Nee met drugs danquote:Op woensdag 20 april 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:
Dat jullie het met Hitler associeren vind ik ietwat vreemd
Drugs.quote:
Bij mij was die net ietsjes minder drastisch geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/292588/(...)and-enorme-klap.html
@:LTVDK moest gelijk aan jou denken
Eerste waarschuwing.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was die net ietsjes minder drastisch geloof ik
Ik heb best veel ervaring met het tweede.quote:
Moest gedenkschriftje schrijven maar ben blijven hangen in muziekquote:Op donderdag 21 april 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja even wakker wordenWaarom ben jij al wakker?
ga je nog slapen?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest gedenkschriftje schrijven maar ben blijven hangen in muziek
Ja moet wel, strakjes kleding kopen die toepasselijk is met wat neefjes, gaat vrolijk zootje worden en wil dan wel fit zijn.quote:
Je bent er pas twee dagen, komt nog wel, en ik heb wat tropische zon besteld voor je, was wel duur.quote:Op donderdag 21 april 2022 04:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nietzit nog in pyjama
. Sta hier nooit uitgerust op.weet niet waarom
oh echtquote:Op donderdag 21 april 2022 04:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent er pas twee dagen, komt nog wel, en ik heb wat tropische zon besteld voor je, was wel duur.
Ga je in je blootje douchen?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:39 schreef bitterbal het volgende:
nou sleep mijn kadaver maar naar de douche
Wie doucht er nou in ondergoed?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als extra doorzichtig ondergoed.
Normaal doorschijnend ondergoed hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 04:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als extra doorzichtig ondergoed.
Ja, het is vroeg. Maar het wordt weer een mooie zonnige dag. Die we beginnen met een heerlijk kopje koffie natuurlijk. ☕quote:
ben maar uur of 2-3 te vroeg wakkerquote:Op donderdag 21 april 2022 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is vroeg. Maar het wordt weer een mooie zonnige dag. Die we beginnen met een heerlijk kopje koffie natuurlijk. ☕
oh daarom was er zo veel wind tijdens het fietsenquote:
Ik vandaag nietquote:Op donderdag 21 april 2022 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ben maar uur of 2-3 te vroeg wakker
Hoi vriendjequote:Op donderdag 21 april 2022 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vandaag niet![]()
Kon zowaar verder slapen na het oude mannenplasje
Hoi.quote:
Goed plan. Ik zal ook ergens taart vandaan halen om je nieuwe contract te vierenquote:Op donderdag 21 april 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook.
Taart eten voor een nieuw contract
Alleen van wiequote:
een hele taart gaat wel wat verquote:Op donderdag 21 april 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook.
Taart eten voor een nieuw contract
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Niet mijn contract maar voor het bedrijfquote:Op donderdag 21 april 2022 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan. Ik zal ook ergens taart vandaan halen om je nieuwe contract te vieren
Ga je kippen nemen?quote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, er is net een heel team in het huis begonnen met vloeren eruit halen. Ik ben maar gelijk naar de buren gegaan om sorry te zeggen voor de herrie
Die mensen hebben straks een buurkwiwi die elke ochtend verse broodjes voor de deur zetquote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, er is net een heel team in het huis begonnen met vloeren eruit halen. Ik ben maar gelijk naar de buren gegaan om sorry te zeggen voor de herrie
Ja moet wel de politieburen een beetje te vriend houden natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hebben straks een buurkwiwi die elke ochtend verse broodjes voor de deur zet![]()
![]()
Sorry zeggen is goed, verse baksels meenemen is beterquote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat komt als het klaar is, zodat ze alle herrie snel vergeten hopelijkquote:Op donderdag 21 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry zeggen is goed, verse baksels meenemen is beter
Vergeet je niet wat foto’s te makenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat komt als het klaar is, zodat ze alle herrie snel vergeten hopelijk
Oh shit! Ik moet snel nog foto's maken voor m'n voor en na reportagequote:Op donderdag 21 april 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je niet wat foto’s te maken
Of een koalaquote:Op donderdag 21 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hopen toch? Maar goed idee. Kwiwi kan ook een baby kangoeroe nemen
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hopen toch? Maar goed idee. Kwiwi kan ook een baby kangoeroe nemen
maar ze blijven niet baby...quote:Op donderdag 21 april 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja!!! Neem je dus een baby geit, baby kangeroo en een baby dwerggeitje
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit! Ik moet snel nog foto's maken voor m'n voor en na reportage
Oh.quote:Op donderdag 21 april 2022 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet mijn contract maar voor het bedrijf
Dat wordt niet blowen bij de housewarming @Amaquote:Op donderdag 21 april 2022 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet wel de politieburen een beetje te vriend houden natuurlijk
dat is op zich wel een goede optie.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de grill en een nieuwe nemen
Ja ook een baby alpaca er bijquote:Op donderdag 21 april 2022 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet![]()
Of een Alpaca
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de grill en een nieuwe nemen
bestel tomatensoep en gooi het over ze heenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Zitten 5 Russen ofzo naast mij. Die maken de bestelling heel erg ingewikkeld voor de ober![]()
Alles aan willen passen. Die man schrijft alles op en dan gaan ze weer veranderen. Hij bleef erg geduldig
Alpaca van de grill heb ik nog nooit gehadquote:
Is ook niet echt een grillbaar beestjequote:Op donderdag 21 april 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alpaca van de grill heb ik nog nooit gehad
het is gemaakt van vlees..quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ook niet echt een grillbaar beestje
Nee, gooien gaat mij niet lukken. Weet je wel wat zo'n beest weegt..quote:Op donderdag 21 april 2022 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja olifant ook maar gooi je ook niet op de gril
In stukjes?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, gooien gaat mij niet lukken. Weet je wel wat zo'n beest weegt..
Lijkt me beter.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Huisdieren zijn om te knuffelen en niet om op te eten
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?quote:
Klinkt wel als een indrukwekkend vuurtje waar 'ie boven zou moeten.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me beter.
Een hele olifant aan een spit lijkt me niet heel praktisch.
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?
Gewoon in het Oekraīense roepen ‘Russian tourists, fuck you’quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Zitten 5 Russen ofzo naast mij. Die maken de bestelling heel erg ingewikkeld voor de ober![]()
Alles aan willen passen. Die man schrijft alles op en dan gaan ze weer veranderen. Hij bleef erg geduldig
NOOIT.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?
Ik denk dat de buitenkant al verkoold is voordat die goed gaar is van binnenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt wel als een indrukwekkend vuurtje waar 'ie boven zou moeten.
Ehm ja sorry autocorrectiequote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NOOIT.
Maar minder vermoeid wel gelukkig.
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Huisdieren zijn om te knuffelen en niet om op te eten
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitenkant al verkoold is voordat die goed gaar is van binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |