Ga je kippen nemen?quote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, er is net een heel team in het huis begonnen met vloeren eruit halen. Ik ben maar gelijk naar de buren gegaan om sorry te zeggen voor de herrie
Die mensen hebben straks een buurkwiwi die elke ochtend verse broodjes voor de deur zetquote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, er is net een heel team in het huis begonnen met vloeren eruit halen. Ik ben maar gelijk naar de buren gegaan om sorry te zeggen voor de herrie
Ja moet wel de politieburen een beetje te vriend houden natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hebben straks een buurkwiwi die elke ochtend verse broodjes voor de deur zet![]()
![]()
Sorry zeggen is goed, verse baksels meenemen is beterquote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat komt als het klaar is, zodat ze alle herrie snel vergeten hopelijkquote:Op donderdag 21 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry zeggen is goed, verse baksels meenemen is beter
Vergeet je niet wat foto’s te makenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat komt als het klaar is, zodat ze alle herrie snel vergeten hopelijk
Oh shit! Ik moet snel nog foto's maken voor m'n voor en na reportagequote:Op donderdag 21 april 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je niet wat foto’s te maken
Of een koalaquote:Op donderdag 21 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hopen toch? Maar goed idee. Kwiwi kan ook een baby kangoeroe nemen
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hopen toch? Maar goed idee. Kwiwi kan ook een baby kangoeroe nemen
maar ze blijven niet baby...quote:Op donderdag 21 april 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja!!! Neem je dus een baby geit, baby kangeroo en een baby dwerggeitje
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit! Ik moet snel nog foto's maken voor m'n voor en na reportage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |