quote:
Jaren Jackson is wel echt een foul machine, dit had hij ook tegen Minny (en al z'n hele carrière).quote:Op zondag 1 mei 2022 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
Die scheidsrechters fluiten alles in GSW's voordeel.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als de Warriors dit nog winnen dan eet ik m’n schoen op.
Hier krijgen we geen beelden vanquote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staan de beelden op TikTok, Facebook of Instagram?quote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie is die andere dwaas? Je hoort Francisco zowat .et zijn ogen rollen zo nu en danquote:Op maandag 2 mei 2022 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Francisco Elson trouwens een heerlijke co-commentator. Uiteraard verstand van zaken vanuit zijn ervaring, maar ook echt liefhebber.
ik wacht op de beelden hahaquote:Op maandag 2 mei 2022 00:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heb je Durant en Giannis wel eens gezien op die leeftijd? Durant is zelfs nu nog erg smal.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die Chet Holmgren is ook een tandenstokertje he, kan me niet voorstellen dat dat een succes wordt in de nba.
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je Durant en Giannis wel eens gezien op die leeftijd? Durant is zelfs nu nog erg smal.
Die Brooks is een randdebiel. Smerige playquote:Op woensdag 4 mei 2022 04:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Grizzlies hebben een interessante tactiek gevonden : Gewoon alle Warriors uitschakelen/ernstig blesseren.
Brooks heeft ervoor gezorgd dat Morant eigenlijk geen tegenstand meer heeft want Payton was de enige die hem nog redelijk in bedwang hield .quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Brooks is een randdebiel. Smerige play
Green mag z’n DPOYs waar gaan maken nu. Nou heb ik opzich ook wel het idee dat als iemand zich op zo’n Morant kan focussen en het nog voor elkaar krijgt om hem enigzins te stoppen, het Green en iemand als Beverley zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brooks heeft ervoor gezorgd dat Morant eigenlijk geen tegenstand meer heeft want Payton was de enige die hem nog redelijk in bedwang hield .
Het wanbeleid van Myers zal zich wreken als Green zich bezig moet houden met Morant ( wie dan voor JJJ en elke andere grote man?)quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Green mag z’n DPOYs waar gaan maken nu. Nou heb ik opzich ook wel het idee dat als iemand zich op zo’n Morant kan focussen en het nog voor elkaar krijgt om hem enigzins te stoppen, het Green en iemand als Beverley zijn.
Zelfs met de monster game van Morant was het nog close, dus ik zie Memphis er nu niet ineens mee weg lopen. Brooks zal wel 1 a 2 games missen ook.
Allstar Wiggins en Klay misschien? Geen idee, ken de schemes van GSW niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het wanbeleid van Myers zal zich wreken als Green zich bezig moet houden met Morant ( wie dan voor JJJ en elke andere grote man?)
Klay is te langzaam , die hebben ze dan op Bane gezet . En bij Wiggins moet je weer iets verwachten en dat trekt die zoals altijd niet . Nee Payton was de enige die het hem lastig kon maken helaas .quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Allstar Wiggins en Klay misschien? Geen idee, ken de schemes van GSW niet.
Green kan natuurlijk ook helpen zodat de weg naar de basket niet constant open ligt voor Morant. OKC heeft toen die Utah series verloren doordat Gobert en Adams uitschakelde en Westbrook de weg versperde richting de basket. Nou is JJJ wel een veel betere spacer dan Adams natuurlijk.
Ja ik zag dit en schudde ook al m'n hoofd. De scheidsen trappen erin door z'n naam/status... Het is wel sluw maar als je zo moet winnen heb je de gunfactor niet mee nee.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Er zijn mensen die hem een titel gunnen
Dodelijke aderlating ja. Batman mask in 3,2,1. Maar de Heat zijn te goed om niet nog 2 keer te kunnen winnen. Tevens vandaag geen wedstrijden en dan vrijdag weer de Heat Sixers en Mavs Suns op het programma.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Dallas en Philly vrij kansloos tot nu toe. Philly kan nog wel wat als Embiid terug komt lijkt mij, maar met 2-0 achter al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |