Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 21 april 2022 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bak niet echt meer, als je dat bedoelt.
quote:
VVD is gewoon extreem-rechts op migratiegebied. Het is eng.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Natuurlijk is de VVD gelijk enthousiast. Die kijken echt watertandend hoe de Tories aan de andere kant van de plas alles gedaan krijgen
Even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VVD is gewoon extreem-rechts op migratiegebied. Het is eng.
Weliswaar in het Latijn. Zit een vreemde tegenstrijdigheid in.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tokkie met z'n plakplaatjes
Teksten in talen die je niet begrijpt is dan wel heel tokkie.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weliswaar in het Latijn. Zit een vreemde tegenstrijdigheid in.
Dit is natuurlijk pertinente onzin. Je kunt de VVD veel verwijten, maar geen extremisme. Dat suggereert een vorm van idealisme die totaal ontbreekt. Het is juist het gebrek aan visie, het meewaaien met de tendensen in de samenleving om een zo groot mogelijke achterban te hebben dat zo kenmerkend is. Het is met alle partijen kunnen samenwerken om aan de macht te blijven, omdat er geen gedeelde waarden of principes zijn. Zelfverrijking onder het mom van pragmatisme. Het is een partij van flagrante leegheid.quote:
#youmeaneverytinginmylifequote:Op donderdag 21 april 2022 23:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Teksten in talen die je niet begrijpt is dan wel heel tokkie.
Je hield het niet voor mogelijk, maar de NAC supportersverheerlijking gaat nog hallucinantere vormen aannemenquote:Op donderdag 21 april 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:maxi-mus, ik zou Sjoerd Mossou even ontvolgen als ik jou was.
"Ik heb er al mee ingecheckt bij een hotel. Dus het werkt wel”quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-euro-toe-a4116891
Dit is weerzinwekkend geniaal.
quote:Op donderdag 21 april 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:maxi-mus, ik zou Sjoerd Mossou even ontvolgen als ik jou was.
Nu wil ik ook een vrij mens worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Ik heb er al mee ingecheckt bij een hotel. Dus het werkt wel”
De website van Trudi al gecheckt?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een vrij mens worden.
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:
Fijn dat ze zich nu vrij voelen na te zijn opgelicht.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-euro-toe-a4116891
Dit is weerzinwekkend geniaal.
Zoals altijd als het op humor aankomt zitten wij niet in hetzelfde kamp! Ik vind hem vaak wel geinig, niet hardop lachen maar wel glimlachwaardig.quote:
Koffieplanter is zijn grootste fan, dan weet je het wel.quote:
Welk account wordt er opgeheven en welk account mag voortbestaan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef franklop het volgende:
We feliciteren WLR-bezoekers @:pino112 en @:deluna die na vandaag definitief DePino worden samen!
Denk dat ze gewoon beide opzeggen en @DePino gaan gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Welk account wordt er opgeheven en welk account mag voortbestaan?
Beidequote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Welk account wordt er opgeheven en welk account mag voortbestaan?
Of ze nemen dezelfde UI, onderschrift e.d., zoals een ANWB-stelletje met dezelfde kleren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beide
PinoLuna wordt spoedig aangemaaktFacebook-stelletje
Nee zonder gekheid; gefeliciteerd en geniet ervan! @:Pino112 @:DeLuna
Rojadirectaquote:Miguel TG, de oprichter van de illegale streamingsdienst Rojadirecta, is veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar voor het illegaal streamen van onder meer wedstrijden in LaLiga en andere Europese topcompetities. Daarnaast moet hij een boete van 500.000 euro betalen
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een leukere dag hebben dan je-weet-wel und seine Braut (en überhaupt een langer huwelijk)quote:
Wat een heerlijke site was dat voor een arme student als ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rojadirectadat is alweer een tijd geleden
Ik moest ook serieus aan jou denken toen ik vanochtend een filmpje van hem tegenkwam op twitter.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zoals altijd als het op humor aankomt zitten wij niet in hetzelfde kamp! Ik vind hem vaak wel geinig, niet hardop lachen maar wel glimlachwaardig.
Gefeliciteerd!quote:
Pino is nu ook meer waar geworden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |