dat kan buiten ook ¯\_(ツ)_/¯quote:
Boeit mij het of het buiten eraf knapt.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan buiten ook ¯\_(ツ)_/¯
als je je filtertje van je kraan af kan schroeven kan je daar meestal een koppelstukje terug op schroeven waar je de gardena weer aan klikt
het heeft een gele dop. daar hebben we het net overquote:Op donderdag 21 april 2022 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Light is zilver, gewone cola is rood.
wasstraat heeft ook vaak een fietsen ding..quote:Op donderdag 21 april 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
Wel veel moeite om mijn fiets goed schoon te maken. Ga wel naar iemand toe met een tuinslang.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wasstraat heeft ook vaak een fietsen ding..
Mango?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het heeft een gele dop. daar hebben we het net over
Emmertje en sopje en sponsje?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
Wel veel moeite om mijn fiets goed schoon te maken. Ga wel naar iemand toe met een tuinslang.
Ja maar kom ik niet goed op bepaalde plekken waar echt hele hopen met dennennaalden zitten enz. Moet echt een straal water erbij hebben.quote:
en wat hangt er van jou?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even op de kunstdagbesteding geweest. Net als vorig jaar loopt er een project in samenwerking met het MBO. Vandaag waren (een aantal) studenten daar om hun werk te tonen wij het onze...
Leuk en gezellig..
Wat is vroeg, moet ik wachten met lopen?quote:
Hier hebben we sowieso geen mangocola geloof ik, maar heb het weleens in Engeland gehad. Oranjeroze is perzik.quote:
Hmm ook niet van coca cola even gehad?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben we sowieso geen mangocola geloof ik, maar heb het weleens in Engeland gehad. Oranjeroze is perzik.
ik ga zodenk ik alquote:Op donderdag 21 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is vroeg, moet ik wachten met lopen?
Nog niks, de werken zijn nog niet af. Deadline is in juli. Dit was even gewoon een kennismaking en even kijken wat iedereen aan het doen is en om eventueel van elkaar tips en ideeën te krijgen..quote:
Ik had vandaag een gevulde bolus met roomquote:Op donderdag 21 april 2022 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit van t weekend maar weer eens scoren. En ook wat paptaarten
Perzik toch? En raspberry, dat is roze. En oranje is cinnamon.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
Of was dat perzik. Of beide. Weet niet meer.
Ik vind ze allemaal vies haha.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Perzik toch? En raspberry, dat is roze. En oranje is cinnamon.
blasfemiequote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vandaag een gevulde bolus met room
Ik heb wel even drie blikjes (vanille) meegenomen haha.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
O kut ben vergeten naar de Jumbo te gaan.
Vanille en kers vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die vanilla coke was heel soms wel oke
Hoef ik tenminste niet te haastenquote:
een paptaart ookquote:Op donderdag 21 april 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Een bolus betekent hier in het binnenland iets heel anders gok ik.
Was wel een Zeeuwse die het meebrachtquote:
ja het is iets nieuws wat ontstaan is in Brabantquote:Op donderdag 21 april 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een Zeeuwse die het meebracht
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
was een foto aan het zoeken van mijn thaise vriendin Kom ik hier op![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)aping-genitals-down/
Ja dit ding was een beetje een combinatie tussen een paptaart en een bolus. Al zat er zoveel room in dat je de bolus zelf nauwelijks meer proefdequote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het is iets nieuws wat ontstaan is in Brabanten toch ook wel z'n weg naar delen van Zeeland heeft gevonden. Vond het laatst ook wel cringy dat robert van beckhoven werd aangewezen als dé bolus bakker..
Geef mij maar een paptaart
Bolusbakkerquote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het is iets nieuws wat ontstaan is in Brabanten toch ook wel z'n weg naar delen van Zeeland heeft gevonden. Vond het laatst ook wel cringy dat robert van beckhoven werd aangewezen als dé bolus bakker..
Geef mij maar een paptaart
een gevulde bolus heeft niks te maken met een paptaartquote:Op donderdag 21 april 2022 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit ding was een beetje een combinatie tussen een paptaart en een bolus. Al zat er zoveel room in dat je de bolus zelf nauwelijks meer proefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |