaman daar neerzetten.
Laat me raden , al die ploegen waartegen die het moeilijk had lokten hem uit in een pick&roll switch met een guard ? Daar doen ze bij GSW niet aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is wel vrij bizar om te lezen, in OKC was die borderline unplayable in de playoffs. Veel te makkelijk voor guards om te scoren tegen hem, en tegen een fatsoenlijke center had die ook altijd moeilijk (Gobert, Kanter). Vrij verrassend dat GSW dit keer niet Adams weet uit te spelen tegenover alle goede guards en forwards die ze hebben.
Wel leuk voor Adams overigens, topgozer. Gun her hem van harte om belangrijk te zijn in een serie.
Yup, ik word nog wel eens zwetend wakker van Adams tegenover Curry, Mitchell of Lillardquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat me raden , al die ploegen waartegen die het moeilijk had lokten hem uit in een pick&roll switch met een guard ? Daar doen ze bij GSW niet aanEerst een miljoen keer voorspelbare overspeel patroontjes terwijl iedereen in de rondte rent
![]()
En ze hebben ook geen center dus Adams kan zijn specialiteiten volop ten toon spreiden.
Het is opvallend te noemen dat men niet simpelweg op het idee kwam zo'n pick&roll switch tegen Adams te gebruiken. Nog geen twee weken terug bleek dat het succesrecept tegen Jokic.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat me raden , al die ploegen waartegen die het moeilijk had lokten hem uit in een pick&roll switch met een guard ? Daar doen ze bij GSW niet aanEerst een miljoen keer voorspelbare overspeel patroontjes terwijl iedereen in de rondte rent
![]()
En ze hebben ook geen center dus Adams kan zijn specialiteiten volop ten toon spreiden.
Bij Jokic werkte het omdat Denver verder niemand had om anderen af te stoppen bij de rim . Memphis heeft daar nog steeds de nodige lengte voorbij Adams .quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:25 schreef BlaZ het volgende:
Tegen Jokic deden ze dat toch ook.
[..]
Het is opvallend te noemen dat men niet simpelweg op het idee kwam zo'n pick&roll switch tegen Adams te gebruiken. Nog geen twee weken terug bleek dat het succesrecept tegen Jokic.
quote:During the conference finals, which could begin Sunday or Monday, a standout player will be awarded the first Larry Bird Eastern Conference Finals MVP award, and another winner will take home the first Earvin "Magic" Johnson Western Conference Finals MVP award.
quote:In addition, the newly designed Eastern Conference championship trophy will now be named after Cousy, a point guard who won six NBA championships with the Boston Celtics. The updated Western Conference championship trophy will be named after Robertson, a point guard who won the 1971 NBA championship with the Milwaukee Bucks.
Het label superstar niet meer waardig in ieder geval. Misschien moet de baard er eens af voor een frisse nieuwe start.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Harden kan weer onbeperkt de stripclub in . Zo speelt die eigenlijk ook sinds Houston , alsof het hem geen flikker meer kan schelen.
Doc teert ook nog op z'n Celtics tijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Altijd een mooie dag als Harden vroegtijdig het podium mag verlaten.
Pfff spannend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |