Ohhhh dat publiekquote:Op maandag 18 april 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even luisteren of we horen waar het misging
Je ziet op deze video ook dat de mannen niets doen dat ook maar een beetje interessant is als ze weten dat ze niet in beeld zijnquote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh dat publiek
Die staging was echt wel zo matig hè.![]()
Verder hoorde ik met m'n ondergetrainde oor ook niks raars. Robbed!
Beetje rondlopen, even de socials checken.quote:Op maandag 18 april 2022 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je ziet op deze video ook dat de mannen niets doen dat ook maar een beetje interessant is als ze weten dat ze niet in beeld zijn
Vroeger liepen mensen nog gewoon de park te checken, zoals het hoordequote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje rondlopen, even de socials checken.
Met een hendig sjieke slip er naartoe.quote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger liepen mensen nog gewoon de park te checken, zoals het hoorde
Ik vond het wel een goede staging hoor. Paste volledig bij het nummer. Beetje kitscherig, maar ja, dat is het nummer ook.quote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh dat publiek
Die staging was echt wel zo matig hè.![]()
Verder hoorde ik met m'n ondergetrainde oor ook niks raars. Robbed!
Je weet zellufquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met een hendig sjieke slip er naartoe.
Wauw, dat is ook wel echt kinderachtig.quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef Em31 het volgende:
We hadden het trouwens van de week over de Italiaanse jury die vaak geen punten geeft aan andere kanshebbers, maar dacht dat ze dat vorig jaar niet gedaan hadden, maar was wel zo. Zag vandaag een tweet dat ze Zwitserland op plek 23/24 hadden gezet.![]()
Ik heb de preview van Who's Your Daddy aangeschaft, alleen nog niet gespeeld. Dat lijkt me wel het soort chaos dat erg leuk is om live op de bank te doenquote:Op maandag 18 april 2022 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Life is Strange: True Colors aan het downloaden voor zowel de xbox als de pc
SPOILER: UitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat blijven ze inderdaad helaas doen jaquote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef Em31 het volgende:
We hadden het trouwens van de week over de Italiaanse jury die vaak geen punten geeft aan andere kanshebbers, maar dacht dat ze dat vorig jaar niet gedaan hadden, maar was wel zo. Zag vandaag een tweet dat ze Zwitserland op plek 23/24 hadden gezet.![]()
Kan, maar wat een vocalist is Ochmanquote:Op maandag 18 april 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu de playlist van dit jaar op staan en River is niet bepaald mijn nummer
quote:Op maandag 18 april 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu de playlist van dit jaar op staan en River is niet bepaald mijn nummer
Ik kan ook niet uitleggen waar het hem in zit. Ik hoor liever bijvoorbeeld Estlandquote:
Ah mijn allereerste Slovenië-metgezelquote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Servië (ik zit hier thuis constant BITI ZDRAVA te zingen), Litouwen, Slovenië, Georgië, Frankrijk, Armenië, Portugal, het VK en natuurlijk onze S10.
Wat zijn jouw favorieten?
Zie ze straks 0 punten aan Zweden geven, wel een paar aan Oekraïne anders is het echt wel lullig en denkt men dat ze pro-Rusland zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijven ze inderdaad helaas doen ja
En als je nou Polen tegenover Australië en Azerbeidzjan zet? Dat zijn toch meer de nummers in hetzelfde genre.quote:Op maandag 18 april 2022 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitleggen waar het hem in zit. Ik hoor liever bijvoorbeeld Estland
Nou ja daar kan ik het dan weer roerend mee eens zijn HaaTeetje.quote:Op maandag 18 april 2022 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitleggen waar het hem in zit. Ik hoor liever bijvoorbeeld Estland
Ik heb echt het idee dat Italië de Eurojury keihard gaat winnen; ben benieuwd wat dat betekent voor de jury's straks.quote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie ze straks 0 punten aan Zweden geven, wel een paar aan Oekraïne anders is het echt wel lullig en denkt men dat ze pro-Rusland zijn.
(Ik vergeet steeds ook dat Italië hoog staat bij de bookies, omdat ik telkens vergeet dat Brividi bestaat).
Liever Polen dan Australiëquote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En als je nou Polen tegenover Australië en Azerbeidzjan zet? Dat zijn toch meer de nummers in hetzelfde genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |