Was je toen woest?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook eventjes.
Hmmz, ik ga dan een podcast luisteren en dan heb ik het in no time klaar.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom bijhouden, is het minder werk.Ik had maandag voor 4 dagen afwas staan want lui, brak etc. en dat was best kut.
Ik zet vaak RTL boulevard aan ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, ik ga dan een podcast luisteren en dan heb ik het in no time klaar.
Heb eigenlijk al even niet meer gekeken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er nog iets spannends gebeurd? Heeft Hazes al een nieuwe vlam?
Geen last van vanavond. Ik heb beneden meegegeten. dus pak je gewoon bord en bestek uit de lades en na gebruik de vaatwasser in..quote:
quote:CNN+ will shut down April 30, just one month after launch
Nou, dat was geen succes!quote:WarnerMedia launched the standalone news service less than a month ago on March 29. It had garnered fewer than 10,000 daily active viewers about two weeks after its launch, CNBC reported last week. The company said customers will receive prorated refunds on subscription fees.
In kaas?quote:
Heb je het nou over Netflix?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Get woke go broke
Met vlinder naar het sprookjesbosquote:
Was het niet zaterdag?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling heel veel sterkte morgen
pff ambtenaarquote:Op donderdag 21 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt gelijk.
Ik heb al heel de dag het gevoel dat het vrijdag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |