Was je toen woest?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook eventjes.
Hmmz, ik ga dan een podcast luisteren en dan heb ik het in no time klaar.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom bijhouden, is het minder werk.Ik had maandag voor 4 dagen afwas staan want lui, brak etc. en dat was best kut.
Ik zet vaak RTL boulevard aan ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, ik ga dan een podcast luisteren en dan heb ik het in no time klaar.
Heb eigenlijk al even niet meer gekeken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er nog iets spannends gebeurd? Heeft Hazes al een nieuwe vlam?
Geen last van vanavond. Ik heb beneden meegegeten. dus pak je gewoon bord en bestek uit de lades en na gebruik de vaatwasser in..quote:
quote:CNN+ will shut down April 30, just one month after launch
Nou, dat was geen succes!quote:WarnerMedia launched the standalone news service less than a month ago on March 29. It had garnered fewer than 10,000 daily active viewers about two weeks after its launch, CNBC reported last week. The company said customers will receive prorated refunds on subscription fees.
In kaas?quote:
Heb je het nou over Netflix?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Get woke go broke
Met vlinder naar het sprookjesbosquote:
Was het niet zaterdag?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling heel veel sterkte morgen
pff ambtenaarquote:Op donderdag 21 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt gelijk.
Ik heb al heel de dag het gevoel dat het vrijdag is.
Aaawquote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder, engel, zin van het leven...
Ookquote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nou over Netflix?
daarom heb ik morgen vrij gepaktquote:Op donderdag 21 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt gelijk.
Ik heb al heel de dag het gevoel dat het vrijdag is.
Jij hebt altijd vrij op vrijdagquote:
Meisje met de zwavelstokjesquote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is je favoriete sprookje?
quote:
Nee, moet werken, want werkpaardquote:
quote:Bewijs dat u geen robot bent *
Een falabella ben jequote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet werken, want werkpaard
Ik ookquote:
Ik reed vanmiddag achter een kut die overduidelijk meer met haar mascara bezig was dan met de weg. Genieten. 30 rijden waar het 50 is en steeds remmen om niks, om vervolgens voor het stoplicht bijna op haar voorligger te klappen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van die kleine gebakjes op wielen op de snelweg die denken dat ze links kunnen, zodra ze hun linkerknipperlicht hebben aangedaan.
HALLO, ik rij daar, ga weg.![]()
#4EverRoadRage
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.quote:
Ik zeg het vooral over ettolientjequote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.
Dit verbaasd niemand.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg het vooral over ettolientje
Ik vond het vandaag verrassend meevallen en gezellig.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Paar uurtjes op kantoor met andere mensen en je kunt me opvegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar ik mag niet jokkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.
Ik wil zulke mensen echt rammen, maar dan besef ik weer dat ik dat zielig vind voor de schoen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag achter een kut die overduidelijk meer met haar mascara bezig was dan met de weg. Genieten. 30 rijden waar het 50 is en steeds remmen om niks, om vervolgens voor het stoplicht bijna op haar voorligger te klappen.
Ja vind je het gekquote:Op donderdag 21 april 2022 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan zegt zij dat ik normaal moet doen gek
Haha kut voor je.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom.
Zo de laptop maar weer aanslingeren. Beetje werken nog
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom.
Zo de laptop maar weer aanslingeren. Beetje werken nog
Ik vind het wel lief van ettokrokettoquote:
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van ettokroketto
Ach ja. Eigen keuze.quote:
Vanmiddag 2 uur getraind. Dus dan moet ik nu nog maar wat doenquote:
Smijmbal @Already_in_usequote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.
Ik zou er geen zin meer in hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach ja. Eigen keuze.
[..]
Vanmiddag 2 uur getraind. Dus dan moet ik nu nog maar wat doen
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.
Maak je dan ook geluidjes erbij?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat doe ik ook bij file's
Dan denk ik dat ik in een denkbeeldige monstertruck rijd en zo over die auto's heen
Of een soort kanon.. dat al die auto's aan de kant geblazen worden
Als ik een file zie dan ga ik eerst heel hard zuchten en dan m'n wangen opblazen en dan komt er overdreven geluid uit mijn mond, ja.quote:
Soms moet je zin maken. Volgende week vrij dus wil het spul wel af hebben. Anders ben ik volgende week in m'n vrije dagen bezigquote:Op donderdag 21 april 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er geen zin meer in hebben.
Al heb ik net ook wat emailtjes behandeld, maar dat vind ik gewoon hapsnap
Was wel grappig geweest.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een file zie dan ga ik eerst heel hard zuchten en dan m'n wangen opblazen en dan komt er overdreven geluid uit mijn mond, ja.
Ik weet dat je dat niet bedoelde.. maar nee ik maak geen schietgeluidjes
Meer als een soort van kwade cavia en dan WHIEEEEEEEPquote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een file zie dan ga ik eerst heel hard zuchten en dan m'n wangen opblazen en dan komt er overdreven geluid uit mijn mond, ja.
Ik weet dat je dat niet bedoelde.. maar nee ik maak geen schietgeluidjes
Ja, dat moet je niet hebbenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms moet je zin maken. Volgende week vrij dus wil het spul wel af hebben. Anders ben ik volgende week in m'n vrije dagen bezig
Ja, maar dat ben ik niet, want ik ben een vrouwquote:
WHIEEEEPPPPPPRRRFFFFFTTTTTquote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer als een soort van kwade cavia en dan WHIEEEEEEEP
heb altijd zinquote:Op donderdag 21 april 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms moet je zin maken. Volgende week vrij dus wil het spul wel af hebben. Anders ben ik volgende week in m'n vrije dagen bezig
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet hebben
Correct.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet, want ik ben een vrouw
Ouwe geilneefquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Correct.
* dud0r rent hard weg
[..]
Ouwe geilneef
ohquote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in liefde en genegenheid is niet meteen seks, stelletje ordinaire ordo's
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag verrassend meevallen en gezellig.
Hoe de andere collega's het vonden weet ik nietIk vond het ook wel gezellig hoor. Ik had een soort brainstormsessie/kick-off van een project. Maar ik merk dat ik nu echt bek af benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik moest wel echt even wennen aan collega's om me heen en aan mijn bureauquote:Op donderdag 21 april 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel gezellig hoor. Ik had een soort brainstormsessie/kick-off van een project. Maar ik merk dat ik nu echt bek af ben
Ik ben nu in mijn witte space star voornamelijk bang dat ze over mij heen rijdenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat doe ik ook bij file's
Dan denk ik dat ik in een denkbeeldige monstertruck rijd en zo over die auto's heen
Of een soort kanon.. dat al die auto's aan de kant geblazen worden
Of mensen die in mijn aura komen staan.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moest wel echt even wennen aan collega's om me heen en aan mijn bureau
Bom eronderquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu in mijn witte space star voornamelijk bang dat ze over mij heen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |