Wie doucht er nou in ondergoed?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als extra doorzichtig ondergoed.
Normaal doorschijnend ondergoed hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 04:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als extra doorzichtig ondergoed.
Ja, het is vroeg. Maar het wordt weer een mooie zonnige dag. Die we beginnen met een heerlijk kopje koffie natuurlijk. ☕quote:
ben maar uur of 2-3 te vroeg wakkerquote:Op donderdag 21 april 2022 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is vroeg. Maar het wordt weer een mooie zonnige dag. Die we beginnen met een heerlijk kopje koffie natuurlijk. ☕
oh daarom was er zo veel wind tijdens het fietsenquote:
Ik vandaag nietquote:Op donderdag 21 april 2022 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ben maar uur of 2-3 te vroeg wakker
Hoi vriendjequote:Op donderdag 21 april 2022 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vandaag niet![]()
Kon zowaar verder slapen na het oude mannenplasje
Hoi.quote:
Goed plan. Ik zal ook ergens taart vandaan halen om je nieuwe contract te vierenquote:Op donderdag 21 april 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook.
Taart eten voor een nieuw contract
Alleen van wiequote:
een hele taart gaat wel wat verquote:Op donderdag 21 april 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook.
Taart eten voor een nieuw contract
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Niet mijn contract maar voor het bedrijfquote:Op donderdag 21 april 2022 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan. Ik zal ook ergens taart vandaan halen om je nieuwe contract te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |