quote:Green fined 25k.
quote:In first quarter of the Warriors' 106-101 loss, Green held up his two middle fingers as he walked back to the locker room to get stitches for a right eye laceration in response to fans booing him.
"You gonna boo someone who was elbowed in the eye and face is running with blood, you should get flipped off," Green said. "I'll take the fine. I'll do an appearance and make up the money. It felt really good to flip them off. ... If they are going to be that nasty, I will be nasty, too. I'm assuming the cheers were because they know I'll be fined. Great -- I make $25 million a year. I should be just fine."
quote:Grizzlies forward Dillon Brooks has been suspended one game without pay by the NBA for his flagrant foul on Gary Payton II in Game 2 of Memphis' semifinal playoff series against the Golden State Warriors.
Meanwhile, Memphis center Steven Adams has cleared the league's health and safety protocols and could be available for Game 3 on Saturday.
Belachelijke straf voor zo'n smerige foul.quote:
Mjah, in de herhaling kun je vrij duidelijk zien dat de tipin precies op het moment komt dat de buzzer gaat, de bal heeft dan zijn hand nog niet verlaten, dus het lijkt me verder een prima call. Het ging mij meer om het feit dat de Celtics de wedstrijd in handen kregen met iets meer dan een minuut te gaan, 1 punt voorsprong en de bal hebben, en dan besluiten om hail mary's te gaan doen. Boston had deze moeten winnen, ze hebben het zelf verkloot.quote:Op zondag 8 mei 2022 02:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken maar hoorde van een vriend dat de Celtics bestolen zijn?
OK, dacht dat Giannis weer een cruciale call mee had gekregenquote:Op zondag 8 mei 2022 02:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mjah, in de herhaling kun je vrij duidelijk zien dat de tipin precies op het moment komt dat de buzzer gaat, de bal heeft dan zijn hand nog niet verlaten, dus het lijkt me verder een prima call. Het ging mij meer om het feit dat de Celtics de wedstrijd in handen kregen met iets meer dan een minuut te gaan, 1 punt voorsprong en de bal hebben, en dan besluiten om hail mary's te gaan doen. Boston had deze moeten winnen, ze hebben het zelf verkloot.
7 stuks als ik heb juist heb geteld. En dan ook nog eens al die slechte schotkeuzes...quote:
11 lol . Enige reden waarom Memphis nog meedoetquote:Op zondag 8 mei 2022 03:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
7 stuks als ik heb juist heb geteld. En dan ook nog eens al die slechte schotkeuzes...
Best wel ja, niet verwacht. Benieuwd wat die blessure van Morant is, want als hij wegvalt is deze serie wel voorbij.quote:
Zo erg leek het niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Best wel ja, niet verwacht. Benieuwd wat die blessure van Morant is, want als hij wegvalt is deze serie wel voorbij.
Ik durf het wel aan om te stellen dat ze beter zijn zonder Morant.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Best wel ja, niet verwacht. Benieuwd wat die blessure van Morant is, want als hij wegvalt is deze serie wel voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |