SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gaat goed, beetje druk geweest dus dan wordt fok! Wat minder.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:08 schreef Karzai het volgende:
Hoe is het @:goitske, je bent een tijdje weggeweest nog veel lekker dingen gebakken
Topic leek anders aardig dood, dus veel last zullen mensen er niet van gehad hebbenquote:
Ergens in Mei meestalquote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
Wanneer begint dat Songfestival - wat men in de volksmond ook wel nichtenfestijn noemt?
geen ideequote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
Wanneer begint dat Songfestival - wat men in de volksmond ook wel nichtenfestijn noemt?
Dat wordt weer één groot deugfeest jaquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
zo je hoeft niet meer te kijken
De homo's op KSC kunnen je vast verder helpen daarmeequote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
oh komt vast naar Den Haag dan dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
Tijd om je leren broek in te vetten?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
allemaal met het vlaggetje zwaaien hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt weer één groot deugfeest ja
vergeet @Ama niet. Geen homo...quote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De homo's op KSC kunnen je vast verder helpen daarmee
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh komt vast naar Den Haag dan dit jaar
Haags heeft assless chaps hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd om je leren broek in te vetten?
Ik heb mijn vriend zelfs zo gek gekregen om de finale te kijken met mij. Vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
vergeet @:Ama niet. Geen homo...
dan mogen we zijn roomwitte billen bewonderenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haags heeft assless chaps hoor
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haags heeft assless chaps hoor
Dat is te politiek.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenjoepie
Ik kijk ook zo veel mogelijk. Maar als ik iets anders heb, blijf ik er niet perse voor thuis.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend zelfs zo gek gekregen om de finale te kijken met mij. Vorig jaar ook al.Wat een topper.
ook dat nogquote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenjoepie
Ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk ook zo veel mogelijk. Maar als ik iets anders heb, blijf ik er niet perse voor thuis.
Wat ze bij de Grammy's kunnen kan het ESF ookquote:
ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 20 april 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat ze bij de Grammy's kunnen kan het ESF ook![]()
![]()
Je hoeft geen Nostradamus te zijn om deze voorspelling te makenquote:
en ik dacht nog wel dat je schattige billetjes hadquote:
hoepel ze en slaap zequote:Op woensdag 20 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nog even een half uurtje hoelahoepen en dan richting bed
ik las ballenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan mogen we zijn roomwitte billen bewonderen
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ledikant is een beetje oubollig jaquote:Op woensdag 20 april 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
je zal altijd haar kleine flesje blijvenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha we komen er net vanochtend achter dat er zondag in Hamburg een marathon gelopen wordt, dus ik mail dat zo naar me moedertje.
"blijf uit de buurt van dronkelappen svp...."![]()
Ben ik 9?
Soepel in de heupjes blijvenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Dronkelappen bij een marathonquote:Op woensdag 20 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha we komen er net vanochtend achter dat er zondag in Hamburg een marathon gelopen wordt, dus ik mail dat zo naar me moedertje.
"blijf uit de buurt van dronkelappen svp...."![]()
Ben ik 9?
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
ja tijden veranderenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk nu via YouTube naar het Freddie Mercury Tribute concert. Iets wat ik 30!!! jaar geleden ook deed, maar dan gewoon live op de TV...
Yoloquote:
Mijn wekker gaat ook om 7.30 , maar meestal ook wel eerder wakker dan dat...quote:Op woensdag 20 april 2022 20:39 schreef Karzai het volgende:
ik hoef ook pas uiterlijk half acht op, maar ben meestal voor de wekker al wakker
Mijn wilde jaren zijn ook redelijk voorbij hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]in het weekend lig ik er meestal ook voor twaalf uur in #bejaard
het hoeft allemaal niet meer zoquote:Op woensdag 20 april 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn wilde jaren zijn ook redelijk voorbij hoor![]()
Ik heb ze nooit gehadquote:Op woensdag 20 april 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn wilde jaren zijn ook redelijk voorbij hoor![]()
Ja mijn moeder heeft gewoon graag iets om zich zorgen over te kunnen maken denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dronkelappen bij een marathon![]()
[ afbeelding ]
zelfs op fok nietquote:Op woensdag 20 april 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gehadJa alleen op fok
Nee joh, been there done that, got all the damn t-shirts availablequote:
Dit nummerquote:
Hij is wel ingehaald door de tijdquote:
Kan flesje klein zijn?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zal altijd haar kleine flesje blijven
Irritant dat er niet gewoon op de juiste manier de bandnaam staat...quote:Op woensdag 20 april 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Laatste liedje dan voordat Ama boos wordt![]()
Ja Fok kan al die lettertekens niet aan johquote:Op woensdag 20 april 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Irritant dat er niet gewoon op de juiste manier de bandnaam staat...
Niet alleen FOK!. De Gemeente Eindhoven kan er ook wat van. Ik zie nog steeds dat soort tekens op enveloppen die ik moet bezorgen...quote:Op woensdag 20 april 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja Fok kan al die lettertekens niet aan joh![]()
![]()
Heb je de datum vandaag nog gevierd?quote:
Is dat vandaag?quote:
en wat is er zo bijzonder aan 4-20?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Ik dacht aan 4-20, de Amerikaanse datumnotatie en wat in ieder geval de Amerikanen in 420 zien. Smoke em!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |