SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etto doet iets waar een idee achter zit (unieke beelden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-M @Oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal geen gifjes van Rambo, maar deze zat er wel érg fijn in![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 23:54 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-m @:oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice?Knap zeg, met 3v1 een bal erin schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal geen gifjes van Rambo, maar deze zat er wel érg fijn in
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Rambo is toch ieder voor zich?quote:Op maandag 2 mei 2022 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Knap zeg, met 3v1 een bal erin schieten
Of bedoel je een ander gifje?![]()
Hier niet blijkbaarquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-m @:oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice?Heerlijke gifjes maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal geen gifjes van Rambo, maar deze zat er wel érg fijn in![]()
Driehoekjes creëren. Dit heb ik ooit van de grote Johan geleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-m @:oriente dit vind ik wel fijn gespeeld van ons![]()
@-jos- man.
Dit kan écht niet. Ben je hierdoor steeds absent?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijst-gezet~a9387a5c/![]()
Guilty by associationquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:47 schreef MC-M het volgende:
@:-jos- man.
Dit kan écht niet. Ben je hierdoor steeds absent?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijst-gezet~a9387a5c/
Ik zal proberen wat minder absent te zijn op Fok!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Fantastisch.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Guilty by association
Ik zal proberen wat minder absent te zijn op Fok!
De goede sfeer is ook weer terug en met jou wordt het alleen nog maar leuker.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=ihN9vplGU2Aquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:09 schreef GGMM het volgende:
That's how we rollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v![]()
Geen haxgenot vandaag?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik besef net pas dat het vandaag donderdag is, ik ben de hele dag in de veronderstelling dat het vrijdag isquote:![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Over 11 minuten heb je gelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik besef net pas dat het vandaag donderdag is, ik ben de hele dag in de veronderstelling dat het vrijdag is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: