En deels omdat men verwachtte dat de regering zou vluchten (via een post hier eens bij een filmpje van Karel van Wolferen belandt waarin hij in minuut 15 zei: als dit hoort is de regering van Zelensky waarschijnlijk al gevlucht).quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De gedachtegang in Moskou was overduidelijk dat het wel een haalbare optie was. Deels omdat men geen massale steun voor Oekraine uit het Westen verwachtte.
Die gedode soldaten zijn dus Oekrainse slachtoffers? Kon ik niet zien. Die baardapen hadden allemaal een embleem met een Z op hun mouw en waren duidelijk van de Russische zijde.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Zonder muziekje met baardapen
Timeo Russos et dona ferentes.quote:
Logica van dat de dame in kwestie liegt ontgaat mij overigens wel. Dan verwacht je wat meer juichverhalen, dat er geen vuiltje aan de lucht is, bv.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die verhalen hoor ik al vanaf 2014 bij de inval van de Krim. Alsof een directeur even via een tweet de situatie aan ons even komt uitleggen. Ik geloof daar niet meer in. Alles wat vanaf Rusland komt neem ik met een korreltje zout.
Ze zeiden ongeveer 40 keer ala akabar in dat filmpje, dus dat komt wel dicht in de buurt denk ik.quote:
Zou er een filmpje bestaan met moslims waarin ze niet Allahu Akbar zeggen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar een RUS dat alleen in staat is om met veel kanonnenvlees en roestige AKs aan te vallen is niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van ons misschien niet, maar van Putin en co.... ?
[..]
Iran voert ook gewoon oorlog hoor. In Yemen, Syrie en Iran en via Hezbollah in Libanon/Palestijns gebied.
Deze komt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou er een filmpje bestaan met moslims waarin ze niet Allahu Akbar zeggen?
Is er bekend hoe deze mensen gedood zijn? Niet neergeschoten, nergens bloed, een persoon lijkt in bed gestorven te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor wat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:24 schreef AchJa het volgende:
En nee, dit rijtje gaan we uiteraard niet sturen want die hebben we zelf nodig.
Loodvergiftiging waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is er bekend hoe deze mensen gedood zijn? Niet neergeschoten, nergens bloed, een persoon lijkt in bed gestorven te zijn.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar hoor
Je weet dat je met de Russen moet vechten als je je Russische minderheid gaat lopen piepelen
Terecht, onterecht kun je over twisten maar je weet dat het eraan zit te komen want zo rollen ze al decenniaDit is overal een probleem, daarom willen veel landen liever helemaal geen Russen meer binnen hun grenzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Georgië is de volgende. Zitten er 100.000en ondertussen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit is overal een probleem, daarom willen veel landen liever helemaal geen Russen meer binnen hun grenzen.
Hoe? Ik denk dat gifgas wel een mogelijkheid is. Deze mensen lijken me snel gestorven te zijn, en, voor hen, onverwacht.quote:
Het is wachten tot Poetin een grensbewaking als Noord Korea gaat bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit is overal een probleem, daarom willen veel landen liever helemaal geen Russen meer binnen hun grenzen.
Maar kreten als 'Poetin gaat door tot Lissabon' getuigt van het 'koele objectieve intellect' dat hier met enige regelmaat tentoon wordt gespreid.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:
Howard is terug! Joehoe 🎉 💖
En ja Oekraïne moet “deëscaleren” en “water bij de wijn doen”. Uit de vorige delen weet ik nog wat deëscaleren en water bij de wijn betekende bij ons aller Howard.
Oekraïne moest donbass en de Krim inruilen voor een lidmaatschap van de EU, dat vond Vlad vast wel goed. Enige vorm van onderbouwing van zijn mogelijke “onderhandelingsresultaat “ hebben we helaas nooit mogen ontvangen. Oh ja en Oekraïne moest zich natuurlijk niet zomaar overgeven, maar wel gewoon de wapens neerleggen, dat was “beter”. Beter voor wie bleef helaas onduidelijk.
Gelukkig wist Howard wel zeker dat degenen die het niet met hem eens waren door emoties overmand waren, want Howard is een koele objectieve intellectueel tenslotte.
Tijd voor een bommenregen op Rostov of Sevastopolquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:07 schreef quirina het volgende:
Het regent bommen nu op Mariupol volgens nu.nl
Sancties op levensmiddelen, medicijnen en medische apparatuur. De Russische bevolking is medeschuldig en medeplichtig en mag dus ook echt wel eens serieus pijn beginnen te lijden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als de Duitsers en Hongaren zonder dat gas kunnen hadden we zelf allang die kraan kunnen dichtdraaien. Dan zou Poetin zijn oorlog niet lang meer kunnen financieren. Die sancties zouden veel harder moeten. Maar kan dat?
Dit is inderdaad het soort extremisme wat je nodig hebt om te deëscaleren...quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sancties op levensmiddelen, medicijnen en medische apparatuur. De Russische bevolking is medeschuldig en medeplichtig en mag dus ook echt wel eens serieus pijn beginnen te lijden.
Sevastopol is Oekraïnequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tijd voor een bommenregen op Rostov of Sevastopol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |