Je, hè hè. Nu wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:16 schreef ExTec het volgende:
Die bijkans nu zeer zwaar onder vuur ligt.
Ik zeg nergens dat we zelf schuld hebben, wél dat we het zelf hebben gefaciliteerd. Als je zaken doet met een vent waarvan je weet dat die zo autoritair en dominant is en je komt er tien jaar later achter dat hij zo autoritair en dominant is, dan mag je ook wel in de spiegel kijken ja. En alleen maar om centjes te verdienen hè.quote:Daarbij vind ik het nogal kinderlijke "zoek iets wat we welbeschouwd in het verleden beter hadden kunnen doen, als het ff kan over heel de wereld heen, en ga daarna een soort mieren dat we "zelf schuldig zijn", nogal bedenkelijk.
Het slaat allemaal echt totaal nergens op wat je zegt, maar dat was te verwachten van iemand die bronloos corruptiestatistieken uit zijn duim zuigt en dan nog boos wordt als er wordt gevraagd naar onderbouwingquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is alleen voor jou een wedstrijd, niet voor mij. Jij doet niet aan discussies, alleen aan wedstrijdjes wie de beste versie van de waarheid heeft.
Jij komt met claims dat ik leugens verspreid. Bewijs jouw beschuldigingen dat ik een leugenaar ben. We gaan het niet omdraaien, jij doet de lasterpraat en bent niet bereid om je laster te verdedigen.
Uh huh.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef nostra het volgende:
Ik zeg nergens dat we zelf schuld hebben, wél dat we het zelf hebben gefaciliteerd.
Dat zijn geen meningen, maar gewoon feiten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh.
Dank voor je inzichtvolle observatie.
Er zijn vele mensen die Putin geen mongool vinden, maar het tegenovergestelde en hopen dat hij nog lang aan de macht blijft.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is toch niemand die niet zegt dat Putin een mongool is en zo snel mogelijk op zou moeten rotten? Het probleem is dat de hele wereld erbij staat te kijken als inactieve toeschouwer van Zelensky, de hele achterlijke historie van onze eigen besluiten richting of in verband met Rusland vergeet (die juist een voorbode voor deze exercitie zijn geweest) en dan maar Prada's verkopen aan Russen in Dubai gaan verbieden. Daar zit wat mis ja.
Ontken ik niet, ik ontken wel dat het ook maar 0,0 toevoegt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat zijn geen meningen, maar gewoon feiten.
Een duidelijker sanctiebeleid met loskomingen voor Poetin. Dus: als jij A doet, krijg je B. Een duidelijke escape definiëren die zowel voor Zalansky als voor Putin een pleitbare uitkomst voor winst (of minimalisering van verlies) is - de definitie daarvan laat ik aan de experts.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat moeten we volgens jou dan wel doen, als het niet is dat wat we niet doen?
Dan ga je ervan uit dat je met Putin op een redelijke manier kunt onderhandelen en hij ook vindt dat er manieren zijn waarop hij zonder gezichtsverlies kan stoppen. Ik weet niet of dat een correcte voorstelling van zaken is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Een duidelijker sanctiebeleid met loskomingen voor Poetin. Dus: als jij A doet, krijg je B. Een duidelijke escape definiëren die zowel voor Zalansky als voor Putin een pleitbare uitkomst voor winst (of minimalisering van verlies) is - de definitie daarvan laat ik aan de experts.
Ja, als je hele schuldvraag nu ligt bij "wie is de bozerik?", dan klopt dat natuurlijk helemaal. Het is ook wel eens handig om te kijken hoe die vent er heeft kunnen komen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:22 schreef ExTec het volgende:
Ontken ik niet, ik ontken wel dat het ook maar 0,0 toevoegt.
Het zal wel een toevoeging zijn voor mensen die zich in 1000 bochten buigen, om de schuld bij iedereen behalve die gek in het kremlin te leggen.
Dat hoeft allemaal niet te onderhandelen te zijn in de traditionele zin. Die onderhandeling moet er wél uiteindelijk komen. En die vent, hoe fucked up hij ook is, kan echt wel nadenken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat je met Putin op een redelijke manier kunt onderhandelen en hij ook vindt dat er manieren zijn waarop hij zonder gezichtsverlies kan stoppen. Ik weet niet of dat een correcte voorstelling van zaken is.
Nee, psychoses zijn alleen boeiend als je klinisch psycholoog bent.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:27 schreef nostra het volgende:
Het is ook wel eens handig om te kijken hoe die vent er heeft kunnen komen.
Dat is helemaal niet handig. Dat is victim-blaming ten voeten uit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, als je hele schuldvraag nu ligt bij "wie is de bozerik?", dan klopt dat natuurlijk helemaal. Het is ook wel eens handig om te kijken hoe die vent er heeft kunnen komen.
Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet begrijpen hoe je daartoe komt, maar goed. We waren niet aan het spelen met de sjeik van Oezbekistan hè. De VS heeft hier tig jaar voor gewaarschuwd, tot nota bene Trump aan toe, en wij wisten het beter. Ja, en dan claimen: "maar help hij is ineens niet meer lief!" klopt voor de volle 100%, maar het is ook kinderlijk naïef.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, psychoses zijn alleen boeiend als je klinisch psycholoog bent.
Je demonstreert zelf perfect waar dat mis gaat.
Je "begrip" vertaalt zich immers rap naar hem belonen voor zijn gedrag.
Nee, echt totaal niet. Dat impliceert schuld van het slachtoffer en die is er niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet handig. Dat is victim-blaming ten voeten uit.
Ja, als je niet door hebt dat de roebel gewoon kunstmatig in coma word gehouden, zou je kunnen denken dat de roebel het toppie doet. En als je van de beurs een soort facade maakt, waar bv buitenlandse beleggers sowieso niet mogen handelen, zou je kunnen denken dat ook de beurs er toppie voor staat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:29 schreef Confetti het volgende:
Dat hele sanctiepakket gaat in elkaar storten, dat zie je al aan het herstel van de roebel en de beurs.
Hij heeft wel een punt. Hoe hebben wij zo naïef kunnen zijn. We hebben jarenlang een pact met de duivel afgesloten en daar valt ook China onder. En alles vanwege enorme winsten voor wat neoliberalen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet handig. Dat is victim-blaming ten voeten uit.
En dus zit Ukraïne in de problemen? Heel logisch, inderdaad...quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Hoe hebben wij zo naïef kunnen zijn. We hebben jarenlang een pact met de duivel afgesloten en daar valt ook China onder. En alles vanwege enorme winsten voor wat neoliberalen.
Dus het slachtoffer, Ukraïne, heeft geen schuld, maar wordt wel geacht om Putin tegemoet te komen met van alles om deze vreselijke oorlog te laten eindigen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Dat impliceert schuld van het slachtoffer en die is er niet.
Ja, dat is de totaal weerbarstige conclusie inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Dus het slachtoffer, Ukraïne, heeft geen schuld, maar wordt wel geacht om Putin tegemoet te komen met van alles om deze vreselijke oorlog te laten eindigen?
Nee, daarom kan Duitsland, Hongarije etc. niet zonder het Russisch gas en olie. Kunnen wij niet zonder goedkope Chinese rommel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dus zit Ukraïne in de problemen? Heel logisch, inderdaad...
Dat zeg je eerder zelf: er moet worden onderhandeld, Putin moet een way out krijgen, en Ukraïne moet dat geven om van deze oorlog verlost te worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dat is de totaal weerbarstige conclusie inderdaad.
Het was ook volkomen serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zeg je eerder zelf: er moet worden onderhandeld, Putin moet een way out krijgen, en Ukraïne moet dat geven om van deze oorlog verlost te worden.
Dat is ook niet helemaal waar hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Dat impliceert schuld van het slachtoffer en die is er niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door sp3c op 19-04-2022 13:47:55 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |