abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:14:23 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar als Disney een grooming-bedrijf is, moet de overheid dan niet ingrijpen en dit bedrijf sluiten? Denk je niet dat de gemiddelde amerikaan liever geen Marvel films en Mickey Mouse wil zien als daarmee de kinderen gered kunnen worden van weet ik veel wat groomen is?
Ouders zetten een Disneyfilm of Disney+ aan en de kinderen zijn lekker rustig. Maar sinds een paar jaar is hun content gewoon veranderd van familiefilms naar indoctrinatie/activisme. En daar wisten de meeste ouders niets vanaf. Disney=goed toch?

Maar nu is het dus gemeengoed geworden dat ze een agenda pushen, dat ze doelbewust alles queer maken. En als je dan als ouder dacht dat je kids wel veilig waren dan voel je je behoorlijk bedonderd.

Maar waarom zouden ze zich tegen het "gezin" opstellen? Dat zou DE doelgroep moeten zijn voor Disney, maar ipv daarvan schotelen ze je kids queermeuk voor met een openbaar doel, de queer-agenda.

En nu de aandeelhouders daar ook achterkomen krijgen ze van alle kanten dus backlash. Een bedrijf hoort zoveel mogelijk geld te willen verdienen, geen activistisch doel promoten waarmee ze dus hun belangrijkste doelgroep, de familie, schofferen.

Woke kost ze miljarden aan inkomsten, maar het lijkt ze geen fuck te boeien, the message moet en zal verpreid worden, ten koste van alles. En daar verzetten dus nu de ouders, de aandeelhouders en de overheid zich tegen.

Get Woke, go broke in optima forma.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:18:29 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204506780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ouders zetten een Disneyfilm of Disney+ aan en de kinderen zijn lekker rustig. Maar sinds een paar jaar is hun content gewoon veranderd van familiefilms naar indoctrinatie/activisme. En daar wisten de meeste ouders niets vanaf. Disney=goed toch?

Maar nu is het dus gemeengoed geworden dat ze een agenda pushen, dat ze doelbewust alles queer maken. En als je dan als ouder dacht dat je kids wel veilig waren dan voel je je behoorlijk bedonderd.

Maar waarom zouden ze zich tegen het "gezin" opstellen? Dat zou DE doelgroep moeten zijn voor Disney, maar ipv daarvan schotelen ze je kids queermeuk voor met een openbaar doel, de queer-agenda.

En nu de aandeelhouders daar ook achterkomen krijgen ze van alle kanten dus backlash. Een bedrijf hoort zoveel mogelijk geld te willen verdienen, geen activistisch doel promoten waarmee ze dus hun belangrijkste doelgroep, de familie, schofferen.

Woke kost ze miljarden aan inkomsten, maar het lijkt ze geen fuck te boeien, the message moet en zal verpreid worden, ten koste van alles. En daar verzetten dus nu de ouders, de aandeelhouders en de overheid zich tegen.

Get Woke, go broke in optima forma.
Geef eens een tiental voorbeelden van indoctrinatie? Concrete voorbeelden, dat jij zat te kijken en je je gegroomd voelde zeg maar. Ik ben zelf niet zo gevoelig voor beinvloeding door films.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:19:58 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
Fight! Fight! Fight!

[ twitter ]
Mwah, ze krijgen geen minder rechten dan normale bedrijven, hun onder hele andere omstandigheden verkregen status aparte wordt ingetrokken.

Als je je als bedrijf gaat bemoeien met de politiek krijg je politieke maatregelen terug lijkt me. Disney had zich bij hun eerste uitspraak moeten houden, we willen geen politiek bedrijf zijn. Nu ze zich actief met rechtzaken bemoeien tegen de Don't Groom Kids wet krijgen ze een tik op de vingers ja.

Maak entertainment en probeer niet je massale media-invloed die je al decennia hebt om je eigen politieke standpunten door de strot te rammen.

En als je dat wel doet, dan krijg je uit alle lagen van de bevolking mensen die tegen je zijn ja, eigen dikke schuld. Zeker in de VS waar het 50-50 is zo'n beetje qua politiek, neem 1 politiek standpunt in en je krijgt automagisch 50% van de bevolking tegen je.

Fuck Disney :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:20:50 #104
5428 crew  miss_sly
pi_204506804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ouders zetten een Disneyfilm of Disney+ aan en de kinderen zijn lekker rustig. Maar sinds een paar jaar is hun content gewoon veranderd van familiefilms naar indoctrinatie/activisme. En daar wisten de meeste ouders niets vanaf. Disney=goed toch?

Maar nu is het dus gemeengoed geworden dat ze een agenda pushen, dat ze doelbewust alles queer maken. En als je dan als ouder dacht dat je kids wel veilig waren dan voel je je behoorlijk bedonderd.

Maar waarom zouden ze zich tegen het "gezin" opstellen? Dat zou DE doelgroep moeten zijn voor Disney, maar ipv daarvan schotelen ze je kids queermeuk voor met een openbaar doel, de queer-agenda.

En nu de aandeelhouders daar ook achterkomen krijgen ze van alle kanten dus backlash. Een bedrijf hoort zoveel mogelijk geld te willen verdienen, geen activistisch doel promoten waarmee ze dus hun belangrijkste doelgroep, de familie, schofferen.

Woke kost ze miljarden aan inkomsten, maar het lijkt ze geen fuck te boeien, the message moet en zal verpreid worden, ten koste van alles. En daar verzetten dus nu de ouders, de aandeelhouders en de overheid zich tegen.

Get Woke, go broke in optima forma.
Bepaalde ouders, bepaalde aandeelhouders en een specifiek deel van de overheid.

Ik heb echt nog nooit gedacht bij iets van Disney dat de familie wordt geschoffeerd en dat er een of andere gevaarlijke agenda wordt gepromoot. Sowieso geloof ik er niets van dat kinderen queer worden door het kijken van een tekenfilm.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:21:53 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Geef eens een tiental voorbeelden van indoctrinatie? Concrete voorbeelden, dat jij zat te kijken en je je gegroomd voelde zeg maar. Ik ben zelf niet zo gevoelig voor beinvloeding door films.
Dom eens niet zo kinderachtig.

Ik ben volwassen, net als jij. Ik ben niet de doelgroep van de grooming. Ik kijk weinig Disney. Maar voor bewijs verwijs ik je vriendelijk naar de zoommeetings waarin ze alles wat ik "beweer" letterlijk verklaren.

Dit is geen conspiracy, geen complot, dit zijn gewoon openbare zaken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:23:23 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204506828
Het zal mij trouwens een rotzorg zijn of er een politiebureau speciaal voor Disneyland is. Mocht men voor elk wissewasje een agent uit een dorp in de buurt willen halen op kosten van de belastingbetaler moet met dat helemaal zelf weten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:25:00 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204506843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dom eens niet zo kinderachtig.

Ik ben volwassen, net als jij. Ik ben niet de doelgroep van de grooming. Ik kijk weinig Disney. Maar voor bewijs verwijs ik je vriendelijk naar de zoommeetings waarin ze alles wat ik "beweer" letterlijk verklaren.

Dit is geen conspiracy, geen complot, dit zijn gewoon openbare zaken.
Nee, nee, jij beweert, jij bewijst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:26:27 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506860
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bepaalde ouders, bepaalde aandeelhouders en een specifiek deel van de overheid.

Ik heb echt nog nooit gedacht bij iets van Disney dat de familie wordt geschoffeerd en dat er een of andere gevaarlijke agenda wordt gepromoot. Sowieso geloof ik er niets van dat kinderen queer worden door het kijken van een tekenfilm.
Uiteraard, maar zeker niet alleen republikeinen. Zoals ik zei, toen men dacht da het Don't say gay was waren veel mensen tegen, tot ze inhoudelijk te horen kregen waar het over ging, toen zagen ze in dat het een prima wet was.

Dan let je niet op, mannen zijn altijd sukkels, vaders nooit sterk en liefdevol, vrouwen zijn altijd beter, zeker vrouwen van kleur en uiteraard lesbiennes. Daar zijn tientallen voorbeelden van, zie ook het Woke topic.

En nee, ik beweer dan ook nergens dat kinderen queen worden van tekenfilms, wel dat er opeens onverklaarbaar een significante stijging van LGBTQ+ kinderen zouden bestaan in "progressieve" steden, opeens zou 30% van de kinderen LGBTQ+ zijn. ZIjn die kids echt LGBTQ+, vast niet, maar ze worden wel gepushed alsof dat zo cool en geweldig zou zijn.

Gebrek aan kennis over een onderwerp is geen excuus ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:26:48 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, nee, jij beweert, jij bewijst.
Al gedaan, zie Woketopic :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:28:00 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204506875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Al gedaan, zie Woketopic :W.
Post nog maar een keer hier dan. En bewijs graag, geen filmpjes van iemand die een mening geeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:29:38 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Post nog maar een keer hier dan. En bewijs graag, geen filmpjes van iemand die een mening geeft.
Wie denk jij dat je bent precies? :D.

Prima als je tegenargumenten wil geven, maar op deze manier zet je jezelf prima buitenspel als normale deelnemer aan een discussie. Je krijgt prima bewijs, maar vertikt het om 2 keer te klikken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204506915
Wat zou uberhaupt het doel zijn van Disney om "alles queer te maken", wat dat dan ook moge betekenen?

Meestal gaan snode plannen over macht of geld. Zeg maar waar het om zou gaan als je denkt dat de Republikeinse puppeteers hun volgvolk - met succes - proberen wijs te maken dat kindertjes en masse seksueel geïndoctrineerd worden, wat dat dan ook moge betekenen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:36:10 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204506948
Het speciale district voor Disney staat trouwens voor een miljard dollar in het rood, die kan bijgeschreven worden op de staatskosten.

Florida gaat failliet om de libs te ownen,
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:37:33 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204506958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:36 schreef Ulx het volgende:
Het speciale district voor Disney staat trouwens voor een miljard dollar in het rood, die kan bijgeschreven worden op de staatskosten.

Florida gaat failliet om de libs te ownen,
Prima prijs voor gezond opgroeiende kinderen die op school leren lezen, schrijven en rekenen ipv. Pronouns, treeself en anale seks :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:44:01 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204506998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:37 schreef HeatWave het volgende:
kinderen die op school leren rekenen
Joe heeft 81 miljoen stemmen gekregen. Don kreeg er 74 miljoen. Wie heeft meer stemmen gekregen?

Dat soort sommen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:46:07 #116
5428 crew  miss_sly
pi_204507014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Uiteraard, maar zeker niet alleen republikeinen. Zoals ik zei, toen men dacht da het Don't say gay was waren veel mensen tegen, tot ze inhoudelijk te horen kregen waar het over ging, toen zagen ze in dat het een prima wet was.

Dan let je niet op, mannen zijn altijd sukkels, vaders nooit sterk en liefdevol, vrouwen zijn altijd beter, zeker vrouwen van kleur en uiteraard lesbiennes. Daar zijn tientallen voorbeelden van, zie ook het Woke topic.

En nee, ik beweer dan ook nergens dat kinderen queen worden van tekenfilms, wel dat er opeens onverklaarbaar een significante stijging van LGBTQ+ kinderen zouden bestaan in "progressieve" steden, opeens zou 30% van de kinderen LGBTQ+ zijn. ZIjn die kids echt LGBTQ+, vast niet, maar ze worden wel gepushed alsof dat zo cool en geweldig zou zijn.

Gebrek aan kennis over een onderwerp is geen excuus ;).
Jij noemt het een gebrek aan kennis, ik noem het een heel andere kijk op zaken ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:46:37 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Joe heeft 81 miljoen stemmen gekregen. Don kreeg er 74 miljoen. Wie heeft meer stemmen gekregen?

Dat soort sommen?
Ja, dat is een prima voorbeeld. Ja kan nog uitbreiden met vragen als "16% van de Joe stemmers zou Trump gestemd hebben als ze toen wisten van de laptop van Hunter, wie zou er dan gewonnen hebben?" B-).

En dus niet, de dokter gokt bij de geboorte of een baby een jongen of een meisje is en soms gokken ze verkeerd :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:49:14 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507030
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij noemt het een gebrek aan kennis, ik noem het een heel andere kijk op zaken ;)
Mag hoor, maar ik denk dat ik me er gewoon, ongewild, meer in heb verdiept.

Mijn woke-haat is helemaal niet begonnen met dit soort onfrisse zaken maar ik stoorde me gewoon aan hoe mijn fandoms als Star Wars, Star Trek, Dr Who etc werden verneukt door Woke. En hoe meer ik er over las en hoorde hoe meer ik erachter kwam dat het veel dieper zit dan alleen in Hollywood.

Ik weet dit allemaal niet omdat ik het zo leuk vind hoor, ik weet dit gewoon omdat ik er heel veel over opgezocht heb. Zie dus ook mijn woketopic.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:51:29 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204507053
twitter


}>

Dit gaat leuk worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:54:02 #120
5428 crew  miss_sly
pi_204507072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Mag hoor, maar ik denk dat ik me er gewoon, ongewild, meer in heb verdiept.

Mijn woke-haat is helemaal niet begonnen met dit soort onfrisse zaken maar ik stoorde me gewoon aan hoe mijn fandoms als Star Wars, Star Trek, Dr Who etc werden verneukt door Woke. En hoe meer ik er over las en hoorde hoe meer ik erachter kwam dat het veel dieper zit dan alleen in Hollywood.

Ik weet dit allemaal niet omdat ik het zo leuk vind hoor, ik weet dit gewoon omdat ik er heel veel over opgezocht heb. Zie dus ook mijn woketopic.
Ik heb een dochter, dus ik denk dat ik me alleen al vanwege dat feit redelijk heb verdiept in en op de hoogte ben van hoe kinderen zich ook op het vlak van seksuele ontwikkeling ontwikkelen.

Ik ken je woketopic, en daar kan ik niets mee. Het staat vol met hysterische zaken uit de VS (dat is zeker een minpunt) en ik zie op geen enkele manier een agenda om de hele wereld queer en transgender en weet ik wat te maken.
Wat ik wel zie, is dat er inderdaad gelukkig een trend is met verandering van hoe we kijken naar mensen, wie ze zijn, wat ze doen, wat ze kunnen, en dat man of vrouw zijn of je seksuele voorkeur niet je enige belangrijke etiketje is. Maar ik zie ook dat heel veel mensen heel veel moeite hebben met verandering. Ik denk dat dat een veel groter probleem is dan Disney waarbij dociele prinsesjes ineens zelfredzaam worden en niet per se een koene prins nodig hebben om heb te redden van het kwaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:56:32 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204507087

Da's vandaag. Wat gaat ze doen? Schuld bekennen, iedereen voor de bus gooien, lekker rabiaat meineed plegen in een tornado van bullshit of toch maar steeds een beroep doen op 5A?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:58:38 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507102
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb een dochter, dus ik denk dat ik me alleen al vanwege dat feit redelijk heb verdiept in en op de hoogte ben van hoe kinderen zich ook op het vlak van seksuele ontwikkeling ontwikkelen.

Ik ken je woketopic, en daar kan ik niets mee. Het staat vol met hysterische zaken uit de VS (dat is zeker een minpunt) en ik zie op geen enkele manier een agenda om de hele wereld queer en transgender en weet ik wat te maken.
Wat ik wel zie, is dat er inderdaad gelukkig een trend is met verandering van hoe we kijken naar mensen, wie ze zijn, wat ze doen, wat ze kunnen, en dat man of vrouw zijn of je seksuele voorkeur niet je enige belangrijke etiketje is. Maar ik zie ook dat heel veel mensen heel veel moeite hebben met verandering. Ik denk dat dat een veel groter probleem is dan Disney waarbij dociele prinsesjes ineens zelfredzaam worden en niet per se een koene prins nodig hebben om heb te redden van het kwaad.
Dan trap je er dus in, sorry meer kan ik er niet van maken.

Niets mis met het zelfredzame prinsesje, integendeel. Maar wel iets mis met "dit prinsesje is beter dan mannen gewoon omdat ze een vrouw is, mannen zijn waardeloos en vaders die bij hun kinderen blijven om ze te steunen zijn toxic males"

En dat kan je dus overal in terug vinden, van subtiel tot overduidelijk. Vrouwen zijn vanaf begin af aan perfect, hebben geen ontwikkeling, opleiding, training nodig. En voornamelijk dus, altijd beter, sterker, slimmer dan mannen.

Van Loki tot Luke Skywalker, Captain Marvel, Batwoman, allemaal precies hetzelfde sjabloon. Man slecht, vrouw onberispelijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 15:00:54 #123
5428 crew  miss_sly
pi_204507118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan trap je er dus in, sorry meer kan ik er niet van maken.

Niets mis met het zelfredzame prinsesje, integendeel. Maar wel iets mis met "dit prinsesje is beter dan mannen gewoon omdat ze een vrouw is, mannen zijn waardeloos en vaders die bij hun kinderen blijven om ze te steunen zijn toxic males"

En dat kan je dus overal in terug vinden, van subtiel tot overduidelijk. Vrouwen zijn vanaf begin af aan perfect, hebben geen ontwikkeling, opleiding, training nodig. En voornamelijk dus, altijd beter, sterker, slimmer dan mannen.

Van Loki tot Luke Skywalker, Captain Marvel, Batwoman, allemaal precies hetzelfde sjabloon. Man slecht, vrouw onberispelijk.
Over een gekleurde bril gesproken :)
Wij zijn het niet eens. Ik trap nergens in, vind ik. Ik vind dat dan weer van jou.

Zullen we maar uitgaan van een verschil van mening?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:02:51 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507132
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Over een gekleurde bril gesproken :)
Wij zijn het niet eens. Ik trap nergens in, vind ik. Ik vind dat dan weer van jou.

Zullen we maar uitgaan van een verschil van mening?
Prima, maar we spreken elkaar over een paar maanden wel weer. Deze reactie krijg ik een tijd terug ook overal toen ik het alleen maar over het woord woke had, dat bestond helemaal niet, niche trendje uit de VS etc.

En zie waar we nu zijn :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 15:03:54 #125
5428 crew  miss_sly
pi_204507142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima, maar we spreken elkaar over een paar maanden wel weer. Deze reactie krijg ik een tijd terug ook overal toen ik het alleen maar over het woord woke had, dat bestond helemaal niet, niche trendje uit de VS etc.

En zie waar we nu zijn :).
Ik zie niet 'waar we nu zijn', dus ik denk dat wij ook over een paar maanden niet hetzelfde hierover denken. Tenzij jij van gedachten bent veranderd, uiteraard ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')