Oh dat is wel erg laag ja. Wat erin ging was van de bench op het einde zeker ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2022 06:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
3/30 driepunters bij de Jazz, dan win je natuurlijk nooit.
Wel een prima wedstrijd van Gobert, de rest brandhout.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 04:31 schreef Hathor het volgende:
KD had bij Golden State nog makkelijk 2 of 3 ringen kunnen pakken, maar hij moest zonodig naar dat labiele zooitje in Brooklyn.Een 'superteam' dat in de eerste ronde gesweept word, wat een afgang.
Jaja, dus het verschil tussen je 2 jaar (ruim)niet plaatsen voor de playoffs en een ring pakken is enkel KD? Ik geloof dat je KD een stukje groter nu maakt dan dat je bedoeling is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 04:31 schreef Hathor het volgende:
KD had bij Golden State nog makkelijk 2 of 3 ringen kunnen pakken, maar hij moest zonodig naar dat labiele zooitje in Brooklyn.Een 'superteam' dat in de eerste ronde gesweept word, wat een afgang.
Curry schijnt een tijdje geblesseerd geweest te zijn, net als Thompson.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jaja, dus het verschil tussen je 2 jaar (ruim)niet plaatsen voor de playoffs en een ring pakken is enkel KD? Ik geloof dat je KD een stukje groter nu maakt dan dat je bedoeling is.
Maar dat is dus mijn punt, KD heeft helemaal geen titels weggegooid door weg te gaan bij GSW, zeker niet in hindsight. Die beginnen daar nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. Dus als die slim is gaat die na dit seizoen weer lekker terug (niet zo slim voor zijn portemonnee).quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Curry schijnt een tijdje geblesseerd geweest te zijn, net als Thompson.
KD is natuurlijk ook gewoon een monster, zeker de KD voor z’n blessures. Maar met een aftakelende feestende Harden, wappie Kyrie, niet spelende Simmons, en je enige andere 3-point threat (Harris) geblesseerd valt er ook weinig eer te behalen.
Je vergeet Seth Curry.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
en je enige andere 3-point threat (Harris) geblesseerd valt er ook weinig eer te behalen.
Ik denk dat de eigenaar en Kerr daar weinig zin in hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus mijn punt, KD heeft helemaal geen titels weggegooid door weg te gaan bij GSW, zeker niet in hindsight. Die beginnen daar nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. Dus als die slim is gaat die na dit seizoen weer lekker terug (niet zo slim voor zijn portemonnee).
Ik ben het wel met Powerloungen eens dat hij 2 a 3 titels heeft weggegooid door weg te gaan daar, maar niet per se de afgelopen 2 a 3 seizoenen. Curry had niet een heel seizoen aan de kant gezeten als KD er had geweest bijv. Al kan ik me niet herinneren of dat het seizoen was dat KD ook aan de kant zat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus mijn punt, KD heeft helemaal geen titels weggegooid door weg te gaan bij GSW, zeker niet in hindsight. Die beginnen daar nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. Dus als die slim is gaat die na dit seizoen weer lekker terug (niet zo slim voor zijn portemonnee).
Ik heb het niet over de afgelopen twee jaar, die waren vrij dramatisch voor GSW, maar nu ze allemaal weer fit zijn hadden ze met KD erbij gewoon weer voor een ring gegaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jaja, dus het verschil tussen je 2 jaar (ruim)niet plaatsen voor de playoffs en een ring pakken is enkel KD? Ik geloof dat je KD een stukje groter nu maakt dan dat je bedoeling is.
Trae was ook fantastisch. Meer Turnovers dan FGs in de hele seriequote:Op woensdag 27 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Coach, KAT en DLO zijn allen gevaarlijk dom
Volgens die arrogante huilebalk is dat de schuld van de scheids want miAmI iS fYsIeK eN dAt Is nIeT eErLiJkquote:Op woensdag 27 april 2022 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trae was ook fantastisch. Meer Turnovers dan FGs in de hele serie
Nou zeg dat wel, man man man.quote:Op woensdag 27 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Coach, KAT en DLO zijn allen gevaarlijk dom
Net gezien. Genot wel. Beetje Tom Chambers-vibes.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, man man man.
Dunk van Morant overigensKoekoek.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:02 schreef Salina het volgende:
Genot. Hopen dat de Lakers lekker veel verliezen dit jaar. En de Nets.
SEASONquote:![]()
Op woensdag 27 april 2022 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trae was ook fantastisch. Meer Turnovers dan FGs in de hele serie
Is goed gefaked maar is meer klungelig van Gobert dan zo super van Luka.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Net gezien. Genot wel. Beetje Tom Chambers-vibes.
Dit was ook genot.
Ook de reactie achteraf (einde filmpje). He can't guard me.
Wat is er kapot?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Iggy de opa heeft zijn laatste NBA game gespeeld
Nekblessure , hernia denk ik . En met die ouwe duurt alles erg lang tegenwoordig dus dat is over .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |