SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gaat goed, beetje druk geweest dus dan wordt fok! Wat minder.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:08 schreef Karzai het volgende:
Hoe is het @:goitske, je bent een tijdje weggeweest nog veel lekker dingen gebakken
Topic leek anders aardig dood, dus veel last zullen mensen er niet van gehad hebbenquote:
Ergens in Mei meestalquote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
Wanneer begint dat Songfestival - wat men in de volksmond ook wel nichtenfestijn noemt?
geen ideequote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
Wanneer begint dat Songfestival - wat men in de volksmond ook wel nichtenfestijn noemt?
Dat wordt weer één groot deugfeest jaquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
zo je hoeft niet meer te kijken
De homo's op KSC kunnen je vast verder helpen daarmeequote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
oh komt vast naar Den Haag dan dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
Tijd om je leren broek in te vetten?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
allemaal met het vlaggetje zwaaien hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt weer één groot deugfeest ja
vergeet @Ama niet. Geen homo...quote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De homo's op KSC kunnen je vast verder helpen daarmee
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh komt vast naar Den Haag dan dit jaar
Haags heeft assless chaps hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd om je leren broek in te vetten?
Ik heb mijn vriend zelfs zo gek gekregen om de finale te kijken met mij. Vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
vergeet @:Ama niet. Geen homo...
dan mogen we zijn roomwitte billen bewonderenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haags heeft assless chaps hoor
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haags heeft assless chaps hoor
Dat is te politiek.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenjoepie
Ik kijk ook zo veel mogelijk. Maar als ik iets anders heb, blijf ik er niet perse voor thuis.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend zelfs zo gek gekregen om de finale te kijken met mij. Vorig jaar ook al.Wat een topper.
ook dat nogquote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenjoepie
Ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk ook zo veel mogelijk. Maar als ik iets anders heb, blijf ik er niet perse voor thuis.
Wat ze bij de Grammy's kunnen kan het ESF ookquote:
ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 20 april 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat ze bij de Grammy's kunnen kan het ESF ook![]()
![]()
Je hoeft geen Nostradamus te zijn om deze voorspelling te makenquote:
en ik dacht nog wel dat je schattige billetjes hadquote:
hoepel ze en slaap zequote:Op woensdag 20 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even een half uurtje hoelahoepen en dan richting bed
ik las ballenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan mogen we zijn roomwitte billen bewonderen
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ledikant is een beetje oubollig jaquote:Op woensdag 20 april 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
je zal altijd haar kleine flesje blijvenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha we komen er net vanochtend achter dat er zondag in Hamburg een marathon gelopen wordt, dus ik mail dat zo naar me moedertje.
"blijf uit de buurt van dronkelappen svp...."![]()
Ben ik 9?
Soepel in de heupjes blijvenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Dronkelappen bij een marathonquote:Op woensdag 20 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha we komen er net vanochtend achter dat er zondag in Hamburg een marathon gelopen wordt, dus ik mail dat zo naar me moedertje.
"blijf uit de buurt van dronkelappen svp...."![]()
Ben ik 9?
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
ja tijden veranderenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk nu via YouTube naar het Freddie Mercury Tribute concert. Iets wat ik 30!!! jaar geleden ook deed, maar dan gewoon live op de TV...
Yoloquote:
Mijn wekker gaat ook om 7.30 , maar meestal ook wel eerder wakker dan dat...quote:Op woensdag 20 april 2022 20:39 schreef Karzai het volgende:
ik hoef ook pas uiterlijk half acht op, maar ben meestal voor de wekker al wakker
Mijn wilde jaren zijn ook redelijk voorbij hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]in het weekend lig ik er meestal ook voor twaalf uur in #bejaard
het hoeft allemaal niet meer zoquote:Op woensdag 20 april 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn wilde jaren zijn ook redelijk voorbij hoor![]()
Ik heb ze nooit gehadquote:Op woensdag 20 april 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn wilde jaren zijn ook redelijk voorbij hoor![]()
Ja mijn moeder heeft gewoon graag iets om zich zorgen over te kunnen maken denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dronkelappen bij een marathon![]()
[ afbeelding ]
zelfs op fok nietquote:Op woensdag 20 april 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gehadJa alleen op fok
Nee joh, been there done that, got all the damn t-shirts availablequote:
Dit nummerquote:
Hij is wel ingehaald door de tijdquote:
Kan flesje klein zijn?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zal altijd haar kleine flesje blijven
Irritant dat er niet gewoon op de juiste manier de bandnaam staat...quote:Op woensdag 20 april 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Laatste liedje dan voordat Ama boos wordt![]()
Ja Fok kan al die lettertekens niet aan johquote:Op woensdag 20 april 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Irritant dat er niet gewoon op de juiste manier de bandnaam staat...
Niet alleen FOK!. De Gemeente Eindhoven kan er ook wat van. Ik zie nog steeds dat soort tekens op enveloppen die ik moet bezorgen...quote:Op woensdag 20 april 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja Fok kan al die lettertekens niet aan joh![]()
![]()
Heb je de datum vandaag nog gevierd?quote:
Is dat vandaag?quote:
en wat is er zo bijzonder aan 4-20?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Ik dacht aan 4-20, de Amerikaanse datumnotatie en wat in ieder geval de Amerikanen in 420 zien. Smoke em!
Nee met drugs danquote:Op woensdag 20 april 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:
Dat jullie het met Hitler associeren vind ik ietwat vreemd
Drugs.quote:
Bij mij was die net ietsjes minder drastisch geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/292588/(...)and-enorme-klap.html
@:LTVDK moest gelijk aan jou denken
Eerste waarschuwing.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was die net ietsjes minder drastisch geloof ik
Ik heb best veel ervaring met het tweede.quote:
Moest gedenkschriftje schrijven maar ben blijven hangen in muziekquote:Op donderdag 21 april 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja even wakker wordenWaarom ben jij al wakker?
ga je nog slapen?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest gedenkschriftje schrijven maar ben blijven hangen in muziek
Ja moet wel, strakjes kleding kopen die toepasselijk is met wat neefjes, gaat vrolijk zootje worden en wil dan wel fit zijn.quote:
Je bent er pas twee dagen, komt nog wel, en ik heb wat tropische zon besteld voor je, was wel duur.quote:Op donderdag 21 april 2022 04:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nietzit nog in pyjama
. Sta hier nooit uitgerust op.weet niet waarom
oh echtquote:Op donderdag 21 april 2022 04:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent er pas twee dagen, komt nog wel, en ik heb wat tropische zon besteld voor je, was wel duur.
Ga je in je blootje douchen?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:39 schreef bitterbal het volgende:
nou sleep mijn kadaver maar naar de douche
Wie doucht er nou in ondergoed?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als extra doorzichtig ondergoed.
Normaal doorschijnend ondergoed hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 04:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als extra doorzichtig ondergoed.
Ja, het is vroeg. Maar het wordt weer een mooie zonnige dag. Die we beginnen met een heerlijk kopje koffie natuurlijk. ☕quote:
ben maar uur of 2-3 te vroeg wakkerquote:Op donderdag 21 april 2022 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is vroeg. Maar het wordt weer een mooie zonnige dag. Die we beginnen met een heerlijk kopje koffie natuurlijk. ☕
oh daarom was er zo veel wind tijdens het fietsenquote:
Ik vandaag nietquote:Op donderdag 21 april 2022 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ben maar uur of 2-3 te vroeg wakker
Hoi vriendjequote:Op donderdag 21 april 2022 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vandaag niet![]()
Kon zowaar verder slapen na het oude mannenplasje
Hoi.quote:
Goed plan. Ik zal ook ergens taart vandaan halen om je nieuwe contract te vierenquote:Op donderdag 21 april 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook.
Taart eten voor een nieuw contract
Alleen van wiequote:
een hele taart gaat wel wat verquote:Op donderdag 21 april 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook.
Taart eten voor een nieuw contract
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Niet mijn contract maar voor het bedrijfquote:Op donderdag 21 april 2022 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan. Ik zal ook ergens taart vandaan halen om je nieuwe contract te vieren
Ga je kippen nemen?quote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, er is net een heel team in het huis begonnen met vloeren eruit halen. Ik ben maar gelijk naar de buren gegaan om sorry te zeggen voor de herrie
Die mensen hebben straks een buurkwiwi die elke ochtend verse broodjes voor de deur zetquote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, er is net een heel team in het huis begonnen met vloeren eruit halen. Ik ben maar gelijk naar de buren gegaan om sorry te zeggen voor de herrie
Ja moet wel de politieburen een beetje te vriend houden natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hebben straks een buurkwiwi die elke ochtend verse broodjes voor de deur zet![]()
![]()
Sorry zeggen is goed, verse baksels meenemen is beterquote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat komt als het klaar is, zodat ze alle herrie snel vergeten hopelijkquote:Op donderdag 21 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry zeggen is goed, verse baksels meenemen is beter
Vergeet je niet wat foto’s te makenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat komt als het klaar is, zodat ze alle herrie snel vergeten hopelijk
Oh shit! Ik moet snel nog foto's maken voor m'n voor en na reportagequote:Op donderdag 21 april 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je niet wat foto’s te maken
Of een koalaquote:Op donderdag 21 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hopen toch? Maar goed idee. Kwiwi kan ook een baby kangoeroe nemen
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hopen toch? Maar goed idee. Kwiwi kan ook een baby kangoeroe nemen
maar ze blijven niet baby...quote:Op donderdag 21 april 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja!!! Neem je dus een baby geit, baby kangeroo en een baby dwerggeitje
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit! Ik moet snel nog foto's maken voor m'n voor en na reportage
Oh.quote:Op donderdag 21 april 2022 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet mijn contract maar voor het bedrijf
Dat wordt niet blowen bij de housewarming @Amaquote:Op donderdag 21 april 2022 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet wel de politieburen een beetje te vriend houden natuurlijk
dat is op zich wel een goede optie.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de grill en een nieuwe nemen
Ja ook een baby alpaca er bijquote:Op donderdag 21 april 2022 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet![]()
Of een Alpaca
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de grill en een nieuwe nemen
bestel tomatensoep en gooi het over ze heenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Zitten 5 Russen ofzo naast mij. Die maken de bestelling heel erg ingewikkeld voor de ober![]()
Alles aan willen passen. Die man schrijft alles op en dan gaan ze weer veranderen. Hij bleef erg geduldig
Alpaca van de grill heb ik nog nooit gehadquote:
Is ook niet echt een grillbaar beestjequote:Op donderdag 21 april 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alpaca van de grill heb ik nog nooit gehad
het is gemaakt van vlees..quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ook niet echt een grillbaar beestje
Nee, gooien gaat mij niet lukken. Weet je wel wat zo'n beest weegt..quote:Op donderdag 21 april 2022 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja olifant ook maar gooi je ook niet op de gril
In stukjes?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, gooien gaat mij niet lukken. Weet je wel wat zo'n beest weegt..
Lijkt me beter.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Huisdieren zijn om te knuffelen en niet om op te eten
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?quote:
Klinkt wel als een indrukwekkend vuurtje waar 'ie boven zou moeten.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me beter.
Een hele olifant aan een spit lijkt me niet heel praktisch.
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?
Gewoon in het Oekraīense roepen ‘Russian tourists, fuck you’quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Zitten 5 Russen ofzo naast mij. Die maken de bestelling heel erg ingewikkeld voor de ober![]()
Alles aan willen passen. Die man schrijft alles op en dan gaan ze weer veranderen. Hij bleef erg geduldig
NOOIT.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?
Ik denk dat de buitenkant al verkoold is voordat die goed gaar is van binnenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt wel als een indrukwekkend vuurtje waar 'ie boven zou moeten.
Ehm ja sorry autocorrectiequote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NOOIT.
Maar minder vermoeid wel gelukkig.
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Huisdieren zijn om te knuffelen en niet om op te eten
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitenkant al verkoold is voordat die goed gaar is van binnen
De rest invriezenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
lijkt me heel taai ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
Inderdaad. dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.
Zoveel mogelijk glimdingen is het toch?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het tegenwoordig hip om van die kraaltjesdingen aan je zonnebril te hangen zodat je hem om je nek kan hangen?
Is het 1982?
Omdat het je aan je jeugd doet denkenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En waarom vind ik het leuk en ben ik zo beīnvloedbaar?
Als de haaientand verschijnt is het 1983quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het tegenwoordig hip om van die kraaltjesdingen aan je zonnebril te hangen zodat je hem om je nek kan hangen?
Is het 1982?
geen idee, ik ben niet hipquote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het 1982?
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zoiets gebruik kan ik zo bij de Golden Girls geloof ik.
O superpraktisch.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.
[ afbeelding ]
https://www.harpersbazaar(...)ooks-coachella-2022/
Ja, anders wordt het Golden Girls natuurlijk.quote:
het kan misschien hip zijn, maar ik vind deze hele look 1 grote mislukkingquote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.
[ afbeelding ]
https://www.harpersbazaar(...)ooks-coachella-2022/
Ja, nee, ik heb nergens gezegd dat ik het mooi vond he.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan misschien hip zijn, maar ik vind deze hele look 1 grote mislukking
Volgens mij wordt het ook gewoon het influencerfestival genoemd.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. ik ben nooit op coachella geweest. Ik krijg alleen de indruk dat dit puur een festival voor influencers is.
die schelpjesketting en YingYang dingetje komen blijkbaar ook weer terug?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb nergens gezegd dat ik het mooi vond he.
Ja vreselijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schelpjesketting en YingYang dingetje komen blijkbaar ook weer terug?
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. ik ben nooit op coachella geweest. Ik krijg alleen de indruk dat dit puur een festival voor influencers is.
Voor de herfst/winter komen de eind jaren 90/begin 00's over-de-knie laarzen weer terug.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden zag je bij Primark ineens 1994 langskomen, met corduroy en witte t-shirts onder je bloemetjesjurk.
Alles komt terug. We gaan terug in de tijdquote:Op donderdag 21 april 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schelpjesketting en YingYang dingetje komen blijkbaar ook weer terug?
Toen je nog jong wasquote:
Bahquote:Op donderdag 21 april 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief die verschrikkelijke puntneuzen.
gewoon nooit je oude kleding weggooien dusquote:Op donderdag 21 april 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles komt terug. We gaan terug in de tijd
RIP mijn tenen.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief die verschrikkelijke puntneuzen.
Ja, fml, daar passen m'n heupen niet meer in.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon nooit je oude kleding weggooien dus
Beetje proppen danquote:Op donderdag 21 april 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, fml, daar passen m'n heupen niet meer in.
In oudere kleding? Dat zou krak zeggen denk ik.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In oudere kleding? Dat zou krak zeggen denk ik.
En da's niet eens omdat ik wel of niet dikker zou zijn, maar de heupen van een 17-jarige zijn gewoon niet die van een 35-jarige.
Daar hebben niet alleen vrouwen last van hoor.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's niet eens omdat ik wel of niet dikker zou zijn, maar de heupen van een 17-jarige zijn gewoon niet die van een 35-jarige.
Ja, worden de heupen van kerels ook breder?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben niet alleen vrouwen last van hoor.
hips don't lie en zulksquote:Op donderdag 21 april 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij groeien meer in de diepte dan in de breedtequote:Op donderdag 21 april 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, worden de heupen van kerels ook breder?
Niet alleen de heupenquote:Op donderdag 21 april 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, worden de heupen van kerels ook breder?
Ik ben straks ook in Den Haagquote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die uitstappen uit de tram en dan precies voor je gaan lopen maar op een slakkentempo. Flikker op ik heb nog wel meer te doen vandaag
Ik heb het dus puur over de veranderingen als gevolg van oestrogeen.quote:
of uitstappen en dan na 2 stappen stoppen om hun telefoon of pakje shag uit het tas te halenquote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die uitstappen uit de tram en dan precies voor je gaan lopen maar op een slakkentempo. Flikker op ik heb nog wel meer te doen vandaag
*gaat ineens stilstaan om op zijn telefoon te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben straks ook in Den Haag
Dat ook. Stap dan in ieder geval naar de zijkant dat je niemand in de weg staat.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of uitstappen en dan na 2 stappen stoppen om hun telefoon of pakje shag uit het tas te halen
WOESTquote:Op donderdag 21 april 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*gaat ineens stilstaan om op zijn telefoon te kijken.
Dan zit ik nog in meetingquote:
Kan je gelijk met buda op datequote:Op donderdag 21 april 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar een museum in Den Haag.
Welk?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar een museum in Den Haag.
Hou je niet van bijen?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
De oude bewoner heeft iets voor ons achtergelaten bij het tuinhuisje. Hopelijk komen er niet echt bijen in![]()
[ afbeelding ]
Is toch leuk zo'n insecten hotel.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
De oude bewoner heeft iets voor ons achtergelaten bij het tuinhuisje. Hopelijk komen er niet echt bijen in![]()
[ afbeelding ]
Ik ben onderweg naar den haag dus kom maarquote:
In de vuurkorf ermee!quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hoef ik dan weer geen pics van.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar den haag dus kom maar
Nee ik hou het als aandenken, waren lieve oude mensen. Totdat er bijen in gaan wonen, dan moet het wegquote:
Kun je hem niet een heel eind van het huis ophangen?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik hou het als aandenken, waren lieve oude mensen. Totdat er bijen in gaan wonen, dan moet het weg
Dan kan je 'm beter nu weghalen, hoeven de bijen ook niet verkast te worden.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik hou het als aandenken, waren lieve oude mensen. Totdat er bijen in gaan wonen, dan moet het weg
quote:Op donderdag 21 april 2022 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hoef ik dan weer geen pics van.
High five, met een stoel, tegen je hoofd.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het is high five day vandaag
[ afbeelding ]
Dacht dat je me wel liever vond dan datquote:Op donderdag 21 april 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
High five, met een stoel, tegen je hoofd.
Dat idee?
Ik heb vooral een hekel aan high fives.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat je me wel liever vond dan dat
Oh. Knuffelen dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan high fives.
Zal eens kijken, misschien zet ik het op een paal in een hoekje van de tuin.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je hem niet een heel eind van het huis ophangen?
Hoe lang kun jij genieten van bakken? Dagen achtereen?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Mijn gezicht is wat aangebakken![]()
Wat een dag
Jaquote:Op donderdag 21 april 2022 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe lang kun jij genieten van bakken? Dagen achtereen?
Je hebt wel bijen nodig voor je moestuin he?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal eens kijken, misschien zet ik het op een paal in een hoekje van de tuin.
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij zijn er een paar bamboestokjes dicht gemetseld? Dan zitten er denk ik al bijen in.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Poah heb je dan je hersens uitgeschakeld ofzo?quote:
Ah, deze weer.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah heb je dan je hersens uitgeschakeld ofzo?
Ik moet na een dag niksen echt weer een dag activiteiten doen anders word ik erg onrustig.
Ja dat snap ik, misschien ben ik wel jaloers.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, deze weer.
Bal vindt het lekker, ieder zo z'n eigen vakantievoorkeuren.
Dat is wel tof zegquote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, scherp!quote:Op donderdag 21 april 2022 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij zijn er een paar bamboestokjes dicht gemetseld? Dan zitten er denk ik al bijen in.
Of Japanse hoornaars.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij zijn er een paar bamboestokjes dicht gemetseld? Dan zitten er denk ik al bijen in.
quote:Op donderdag 21 april 2022 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wel bijen nodig voor je moestuin he?
Wat? En wát?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |