Nog niks, de werken zijn nog niet af. Deadline is in juli. Dit was even gewoon een kennismaking en even kijken wat iedereen aan het doen is en om eventueel van elkaar tips en ideeën te krijgen..quote:
Ik had vandaag een gevulde bolus met roomquote:Op donderdag 21 april 2022 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit van t weekend maar weer eens scoren. En ook wat paptaarten
Perzik toch? En raspberry, dat is roze. En oranje is cinnamon.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
Of was dat perzik. Of beide. Weet niet meer.
Ik vind ze allemaal vies haha.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Perzik toch? En raspberry, dat is roze. En oranje is cinnamon.
blasfemiequote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vandaag een gevulde bolus met room
Ik heb wel even drie blikjes (vanille) meegenomen haha.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
O kut ben vergeten naar de Jumbo te gaan.
Vanille en kers vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die vanilla coke was heel soms wel oke
Hoef ik tenminste niet te haastenquote:
een paptaart ookquote:Op donderdag 21 april 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Een bolus betekent hier in het binnenland iets heel anders gok ik.
Was wel een Zeeuwse die het meebrachtquote:
ja het is iets nieuws wat ontstaan is in Brabantquote:Op donderdag 21 april 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een Zeeuwse die het meebracht
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
was een foto aan het zoeken van mijn thaise vriendin Kom ik hier op![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)aping-genitals-down/
Ja dit ding was een beetje een combinatie tussen een paptaart en een bolus. Al zat er zoveel room in dat je de bolus zelf nauwelijks meer proefdequote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het is iets nieuws wat ontstaan is in Brabanten toch ook wel z'n weg naar delen van Zeeland heeft gevonden. Vond het laatst ook wel cringy dat robert van beckhoven werd aangewezen als dé bolus bakker..
Geef mij maar een paptaart
Bolusbakkerquote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het is iets nieuws wat ontstaan is in Brabanten toch ook wel z'n weg naar delen van Zeeland heeft gevonden. Vond het laatst ook wel cringy dat robert van beckhoven werd aangewezen als dé bolus bakker..
Geef mij maar een paptaart
een gevulde bolus heeft niks te maken met een paptaartquote:Op donderdag 21 april 2022 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit ding was een beetje een combinatie tussen een paptaart en een bolus. Al zat er zoveel room in dat je de bolus zelf nauwelijks meer proefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |