Vind ik wel, Brown wordt bij 1 achter toch echt met een duidelijke fout gestopt. Stel hij maakt die beide, ligt de druk bij de Bucksquote:Op zondag 8 mei 2022 02:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken maar hoorde van een vriend dat de Celtics bestolen zijn?
6 op 33, dan kun je beter ophouden inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 04:16 schreef 3rr0r het volgende:
Miami fucking slecht met de drietjes vanavond.
Wat zielig zeg voor die mensenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:14 schreef Hathor het volgende:
Game 4, Morant ruled out. Toch wel ernstiger dan gedacht dus.
Embiid is niet happy denkquote:Op maandag 9 mei 2022 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Jokic weer MVP, ik neig meer richting Giannis.
Giannis is denk ik de beste speler in de NBA, maar niet de MVP omdat hij een sterk team heeft en niet het hele seizoen voluit hoeft te gaan om überhaupt de playoffs te halen. Vandaar dat de statistieken eerder in het voordeel van Jokic spreken.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Jokic weer MVP, ik neig meer richting Giannis.
Jokic heeft dit seizoen zo'n beetje in zijn eentje de kar moeten trekken, dus dat zal wel hebben meegewogen. Giannis kan inderdaad eens een dagje vrij nemen als ie daar behoefte aan heeft, dan staat er nog steeds een sterk team, bij Denver zonder Murray zit dat er voor Jokic niet in.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Giannis is denk ik de beste speler in de NBA, maar niet de MVP omdat hij een sterk team heeft en niet het hele seizoen voluit hoeft te gaan om überhaupt de playoffs te halen. Vandaar dat de statistieken eerder in het voordeel van Jokic spreken.
Het grootste verschil is denk ik field goal percentage: 58.3% (Jokic), 55.3% (Giannis), 49,9% (Embiid)
Het is wel een prima idee om voor dit soort prijzen statistiek in plaats van emotie te volgen, anders krijg je eerder een populariteitsverkiezing.
Defense speelt ook mee natuurlijk, en volgens mij komt Giannis daar een stuk beter uit dan Jokic, maar ik kan er naast zitten.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Giannis is denk ik de beste speler in de NBA, maar niet de MVP omdat hij een sterk team heeft en niet het hele seizoen voluit hoeft te gaan om überhaupt de playoffs te halen. Vandaar dat de statistieken eerder in het voordeel van Jokic spreken.
Het grootste verschil is denk ik field goal percentage: 58.3% (Jokic), 55.3% (Giannis), 49,9% (Embiid)
Het is wel een prima idee om voor dit soort prijzen statistiek in plaats van emotie te volgen, anders krijg je eerder een populariteitsverkiezing.
Niet alleen zonder Murray, ook Michael Porter was afwezig.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jokic heeft dit seizoen zo'n beetje in zijn eentje de kar moeten trekken, dus dat zal wel hebben meegewogen. Giannis kan inderdaad eens een dagje vrij nemen als ie daar behoefte aan heeft, dan staat er nog steeds een sterk team, bij Denver zonder Murray zit dat er voor Jokic niet in.
Ik kijk regelmatig Bucks en Nuggets en zou duidelijk de voorkeur aan Giannis geven in de verdediging. Dat screenen op Jokic wat de Warriors steeds deden, zal tegen Giannis niet werken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Defense speelt ook mee natuurlijk, en volgens mij komt Giannis daar een stuk beter uit dan Jokic, maar ik kan er naast zitten.
Giannis heeft inderdaad die switch wel van wat ik zie als ik de Bucks eens in de zoveel tijd bekijk. Erg indrukwekkend.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig Bucks en Nuggets en zou duidelijk de voorkeur aan Giannis geven in de verdediging. Dat screenen op Jokic wat de Warriors steeds deden, zal tegen Giannis niet werken.
Wat je bij Giannis overigens ziet is dat als het noodzakelijk is dat hij nog eens 10% beter kan spelen. Zie bijvoorbeeld de bloks in de beslissende wedstrijd van de playoffs van het voorgaande seizoen (wellicht om blessures te voorkomen).
Als die gast ooit ook nog eens een redelijke jumper kan ontwikkelen is hij door niemand meer te stoppen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis heeft inderdaad die switch wel van wat ik zie als ik de Bucks eens in de zoveel tijd bekijk. Erg indrukwekkend.
Z'n midrange is dit jaar van 35.7% naar 41.5% gegaan, zelfde als een Embiid bijvoorbeeld. Giannis is echt een freak, die is net als een KD bijv. gewoon niet te stoppen en je moet hopen dat die een off-day heeft.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als die gast ooit ook nog eens een redelijke jumper kan ontwikkelen is hij door niemand meer te stoppen.
4 voor zonder Morant na 1 kwart.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om te stellen dat ze beter zijn zonder Morant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |