Denken? Ik weet wel waar dat door komt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En hoe zou dat nou komen denk je
Ik weet ook waar het door komt. Ik zal het ff laten zien aan de hand van een gifquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denken? Ik weet wel waar dat door komt.
Zolang @:Scrummie en @:GGMM terug komen zal het allemaal wel. Zo niet, proficiat met het om zeep helpen van wat leuke avondjes zouden moeten zijn voor iedereen.
Is goed chev.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet ook waar het door komt. Ik zal het ff laten zien aan de hand van een gif
Jij schiet hier de bal op doel waardoor je GGMM 1v1 voor het goal zet en je geeft mij de schuld
Dit is gewoon de kern waar het om draait, jullie verzieken de boel met bizarre ballen op eigen doel, geven mij vervolgens de schuld, en gaan dan janken als ik je erop aanspreek. Simpeler kan het niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe gewoon een voorstel: speel sportief en normaal mee, en je bent af van dat soort gelazer.
Grappig, steeds als ik met keihard bewijs kom dan heeft niemand meer zin om te discussiëren. Erg gekquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is goed chev.![]()
Hier een plaatje van Kazimierz Deyna met 9 ballen.
[ afbeelding ]
'Keihard bewijs'...quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig, steeds als ik met keihard bewijs kom dan heeft niemand meer zin om te discussiëren. Erg gek
Maar in ieder geval geef je op deze manier wel toe dat ik gelijk heb, dus ik zou zeggen: denk na over mijn voorstel en laten we er maandagavond een leuke sessie van maken
Welterusten maatquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Keihard bewijs'...
Ik duik met vrouwlief het nest in. Slaap lekker chev
Gooi er een poll in. Dan kunnen we erachter komen!quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En hoe zou dat nou komen denk je
Waarom dek je MC niet?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet ook waar het door komt. Ik zal het ff laten zien aan de hand van een gif
Jij schiet hier de bal op doel waardoor je GGMM 1v1 voor het goal zet en je geeft mij de schuld
Dit is gewoon de kern waar het om draait, jullie verzieken de boel met bizarre ballen op eigen doel, geven mij vervolgens de schuld, en gaan dan janken als ik je erop aanspreek. Simpeler kan het niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe gewoon een voorstel: speel sportief en normaal mee, en je bent af van dat soort gelazer.
Heeft weinig zin. Dacht dat de keeper die bal makkelijk zou hebben.quote:
2vs1 hèquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft weinig zin. Dacht dat de keeper die bal makkelijk zou hebben.
Daarom was het ook dom om die bal op eigen doel af te schietenquote:
Grasquote:Tot dekt ook weer lucht.
Kabel was etto duidelijk de baas, vorige keer pakte de hysterie van etto goed uit, nu wat minder.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom was het ook dom om die bal op eigen doel af te schieten
[..]
Gras
Terecht maat. Laten we er een gezellige sessie van makenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=YBTwYl-vzNYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etto doet iets waar een idee achter zit (unieke beelden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-M @Oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal geen gifjes van Rambo, maar deze zat er wel érg fijn in![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 23:54 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-m @:oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice?Knap zeg, met 3v1 een bal erin schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal geen gifjes van Rambo, maar deze zat er wel érg fijn in
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Rambo is toch ieder voor zich?quote:Op maandag 2 mei 2022 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Knap zeg, met 3v1 een bal erin schieten
Of bedoel je een ander gifje?![]()
Hier niet blijkbaarquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-m @:oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice?Heerlijke gifjes maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal geen gifjes van Rambo, maar deze zat er wel érg fijn in![]()
Driehoekjes creëren. Dit heb ik ooit van de grote Johan geleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-m @:oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van ons![]()
@-jos- man.
Dit kan écht niet. Ben je hierdoor steeds absent?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijst-gezet~a9387a5c/![]()
Guilty by associationquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:47 schreef MC-M het volgende:
@:-jos- man.
Dit kan écht niet. Ben je hierdoor steeds absent?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijst-gezet~a9387a5c/
Ik zal proberen wat minder absent te zijn op Fok!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Fantastisch.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Guilty by association
Ik zal proberen wat minder absent te zijn op Fok!
De goede sfeer is ook weer terug en met jou wordt het alleen nog maar leuker.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: