Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 21 april 2022 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bak niet echt meer, als je dat bedoelt.
quote:
VVD is gewoon extreem-rechts op migratiegebied. Het is eng.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Natuurlijk is de VVD gelijk enthousiast. Die kijken echt watertandend hoe de Tories aan de andere kant van de plas alles gedaan krijgen
Even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VVD is gewoon extreem-rechts op migratiegebied. Het is eng.
Weliswaar in het Latijn. Zit een vreemde tegenstrijdigheid in.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tokkie met z'n plakplaatjes
Teksten in talen die je niet begrijpt is dan wel heel tokkie.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weliswaar in het Latijn. Zit een vreemde tegenstrijdigheid in.
Dit is natuurlijk pertinente onzin. Je kunt de VVD veel verwijten, maar geen extremisme. Dat suggereert een vorm van idealisme die totaal ontbreekt. Het is juist het gebrek aan visie, het meewaaien met de tendensen in de samenleving om een zo groot mogelijke achterban te hebben dat zo kenmerkend is. Het is met alle partijen kunnen samenwerken om aan de macht te blijven, omdat er geen gedeelde waarden of principes zijn. Zelfverrijking onder het mom van pragmatisme. Het is een partij van flagrante leegheid.quote:
#youmeaneverytinginmylifequote:Op donderdag 21 april 2022 23:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Teksten in talen die je niet begrijpt is dan wel heel tokkie.
Je hield het niet voor mogelijk, maar de NAC supportersverheerlijking gaat nog hallucinantere vormen aannemenquote:Op donderdag 21 april 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:maxi-mus, ik zou Sjoerd Mossou even ontvolgen als ik jou was.
"Ik heb er al mee ingecheckt bij een hotel. Dus het werkt wel”quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-euro-toe-a4116891
Dit is weerzinwekkend geniaal.
quote:Op donderdag 21 april 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:maxi-mus, ik zou Sjoerd Mossou even ontvolgen als ik jou was.
Nu wil ik ook een vrij mens worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Ik heb er al mee ingecheckt bij een hotel. Dus het werkt wel”
De website van Trudi al gecheckt?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een vrij mens worden.
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:
Fijn dat ze zich nu vrij voelen na te zijn opgelicht.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-euro-toe-a4116891
Dit is weerzinwekkend geniaal.
Zoals altijd als het op humor aankomt zitten wij niet in hetzelfde kamp! Ik vind hem vaak wel geinig, niet hardop lachen maar wel glimlachwaardig.quote:
Koffieplanter is zijn grootste fan, dan weet je het wel.quote:
Welk account wordt er opgeheven en welk account mag voortbestaan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef franklop het volgende:
We feliciteren WLR-bezoekers @:pino112 en @:deluna die na vandaag definitief DePino worden samen!
Denk dat ze gewoon beide opzeggen en @DePino gaan gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Welk account wordt er opgeheven en welk account mag voortbestaan?
Beidequote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Welk account wordt er opgeheven en welk account mag voortbestaan?
Of ze nemen dezelfde UI, onderschrift e.d., zoals een ANWB-stelletje met dezelfde kleren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beide
PinoLuna wordt spoedig aangemaaktFacebook-stelletje
Nee zonder gekheid; gefeliciteerd en geniet ervan! @:Pino112 @:DeLuna
Rojadirectaquote:Miguel TG, de oprichter van de illegale streamingsdienst Rojadirecta, is veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar voor het illegaal streamen van onder meer wedstrijden in LaLiga en andere Europese topcompetities. Daarnaast moet hij een boete van 500.000 euro betalen
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een leukere dag hebben dan je-weet-wel und seine Braut (en überhaupt een langer huwelijk)quote:
Wat een heerlijke site was dat voor een arme student als ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rojadirectadat is alweer een tijd geleden
Ik moest ook serieus aan jou denken toen ik vanochtend een filmpje van hem tegenkwam op twitter.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zoals altijd als het op humor aankomt zitten wij niet in hetzelfde kamp! Ik vind hem vaak wel geinig, niet hardop lachen maar wel glimlachwaardig.
Gefeliciteerd!quote:
Pino is nu ook meer waar geworden?quote:
Dat kan toch niet Johan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:43 schreef Steven184 het volgende:
Toch fijn dat ze goed voor Coopmans zorgen bij de KNSB.
Ben jij ook zo bang?quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu tot half 5 zenuwachtig ijsberen omdat Ajax uit naar NEC moet.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:58 schreef DeLuna het volgende:
Bedankt allenhet was een super mooie dag
Goed om te zien dat jullie tegelijkertijd vanaf de bank of bed reageren.quote:
Ik denk dat mensen zich zelfs voor PEC-thuis en Heerenveen-thuis in kunnen dekken.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:41 schreef Momo het volgende:
Dit is toch ook een fok huwelijk, jullie hebben elkaar leren kennen op fok toch?
😔😔😔😔quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
125 verwaarloosde cavia's aangetroffen in Hellendoorn - https://nos.nl/l/2426105
Hartverscheurend dit @:Mani89
Geen idee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom ramt Tom-Jan na elke volzin op enter?
Waren zij jullie getuigen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dankzij @:rubbereend en @:franklop door ons bij FOK!sport te halen.
Uitnodiging was helaas zoek geraaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:54 schreef eentwee het volgende:
Ach, Schiphol.Enorm sneu voor al die HARDWERKENDE Nederlanders die van hun WELVERDIENDE vakantie wilden genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals altijd is de GEWONE Nederlander de dupe.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm sneu voor al die HARDWERKENDE Nederlanders die van hun WELVERDIENDE vakantie wilden genieten.
Maar alleen ambtenaren zijn vrij tochquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm sneu voor al die HARDWERKENDE Nederlanders die van hun WELVERDIENDE vakantie wilden genieten.
Die memo heb ik gemistquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar alleen ambtenaren zijn vrij toch
Pom pom pom!quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik zat net in een eetcafe in Groningen waar Henk de Haan binnenkwam. Hij had een "broez'n" sweater aan. Dan ben je er ook iets teveel in gaan geloven hè?
Menno Swartquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een goed potje bowlenquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dankzij @:rubbereend en @:franklop door ons bij FOK!sport te halen.
Het is echt aftellen hoor Stijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich zelfs voor PEC-thuis en Heerenveen-thuis in kunnen dekken.
Kut voor hemquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:13 schreef hhh38 het volgende:
Zelfs @:Koffieplanter is PIETJEPUKKED zonder ooit in VBL te komen
?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:13 schreef hhh38 het volgende:
Zelfs @:Koffieplanter is PIETJEPUKKED zonder ooit in VBL te komen
Ik vind Copa del Rey-kijkers vrij lachwekkend ja. Er was toch ook altijd zo'n user die alleen maar Spaans voetbal keek. Koffieplanter ofzo.quote:
Wat een domme jongen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Copa del Rey-kijkers vrij lachwekkend ja. Er was toch ook altijd zo'n user die alleen maar Spaans voetbal keek. Koffieplanter ofzo.
Jij komt in de echte bruine cafés merk ik!quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik zat net in een eetcafe in Groningen waar Henk de Haan binnenkwam. Hij had een "broez'n" sweater aan. Dan ben je er ook iets teveel in gaan geloven hè?
Het Pomphuis!quote:Op zondag 24 april 2022 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt in de echte bruine cafés merk ik!
Het einde der Westerse Beschaving is weer eens aangebroken? Er is zo onderhand weinig meer van over.quote:
Het Volk heeft gesproken. Maar dat telt eigenlijk alleen écht als ze de kant van extreemrechts hebben gekozen. Anders wordt er wel een excuus verzonnen waarom de overwinning van de tegenstander gestolen is of is veroorzaakt door de schapen van de MSM/het WEF/de EU.quote:Op zondag 24 april 2022 20:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat kunnen ze goed tegen hun verlies he, bij reactionair rechts.
Het grote gelijk van de denktank van de VVD (dat we dit ooit moeten constateren), en het failliet van de academische wereld:quote:
Of het is de schuld van Linksquote:Op zondag 24 april 2022 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Het Volk heeft gesproken. Maar dat telt eigenlijk alleen écht als ze de kant van extreemrechts hebben gekozen. Anders wordt er wel een excuus verzonnen waarom de overwinning van de tegenstander gestolen is of is veroorzaakt door de schapen van de MSM/het WEF/de EU.
Wat een treurig kiesstelsel hebben ze toch in Frankrijkquote:Op zondag 24 april 2022 20:41 schreef Szura het volgende:
Over vijf jaar mag Poetin-poedel Marine mooi verliezen van Edouard Philippe, de man met de tweekleurige baard.
Op zich snap ik hun vrees wel, maar ik heb het idee dat Macron wel redelijk capabel is in het omgaan met de excessen en tegelijk het voorkomen van een full retard burgeroorlog.quote:Op zondag 24 april 2022 20:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat kunnen ze goed tegen hun verlies he, bij reactionair rechts.
Als Twitter straks wordt verkocht aan die clown Elon hoeft ze zich geen zorgen meer te maken dat Geertje z'n account kwijtraaktquote:
Ik vond het bij tijd en wijlen (weer) ongemakkelijk. Als de gasten niet meelachen blijft er niets anders over dan doodslaand cynisme.quote:
Je was niet makkelijk te vinden. Helaas ook van ver weg en met waardeloze belichting.quote:Op maandag 25 april 2022 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond het bij tijd en wijlen (weer) ongemakkelijk. Als de gasten niet meelachen blijft er niets anders over dan doodslaand cynisme.
Misschien moet ik de podcast niet meer luisteren want ik heb ook last van overkill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Het hielp gisteren wel dat Emma redelijk wat tegengas gaf.quote:Op maandag 25 april 2022 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond het bij tijd en wijlen (weer) ongemakkelijk. Als de gasten niet meelachen blijft er niets anders over dan doodslaand cynisme.
Misschien moet ik de podcast niet meer luisteren want ik heb ook last van overkill.
Eens, ik ben er eigenlijk wel klaar mee steeds hetzelfde kunstje.quote:Op maandag 25 april 2022 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je sterft, heb je vriendenquote:Op maandag 25 april 2022 15:18 schreef EinarBoe het volgende:
Erg onredelijk van Henny Vrienten dat ie zijn ziekbed niet met ons gedeeld heeft. Juist als we elkaar steunen richting de uitgang, is Nederland op zijn mooist.
Misschien dat Ewbank zelfs een liedje over hem had geschreven.quote:Op maandag 25 april 2022 15:18 schreef EinarBoe het volgende:
Erg onredelijk van Henny Vrienten dat ie zijn ziekbed niet met ons gedeeld heeft. Juist als we elkaar steunen richting de uitgang, is Nederland op zijn mooist.
Henny had al ''Als Je Wint Heb Je Vrienten'' voor zichzelf geschreven.quote:Op maandag 25 april 2022 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien dat Ewbank zelfs een liedje over hem had geschreven.
Dit klinkt als iets dat ik terug moet kijken met een lading bakstenen paraat.quote:Op maandag 25 april 2022 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Dat item net bij Nieuwsuur over KLM
Oooh wat een strontpot
Of gewoon een volle koffer? Dan weet je direct hoe het voelt om een baggagemedewerker bij de KLM te zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets dat ik terug moet kijken met een lading bakstenen paraat.
Je hoeft niet te gooien. Het is een FTM journalist die het verdienmodel volledig doormidden zaagtquote:Op maandag 25 april 2022 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets dat ik terug moet kijken met een lading bakstenen paraat.
Zijn boek krijgt trouwens een aantal matige recensies op Bol.com (allicht door mensen in de luchtvaartsector):quote:Op maandag 25 april 2022 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gooien. Het is een FTM journalist die het verdienmodel volledig doormidden zaagt
Eens! Ik wist niet dat hij mede verantwoordelijk was voor het uitrollen van de OV-studentenkaart.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Groot fan van de Fortuynpodcast van Guus Valk.
Wat een leuk bruggetje: ik heb ooit zijn OV-chipkaart op straat gevonden (die van Guus, niet die van Pim). Komt wel dichtbij zo!quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens! Ik wist niet dat hij mede verantwoordelijk was voor het uitrollen van de OV-chipkaart.
OV-studentenkaart bedoelde ik trouwens.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een leuk bruggetje: ik heb ooit zijn OV-chipkaart op straat gevonden (die van Guus, niet die van Pim). Komt wel dichtbij zo!
Visionair Pim had het alweer gezien, een fenomeen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens! Ik wist niet dat hij mede verantwoordelijk was voor het uitrollen van de OV-studentenkaart.
De luchtvaartsector draait al sinds de Gebroeders Wright structureel verlies. Het is een lekke luchtballon waar elk land maar lucht in blijft pompen. Maar dan met vliegtuigen.quote:Op maandag 25 april 2022 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gooien. Het is een FTM journalist die het verdienmodel volledig doormidden zaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Koffieplanter op 26-04-2022 13:55:21 ]Put these foolish ambitions to rest.
De opbouw, acteerprestaties, camerashots en eigenlijk alles benaderde ook perfectie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geraakt om je weet wel wat. Fucking hell.
Dit neigt bijna naad spoileren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geraakt om je weet wel wat. Fucking hell.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Walt geeft Jesse een onvoldoende.
Edit: Crewbash!quote:
Ik vind die afleveringen met bekende gasten meestal de minste. Dat is vaak toch een regen aan lofuitingen. Maar ik heb deze nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begon vorige week over Roel Maalderink en hij zit bij Televisie. Altijd tegen mij.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Alle drie de kijkers zijn woedend.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, Johnny.
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-seksueel-misbruik
@:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Hier ben ik het niet mee oneens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jean-Paul Heck weet daar als een van de bekendste popjournalisten van Nederland persoonlijk alles van. De ex-verslaggever van deze krant probeerde het als journalist van De Telegraaf meermalen om Vrienten voor die krant te interviewen. ,,We kenden elkaar, ik ben in al die jaren bij hem thuis geweest in Goirle, de Achterhoek, later Amsterdam. Maar een interview met De Telegraaf weigerde Henny steevast. Vond-ie een k.krant."
HennyGod.
Uit welke k.krant komt deze quote dan? Diepenheim in de Achterhoekquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jean-Paul Heck weet daar als een van de bekendste popjournalisten van Nederland persoonlijk alles van. De ex-verslaggever van deze krant probeerde het als journalist van De Telegraaf meermalen om Vrienten voor die krant te interviewen. ,,We kenden elkaar, ik ben in al die jaren bij hem thuis geweest in Goirle, de Achterhoek, later Amsterdam. Maar een interview met De Telegraaf weigerde Henny steevast. Vond-ie een k.krant."
HennyGod.
Ik denk niet uit de Tubantia of de Gelderlander!quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Uit welke k.krant komt deze quote dan? Diepenheim in de Achterhoek
Broekje is al 82 minuten uitquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk trouwens voor het eerst sinds lange tijd live voetjebal. Geen slechte wedstrijd.
Baas.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
HennyGod.
Erg mooi inderdaad, op naar volgende week.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:11 schreef noodgang het volgende:
BCS
Echt elke scène is een kunstwerk op zichzelf
quote:
Ach Johan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, Johnny.
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-seksueel-misbruik
@:maxi-mus
Excuus om overdag door de binnenstad te banjeren, minimaal 10 bier te drinken, proberen wat hertjes te versieren en morgen met een punthoofd naar je werk.quote:
Ook in een republiek zijn er feestdagen, lieverd.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Excuus om overdag door de binnenstad te banjeren, minimaal 10 bier te drinken, proberen wat hertjes te versieren en morgen met een punthoofd naar je werk.
Koningsdag.
https://www.bndestem.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet uit de Tubantia of de Gelderlander!
Als ik het goed begrijp is het een quote van Jean-Paul Heck?
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Excuus om overdag door de binnenstad te banjeren, minimaal 10 bier te drinken, proberen wat hertjes te versieren en morgen met een punthoofd naar je werk.
Koningsdag.
Ben je 14?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Koningsdag.
Lekker man. Net over de vrijmarkt gelopen met de kleine, wat speelgoed gescoord en een vietnamese loempia op om 9.45. Niks mis meequote:
Viesdikquote:Op woensdag 27 april 2022 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Lekker man. Net over de vrijmarkt gelopen met de kleine, wat speelgoed gescoord en een vietnamese loempia op om 9.45. Niks mis mee
Weggespoeld met 3 blikken bier en een broodje hamburger speciaalquote:
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach Johan.
Het grote gelijk van Old_pal.
[ twitter ]
Goh waarom zou Talpa-poedel Johan toch zo in het kamp-De Mol hebben gezeten tijdens het Voice-schandaal?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach Johan.
[ twitter ]
Het grote gelijk van Schimmelgod.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
Oh wat zien de prinsesjes er ook weer PRACHTIG uit wat boffen we daarmee. En dan mag je niet benoemen dat er één een downhoofd heeft en de ander in haar gezicht al 30 kilo kan afvallen.
Pedofilie schiet de andere kant weer uit.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het grote gelijk van Schimmelgod.
Ik weet zeker dat René ook allerlei zulke lijken in de kast heeft.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh waarom zou Talpa-poedel Johan toch zo in het kamp-De Mol hebben gezeten tijdens het Voice-schandaal?
Koningsdag is een Sinterklaasintocht voor volwassenen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk 5 seconden. Malou Petter in Maastricht: sIndS wAnNeEr sTaAt u HIeR?
Vandaag lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.quote:
Dat is een echte, die moet je houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga binnenkort daten met een meisje die de Zelfspodcast en de Jortcast als favorieten heeft.
Dat wordt niks.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga binnenkort daten met een meisje die de Zelfspodcast en de Jortcast als favorieten heeft.
Hoe ontmoet je die mensen?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Carnaval voor mensen die niet Roomser dan de Paus zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Koningsdag is een Sinterklaasintocht voor volwassenen.
Zelfspodcast kan nog. Jortcast niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Is ze rechts?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Recht door zee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
🚩quote:Op woensdag 27 april 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Lekker fappen op Alexia dus.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
Oh wat zien de prinsesjes er ook weer PRACHTIG uit wat boffen we daarmee. En dan mag je niet benoemen dat er één een downhoofd heeft en de ander in haar gezicht al 30 kilo kan afvallen.
26 juni 2005 (16 jaar)quote:Op woensdag 27 april 2022 11:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lekker fappen op Alexia dus.
Ontsporenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welk prinsesje was het ook al weer die aan het ontsporen was?
Koffieplanter heeft de date geregeld?quote:
In Groningen heeft Groenlinks de verkiezingen zelfs gewonnen zie ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Waarom vind je geen lieve onschuldige GroenLinks-stemmers? Zijn die er in Groningen?
quote:Op woensdag 27 april 2022 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Waarom vind je geen lieve onschuldige GroenLinks-stemmers?
Een blonde nuchtere friezin!quote:
Dating-app.quote:
Jawel, tot nu toe eigenlijk altijd met GL-stemmers gedate (niet bewust uiteraard).quote:Op woensdag 27 april 2022 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Waarom vind je geen lieve onschuldige GroenLinks-stemmers? Zijn die er in Groningen?
Waarom is dit nergens opgepakt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
https://davidtegengoliath(...)d-tegen-goliath-d66/
Oeps.
De glimlach op de tronie van Andre Rieu als hij speelt is één van de meest angstaanjagende fenomenen op deze aardkloot.quote:
Tja wel heel dom van Derksen om dit verhaal in 2022 nog naar buiten te brengen. Dit soort dingen gebeurden vroeger nog veel meer dan nu maar als ik die generatie was zou ik het heel snel in de doofpot stoppen want de woke-brigade gaat hier mee afrekenen.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach Johan.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 'jeugdzondes' wordt steeds ruimer geïnterpreteerd.
Vroeger dronk je kaarsvet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja wel heel dom van Derksen om dit verhaal in 2022 nog naar buiten te brengen. Dit soort dingen gebeurden vroeger nog veel meer dan nu maar als ik die generatie was zou ik het heel snel in de doofpot stoppen want de woke-brigade gaat hier mee afrekenen., vroeger stopten we altijd kaarsen in bewusteloze vrouwen.
Nynke is zo ontzettend vermoeiend.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Aan de andere kant word ik weer suicidaal van deze likegenerators. Gad-ver-damme.
[ twitter ]
Zorg dat er een kaars op tafel staat en toon je alpha kant.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik eindig altijd in de friendzone.
Wat doe jij dan met de tijd waarin wij op Twitter zitten?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik wens jullie allemaal op zijn minst één dag zonder Twitter in jullie leventjes.
History channel kijken.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de tijd waarin wij op Twitter zitten?
Boekjes over de Strijd lezen?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik nog nooit een bewusteloze vrouw heb gezien? Is dat nou die generatiekloof?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja wel heel dom van Derksen om dit verhaal in 2022 nog naar buiten te brengen. Dit soort dingen gebeurden vroeger nog veel meer dan nu maar als ik die generatie was zou ik het heel snel in de doofpot stoppen want de woke-brigade gaat hier mee afrekenen., vroeger stopten we altijd kaarsen in bewusteloze vrouwen.
De zwarte laarsjes poetsen.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De zolderkamer schilderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik denk dat ik met rechtsmenschen eigenlijk niet om kan gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef Slobeend het volgende:
Jawel, tot nu toe eigenlijk altijd met GL-stemmers gedate (niet bewust uiteraard).
Zijn je ouders niet rechts?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik denk dat ik met rechtsmenschen eigenlijk niet om kan gaan.
Mijn moeder is links (althans, diep van binnen. nu is ze vooral boze burgerachtig), mijn vader rechts.quote:
Ik ben op dit moment een Billy boekenkast uit het neutrale Zweden in elkaar aan het zetten. Zou dat een mooie 'tweet' zijn?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou sowieso abonneren op jouw Twitterquote:Op woensdag 27 april 2022 14:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een Billy boekenkast uit het neutrale Zweden in elkaar aan het zetten. Zou dat een mooie 'tweet' zijn?
En Diederik Jekel?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Aan de andere kant word ik weer suicidaal van deze likegenerators. Gad-ver-damme.
[ twitter ]
Ik heb niet het idee dat Diederik Jekel ooit in de positie is gekomen dat hij een beslissing hoefde te maken of hij wel of niet een kaars in een opening van een vrouw moest steken.quote:
Diederik gebruikt zijn levenservaring als input voor zijn romkoms en die kunnen er heet aan toe gaan!quote:Op woensdag 27 april 2022 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Diederik Jekel ooit in de positie is gekomen dat hij een beslissing hoefde te maken of hij wel of niet een kaars in een opening van een vrouw moest steken.
Blijkbaar was mijn rommelende onderbuik gevoel correct.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Diederik gebruikt zijn levenservaring als input voor zijn romkoms en die kunnen er heet aan toe gaan!
Dit had zo op Viva La Vida gekund.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht heel even dat ik Coldplay had opgezet in het intro maar toch wel goed uiteindelijk.
Het klinkt wel heel safe.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht heel even dat ik Coldplay had opgezet in het intro maar toch wel goed uiteindelijk.
Vandaag vertelt ie een aangepaste versie waarin het allemaal net iets meer door de beugel kan en dat is de waarheid dus iedereen was onterecht boos en een slaaf van de ophef door de woke-MSM!! Nuance is weg uit het debat door de SJW-inquisitie, je mag niet eens meer flirten.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef Slobeend het volgende:
We moeten respect hebben dat Johan zo open durft te zijn. Wat een forum is dit soms toch ook.
Betreurt hij ook de ontstane ophef?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vandaag vertelt ie een aangepaste versie waarin het allemaal net iets meer door de beugel kan en dat is de waarheid dus iedereen was onterecht boos en een slaaf van de ophef door de woke-MSM!! Nuance is weg uit het debat door de SJW-inquisitie, je mag niet eens meer flirten.
De goedgelovigheid van de VI-fanboys draait weer overuren.
Job Knoester: "Het is misschien niet iets om trots op te zijn."quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef Slobeend het volgende:
We moeten respect hebben dat Johan zo open durft te zijn. Wat een forum is dit soms toch ook.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI-topic is echt van een ongekend zwakzinnig niveau en een hoop VBL-users doen mee...
Dat zou me nog positief verrassen als ie dat uitspreekt. Maar het feit dat ie z’n verhaal schijnbaar heeft afgezwakt zegt genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Betreurt hij ook de ontstane ophef?
Niet heel spannend, maar wel een lekker nummerquote:Op woensdag 27 april 2022 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Nogal veel drugs gebruikt in mijn studententijd, maar dat bedoel je vast nietquote:Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Szura het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zijn jullie grootste jeugdzondes?
Wat een heerlijk mens.quote:Op donderdag 28 april 2022 07:04 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-wil-leiden-a4118721
@:slobeend @:mani89
Ik heb wel eens op D66 gestemdquote:Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Szura het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zijn jullie grootste jeugdzondes?
@Slobeend kijkt nooit maar geeft wel dagelijks updates.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat er anno 2022 nog mensen naar dat programma kijken vind ik minstens zo zorgwekkend.
Heb gisteren maar weer eens gekeken na al dat gedoe. Het was weer raak. Het deed Johan naar eigen zeggen niks, maar hij zat wel te schuimbekken tegen die vrouw aan de bar en Rene weer met een halve mental breakdown tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend kijkt nooit maar geeft wel dagelijks updates.
Ik heb nooit gezegd dat ik nooit kijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend kijkt nooit maar geeft wel dagelijks updates.
Ik chargeer om een punt te maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik nooit kijk.
Als het precies de rotzooi is die jij wil hebben, prima toch?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
Een ander zijn rotzooi kopen heb ik ook nooit begrepen.
Dat verwacht je toch ook niet he.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI-topic is echt van een ongekend zwakzinnig niveau en een hoop VBL-users doen mee...
Dat ligt volgend jaar gewoon weer op een ander kleedje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het precies de rotzooi is die jij wil hebben, prima toch?
Er is een reden dat veel sympathieke users niet meer in VBL komen ja.quote:
Ik heb 4 CDs gescoord, die gaan mooi in de auto aan komende tijd.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ligt volgend jaar gewoon weer op een ander kleedje waarschijnlijk.
NWS is overigens ook altijd een leuke rubriek in deze tijden.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDs kan ik nog wel begrijpen ja. (en boeken)quote:Op donderdag 28 april 2022 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 4 CDs gescoord, die gaan mooi in de auto aan komende tijd.
Ik zoek meestal naar CDs en bordspellen, dat is het wel. Boeken lees ik zelf niet genoeg om dat op een rommelmarkt te halen.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
CDs kan ik nog wel begrijpen ja. (en boeken)
Masked Singer kijk ik niet idiot. Vandaag Inside alleen op maandag of vrijdag soms. Maar ben er nu wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend kijkt opvallend veel naar tokkietelevisie. VI Vandaag, Masked Singer. Waar is het misgegaan?
Wat zijn je verwachtingen voor vanavond (Feyenoord)?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef Slobeend het volgende:
Exact, en ze bespraken ook de invloed van de progressieve cultuur op het huidige klimaat dat er heerst. Iedereen doet zo krampachtig, ik vind het prettig dat zij zich hieraan onttrekken.
Wie zijn dit??quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:
Heeft iemand zich al verlaagd tot het kijken van 'BN'ers in het ziekenhuis: leren van de helden'?
[ afbeelding ]
Linksboven Roggel Hazes, linksonder Natasja Frogert.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zijn dit??
??
Geubels? Dat is geen Nederlander.
??
Kerrolain heeft echt tijd te veel
Moeilijk. Ik kan Marseille heel slecht inschatten. Voor nu zou ik zeggen een 2-1 of een 2-2.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen voor vanavond (Feyenoord)?
Wat vond je van Hart van Nederland gisteren?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Masked Singer kijk ik niet idiot. Vandaag Inside alleen op maandag of vrijdag soms. Maar ben er nu wel weer klaar mee.
Hap hap hap.
🖕quote:Op donderdag 28 april 2022 10:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vond je van Hart van Nederland gisteren?
Ik ben in tijden niet zo gespannen geweest voor een potje Feyenoord.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik kan Marseille heel slecht inschatten. Voor nu zou ik zeggen een 2-1 of een 2-2.
Met Slotgod aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoerquote:Op donderdag 28 april 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet zo gespannen geweest voor een potje Feyenoord.
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef Slobeend het volgende:
Exact, en ze bespraken ook de invloed van de progressieve cultuur op het huidige klimaat dat er heerst. Iedereen doet zo krampachtig, ik vind het prettig dat zij zich hieraan onttrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |