abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:14:23 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar als Disney een grooming-bedrijf is, moet de overheid dan niet ingrijpen en dit bedrijf sluiten? Denk je niet dat de gemiddelde amerikaan liever geen Marvel films en Mickey Mouse wil zien als daarmee de kinderen gered kunnen worden van weet ik veel wat groomen is?
Ouders zetten een Disneyfilm of Disney+ aan en de kinderen zijn lekker rustig. Maar sinds een paar jaar is hun content gewoon veranderd van familiefilms naar indoctrinatie/activisme. En daar wisten de meeste ouders niets vanaf. Disney=goed toch?

Maar nu is het dus gemeengoed geworden dat ze een agenda pushen, dat ze doelbewust alles queer maken. En als je dan als ouder dacht dat je kids wel veilig waren dan voel je je behoorlijk bedonderd.

Maar waarom zouden ze zich tegen het "gezin" opstellen? Dat zou DE doelgroep moeten zijn voor Disney, maar ipv daarvan schotelen ze je kids queermeuk voor met een openbaar doel, de queer-agenda.

En nu de aandeelhouders daar ook achterkomen krijgen ze van alle kanten dus backlash. Een bedrijf hoort zoveel mogelijk geld te willen verdienen, geen activistisch doel promoten waarmee ze dus hun belangrijkste doelgroep, de familie, schofferen.

Woke kost ze miljarden aan inkomsten, maar het lijkt ze geen fuck te boeien, the message moet en zal verpreid worden, ten koste van alles. En daar verzetten dus nu de ouders, de aandeelhouders en de overheid zich tegen.

Get Woke, go broke in optima forma.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204506780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ouders zetten een Disneyfilm of Disney+ aan en de kinderen zijn lekker rustig. Maar sinds een paar jaar is hun content gewoon veranderd van familiefilms naar indoctrinatie/activisme. En daar wisten de meeste ouders niets vanaf. Disney=goed toch?

Maar nu is het dus gemeengoed geworden dat ze een agenda pushen, dat ze doelbewust alles queer maken. En als je dan als ouder dacht dat je kids wel veilig waren dan voel je je behoorlijk bedonderd.

Maar waarom zouden ze zich tegen het "gezin" opstellen? Dat zou DE doelgroep moeten zijn voor Disney, maar ipv daarvan schotelen ze je kids queermeuk voor met een openbaar doel, de queer-agenda.

En nu de aandeelhouders daar ook achterkomen krijgen ze van alle kanten dus backlash. Een bedrijf hoort zoveel mogelijk geld te willen verdienen, geen activistisch doel promoten waarmee ze dus hun belangrijkste doelgroep, de familie, schofferen.

Woke kost ze miljarden aan inkomsten, maar het lijkt ze geen fuck te boeien, the message moet en zal verpreid worden, ten koste van alles. En daar verzetten dus nu de ouders, de aandeelhouders en de overheid zich tegen.

Geef eens een tiental voorbeelden van indoctrinatie? Concrete voorbeelden, dat jij zat te kijken en je je gegroomd voelde zeg maar. Ik ben zelf niet zo gevoelig voor beinvloeding door films.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:19:58 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
Fight! Fight! Fight!

[ twitter ]
Mwah, ze krijgen geen minder rechten dan normale bedrijven, hun onder hele andere omstandigheden verkregen status aparte wordt ingetrokken.

Als je je als bedrijf gaat bemoeien met de politiek krijg je politieke maatregelen terug lijkt me. Disney had zich bij hun eerste uitspraak moeten houden, we willen geen politiek bedrijf zijn. Nu ze zich actief met rechtzaken bemoeien tegen de Don't Groom Kids wet krijgen ze een tik op de vingers ja.

Maak entertainment en probeer niet je massale media-invloed die je al decennia hebt om je eigen politieke standpunten door de strot te rammen.

En als je dat wel doet, dan krijg je uit alle lagen van de bevolking mensen die tegen je zijn ja, eigen dikke schuld. Zeker in de VS waar het 50-50 is zo'n beetje qua politiek, neem 1 politiek standpunt in en je krijgt automagisch 50% van de bevolking tegen je.

Fuck Disney :7.
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:20:50 #104
5428 crew  miss_sly
pi_204506804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bepaalde ouders, bepaalde aandeelhouders en een specifiek deel van de overheid.

Ik heb echt nog nooit gedacht bij iets van Disney dat de familie wordt geschoffeerd en dat er een of andere gevaarlijke agenda wordt gepromoot. Sowieso geloof ik er niets van dat kinderen queer worden door het kijken van een tekenfilm.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:21:53 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Geef eens een tiental voorbeelden van indoctrinatie? Concrete voorbeelden, dat jij zat te kijken en je je gegroomd voelde zeg maar. Ik ben zelf niet zo gevoelig voor beinvloeding door films.
Dom eens niet zo kinderachtig.

Ik ben volwassen, net als jij. Ik ben niet de doelgroep van de grooming. Ik kijk weinig Disney. Maar voor bewijs verwijs ik je vriendelijk naar de zoommeetings waarin ze alles wat ik "beweer" letterlijk verklaren.

Dit is geen conspiracy, geen complot, dit zijn gewoon openbare zaken.
Get woke, go broke!
pi_204506828
Het zal mij trouwens een rotzorg zijn of er een politiebureau speciaal voor Disneyland is. Mocht men voor elk wissewasje een agent uit een dorp in de buurt willen halen op kosten van de belastingbetaler moet met dat helemaal zelf weten.
pi_204506843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dom eens niet zo kinderachtig.

Ik ben volwassen, net als jij. Ik ben niet de doelgroep van de grooming. Ik kijk weinig Disney. Maar voor bewijs verwijs ik je vriendelijk naar de zoommeetings waarin ze alles wat ik "beweer" letterlijk verklaren.

Dit is geen conspiracy, geen complot, dit zijn gewoon openbare zaken.
Nee, nee, jij beweert, jij bewijst.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:26:27 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506860
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bepaalde ouders, bepaalde aandeelhouders en een specifiek deel van de overheid.

Ik heb echt nog nooit gedacht bij iets van Disney dat de familie wordt geschoffeerd en dat er een of andere gevaarlijke agenda wordt gepromoot. Sowieso geloof ik er niets van dat kinderen queer worden door het kijken van een tekenfilm.
Uiteraard, maar zeker niet alleen republikeinen. Zoals ik zei, toen men dacht da het Don't say gay was waren veel mensen tegen, tot ze inhoudelijk te horen kregen waar het over ging, toen zagen ze in dat het een prima wet was.

Dan let je niet op, mannen zijn altijd sukkels, vaders nooit sterk en liefdevol, vrouwen zijn altijd beter, zeker vrouwen van kleur en uiteraard lesbiennes. Daar zijn tientallen voorbeelden van, zie ook het Woke topic.

En nee, ik beweer dan ook nergens dat kinderen queen worden van tekenfilms, wel dat er opeens onverklaarbaar een significante stijging van LGBTQ+ kinderen zouden bestaan in "progressieve" steden, opeens zou 30% van de kinderen LGBTQ+ zijn. ZIjn die kids echt LGBTQ+, vast niet, maar ze worden wel gepushed alsof dat zo cool en geweldig zou zijn.

Gebrek aan kennis over een onderwerp is geen excuus ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:26:48 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, nee, jij beweert, jij bewijst.
Al gedaan, zie Woketopic :W.
Get woke, go broke!
pi_204506875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Al gedaan, zie Woketopic :W.
Post nog maar een keer hier dan. En bewijs graag, geen filmpjes van iemand die een mening geeft.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:29:38 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Post nog maar een keer hier dan. En bewijs graag, geen filmpjes van iemand die een mening geeft.
Wie denk jij dat je bent precies? :D.

Prima als je tegenargumenten wil geven, maar op deze manier zet je jezelf prima buitenspel als normale deelnemer aan een discussie. Je krijgt prima bewijs, maar vertikt het om 2 keer te klikken.
Get woke, go broke!
pi_204506915
Wat zou uberhaupt het doel zijn van Disney om "alles queer te maken", wat dat dan ook moge betekenen?

Meestal gaan snode plannen over macht of geld. Zeg maar waar het om zou gaan als je denkt dat de Republikeinse puppeteers hun volgvolk - met succes - proberen wijs te maken dat kindertjes en masse seksueel geïndoctrineerd worden, wat dat dan ook moge betekenen.
pi_204506948
Het speciale district voor Disney staat trouwens voor een miljard dollar in het rood, die kan bijgeschreven worden op de staatskosten.

Florida gaat failliet om de libs te ownen,
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:37:33 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:36 schreef Ulx het volgende:
Het speciale district voor Disney staat trouwens voor een miljard dollar in het rood, die kan bijgeschreven worden op de staatskosten.

Florida gaat failliet om de libs te ownen,
Prima prijs voor gezond opgroeiende kinderen die op school leren lezen, schrijven en rekenen ipv. Pronouns, treeself en anale seks :W.
Get woke, go broke!
pi_204506998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:37 schreef HeatWave het volgende:
kinderen die op school leren rekenen
Joe heeft 81 miljoen stemmen gekregen. Don kreeg er 74 miljoen. Wie heeft meer stemmen gekregen?

Dat soort sommen?
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:46:07 #116
5428 crew  miss_sly
pi_204507014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Uiteraard, maar zeker niet alleen republikeinen. Zoals ik zei, toen men dacht da het Don't say gay was waren veel mensen tegen, tot ze inhoudelijk te horen kregen waar het over ging, toen zagen ze in dat het een prima wet was.

Dan let je niet op, mannen zijn altijd sukkels, vaders nooit sterk en liefdevol, vrouwen zijn altijd beter, zeker vrouwen van kleur en uiteraard lesbiennes. Daar zijn tientallen voorbeelden van, zie ook het Woke topic.

En nee, ik beweer dan ook nergens dat kinderen queen worden van tekenfilms, wel dat er opeens onverklaarbaar een significante stijging van LGBTQ+ kinderen zouden bestaan in "progressieve" steden, opeens zou 30% van de kinderen LGBTQ+ zijn. ZIjn die kids echt LGBTQ+, vast niet, maar ze worden wel gepushed alsof dat zo cool en geweldig zou zijn.

Gebrek aan kennis over een onderwerp is geen excuus ;).
Jij noemt het een gebrek aan kennis, ik noem het een heel andere kijk op zaken ;)
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:46:37 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Joe heeft 81 miljoen stemmen gekregen. Don kreeg er 74 miljoen. Wie heeft meer stemmen gekregen?

Dat soort sommen?
Ja, dat is een prima voorbeeld. Ja kan nog uitbreiden met vragen als "16% van de Joe stemmers zou Trump gestemd hebben als ze toen wisten van de laptop van Hunter, wie zou er dan gewonnen hebben?" B-).

En dus niet, de dokter gokt bij de geboorte of een baby een jongen of een meisje is en soms gokken ze verkeerd :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:49:14 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507030
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij noemt het een gebrek aan kennis, ik noem het een heel andere kijk op zaken ;)
Mag hoor, maar ik denk dat ik me er gewoon, ongewild, meer in heb verdiept.

Mijn woke-haat is helemaal niet begonnen met dit soort onfrisse zaken maar ik stoorde me gewoon aan hoe mijn fandoms als Star Wars, Star Trek, Dr Who etc werden verneukt door Woke. En hoe meer ik er over las en hoorde hoe meer ik erachter kwam dat het veel dieper zit dan alleen in Hollywood.

Ik weet dit allemaal niet omdat ik het zo leuk vind hoor, ik weet dit gewoon omdat ik er heel veel over opgezocht heb. Zie dus ook mijn woketopic.
Get woke, go broke!
pi_204507053
twitter

}>

Dit gaat leuk worden.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:54:02 #120
5428 crew  miss_sly
pi_204507072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn woke-haat is helemaal niet begonnen met dit soort onfrisse zaken maar ik stoorde me gewoon aan hoe mijn fandoms als Star Wars, Star Trek, Dr Who etc werden verneukt door Woke. En hoe meer ik er over las en hoorde hoe meer ik erachter kwam dat het veel dieper zit dan alleen in Hollywood.

Ik weet dit allemaal niet omdat ik het zo leuk vind hoor, ik weet dit gewoon omdat ik er heel veel over opgezocht heb. Zie dus ook mijn woketopic.
Ik heb een dochter, dus ik denk dat ik me alleen al vanwege dat feit redelijk heb verdiept in en op de hoogte ben van hoe kinderen zich ook op het vlak van seksuele ontwikkeling ontwikkelen.

Ik ken je woketopic, en daar kan ik niets mee. Het staat vol met hysterische zaken uit de VS (dat is zeker een minpunt) en ik zie op geen enkele manier een agenda om de hele wereld queer en transgender en weet ik wat te maken.
Wat ik wel zie, is dat er inderdaad gelukkig een trend is met verandering van hoe we kijken naar mensen, wie ze zijn, wat ze doen, wat ze kunnen, en dat man of vrouw zijn of je seksuele voorkeur niet je enige belangrijke etiketje is. Maar ik zie ook dat heel veel mensen heel veel moeite hebben met verandering. Ik denk dat dat een veel groter probleem is dan Disney waarbij dociele prinsesjes ineens zelfredzaam worden en niet per se een koene prins nodig hebben om heb te redden van het kwaad.
pi_204507087

Da's vandaag. Wat gaat ze doen? Schuld bekennen, iedereen voor de bus gooien, lekker rabiaat meineed plegen in een tornado van bullshit of toch maar steeds een beroep doen op 5A?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2022 14:57:17 ]
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:58:38 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507102
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb een dochter, dus ik denk dat ik me alleen al vanwege dat feit redelijk heb verdiept in en op de hoogte ben van hoe kinderen zich ook op het vlak van seksuele ontwikkeling ontwikkelen.

Ik ken je woketopic, en daar kan ik niets mee. Het staat vol met hysterische zaken uit de VS (dat is zeker een minpunt) en ik zie op geen enkele manier een agenda om de hele wereld queer en transgender en weet ik wat te maken.
Wat ik wel zie, is dat er inderdaad gelukkig een trend is met verandering van hoe we kijken naar mensen, wie ze zijn, wat ze doen, wat ze kunnen, en dat man of vrouw zijn of je seksuele voorkeur niet je enige belangrijke etiketje is. Maar ik zie ook dat heel veel mensen heel veel moeite hebben met verandering. Ik denk dat dat een veel groter probleem is dan Disney waarbij dociele prinsesjes ineens zelfredzaam worden en niet per se een koene prins nodig hebben om heb te redden van het kwaad.
Dan trap je er dus in, sorry meer kan ik er niet van maken.

Niets mis met het zelfredzame prinsesje, integendeel. Maar wel iets mis met "dit prinsesje is beter dan mannen gewoon omdat ze een vrouw is, mannen zijn waardeloos en vaders die bij hun kinderen blijven om ze te steunen zijn toxic males"

En dat kan je dus overal in terug vinden, van subtiel tot overduidelijk. Vrouwen zijn vanaf begin af aan perfect, hebben geen ontwikkeling, opleiding, training nodig. En voornamelijk dus, altijd beter, sterker, slimmer dan mannen.

Van Loki tot Luke Skywalker, Captain Marvel, Batwoman, allemaal precies hetzelfde sjabloon. Man slecht, vrouw onberispelijk.
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 15:00:54 #123
5428 crew  miss_sly
pi_204507118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan trap je er dus in, sorry meer kan ik er niet van maken.

Niets mis met het zelfredzame prinsesje, integendeel. Maar wel iets mis met "dit prinsesje is beter dan mannen gewoon omdat ze een vrouw is, mannen zijn waardeloos en vaders die bij hun kinderen blijven om ze te steunen zijn toxic males"

En dat kan je dus overal in terug vinden, van subtiel tot overduidelijk. Vrouwen zijn vanaf begin af aan perfect, hebben geen ontwikkeling, opleiding, training nodig. En voornamelijk dus, altijd beter, sterker, slimmer dan mannen.

Van Loki tot Luke Skywalker, Captain Marvel, Batwoman, allemaal precies hetzelfde sjabloon. Man slecht, vrouw onberispelijk.
Over een gekleurde bril gesproken :)
Wij zijn het niet eens. Ik trap nergens in, vind ik. Ik vind dat dan weer van jou.

Zullen we maar uitgaan van een verschil van mening?
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:02:51 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507132
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Over een gekleurde bril gesproken :)
Wij zijn het niet eens. Ik trap nergens in, vind ik. Ik vind dat dan weer van jou.

Zullen we maar uitgaan van een verschil van mening?
Prima, maar we spreken elkaar over een paar maanden wel weer. Deze reactie krijg ik een tijd terug ook overal toen ik het alleen maar over het woord woke had, dat bestond helemaal niet, niche trendje uit de VS etc.

En zie waar we nu zijn :).
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 15:03:54 #125
5428 crew  miss_sly
pi_204507142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima, maar we spreken elkaar over een paar maanden wel weer. Deze reactie krijg ik een tijd terug ook overal toen ik het alleen maar over het woord woke had, dat bestond helemaal niet, niche trendje uit de VS etc.

En zie waar we nu zijn :).
Ik zie niet 'waar we nu zijn', dus ik denk dat wij ook over een paar maanden niet hetzelfde hierover denken. Tenzij jij van gedachten bent veranderd, uiteraard ;)
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:05:14 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507146
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie niet 'waar we nu zijn', dus ik denk dat wij ook over een paar maanden niet hetzelfde hierover denken. Tenzij jij van gedachten bent veranderd, uiteraard ;)
Bij wetgeving tegen woke en een enorme maatschappelijke discussie over op dit moment voornamelijk Disney. Lijkt me een prima "waar we zijn" itt woke bestaat niet.

We zullen zien, ik gok op een , je had wel een punt HW. B-).
Get woke, go broke!
pi_204507156
Dit is de huidige stand van zaken omtrent LGBQI/genderperikelen, als je dit paar jaar geleden verkondigde werd je on the spot gearresteerd

Hele mooie troll van Mark Dice, spot on.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 15:08:44 #128
5428 crew  miss_sly
pi_204507181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bij wetgeving tegen woke en een enorme maatschappelijke discussie over op dit moment voornamelijk Disney. Lijkt me een prima "waar we zijn" itt woke bestaat niet.

We zullen zien, ik gok op een , je had wel een punt HW. B-).
Ik neem de VS en wat daar gebeurt niet bepaald serieus en zeker niet als voorland voor wat hier te gebeuren staat. We zijn hier gelukkig niet zo nep-religieus en hysterisch als in de VS. Gelukkig ga ik er niet vanuit dat mijn dochter wel maagd blijft tot ze gaat trouwen en dan lang en gelukkig leeft met de man van haar dromen, en kan ik haar in NL gewoon seksuele voorlichting geven en krijgt ze dat ook op school. Heeft ze toegang tot anticonceptie en weet ze van de hoed en de rand. En heeft ze allerlei verschillende mensen in haar omgeving waar ze van alles van kan leren.

Sorry, ik zie het niet gebeuren.
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:14:48 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507236
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik neem de VS en wat daar gebeurt niet bepaald serieus en zeker niet als voorland voor wat hier te gebeuren staat. We zijn hier gelukkig niet zo nep-religieus en hysterisch als in de VS. Gelukkig ga ik er niet vanuit dat mijn dochter wel maagd blijft tot ze gaat trouwen en dan lang en gelukkig leeft met de man van haar dromen, en kan ik haar in NL gewoon seksuele voorlichting geven en krijgt ze dat ook op school. Heeft ze toegang tot anticonceptie en weet ze van de hoed en de rand. En heeft ze allerlei verschillende mensen in haar omgeving waar ze van alles van kan leren.

Sorry, ik zie het niet gebeuren.
Dat zou kortzichtig zijn, alles en dan ook ALLES komt deze kant op, al decennia lang. Ook hier begint het al langzaam met kleine dingen, van die zaken waar je je toch niet druk om maakt man, gendenneutrale toiletten, geen dames en heren meer omroepen, wat maakt dat nou UIT?! Kikker, pot.

En je geeft het zelf al aan, je kan je eigen kind seksuele voorlichting geven en vanaf een bepaalde leeftijd wordt het ook wel bij biologie behandeld. Zoals het hoort.

Waar we het over hebben zijn kinderen van 5-9 die geconfronteerd worden met dingen waar ze volgens veel ouders helemaal niet niet klaar voor zijn, door mensen die hun seksuele identiteit zo belangrijk vinden dat ze ze aan kinderen openbaar willen maken. Waarom?

Ik wil jouw gezicht wel eens zien als je 6 jarige thuiskomt met als huiswerk aan papa te vragen wat een erectie is en hoe zaadlozen werkt. En ja, dat is een praktijkvoorbeeld, geen verzinsel.

1+1=2

Stam +t

Dat moeten ze leren.
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:40:06 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204507376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
Fight! Fight! Fight!

[ twitter ]
Dat is natuurlijk de situatie omdraaien. Het is niet de overheid die in opstand komt tegen een bedrijf, het is het bedrijf dat in opstand komt tegen de (lokale) overheid. De desbetreffende overheid reageert daar slechts op. Disney heeft ook aangekondigd zich met meer lokale en nationale politiek te gaan bemoeien die hen ideologisch gezien niet bevalt:
quote:
“Florida’s HB 1557, also known as the ‘Don’t Say Gay’ bill, should never have passed and should never have been signed into law,” the statement reads. “Our goal as a company is for this law to be repealed by the legislature or struck down in the courts, and we remain committed to supporting the national and state organizations working to achieve that. We are dedicated to standing up for the rights and safety of LGBTQ+ members of the Disney family, as well as the LGBTQ+ community in Florida and across the country.”

Bron
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat je via cultuur veel kunt beïnvloeden. In de VS is er momenteel ook een gigantische toename onder jongeren in het percentage LGBTQ'ers. Meer dan 20% is echt enorm ongeloofwaardig, helemaal als je ziet dat er binnen vier jaar een toename is van 10% (!).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204507418
Mijn favoriete rapper riep het al 6 jaar geleden.

Het loopt helemaal uit de hand en Nederland volgt USA braaf zoals gewoonlijk.

Dit is toch een ziekelijke administratie onder Biden??
twitter

Jen Psycho
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:55:35 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507470
Dat is het dus elke keer, het is niet "vrijheid voor LGBTQ+ mensen" dat is geen issue. Ze willen jonge kinderen op scholen beinvloeden, liefst achter de ruggen van de ouders om.

Raar dat ouders in opstand komen zeg :').
Get woke, go broke!
pi_204507532
Goed draadje over de bewoners van Florida die keihard gepakt gaan worden doordat DeSantis Disney een taxbreak van 163 miljoen en kwijtschelding van een miljard aan schulden heeft gegeven om ze te straffen.

twitter

twitter

twitter
pi_204507579
Trump & DeSantis 2024! btw tdlr
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:10:07 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507580
Vervelend zeg :O.

Dan moet je je aan de normen en waarden van de staat houden en niet als een antifa-mongool tegen de wil van de ouders etc in gaan.

Als Disney zich gewoon neutraal had blijven opstellen, zoals de CEO eerst verklaarde, was er niets aan de hand geweest. Nu heeft die slappe zak zich laten intimideren door een minderheid van LGBTQ+ activisten binnen het bedrijf en moeten ze op de blaren zitten.

En iedereen die daar vrijwillig aan meewerkt kan het ook krijgen :W.
Get woke, go broke!
pi_204507594
twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:15:45 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507619
Pfff, elke keer weer zo'n lijst met tweets :O.

Voeg zelf eens iets toe ofzo :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:17:31 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507627

Niets aan de hand, gewoon doorlopen mensen!

FFS :').
Get woke, go broke!
pi_204507675
Verhuizen naar een andere staat dan maar *O*

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204507705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:

Dan moet je je aan de normen en waarden van de staat houden en niet als een antifa-mongool tegen de wil van de ouders etc in gaan.

Als Disney zich gewoon neutraal had blijven opstellen, zoals de CEO eerst verklaarde, was er niets aan de hand geweest. Nu heeft die slappe zak zich laten intimideren door een minderheid van LGBTQ+ activisten binnen het bedrijf en moeten ze op de blaren zitten.

Disney zit toch helemaal niet op de blaren? Toen ze hun eigen district hadden konden ze snel iets laten regelen, dat was alles, dat kan nu niet meer. Dat is het enige nadeel voor ze. Er is voortaan gewoon meer ambtelijke red-tape en big government.

De grote nadelen zijn vooral voor de huizenbezitters en werknemers. Ook die zonder kinderen.
pi_204507717
Oh en:

twitter

twitter

[ Bericht 40% gewijzigd door Kijkertje op 22-04-2022 16:44:06 ]
pi_204507775
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Disney zit toch helemaal niet op de blaren? Toen ze hun eigen district hadden konden ze snel iets laten regelen, dat was alles, dat kan nu niet meer. Dat is het enige nadeel voor ze. Er is voortaan gewoon meer ambtelijke red-tape en big government.

De grote nadelen zijn vooral voor de huizenbezitters en werknemers. Ook die zonder kinderen.
Ja precies. Florida had niet voor niets deze regeling getroffen. Het lijkt wel alsof ze Disney als inkomstenbron kwijt willen. Prima hoor maar waarom dan niet gewoon de hele boel sluiten :?
pi_204507855
En dan is daar nog Trump's Chief of Staff:

twitter
pi_204507894
twitter

quote:
"No president has ever come close to doing what happened here in terms of trying to organize an inside coup to overthrow an election and bypass the constitutional order," he said. "And then also use a violent insurrection made up of domestic violent extremist groups, white nationalist and racist, fascist groups in order to support the coup."

Raskin said the committee will present "evidence" that proves there was coordination among then-President Donald Trump and his inner circle and his supporters who attacked the Capitol on Jan. 6 in an attempt to overturn the 2020 presidential election.

The plan was to use then-Vice President Mike Pence to try to get President Joe Biden's electoral vote tally below the 270 majority needed for victory, Raskin said, which under the 12th Amendment would shift the contest to a vote in the House. If that occurred, he said, Republicans would have the majority to seize the presidency because the votes would be cast by the state delegations, and the GOP controls more state delegations than the Democrats do.
pi_204507928
Dit gaat niet gebeuren, maar toch, het zou wel episch zijn.

twitter
pi_204507981
Nog een tape vrijgegeven *O*

twitter

twitter
pi_204508010
Republicans in Disarray.
  vrijdag 22 april 2022 @ 17:05:38 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204508031
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het dus elke keer, het is niet "vrijheid voor LGBTQ+ mensen" dat is geen issue. Ze willen jonge kinderen op scholen beinvloeden, liefst achter de ruggen van de ouders om.

Raar dat ouders in opstand komen zeg :').
Inderdaad. Het idee is om bij kinderen vanaf jongs af aan het seksuele bewustzijn aan te wakkeren, ideologische dogma's voor te schotelen zoals het vermeend bestaan van "gender", en hun vooral ook hun eigen "gender" en seksuele oriëntatie (voor hoever je daar überhaupt over kunt spreken bij niet kinderen, die logischerwijs niet eens seksueel rijp zijn) te exploreren. Een mooie bonus is dan dat je zulke kinderen ook al een soort van social justice strijders kunt maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:

Als bedrijf moet je altijd politiek neutraal willen blijven. Je wilt toch een prettige omgeving creëren waar mensen van alle politieke richtingen gewoon samen kunnen werken? Dat lijkt mij de meest logische insteek.
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:24 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
De projectie is weer hilarisch. Autoritair socialistisch. Hihi, dat is juist de droom van menig Blauwe stemmer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204508064
MTG's argument is: "Ik was nog niet ingezworen, dus daarom moet mijn meedoen aan de opstand geen gevolgen hebben".

Zoiets.

twitter
pi_204508128
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en:

[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ben erg benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben. Dikke kans dat hij zijn primary gaat verliezen als er een random andere Republikein mee doet in zijn district. Maar bv. ook zijn leiderschap in het Huis? En als die stemming wat close is, wat betekent dat dan naar de torkomst toe?
  vrijdag 22 april 2022 @ 17:46:25 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204508528
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:47 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is toch een ziekelijke administratie onder Biden??
[ twitter ]
Jen Psycho

Tja, zij gaat schijnbaar het nieuwe gezicht worden bij MSNBC, dat zegt natuurlijk genoeg. Ik ben in principe geen voorstander van dit soort vergelijkingen, maar in de Nederlandse context zou zo'n vrouw voor BIJ1 stemmen. Je ziet ook aan haar dat zij echt heel sterk gelooft in die hele genderideologie. Ze zat ook laatst al te snikken bij een ander programma toen het over dit onderwerp ging. Ruim een eeuw geleden was dit het type mens dat zou zijn gediagnosticeerd met hysterie.

twitter
pi_204508571
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:24 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Ja ik geloof het ook, heb je enig idee hoe groot Disney is in Florida? Het verhuizen van een heel park inclusief dorp kost miljarden. En al dat alles moeten ze maar doen omdat leraren niet meer over seksualiteit mogen praten met kleine kinderen.
Ik weet dat Disney behoorlijk domme beslissingen heeft gemaakt maar zo bont gaan ze het echt niet maken.
pi_204508580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik ben erg benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben. Dikke kans dat hij zijn primary gaat verliezen als er een random andere Republikein mee doet in zijn district. Maar bv. ook zijn leiderschap in het Huis? En als die stemming wat close is, wat betekent dat dan naar de torkomst toe?
Als ik de geluiden uit het MAGA-deel van de GOP mag geloven is MTG de aangewezen persoon om het Huis te gaan leiden :+
pi_204508639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het verneuken van Star Trek en Star Wars was inderdaad onvergeeflijk.
pi_204508656
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als ik de geluiden uit het MAGA-deel van de GOP mag geloven is MTG de aangewezen persoon om het Huis te gaan leiden :+
Ze zou een prima keuze zijn, al is het alleen maar om links collectief te zien schuimbekken.
pi_204508657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja ik geloof het ook, heb je enig idee hoe groot Disney is in Florida? Het verhuizen van een heel park inclusief dorp kost miljarden. En al dat alles moeten ze maar doen omdat leraren niet meer over seksualiteit mogen praten met kleine kinderen.
Ik weet dat Disney behoorlijk domme beslissingen heeft gemaakt maar zo bont gaan ze het echt niet maken.
Hoezo dom? Mogen ze geen andere mening hebben anders worden ze gecancelled? Daar waren de Republikeinen toch zo op tegen?
pi_204508668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze zou een prima keuze zijn, al is het alleen maar om links collectief te zien schuimbekken.
Ja van haar kwaliteiten moet ze het niet hebben idd :D
  vrijdag 22 april 2022 @ 17:55:12 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204508672
quote:

[..]
Dat is het hem dus. Ze zijn intern gezwicht door enorme druk van de inmiddels door diversitity and inclusivity beleid aanzienlijke groep linkse activisten.

Ze zijn onterecht overtuigd dat het beeld dat die activisten ze hebben voorgeschoteld door het grootste deel van de normale Amerikanen onderschreven zou worden. En daar hebben ze zich schromelijk in vergist. En dat bijt ze nu in de reet :P.
Get woke, go broke!
pi_204508674
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, zij gaat schijnbaar het nieuwe gezicht worden bij MSNBC, dat zegt natuurlijk genoeg. Ik ben in principe geen voorstander van dit soort vergelijkingen, maar in de Nederlandse context zou zo'n vrouw voor BIJ1 stemmen. Je ziet ook aan haar dat zij echt heel sterk gelooft in die hele genderideologie. Ze zat ook laatst al te snikken bij een ander programma toen het over dit onderwerp ging. Ruim een eeuw geleden was dit het type mens dat zou zijn gediagnosticeerd met hysterie.

[ twitter ]
Jen Psaki moet gaan werken in Hollywood, met zo’n talent voor theater kan ze een prachtige carrière opbouwen.
pi_204508685
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja van haar kwaliteiten moet ze het niet hebben idd :D
Ze is de AOC op rechts, maar dan intelligenter.
pi_204508706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze is de AOC op rechts, maar dan intelligenter.
_O-

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 22-04-2022 18:02:33 ]
  vrijdag 22 april 2022 @ 17:59:18 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204508741
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
_O-
Dit is geen goede vergelijking volgens jou?
pi_204508753
quote:

[..]
Maar wat gaat DeSantis in de toekomst doen om ongehoorzame bedrijven te straffen? Wat als Disney geld geeft aan Democraten of bijvoorbeeld geen zaken wil doen met een bedrijf als MyPillow of met een bedrijf van DeSantis of een van zijn vrienden? Welke consequenties heeft zoiets voor Disney?
pi_204508758
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hoezo dom? Mogen ze geen andere mening hebben anders worden ze gecancelled? Daar waren de Republikeinen toch zo op tegen?
Ja dom, waarom zou je in hemelsnaam een groot deel van mensen met kinderen tegen je in het harnas jagen? Het woke activisme gaan ze echt wel merken in hun portemonnee.
Ik heb hier eentje rondlopen van 2 jaar oud, ik moet straks alles van Disney gaan controleren voordat ik mijn kleine een nieuwere film of iets dergelijks van Disney kan laten zien.
Wij zaten thuis ook te denken over Disney+, nu ik de plannen van de directie heb gehoord laat ik het toch mooi liggen en er zijn talloze mensen die er hetzelfde over denken.
pi_204508824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja dom, waarom zou je in hemelsnaam een groot deel van mensen met kinderen tegen je in het harnas jagen? Het woke activisme gaan ze echt wel merken in hun portemonnee.
Ik heb hier eentje rondlopen van 2 jaar oud, ik moet straks alles van Disney gaan controleren voordat ik mijn kleine een nieuwere film of iets dergelijks van Disney kan laten zien.
Wij zaten thuis ook te denken over Disney+, nu ik de plannen van de directie heb gehoord laat ik het toch mooi liggen en er zijn talloze mensen die er hetzelfde over denken.
Moet je toch al. Beauty & the Beast - Stockholmsyndroomsprookje over een ouwe vent die een jong chickie gegijzeld houdt. Lion King: Een entitled elite zoontje van een autocraat denkt dat hij het recht heeft de baas der dieren te zijn. Ga zo maar door.
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:05:34 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204508840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar wat gaat DeSantis in de toekomst doen om ongehoorzame bedrijven te straffen? Wat als Disney geld geeft aan Democraten of bijvoorbeeld geen zaken wil doen met een bedrijf als MyPillow of met een bedrijf van DeSantis of een van zijn vrienden? Welke consequenties heeft zoiets voor Disney?
Niets, want Disney was het enige bedrijf dat deze uitzonderingspositie had. Ze hebben nog steeds alle rechten, en plichten als elk ander bedrijf.

Disney is er gewoon intern ingeluisd door activisten en daar moeten ze nu voor bloeden. Gewoon politiek neutraal blijven zoals je eerst had aangekondigd en alles was nog koek en ei geweest. Ze kozen er zelf voor om toch die belofte te verbreken en zich actief tegen de wet te gaan verzetten.

So be it.
Get woke, go broke!
pi_204508854
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo is Disney ongehoorzaam? En als progressiefje moet je toch blij zijn dat DeSantis een grote corporatie aanpakt door ze net als ieder ander hetzelfde percentage belasting te laten betalen.
Ik meen mij nog te herinneren dat jij en je vriendjes aan het juichen waren toen AOC Amazon de stad had uitgejaagd.
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:07:30 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204508865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niets, want Disney was het enige bedrijf dat deze uitzonderingspositie had. Ze hebben nog steeds alle rechten, en plichten als elk ander bedrijf.

Disney is er gewoon intern ingeluisd door activisten en daar moeten ze nu voor bloeden. Gewoon politiek neutraal blijven zoals je eerst had aangekondigd en alles was nog koek en ei geweest. Ze kozen er zelf om toch die beloffte te verbreken en zich actief tegen de wet te gaan verzetten.

So be it.
Inderdaad. Maar neutraliteit voelt voor Links als partijdigheid.
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:08:09 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204508875
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar neutraliteit voelt voor Links als partijdigheid.
sIlEnCe Is ViOlEnCe :').
Get woke, go broke!
pi_204508878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook oppassen met deze dan!

twitter

Als ik jou was zou ik gewoon alle Disney films in de ban doen! :{w
pi_204508889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Moet je toch al. Beauty & the Beast - Stockholmsyndroomsprookje over een ouwe vent die een jong chickie gegijzeld houdt. Lion King: Een entitled elite zoontje van een autocraat denkt dat hij het recht heeft de baas der dieren te zijn. Ga zo maar door.
Nou hup ga de barricaden op, zoveel achterhaalde ideeen kun je als progressiefje toch niet laten gaan lijkt mij.
Hoe lang gaat het duren voor dat je DeSantis 2024 in je ondertitel hebt staan?
pi_204508905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Disney is er gewoon intern ingeluisd door activisten en daar moeten ze nu voor bloeden. Gewoon politiek neutraal blijven zoals je eerst had aangekondigd en alles was nog koek en ei geweest. Ze kozen er zelf om toch die beloffte te verbreken en zich actief tegen de wet te gaan verzetten.

So be it.
Definieer bloeden eens. Veel meer dat ze nu niet zelf snel een gat in de weg kunnen repareren omdat dat nu via de normale kanalen moet is het niet.
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:10:01 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204508910
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ook oppassen met deze dan!

[ twitter ]
Het is Disney zelf die dat over hun eigen films zegt he? Door die interne activisten zijn zelfs hun eigen klassiekers niet meer veilig voor Disney zelf :').
Get woke, go broke!
pi_204508924
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou hup ga de barricaden op, zoveel achterhaalde ideeen kun je als progressiefje toch niet laten gaan lijkt mij.
Hoe lang gaat het duren voor dat je DeSantis 2024 in je ondertitel hebt staan?
Dat moet jij toch doen? Jij bent zo lekker activistisch bezig.
pi_204508930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is Disney zelf die dat over hun eigen films zegt he? Door die interne activisten zijn zelfs hun eigen klassiekers niet meer veilig voor Disney zelf :').
Jazeker ik waarschuw vast! Dalijk gaan ze dat natuurlijk veranderen! :Y

Moet je heel erg voor uitkijken! :{w
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:11:30 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204508934
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoezo is Disney ongehoorzaam? En als progressiefje moet je toch blij zijn dat DeSantis een grote corporatie aanpakt door ze net als ieder ander hetzelfde percentage belasting te laten betalen.
Ik meen mij nog te herinneren dat jij en je vriendjes aan het juichen waren toen AOC Amazon de stad had uitgejaagd.
Natuurlijk. Voor mensen zoals @Kijkertje is AOC een fantastische politicus. Radicaal Links en progressief, intersectioneel, woke, vrouw van kleur en zelfbenoemd socialiste.
pi_204508948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik vraag mij af wat de aandeelhouders er van vinden als men op deze tour door gaat.
Als de aandelen naar beneden gaan vanwege domme beslissingen in de directie dan kan het nog wel eens leuk worden bij Disney.
Niet dat een ommezwaai meteen soelaas brengt, vertrouwen komt immers te voet en gaat te paard.
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:12:17 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204508951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Definieer bloeden eens. Veel meer dat ze nu niet zelf snel een gat in de weg kunnen repareren omdat dat nu via de normale kanalen moet is het niet.
De imagoschade is al enorm. Zag ergens een poll dat 70% van de Amerikanen minder zaken met Disney doet nu. Zal uiteraard allemaal met een korrel zout te nemen zijn, maar geeft wel aan dat het inmiddels leeft onder de normies.

Hun reputatie als warm, loving for all the family is snel aan het verdwijnen zo.
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:13:09 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204508974
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jazeker en dalijk gaan dat natuurlijk veranderen! :Y

Moet je heel erg voor uitkijken! :{w
Ze hebben idd al wat oudere films aangepast inmiddels ja. Omdat ze nu wel eens aanstootgevend zouden kunnen zijn.
Get woke, go broke!
pi_204508991
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Haha, tsja, knettergek.

Maar ik vraag me of het wat uit maakt. Voorlopig lijkt het er op dat de Republikeinen een goede kans maken de midterms te winnen nog geen 2 jaar nadat een aantal van de meest prominente een coup probeerden te plegen en een heel ander flink deel zich daar niet publiekelijk tegen durfden uit te spreken.
pi_204509002
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Natuurlijk. Voor mensen zoals @:Kijkertje is AOC een fantastische politicus. Radicaal Links en progressief, intersectioneel, woke, vrouw van kleur en zelfbenoemd socialiste.
En ook een fantastische actrice, de emotie die zij kan overbrengen als ze staart naar een parkeerplaats was Oscar waardig.
pi_204509030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ze hebben idd al wat oudere films aangepast inmiddels ja. Omdat ze nu wel eens aanstootgevend zouden kunnen zijn.
Meer inclusief bedoel je. Dat is een vies woord tegenwoordig onder conservatieven.

Maar genoeg lol gehad moet nu echt weg _O- :W
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:17:12 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204509038
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Meer inclusief bedoel je. Dat is een vies woord tegenwoordig onder conservatieven.

Maar genoeg lol gehad moet nu echt weg _O- :W
Wokespeak, jij beheerst het ^O^.

Daahaag Wokertje :W.
Get woke, go broke!
pi_204509041
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Haha, tsja, knettergek.

Maar ik vraag me of het wat uit maakt. Voorlopig lijkt het er op dat de Republikeinen een goede kans maken de midterms te winnen nog geen 2 jaar nadat een aantal van de meest prominente een coup probeerden te plegen en een heel ander flink deel zich daar niet publiekelijk tegen durfden uit te spreken.
Ze pieken wel erg vroeg met hun culture wars. Maar we zullen zien.
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:36:48 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204509317
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Haha, tsja, knettergek.

Van een coup was geen sprake. Een honderdtal agressieve idioten die een overheidsgebouw binnengaan is geen coup.
pi_204509365
twitter

Oeps.

:D :D
pi_204509488
twitter

ahum. Kuch. Meineed.
pi_204509531
twitter

En hop.
pi_204509541
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van een coup was geen sprake. Een honderdtal agressieve idioten die een overheidsgebouw binnengaan is geen coup.
De bestorming van het Capitool kan natuurlijk prima op zich al bestempeld worden als een coup-poging, want dat was volgens velen van hen het doel... maar dat was nog niet eens waar ik op doelde al is het wel onderdeel van waar ik op doelde. Het is een geluk dat een andere prominente Republikein, Pence, niet mee wilde doen aan de poppenkast. Dat heeft een hoop gedoe gescheeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door SnertMetChoco op 22-04-2022 18:58:10 ]
pi_204509564
twitter

Blijkbaar heeft woke Disney al 35 miljard verloren sinds de tapes naar buiten zijn gekomen.
Hoe incompetent kun je zijn als directie, man man man.
pi_204509665
Dat je Disney boycot omdat je het niet eens bent met de koers van het bedrijf, is natuurlijk helemaal prima. Dat moeten mensen helemaal zelf weten.

Maar ik vind het wat vreemd dat hier wordt toegejuicht dat Disney wordt gestraft door de overheid. Staat ook volledig haaks op het rechtse denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204509704
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt helemaal, maar het ging dan ook een stuk verder dan dat. Trump en zijn cronies hebben actief geprobeerd om de certificering van Biden's verkiezingswinst te blokkeren (dat is uitgebreid gedocumenteerd). Dat is gelukkig niet gelukt, maar de intentie was er wel en dat is al erg zat.
pi_204509711
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dat je Disney boycot omdat je het niet eens bent met de koers van het bedrijf, is natuurlijk helemaal prima. Dat moeten mensen helemaal zelf weten.

Maar ik vind het wat vreemd dat hier wordt toegejuicht dat Disney wordt gestraft door de overheid. Staat ook volledig haaks op het rechtse denken.
Disney wilde er voor zorgen dat de wet die kinderen beschermt tegen mafkezen die over seksualiteit willen praten tegen kleine kinderen word ingetrokken. Dat hun speciale status nu word ingetrokken heb ik niet zoveel problemen mee. Het word natuurlijk anders als Disney echt gestraft gaat worden, dan zal ik een van de eersten zijn die zich daarover uitspreekt.
  vrijdag 22 april 2022 @ 19:08:34 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204509714
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De bestorming van het Capitool kan natuurlijk prima op zich al bestempeld worden als een coup-poging, want dat was volgens velen van hen het doel... maar dat was nog niet eens waar ik op doelde al is het wel onderdeel van waar ik op doelde. Het is een geluk dat een andere prominente Republikein, Pence, niet mee wilde doen aan de poppenkast. Dat heeft een hoop gedoe gescheeld.
Een coup betreft het afzetten van een regering. De Republikeinen hadden op dat moment nog de macht, dus dat argument valt niet te maken. Om nog maar te zwijgen over het feit dat er bij een daadwerkelijke coup bijna altijd een tak van de staat zelf (bv. het leger) betrokken is. Het is ook niet voor niets dat er wordt gesproken van een 'insurrection' (opstand). Maar ik begrijp dat 'coup' het erger laat klinken, en dat is natuurlijk ook de achterliggende reden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:02 schreef KoosVogels het volgende:

En hoe wordt Disney precies gestraft door de overheid Koos?
pi_204509720
Maar er was een planningsessie.

twitter

twitter
pi_204509734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Disney wilde er voor zorgen dat de wet die kinderen beschermt tegen mafkezen die over seksualiteit willen praten tegen kleine kinderen word ingetrokken. Dat hun speciale status nu word ingetrokken heb ik niet zoveel problemen mee. Het word natuurlijk anders als Disney echt gestraft gaat worden, dan zal ik een van de eersten zijn die zich daarover uitspreekt.
Disney uit kritiek op wetgeving en dat staat het bedrijf uiteraard vrij. Zat bedrijven in NL die zich bemoeiden met de discussie over de dividendbelasting. Prima, lijkt mij.

Verder is het intrekken van die status natuurlijk bedoeld als straf, dat snap jij ook wel.
pi_204509759
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:08 schreef HowardRoark het volgende:

En hoe wordt Disney precies gestraft door de overheid Koos?
Die speciale status wordt natuurlijk niet toevallig nu ingetrokken. Sterker, daar hebben politici ook mee gedreigd toen Disney kritiek begon te uiten op die wetgeving.
pi_204509761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Disney uit kritiek op wetgeving en dat staat het bedrijf uiteraard vrij. Zat bedrijven in NL die zich bemoeiden met de discussie over de dividendbelasting. Prima, lijkt mij.

Verder is het intrekken van die status natuurlijk bedoeld als straf, dat snap jij ook wel.
Dat klopt, maar is het echt straf als je gewoon behandeld word als elk ander bedrijf?
pi_204509781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat klopt, maar is het echt straf als je gewoon behandeld word als elk ander bedrijf?
Wel als die status al meer dan vijftig jaar van kracht is. Nogmaals, het is natuurlijk niet toevallig dat die status juist nu wordt ingetrokken.

Het maakt mij verder niet uit, zolang ik straks maar gewoon Obi-Wan kan kijken op Disney+, vind ik alles best. Maar gek is het natuurlijk wel.
pi_204509785

Biden ruikt Assanges bloed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')