Nee met drugs danquote:Op woensdag 20 april 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:
Dat jullie het met Hitler associeren vind ik ietwat vreemd
Drugs.quote:
Bij mij was die net ietsjes minder drastisch geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/292588/(...)and-enorme-klap.html
@:LTVDK moest gelijk aan jou denken
Eerste waarschuwing.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was die net ietsjes minder drastisch geloof ik
Ik heb best veel ervaring met het tweede.quote:
Moest gedenkschriftje schrijven maar ben blijven hangen in muziekquote:Op donderdag 21 april 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja even wakker wordenWaarom ben jij al wakker?
ga je nog slapen?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest gedenkschriftje schrijven maar ben blijven hangen in muziek
Ja moet wel, strakjes kleding kopen die toepasselijk is met wat neefjes, gaat vrolijk zootje worden en wil dan wel fit zijn.quote:
Je bent er pas twee dagen, komt nog wel, en ik heb wat tropische zon besteld voor je, was wel duur.quote:Op donderdag 21 april 2022 04:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nietzit nog in pyjama
. Sta hier nooit uitgerust op.weet niet waarom
oh echtquote:Op donderdag 21 april 2022 04:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent er pas twee dagen, komt nog wel, en ik heb wat tropische zon besteld voor je, was wel duur.
Ga je in je blootje douchen?quote:Op donderdag 21 april 2022 04:39 schreef bitterbal het volgende:
nou sleep mijn kadaver maar naar de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |