SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Paptaart is toch ook gewoon een bak met deeg gevuld met gele room?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een gevulde bolus heeft niks te maken met een paptaart
Maar daar hebben ze alleen sportieve dingenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik even een tussenstop ga maken bij Decathlon
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze alleen sportieve dingenen leuke rugtassen.
Het gaat me om de rugtassenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze alleen sportieve dingenen leuke rugtassen.
Vertel ze dan ook meteen hoe duur de ziektenkosten voor mensen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
Mensen praten daar over duizenden dollars. Er is iemand die zelfs overweegt naar Nederland te verhuizen.![]()
Heeft een andere Nederlander al gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel ze dan ook meteen hoe duur de ziektenkosten voor mensen zijn.
Geweldig vakantieland, zou er alleen willen wonen als ik meer geld heb dan ik kan opmakenquote:
En zeg ook dat we lekkere patat hebben. En dat we kroketten hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een andere Nederlander al gezegd.
Hahahaquote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zeg ook dat we lekkere patat hebben. En dat we kroketten hebben.
Mensen zijn sowieso kut.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
VS is net als Frankrijk. Mooi land, jammer van de mensen.
Daar heb je reisverzekeringen voor he.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Durf ook niet op vakantie naar Amerika, zul je zien dat ik daar in een ziekenhuis terecht kom ofzo.
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb je reisverzekeringen voor he.
Ben ik de vorige keer ook geweest, prijzig grapje maar gelukkig de reisverzekeringquote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Durf ook niet op vakantie naar Amerika, zul je zien dat ik daar in een ziekenhuis terecht kom ofzo.
Een oud-klasgenoot is daar in zo'n natuurpark verongelukt. Ik heb gehoord dat hij daar is gecremeerd en dat de urn met as naar NL is verstuurd. Dat is toch geen fatsoenlijk afscheid nemen als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
het waait deze kant wel opquote:Op donderdag 21 april 2022 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus gecremeerd in de VS terwijl zijn familie gewoon hier in NL was...
Ja ik weet niet precies hoe en wat. Ik zat niet meer bij hem in de klas en dit was in 1999 ofzo...quote:Op donderdag 21 april 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kunt zo iemand toch ook over laten vliegen?
MaAr DaN Ga Je DoOdquote:
Haha hoezo? En dat is niet erg toch, smaken verschillen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben de badkamer verbouwd en ik vind het eigenlijk best lelijk geworden![]()
De indeling en de kleuren. Het is een grote badkamer maar toch staat alles nu op elkaar gepropt, met donkere vloer en een donker meubel, en dan een donkere douchewand, en als je je tanden staat te poetsen sta je met je kont tegen de douchewand, en het is een inloopdouche maar volgens mij wordt nu toch alles zeiknat omdat de wand te kort is.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha hoezo? En dat is niet erg toch, smaken verschillen.
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, natuurlijk hadden ze net de rugzak die ik wil niet op voorraad
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, natuurlijk hadden ze net de rugzak die ik wil niet op voorraad
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De indeling en de kleuren. Het is een grote badkamer maar toch staat alles nu op elkaar gepropt, met donkere vloer en een donker meubel, en dan een donkere douchewand, en als je je tanden staat te poetsen sta je met je kont tegen de douchewand, en het is een inloopdouche maar volgens mij wordt nu toch alles zeiknat omdat de wand te kort is.
Maar goed, ik zeg niks
“U kunt ‘m wel op de website bestellenquote:
Klinkt als de batcavequote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De indeling en de kleuren. Het is een grote badkamer maar toch staat alles nu op elkaar gepropt, met donkere vloer en een donker meubel, en dan een donkere douchewand, en als je je tanden staat te poetsen sta je met je kont tegen de douchewand, en het is een inloopdouche maar volgens mij wordt nu toch alles zeiknat omdat de wand te kort is.
Maar goed, ik zeg niks
Misschien hebben ze samen the batman gekeken en was dat de inspiratiequote:
Ik heb een nieuwe, maar die bevalt nietquote:Op donderdag 21 april 2022 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stond laatst ook op het punt een nieuwe rugzak te bestellen; maar die ik nu heb is voor wat ik op vakantie wil eigenlijk nog wel goed genoeg.
Plausibel.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze samen the batman gekeken en was dat de inspiratie
Wat scheelt eraan?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe, maar die bevalt niet
Hebben ze snel gedaan dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze samen the batman gekeken en was dat de inspiratie
Het grote vak is zo nauw dat er amper iets inpastquote:
Ik vind een donkere vloer in een badkamer best mooi. Maar ik hou de rest liever wit.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja zo donker is het nog niet. Vooral de vloer. Er is wel een raam.
Tijdmachine gebouwd. Dit dat. Pollewop.quote:
Is die voor werk of voor ander gebruikquote:Op donderdag 21 april 2022 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grote vak is zo nauw dat er amper iets inpastTerwijl de rugzak in principe best groot is.
Vakanties en wandelingen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijdmachine gebouwd. Dit dat. Pollewop.
[..]
Is die voor werk of voor ander gebruik
dat kan je ook met cavia´s doenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks weer met die autistensportvereniging iets doen. Een potje croquet (of een poging tot)...
Met een hele hoop gepiep erbij zeker.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
zacht tikje tegen de bips en dan door het poortje lopen
Laat de cavia moeders het maar niet horen. Dan doe je straks geen TYPTYPTYP meerquote:
WHIEEEEEEEPquote:
Gerrie maken?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:26 schreef Ama het volgende:
Nu komt het minst leuke gedeelte van eten.
Afwas?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:26 schreef Ama het volgende:
Nu komt het minst leuke gedeelte van eten.
In deze SC doen we alleen aan kroketquote:Op donderdag 21 april 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks weer met die autistensportvereniging iets doen. Een potje croquet (of een poging tot)...
Duur geintje als ik dat elke dag weer moet doen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon alles weggooien en nieuw kopen
Plastic bordjes enzoquote:Op donderdag 21 april 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Duur geintje als ik dat elke dag weer moet doen.
Moet toch beetje aan het milieu denken.quote:
Pff de tijd van vliegen en vliegjes breekt weer aan dus beter bijhouden toch.quote:
Ja dat is altijd stomquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon uit de pan eten scheelt een berg afwas
Heb geen pan gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon uit de pan eten scheelt een berg afwas
Dan kan je ook nooit veel afwas hebben.quote:
Klopt. 2 glazen, beetje bestek, 1 bord en een bakje van de Chinees.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je ook nooit veel afwas hebben.
Ik ben best lui met afwassen, maar ik heb nog nooit vliegjes vanuit de afwas gehad. Dan moet je het wel redelijk ranzig maken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
Pff de tijd van vliegen en vliegjes breekt weer aan dus beter bijhouden toch.
Ja naja ik vind sowieso een leeg aanrecht wel fijn eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben best lui met afwassen, maar ik heb nog nooit vliegjes vanuit de afwas gehad. Dan moet je het wel redelijk ranzig maken.
Ja, is ook wel zo, maar ja, luiheid is ook belangrijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind sowieso een leeg aanrecht wel fijn eigenlijk.
Oink oink oinkquote:
Dat had ik laatst ook eventjes.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:37 schreef Recce het volgende:
Wat is dit voor onzin van Windows? Eerst had ik hier alleen weer!
[ afbeelding ]
Daarom bijhouden, is het minder werk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo, maar ja, luiheid is ook belangrijk.
Was je toen woest?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook eventjes.
Hmmz, ik ga dan een podcast luisteren en dan heb ik het in no time klaar.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom bijhouden, is het minder werk.Ik had maandag voor 4 dagen afwas staan want lui, brak etc. en dat was best kut.
Ik zet vaak RTL boulevard aan ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, ik ga dan een podcast luisteren en dan heb ik het in no time klaar.
Heb eigenlijk al even niet meer gekeken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er nog iets spannends gebeurd? Heeft Hazes al een nieuwe vlam?
Geen last van vanavond. Ik heb beneden meegegeten. dus pak je gewoon bord en bestek uit de lades en na gebruik de vaatwasser in..quote:
quote:CNN+ will shut down April 30, just one month after launch
Nou, dat was geen succes!quote:WarnerMedia launched the standalone news service less than a month ago on March 29. It had garnered fewer than 10,000 daily active viewers about two weeks after its launch, CNBC reported last week. The company said customers will receive prorated refunds on subscription fees.
In kaas?quote:
Heb je het nou over Netflix?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Get woke go broke
Met vlinder naar het sprookjesbosquote:
Was het niet zaterdag?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling heel veel sterkte morgen
pff ambtenaarquote:Op donderdag 21 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt gelijk.
Ik heb al heel de dag het gevoel dat het vrijdag is.
Aaawquote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder, engel, zin van het leven...
Ookquote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nou over Netflix?
daarom heb ik morgen vrij gepaktquote:Op donderdag 21 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt gelijk.
Ik heb al heel de dag het gevoel dat het vrijdag is.
Jij hebt altijd vrij op vrijdagquote:
Meisje met de zwavelstokjesquote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is je favoriete sprookje?
quote:
Nee, moet werken, want werkpaardquote:
quote:Bewijs dat u geen robot bent *
Een falabella ben jequote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet werken, want werkpaard
Ik ookquote:
Ik reed vanmiddag achter een kut die overduidelijk meer met haar mascara bezig was dan met de weg. Genieten. 30 rijden waar het 50 is en steeds remmen om niks, om vervolgens voor het stoplicht bijna op haar voorligger te klappen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van die kleine gebakjes op wielen op de snelweg die denken dat ze links kunnen, zodra ze hun linkerknipperlicht hebben aangedaan.
HALLO, ik rij daar, ga weg.![]()
#4EverRoadRage
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.quote:
Ik zeg het vooral over ettolientjequote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.
Dit verbaasd niemand.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg het vooral over ettolientje
Ik vond het vandaag verrassend meevallen en gezellig.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Paar uurtjes op kantoor met andere mensen en je kunt me opvegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar ik mag niet jokkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.
Ik wil zulke mensen echt rammen, maar dan besef ik weer dat ik dat zielig vind voor de schoen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag achter een kut die overduidelijk meer met haar mascara bezig was dan met de weg. Genieten. 30 rijden waar het 50 is en steeds remmen om niks, om vervolgens voor het stoplicht bijna op haar voorligger te klappen.
Ja vind je het gekquote:Op donderdag 21 april 2022 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan zegt zij dat ik normaal moet doen gek
Haha kut voor je.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom.
Zo de laptop maar weer aanslingeren. Beetje werken nog
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom.
Zo de laptop maar weer aanslingeren. Beetje werken nog
Ik vind het wel lief van ettokrokettoquote:
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van ettokroketto
Ach ja. Eigen keuze.quote:
Vanmiddag 2 uur getraind. Dus dan moet ik nu nog maar wat doenquote:
Smijmbal @Already_in_usequote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.
Ik zou er geen zin meer in hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach ja. Eigen keuze.
[..]
Vanmiddag 2 uur getraind. Dus dan moet ik nu nog maar wat doen
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.
Maak je dan ook geluidjes erbij?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat doe ik ook bij file's
Dan denk ik dat ik in een denkbeeldige monstertruck rijd en zo over die auto's heen
Of een soort kanon.. dat al die auto's aan de kant geblazen worden
Als ik een file zie dan ga ik eerst heel hard zuchten en dan m'n wangen opblazen en dan komt er overdreven geluid uit mijn mond, ja.quote:
Soms moet je zin maken. Volgende week vrij dus wil het spul wel af hebben. Anders ben ik volgende week in m'n vrije dagen bezigquote:Op donderdag 21 april 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er geen zin meer in hebben.
Al heb ik net ook wat emailtjes behandeld, maar dat vind ik gewoon hapsnap
Was wel grappig geweest.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een file zie dan ga ik eerst heel hard zuchten en dan m'n wangen opblazen en dan komt er overdreven geluid uit mijn mond, ja.
Ik weet dat je dat niet bedoelde.. maar nee ik maak geen schietgeluidjes
Meer als een soort van kwade cavia en dan WHIEEEEEEEPquote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een file zie dan ga ik eerst heel hard zuchten en dan m'n wangen opblazen en dan komt er overdreven geluid uit mijn mond, ja.
Ik weet dat je dat niet bedoelde.. maar nee ik maak geen schietgeluidjes
Ja, dat moet je niet hebbenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms moet je zin maken. Volgende week vrij dus wil het spul wel af hebben. Anders ben ik volgende week in m'n vrije dagen bezig
Ja, maar dat ben ik niet, want ik ben een vrouwquote:
WHIEEEEPPPPPPRRRFFFFFTTTTTquote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer als een soort van kwade cavia en dan WHIEEEEEEEP
heb altijd zinquote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms moet je zin maken. Volgende week vrij dus wil het spul wel af hebben. Anders ben ik volgende week in m'n vrije dagen bezig
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet hebben
Correct.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet, want ik ben een vrouw
Ouwe geilneefquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Correct.
* dud0r rent hard weg
[..]
Ouwe geilneef
ohquote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in liefde en genegenheid is niet meteen seks, stelletje ordinaire ordo's
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag verrassend meevallen en gezellig.
Hoe de andere collega's het vonden weet ik nietIk vond het ook wel gezellig hoor. Ik had een soort brainstormsessie/kick-off van een project. Maar ik merk dat ik nu echt bek af benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik moest wel echt even wennen aan collega's om me heen en aan mijn bureauquote:Op donderdag 21 april 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel gezellig hoor. Ik had een soort brainstormsessie/kick-off van een project. Maar ik merk dat ik nu echt bek af ben
Ik ben nu in mijn witte space star voornamelijk bang dat ze over mij heen rijdenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat doe ik ook bij file's
Dan denk ik dat ik in een denkbeeldige monstertruck rijd en zo over die auto's heen
Of een soort kanon.. dat al die auto's aan de kant geblazen worden
Of mensen die in mijn aura komen staan.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moest wel echt even wennen aan collega's om me heen en aan mijn bureau
Bom eronderquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu in mijn witte space star voornamelijk bang dat ze over mij heen rijden
Ja als ik er achter kom wie het heeft gedaan krijgt die een bom in zijn benzinetankquote:
Bahquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen die in mijn aura komen staan.
Make dit the kat wise.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in liefde en genegenheid is niet meteen seks, stelletje ordinaire ordo's
Ja, zo kut dat je nooit zult weten waarom ze jouw auto kozenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik er achter kom wie het heeft gedaan krijgt die een bom in zijn benzinetank
Ja, pas maar op dat je mij niet tegen komt danquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu in mijn witte space star voornamelijk bang dat ze over mij heen rijden
Gelukkig hielden ze wel afstand.. ik snap dat zo dicht op mensen staan nooit zo..quote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen die in mijn aura komen staan.
Om even je geur te snuffelen denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hielden ze wel afstand.. ik snap dat zo dicht op mensen staan nooit zo..
Merk het wel hoor, dat mensen bij wegversmallingen hem er nu nog even snel voorproppen terwijl ik in mijn eigen auto daar nooit last van hebquote:Op donderdag 21 april 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pas maar op dat je mij niet tegen komt dan
Ik denk dat ik wel lekker ruik.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om even je geur te snuffelen denk ik.
Cavia?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel lekker ruik.
Ik had ooit een gebakje als leenauto (een CitiGo en een Fiat500quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merk het wel hoor, dat mensen bij wegversmallingen hem er nu nog even snel voorproppen terwijl ik in mijn eigen auto daar nooit last van heb
Ja zeker omdat het zo specifiek was, dus het is of voor de buurman bedoeld geweest of ik heb schijnbaar met iemand problemen waarvan ik zelf niet weetquote:Op donderdag 21 april 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kut dat je nooit zult weten waarom ze jouw auto kozen
Die ruiken wel lekker naar hooi en warmtequote:
Heb ook wel eens een Smart meegehad als leenauto, dat is helemaal een rampquote:Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit een gebakje als leenauto (een CitiGo en een Fiat500![]()
![]()
)
Nou, nog nooit zo vaak afgesneden...
Ik denk dat ze op een gegeven moment helemaal op en niet meer rendabel te repareren zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een Smart meegehad als leenauto, dat is helemaal een rampZie die auto's eigenlijk nog maar vrij weinig rijden terwijl je ze een jaar of 10 geleden echt overal zag
Wat is je favo luchtje?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel lekker ruik.
Eau de cavéquote:
Mja, dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker omdat het zo specifiek was, dus het is of voor de buurman bedoeld geweest of ik heb schijnbaar met iemand problemen waarvan ik zelf niet weet
Ik ook niet, dit lijkt echt zo random en dat maakt het zo raar.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Dat met ik nu ook in dit ding, dat ik op de snelweg echt moet vechten tegen de windquote:Op donderdag 21 april 2022 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een gegeven moment helemaal op en niet meer rendabel te repareren zijn.
Ik heb 2x in een smart gezeten, ook op de snelweg en ik vond het echt drie keer niets.
Gelukkig waaide het niet hard.
Misschien iemand die het helemaal beu is dat die me altijd rondjes ziet lopen?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Heb je een nieuwere Spacestar of een wat oudere versie?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat met ik nu ook in dit ding, dat ik op de snelweg echt moet vechten tegen de windEn dat ik wat beschaafder door de bochten moet want dit zijn geen stoelen waar je aan alle kanten wordt ingeklemd. Pluspunt is wel dat die lekker soepele vering een dikke bandjes heeft, dat rijdt wel een stuk comfortabeler op de wat minder goed onderhouden wegen en drempels
Een nieuwe, dus zo'n klein gebakje en niet zo'n familiebus zoals de oudequote:Op donderdag 21 april 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een nieuwere Spacestar of een wat oudere versie?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nieuwe, dus zo'n klein gebakje en niet zo'n familiebus zoals de oude
Zit gewoon in hetzelfde rijtje als de 107, Up, Alto, Picanto en zulks. In die klasse is het nog wel een van de beter uitziende modellen misschien.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die nieuwe lijkt op een mislukte kruising tussen een Peugot en een Audi 1
Ben je een dikkie dik geworden?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet echt weer wat vaker gaan sporten
Stuk voor stuk om te huilen, sorry als ik iemand beledig.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit gewoon in hetzelfde rijtje als de 107, Up, Alto, Picanto en zulks. In die klasse is het nog wel een van de beter uitziende modellen misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat nog niet. Maar sinds Corona is m’n conditie kwijt. Mag ook wel 5 kilo vanaf voordat ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je een dikkie dik geworden?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuk voor stuk om te huilen, sorry als ik iemand beledig.Voor de doelgroep zijn die autootjes tegenwoordig best prima, zit ook gewoon airco en cruisecontrol in bijvoorbeeld. Snap alleen nog steeds niet waarom alle auto's tegenwoordig allemaal 5-deurs moeten zijn, zeker met die kleine dingetjes moet je jezelf haast een tennisarm zwaaien om de deur überhaupt dicht te krijgen zo licht zijn dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Even bikinifit wordenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nog niet. Maar sinds Corona is m’n conditie kwijt. Mag ook wel 5 kilo vanaf voordat ik op vakantie ga.
Ja, ze zijn wel compleet, maar ik weet niet of ik me er echt veilig in zou voelen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de doelgroep zijn die autootjes tegenwoordig best prima, zit ook gewoon airco en cruisecontrol in bijvoorbeeld. Snap alleen nog steeds niet waarom alle auto's tegenwoordig allemaal 5-deurs moeten zijn, zeker met die kleine dingetjes moet je jezelf haast een tennisarm zwaaien om de deur überhaupt dicht te krijgen zo licht zijn die
Ja daar verbaas ik me ook een beetje over, het is nou niet dat ik normaal in zo'n gigantische auto rijdtquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel compleet, maar ik weet niet of ik me er echt veilig in zou voelen.
Ook met name het gedrag van andere weggebruikers als je in een kleinere auto rijdt
Ik denk ook dat het met de snelheid te maken heeft.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik me ook een beetje over, het is nou niet dat ik normaal in zo'n gigantische auto rijdt
Dan toch eerder bal die een uitgebreid alibi heeft verzonnen om op je te kunnen jagenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien iemand die het helemaal beu is dat die me altijd rondjes ziet lopen?
Omdat de stoel naar voren doen voor de achterbank kut is.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de doelgroep zijn die autootjes tegenwoordig best prima, zit ook gewoon airco en cruisecontrol in bijvoorbeeld. Snap alleen nog steeds niet waarom alle auto's tegenwoordig allemaal 5-deurs moeten zijn, zeker met die kleine dingetjes moet je jezelf haast een tennisarm zwaaien om de deur überhaupt dicht te krijgen zo licht zijn die
Heb ik nooit last van in de budabolidequote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel compleet, maar ik weet niet of ik me er echt veilig in zou voelen.
Ook met name het gedrag van andere weggebruikers als je in een kleinere auto rijdt
Ja ja, net doen alsof je op vakantie bent hequote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch eerder bal die een uitgebreid alibi heeft verzonnen om op je te kunnen jagen
De budabolide is niet klein.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van in de budabolide
Met een speer?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch eerder bal die een uitgebreid alibi heeft verzonnen om op je te kunnen jagen
Allemaal smoke and mirrorsquote:Op donderdag 21 april 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja, net doen alsof je op vakantie bent he
Zou zelfs voor haar doen wel erg omslachtig zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee gevechtstrepen op de wangquote:Op donderdag 21 april 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal smoke and mirrorsDie ligt nu gewoon in Brabant in de bosjes met een nachtkijker en een sniper rifle.
Ja daar zit ik toch nietquote:Op donderdag 21 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de stoel naar voren doen voor de achterbank kut is.
Compactquote:Op donderdag 21 april 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De budabolide is niet klein.
Rood lint om het hoofdquote:Op donderdag 21 april 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee gevechtstrepen op de wang
Maakt het extra leukquote:Op donderdag 21 april 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou zelfs voor haar doen wel erg omslachtig zijn
Dat ook wel ja, en zo'n klein wit ding heeft natuurlijk een bepaald stigmaquote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het met de snelheid te maken heeft.
Hoeveel km is een aardige wandeling?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een paar aardige wandelingen op de planning staan.
Een soort bewegend doelwit op de snelwegquote:Op donderdag 21 april 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, en zo'n klein wit ding heeft natuurlijk een bepaald stigma
Kan ook gewoon op de passagiersstoelquote:Op donderdag 21 april 2022 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gooi ik altijd mijn jas neer en mijn boodschappen.
Mja, niet handigquote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook gewoon op de passagiersstoel
25-30 met wat hoogteverschil.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel km is een aardige wandeling?
Ja sinds wanneer wordt ik geclassificeerd als handig danquote:
En een onaardige?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25-30 met wat hoogteverschil.
Refereer je aan je kraan?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sinds wanneer wordt ik geclassificeerd als handig dan
Die kraan is dan een van de weinige dingen die wel handig isquote:
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik daar niet lopen. Is ook nog beetje vakantie.
Ah ja, dat zijn volwassen afstanden.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25-30 met wat hoogteverschil.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kraan is dan een van de weinige dingen die wel handig is
Wat een decadentie ..quote:Op donderdag 21 april 2022 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Even duizend euro extra uitgegeven deze maand
Ik heb wel iets langere benen vermoed ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ja, dat zijn volwassen afstanden.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een decadentie ..
Ik heb lampionnetjes gekocht voor aan de schuur en in de boom.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cornwall+Devon. Dus veel langs de kust lopen.
Ah dat is toch in dat enige stukje van het VK waar het niet 364 dagen per jaar regentquote:Op donderdag 21 april 2022 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cornwall+Devon. Dus veel langs de kust lopen.
Niet moeilijk, 99,99% van de wereldbevolking heeft dat.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel iets langere benen vermoed ik.
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, morgen even chinees voer halen
Wat wat wat?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, morgen even chinees voer halen
Moet ik nu ookquote:
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet moeilijk, 99,99% van de wereldbevolking heeft dat.
Wel leuke dingenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voornamelijk creditcardbetalingen voor mijn vakantie in juni. En mijn nieuwe headphones, rugzak, wat kleding, etentjes.
GezelligHebben jullie een leuke tuin?
Iets minder als ik een beetje geluk heb.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dat is toch in dat enige stukje van het VK waar het niet 364 dagen per jaar regent
Deze week m’n National Trust pas opgestuurd gekregen dus dat scheelt weer qua parkeer kosten.quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel leuke dingen![]()
Ja, we hebben een leuke tuin, de cavia's kunnen er in rondlopen, maar dat vinden ze natuurlijk hartstikke eng. Het is een grote open ruimte, dus ja.
Ik heb ook een ei-hangstoel, dus optimaal chillgemak
Ik denk krokant spek en char suiquote:
Is dat niet allebei hetzelfdequote:Op donderdag 21 april 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk krokant spek en char sui
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets minder als ik een beetje geluk heb.
[..]
Deze week m’n National Trust pas opgestuurd gekregen dus dat scheelt weer qua parkeer kosten.
Ook nog wat toeristische dingen met Cali op het lijstje staan.
Nu moet ik denken aan cavia's met California -aftekeningquote:
Wat is datquote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan cavia's met California -aftekening
Nee, nee nee !quote:
Een cavia zoals Wattenschijfje.quote:
Oh dat is wel leukquote:Op donderdag 21 april 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een cavia zoals Wattenschijfje.
1 kleur en dan donkere puntjes: donkere oortjes, oogjes, neusje, pootjes...
Klinkt niet helemaal als mijn Cali.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aaawquote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee nee !![]()
Krokant spek is een soort gefrituurde babi pangang zonder saus (die krijg je er wel bij) en char sui is meer roodachtig zoet vlees
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik ietwat vreemd vinden.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal als mijn Cali.
Klinkt in ieder geval allebei lekkerquote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee nee !![]()
Krokant spek is een soort gefrituurde babi pangang zonder saus (die krijg je er wel bij) en char sui is meer roodachtig zoet vlees
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |