De rest invriezenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
lijkt me heel taai ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
Inderdaad. dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.
Zoveel mogelijk glimdingen is het toch?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het tegenwoordig hip om van die kraaltjesdingen aan je zonnebril te hangen zodat je hem om je nek kan hangen?
Is het 1982?
Omdat het je aan je jeugd doet denkenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En waarom vind ik het leuk en ben ik zo beīnvloedbaar?
Als de haaientand verschijnt is het 1983quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het tegenwoordig hip om van die kraaltjesdingen aan je zonnebril te hangen zodat je hem om je nek kan hangen?
Is het 1982?
geen idee, ik ben niet hipquote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het 1982?
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zoiets gebruik kan ik zo bij de Golden Girls geloof ik.
O superpraktisch.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.
[ afbeelding ]
https://www.harpersbazaar(...)ooks-coachella-2022/
Ja, anders wordt het Golden Girls natuurlijk.quote:
het kan misschien hip zijn, maar ik vind deze hele look 1 grote mislukkingquote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.
[ afbeelding ]
https://www.harpersbazaar(...)ooks-coachella-2022/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |