SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Paptaart is toch ook gewoon een bak met deeg gevuld met gele room?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een gevulde bolus heeft niks te maken met een paptaart
Maar daar hebben ze alleen sportieve dingenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik even een tussenstop ga maken bij Decathlon
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze alleen sportieve dingenen leuke rugtassen.
Het gaat me om de rugtassenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze alleen sportieve dingenen leuke rugtassen.
Vertel ze dan ook meteen hoe duur de ziektenkosten voor mensen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
Mensen praten daar over duizenden dollars. Er is iemand die zelfs overweegt naar Nederland te verhuizen.![]()
Heeft een andere Nederlander al gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel ze dan ook meteen hoe duur de ziektenkosten voor mensen zijn.
Geweldig vakantieland, zou er alleen willen wonen als ik meer geld heb dan ik kan opmakenquote:
En zeg ook dat we lekkere patat hebben. En dat we kroketten hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een andere Nederlander al gezegd.
Hahahaquote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zeg ook dat we lekkere patat hebben. En dat we kroketten hebben.
Mensen zijn sowieso kut.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
VS is net als Frankrijk. Mooi land, jammer van de mensen.
Daar heb je reisverzekeringen voor he.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Durf ook niet op vakantie naar Amerika, zul je zien dat ik daar in een ziekenhuis terecht kom ofzo.
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb je reisverzekeringen voor he.
Ben ik de vorige keer ook geweest, prijzig grapje maar gelukkig de reisverzekeringquote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Durf ook niet op vakantie naar Amerika, zul je zien dat ik daar in een ziekenhuis terecht kom ofzo.
Een oud-klasgenoot is daar in zo'n natuurpark verongelukt. Ik heb gehoord dat hij daar is gecremeerd en dat de urn met as naar NL is verstuurd. Dat is toch geen fatsoenlijk afscheid nemen als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 21 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
het waait deze kant wel opquote:Op donderdag 21 april 2022 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus gecremeerd in de VS terwijl zijn familie gewoon hier in NL was...
Ja ik weet niet precies hoe en wat. Ik zat niet meer bij hem in de klas en dit was in 1999 ofzo...quote:Op donderdag 21 april 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kunt zo iemand toch ook over laten vliegen?
MaAr DaN Ga Je DoOdquote:
Haha hoezo? En dat is niet erg toch, smaken verschillen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben de badkamer verbouwd en ik vind het eigenlijk best lelijk geworden![]()
De indeling en de kleuren. Het is een grote badkamer maar toch staat alles nu op elkaar gepropt, met donkere vloer en een donker meubel, en dan een donkere douchewand, en als je je tanden staat te poetsen sta je met je kont tegen de douchewand, en het is een inloopdouche maar volgens mij wordt nu toch alles zeiknat omdat de wand te kort is.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha hoezo? En dat is niet erg toch, smaken verschillen.
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, natuurlijk hadden ze net de rugzak die ik wil niet op voorraad
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, natuurlijk hadden ze net de rugzak die ik wil niet op voorraad
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De indeling en de kleuren. Het is een grote badkamer maar toch staat alles nu op elkaar gepropt, met donkere vloer en een donker meubel, en dan een donkere douchewand, en als je je tanden staat te poetsen sta je met je kont tegen de douchewand, en het is een inloopdouche maar volgens mij wordt nu toch alles zeiknat omdat de wand te kort is.
Maar goed, ik zeg niks
“U kunt ‘m wel op de website bestellenquote:
Klinkt als de batcavequote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De indeling en de kleuren. Het is een grote badkamer maar toch staat alles nu op elkaar gepropt, met donkere vloer en een donker meubel, en dan een donkere douchewand, en als je je tanden staat te poetsen sta je met je kont tegen de douchewand, en het is een inloopdouche maar volgens mij wordt nu toch alles zeiknat omdat de wand te kort is.
Maar goed, ik zeg niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |