SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Vind persoonlijk Winning Time op HBO wel vermakelijk, ben nu rond aflevering 6 geloof ik. Gaat ook, vooral, over Magic en hoe de Lakers een topteam werden in de 80s.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Morgen dus. Hopelijk is het wat en niet te veel homo troep van zijn omgebouwde zoon.
Deze is echt heel pijnlijk. En KAT heeft altijd foul trouble, zolang hij dat er niet uit krijgt wordt het nooit echt wat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 04:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Coach van de Wolves vraagt geen time-outs aan als ze 0-21 gaan en KAT laat weer zien dat die soft is.
Volgend jaar weer ballen met Murray en MPJ, dat komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
Echt heel erg zonde van Denver. Jokic weer met een geniale game, maar alles om hem heen is gewoon echt te zwak.
DeRozan heeft in de playoffs nogal eens de neiging om volledig te choken, daar waren ze in Toronto al langer achter toen ze hem met een strik erom afgooiden bij San Antonio. Hij is in al die jaren dus nog steeds niet volwassen geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:28 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis met 30 verliezen... Tegen Bucks zonder Middleton. DeFrozen? (wedstrijd niet gezien)
Ik heb de partij niet gezien, voor hetzelfde geld werd hij steeds helemaal klem gezet door de verdediging van de Bucks, dan is het taak van de teammaten om ipv hem te scoren/genoeg dreiging te brengen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
DeRozan heeft in de playoffs nogal eens de neiging om volledig te choken, daar waren ze in Toronto al langer achter toen ze hem met een strik erom afgooiden bij San Antonio. Hij is in al die jaren dus nog steeds niet volwassen geworden.
Bulls zijn als geheel kansloos tegen de Bucks, als ze even een beetje gas geven lopen ze zo 20 punten weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb de partij niet gezien, voor hetzelfde geld werd hij steeds helemaal klem gezet door de verdediging van de Bucks, dan is het taak van de teammaten om ipv hem te scoren/genoeg dreiging te brengen.
Bucks verdediging, tijdens het tweede kwart liep men al uit naar 23 punten voor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:28 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis met 30 verliezen... Tegen Bucks zonder Middleton. DeFrozen? (wedstrijd niet gezien)
Ik heb een stream die echt niet brak is; beeldkwaliteit is top, geen lag en ik zit op wifiquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Salina het volgende:
Hawks-Heat was een leuk potje met Atlanta als winnaar. Leuk, zit er nog een beetje spanning in de serie.
Bulls vielen me erg tegen. Had (zeker na die uitoverwinning) wat meer van verwacht maar dit was niet veel. Zonder Middleton zelfs.
Pelicans-Suns heb ik snel doorheen gezapt maar Hayes heb ik dan even gemist. Even terugzoeken dalijk.![]()
Straks Dallas-Utah. Geen idee of Donçić al meedoet, was nog kielekiele dacht ik. Zou leuk zijn.
Heb geen ESPN of waar dit wordt uitgezonden dus zal morgenochtend wel weer terugkijken (geen zin in brakke streams).
Je mag die wel DM en dan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb een stream die echt niet brak is; beeldkwaliteit is top, geen lag en ik zit op wifi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |