quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=chKvHVhEznsquote:
Maandag weer een kans, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
laat je niet kisten @:Scrummie kom terug, toot en ik willen je er graag bij
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maandag weer een kans, ik heb wel wat beters te doen.
Hopelijk onthoudt host dat als hij er weer voor kiest om hem alles te laten vergallenquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie @:ggmm kom terug pls, geen ene zak aan zo.
Het was al geen zak aan toen die kloothommel weer begon over z'n warnings. Daarna potjes achter elkaar beginnen met keepen om dan als een totaalidioot weg te lopen en zo meerdere potjes te vergallen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:57 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie @:ggmm kom terug pls, geen ene zak aan zo.
het begint inderdaad onderhand wel erg debiel te worden... stelselmatig elke avond verziekenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was al geen zak aan toen die kloothommel weer begon over z'n warnings. Daarna potjes achter elkaar beginnen met keepen om dan als een totaalidioot weg te lopen en zo meerdere potjes te vergallen.
Nee, zoals ik al zei; ik heb wel wat beters te doen dan dat. Maandag weer een kans.
Je bent meer stabiel dan anderen hier hoor... wees gerustquote:
Ah je gaat hier ook nog even door. Grappigquote:
Wat minder grappig is is dat de kans groot is dat mensen massaal gaan afhaken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah je gaat hier ook nog even door. Grappig
En hoe zou dat nou komen denk jequote:Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat minder grappig is is dat de kans groot is dat mensen massaal gaan afhaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |