Ik doe wel mee. En ik ontken vervolgens alles. 'Geen actieve herinnering' of zoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:04 schreef Telates het volgende:
Moeten we niet eens een fok! interferentieploeg vormen die de hunters dwarsboomt?
Die waren er voor Sjoerd & Aysenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En lifeofyvonne gooide wat over Famke Louise op insta en prompt stonden de Hunters voor haar deur. Ben benieuwd.
19 September. Ze willen voor het WK klaar zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat het nieuwe seizoen beginnen?
Thanks.quote:Op donderdag 28 juli 2022 02:32 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
19 September. Ze willen voor het WK klaar zijn.
Die Thijs had altijd al een Nijmeegs/Arnhems accent vond ik dus hij zal wel uit die regio komen idd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:04 schreef Anne het volgende:
Ik kwam tijdens de Vierdaagse trouwens een van de Hunters, Thijs Wattimena, tegen. Even mee staan kletsen; Hele aardige gast.
Doe jij ook een keer mee, Selmar? 😬
26 september, maar inderdaad om voor het WK klaar te zijn. De mini-trailer wordt al uitgezonden (zie ook mijn Twitter)quote:Op donderdag 28 juli 2022 02:32 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
19 September. Ze willen voor het WK klaar zijn.
Paar jaar geleden gedaan, was tof! Vooral de laatste dag 😃quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:04 schreef Anne het volgende:
Ik kwam tijdens de Vierdaagse trouwens een van de Hunters, Thijs Wattimena, tegen. Even mee staan kletsen; Hele aardige gast.
Doe jij ook een keer mee, Selmar? 😬
Zou ik oprecht wel jammer vinden. Maar ik merkte hier toen dat ik wel in de minderheid was van de mensen die het een leuk concept vonden. Ik heb vooral de eerste afleveringen er in elk geval enorm veel plezier aan beleefd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:41 schreef ThijsTH het volgende:
Komend jaar geen Into The Wild meer denk ik, Selmar? Alleen een reguliere plus een VIPS?
ah, daar ken ik haar van, zat me dat al dagen af te vragenquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:02 schreef Eagles89 het volgende:
Gisteren is er een nieuwe trailer gelanceerd, erg veel zin in, nog 6 dagen
Dus ze recyclen nu ook al onbekende Nederlanders, top.quote:Op maandag 5 september 2022 07:28 schreef ThijsTH het volgende:
Babette Sijben (van Hunted 2016) doet nu mee aan het realityprogramma Een jaar van je leven
Ja, ze denken tegenwoordig overal aan het milieu!quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dus ze recyclen nu ook al onbekende Nederlanders, top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |