Ja als ik er achter kom wie het heeft gedaan krijgt die een bom in zijn benzinetankquote:
Bahquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen die in mijn aura komen staan.
Make dit the kat wise.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in liefde en genegenheid is niet meteen seks, stelletje ordinaire ordo's
Ja, zo kut dat je nooit zult weten waarom ze jouw auto kozenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik er achter kom wie het heeft gedaan krijgt die een bom in zijn benzinetank
Ja, pas maar op dat je mij niet tegen komt danquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu in mijn witte space star voornamelijk bang dat ze over mij heen rijden
Gelukkig hielden ze wel afstand.. ik snap dat zo dicht op mensen staan nooit zo..quote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen die in mijn aura komen staan.
Om even je geur te snuffelen denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hielden ze wel afstand.. ik snap dat zo dicht op mensen staan nooit zo..
Merk het wel hoor, dat mensen bij wegversmallingen hem er nu nog even snel voorproppen terwijl ik in mijn eigen auto daar nooit last van hebquote:Op donderdag 21 april 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pas maar op dat je mij niet tegen komt dan
Ik denk dat ik wel lekker ruik.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om even je geur te snuffelen denk ik.
Cavia?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel lekker ruik.
Ik had ooit een gebakje als leenauto (een CitiGo en een Fiat500quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merk het wel hoor, dat mensen bij wegversmallingen hem er nu nog even snel voorproppen terwijl ik in mijn eigen auto daar nooit last van heb
Ja zeker omdat het zo specifiek was, dus het is of voor de buurman bedoeld geweest of ik heb schijnbaar met iemand problemen waarvan ik zelf niet weetquote:Op donderdag 21 april 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kut dat je nooit zult weten waarom ze jouw auto kozen
Die ruiken wel lekker naar hooi en warmtequote:
Heb ook wel eens een Smart meegehad als leenauto, dat is helemaal een rampquote:Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit een gebakje als leenauto (een CitiGo en een Fiat500![]()
![]()
)
Nou, nog nooit zo vaak afgesneden...
Ik denk dat ze op een gegeven moment helemaal op en niet meer rendabel te repareren zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een Smart meegehad als leenauto, dat is helemaal een rampZie die auto's eigenlijk nog maar vrij weinig rijden terwijl je ze een jaar of 10 geleden echt overal zag
Wat is je favo luchtje?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel lekker ruik.
Eau de cavéquote:
Mja, dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker omdat het zo specifiek was, dus het is of voor de buurman bedoeld geweest of ik heb schijnbaar met iemand problemen waarvan ik zelf niet weet
Ik ook niet, dit lijkt echt zo random en dat maakt het zo raar.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Dat met ik nu ook in dit ding, dat ik op de snelweg echt moet vechten tegen de windquote:Op donderdag 21 april 2022 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een gegeven moment helemaal op en niet meer rendabel te repareren zijn.
Ik heb 2x in een smart gezeten, ook op de snelweg en ik vond het echt drie keer niets.
Gelukkig waaide het niet hard.
Misschien iemand die het helemaal beu is dat die me altijd rondjes ziet lopen?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Heb je een nieuwere Spacestar of een wat oudere versie?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat met ik nu ook in dit ding, dat ik op de snelweg echt moet vechten tegen de windEn dat ik wat beschaafder door de bochten moet want dit zijn geen stoelen waar je aan alle kanten wordt ingeklemd. Pluspunt is wel dat die lekker soepele vering een dikke bandjes heeft, dat rijdt wel een stuk comfortabeler op de wat minder goed onderhouden wegen en drempels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |