Ik heb het dus puur over de veranderingen als gevolg van oestrogeen.quote:
of uitstappen en dan na 2 stappen stoppen om hun telefoon of pakje shag uit het tas te halenquote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die uitstappen uit de tram en dan precies voor je gaan lopen maar op een slakkentempo. Flikker op ik heb nog wel meer te doen vandaag
*gaat ineens stilstaan om op zijn telefoon te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die uitstappen uit de tram en dan precies voor je gaan lopen maar op een slakkentempo. Flikker op ik heb nog wel meer te doen vandaag
quote:Op donderdag 21 april 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben straks ook in Den Haag
Dat ook. Stap dan in ieder geval naar de zijkant dat je niemand in de weg staat.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of uitstappen en dan na 2 stappen stoppen om hun telefoon of pakje shag uit het tas te halen
WOESTquote:Op donderdag 21 april 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*gaat ineens stilstaan om op zijn telefoon te kijken.
Dan zit ik nog in meetingquote:
Kan je gelijk met buda op datequote:Op donderdag 21 april 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar een museum in Den Haag.
Welk?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar een museum in Den Haag.
Hou je niet van bijen?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
De oude bewoner heeft iets voor ons achtergelaten bij het tuinhuisje. Hopelijk komen er niet echt bijen in![]()
[ afbeelding ]
Is toch leuk zo'n insecten hotel.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
De oude bewoner heeft iets voor ons achtergelaten bij het tuinhuisje. Hopelijk komen er niet echt bijen in![]()
[ afbeelding ]
Ik ben onderweg naar den haag dus kom maarquote:
In de vuurkorf ermee!quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hoef ik dan weer geen pics van.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar den haag dus kom maar
Nee ik hou het als aandenken, waren lieve oude mensen. Totdat er bijen in gaan wonen, dan moet het wegquote:
Kun je hem niet een heel eind van het huis ophangen?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik hou het als aandenken, waren lieve oude mensen. Totdat er bijen in gaan wonen, dan moet het weg
Dan kan je 'm beter nu weghalen, hoeven de bijen ook niet verkast te worden.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik hou het als aandenken, waren lieve oude mensen. Totdat er bijen in gaan wonen, dan moet het weg
quote:Op donderdag 21 april 2022 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hoef ik dan weer geen pics van.
High five, met een stoel, tegen je hoofd.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het is high five day vandaag
[ afbeelding ]
Dacht dat je me wel liever vond dan datquote:Op donderdag 21 april 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
High five, met een stoel, tegen je hoofd.
Dat idee?
Ik heb vooral een hekel aan high fives.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat je me wel liever vond dan dat
Oh. Knuffelen dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan high fives.
Zal eens kijken, misschien zet ik het op een paal in een hoekje van de tuin.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je hem niet een heel eind van het huis ophangen?
Hoe lang kun jij genieten van bakken? Dagen achtereen?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Mijn gezicht is wat aangebakken![]()
Wat een dag
Jaquote:Op donderdag 21 april 2022 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe lang kun jij genieten van bakken? Dagen achtereen?
Je hebt wel bijen nodig voor je moestuin he?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal eens kijken, misschien zet ik het op een paal in een hoekje van de tuin.
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij zijn er een paar bamboestokjes dicht gemetseld? Dan zitten er denk ik al bijen in.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Poah heb je dan je hersens uitgeschakeld ofzo?quote:
Ah, deze weer.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah heb je dan je hersens uitgeschakeld ofzo?
Ik moet na een dag niksen echt weer een dag activiteiten doen anders word ik erg onrustig.
Ja dat snap ik, misschien ben ik wel jaloers.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, deze weer.
Bal vindt het lekker, ieder zo z'n eigen vakantievoorkeuren.
Dat is wel tof zegquote:Op donderdag 21 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, scherp!quote:Op donderdag 21 april 2022 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij zijn er een paar bamboestokjes dicht gemetseld? Dan zitten er denk ik al bijen in.
Of Japanse hoornaars.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij zijn er een paar bamboestokjes dicht gemetseld? Dan zitten er denk ik al bijen in.
quote:Op donderdag 21 april 2022 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wel bijen nodig voor je moestuin he?
Wat? En wát?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |