Die no-look-bounce pass bedoel je zeker. Ach, zijn medespelers moeten daar onderhand ook wel aan gewoon zijn, dit doet hij wel vaker.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:28 schreef 3rr0r het volgende:
Geen handige pass op zo'n moment van Jokic... wel mooi daar niet van.
Ja maar dat is dusdanig riskant, op zo'n belangrijk moment, dat men het (alsnog) niet verwacht. Gordon maakt die turnover een beetje van schrik nog leek het. Maar de serie 4-1 verliezen ligt natuurlijk aan het missen van Murray.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die no-look-bounce pass bedoel je zeker. Ach, zijn medespelers moeten daar onderhand ook wel aan gewoon zijn, dit doet hij wel vaker.
Verder is dit Denver gewoon niet breed genoeg om mee te kunnen doen op dit niveau met 2/3 beste spelers geblesseerd.
Welke ploeg maakt volgens jullie momenteel het meeste indruk?
Porter zou je er ook bij kunnen noemen, die is ook wel beter als wat er nu staat.quote:Op donderdag 28 april 2022 07:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar dat is dusdanig riskant, op zo'n belangrijk moment, dat men het (alsnog) niet verwacht. Gordon maakt die turnover een beetje van schrik nog leek het. Maar de serie 4-1 verliezen ligt natuurlijk aan het missen van Murray.
Boston was het beste bezig leek het. Maar lastig vergelijken want het ligt vooral/mede aan je tegenstander hoe goed je eruit kan zien. Ik hoop zelf dat Miami de East wint.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:11 schreef Salina het volgende:
Dallas goden tweede ronde.
Nu Phoenix.
Ik hoop op Boston-Miami in de East.
Leuke matchups.
BOS-MIL wordt een kraker. MIA-PHI ook wel trouwens. Hopen dat ze Embiid er weer vroegtijdig uitjassen.
Ik wacht nog even op zijn exit interview na de WCF.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar zijn alle 'Westbrick' haters als Ja Morant zulke nummers in een playoff serie neer zet trouwens? Of past dat niet helemaal in het 'Ja Morant is een nieuwe superster' narratief?
Dit gaan de Warriors toch wel winnen neem ik aan. Verdedigend beter, en schieten ook beter.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op zijn exit interview na de WCF.
Spel wat Memphis speelt ligt ze niet . Zijn veel atletischer , pakken veel rebounds (Warriors zijn daar vrij matig in ) en hebben veel meer wapens om die kleine line-up af te straffen. Aaron Gordon kon in zijn laatste twee potten de Warriors mishandelen in de paint dus moet je je maar voorstellen hoe dat gaat tegen Morant/Clarke/Adams/JJ/Tillmann en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit gaan de Warriors toch wel winnen neem ik aan. Verdedigend beter, en schieten ook beter.
Waarom spelletjes spelen op een date?quote:
In het reguliere seizoen zijn ze wel een paar keer compleet overhoop gespeeld door Memphis.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit gaan de Warriors toch wel winnen neem ik aan. Verdedigend beter, en schieten ook beter.
Zie het ja, wel zonder Curry, Thompson en Green die keer. Andere verloren potten ook minimaal 1 van de 3 eruit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
In het reguliere seizoen zijn ze wel een paar keer compleet overhoop gespeeld door Memphis.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Waarom spelletjes spelen op een date?
Gewoon eerlijk zijn naar elkaar toe en maak er een leuke avond van. Hard-to-get is wel een beetje passé.
Ben wel benieuwd hoe die matchup GS-MEM uitpakt inderdaad. De kleine schutters van GS tegen het inside geweld van Memphis. Hopen dat de jeugd van MEM het de oudjes van GS lastig kan maken deze series.
Nog meer zin in DAL-PHO uiteraard.
* Doris knippert verleidelijk met ogen *quote:Op zondag 1 mei 2022 19:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die ene monotone commentator bij ESPN. Ik zoek wel een stream op.
Veel vrijheid voor Jaren Jackson Jr. en Brandon Clarke. Zijn überhaupt al goede offensieve rebounders, maar tegen de Warriors helemaal een field day.quote:
Jackson en Clarke kunnen wel een potje verdedigen ja. Memphis is zo compleet man.quote:
Myers bedanktquote:Op zondag 1 mei 2022 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Veel vrijheid voor Jaren Jackson Jr. en Brandon Clarke. Zijn überhaupt al goede offensieve rebounders, maar tegen de Warriors helemaal een field day.
Pareltjes uit de lage draft erbij zoals een Tillman of Bane . Optimaal gescoutquote:Op zondag 1 mei 2022 22:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Jackson en Clarke kunnen wel een potje verdedigen ja. Memphis is zo compleet man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |