Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zodat je "een kritisch oordeel" kan vellen?
Ik zie niet in hoe Poetin nu zijn landsbelang dient hoor? Misschien kun je het even uitleggen. Vind je bijvoorbeeld dat Poetin een terechte doodsangst heeft dat dat ene Azov battalion Rusland aan zou vallen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze liegen en bedriegen allemaal.
Ze dienen hun landsbelang en hun eigenbelang.
Gelukkig doen ze het hier in het westen iets subtieler en minder extreem dan daar in het oosten.
Er is een connectie tussen Putin en de Wagner groep die ingezet wordt i oekraine, waarvan bekend is dat het nazi's zijn. Waarom heb je het daar niet over?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Want er is geen connectie tussen Zelensky en het Azov bataljon?
Oh oke. En wat betekent dat in de context van de huidige situatie?quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:50 schreef Candymannetje het volgende:
Het maakt hem in mijn ogen net zo betrouwbaar als Poetin.
Gewoon een corrupte crimineel.
In het kort:quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Poetin nu zijn landsbelang dient hoor? Misschien kun je het even uitleggen. Vind je bijvoorbeeld dat Poetin een terechte doodsangst heeft dat dat ene Azov battalion Rusland aan zou vallen?
Poetin dient alleen zijn eigenbelang, en dat niet eens erg goed op dit moment.
Nou ja, het gedweep met de verheerlijkte Zelensky kan op zich best wat minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh oke. En wat betekent dat in de context van de huidige situatie?
Maakt-ie een hoop kapot mee dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In het kort:
Oekraïne is strategisch gezien best belangrijk voor Rusland en Poetin is bang dat de grondstoffen van hem en zijn vriendjes in gevaar komen als Oekraïne bij de NAVO komt en de USA er troepen gaat stationeren.
Nou ja, van de hak op de tak springen, en dan menen dat er verbanden zijn, en het daarom relevant is, daar zijn andere fora voor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja precies, ik meld het maar gewoon ff.
Flikker toch op man, het staat hier vol met Twitter linksquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja, van de hak op de tak springen, en dan menen dat er verbanden zijn, en het daarom relevant is, daar zijn andere fora voor.
Alhier stellen we er prijs op dat die verbanden onderbouwt worden enzo.
De beschaafde wereld is al een tijdje van mening dat je niet over grondstoffen in een ander land kunt beschikken, gewoon omdat je dat wilt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In het kort:
Oekraïne is strategisch gezien best belangrijk voor Rusland en Poetin is bang dat de grondstoffen van hem en zijn vriendjes in gevaar komen als Oekraïne bij de NAVO komt en de USA er troepen gaat stationeren.
Want een twitter link is per definitie hak op de tak?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Flikker toch op man, het staat hier vol met Twitter links
Zucht.. zijn mindere kanten zijn hier meermaals besproken.. en blijken die mindere kanten niet eens zo zwart te zijn zoals een aantal hier beweren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, het gedweep met de verheerlijkte Zelensky kan op zich best wat minder natuurlijk.
Ik zie dat overigens bijzonder weinig gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, het gedweep met de verheerlijkte Zelensky kan op zich best wat minder natuurlijk.
We leven helaas niet in een beschaafde wereld. Het draait steeds om geopolitieke belangen. Het volk is steeds de dupe.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
De beschaafde wereld is al een tijdje van mening dat je niet over grondstoffen in een ander land kunt beschikken, gewoon omdat je dat wilt.
Zou ik willen nuanceren. Er zit een gek in het kremlin die niet beschaafd is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
We leven helaas niet in een beschaafde wereld. Het draait steeds om geopolitieke belangen. Het volk is steeds de dupe.
Och kom zeg, God. Dan leven we in een parallelle wereld denk ik. Natuurlijk wordt er van die man een beetje een fenomeen gemaakt met zijn t-shirtjes en toespraken naar diverse nationale parlementen en bio's over zijn pad van acteur naar nooit voor vol aangeziene president dat nu culmineert in dit staatsleiderschap. Dat is de hele basis van dat VK-betoog. Wat verder niets afdoet aan de kwaliteiten die hij daadwerkelijk heeft, maar het wordt wel allemaal een beetje vermoeiend, dat binaire goed-foutdenken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:26 schreef ExTec het volgende:
Ik zie dat overigens bijzonder weinig gebeuren.
Ja, je land laten runnen door een TV productie maatschappij is idd fantastisch als je een media oorlog te winnen hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Och kom zeg, God. Dan leven we in een parallelle wereld denk ik. Natuurlijk wordt er van die man een beetje een fenomeen gemaakt met zijn t-shirtjes en toespraken naar diverse nationale parlementen en bio's over zijn pad van acteur naar nooit voor vol aangeziene president dat nu culmineert in dit staatsleiderschap. Dat is de hele basis van dat VK-betoog. Wat verder niets afdoet aan de kwaliteiten die hij daadwerkelijk heeft, maar het wordt wel allemaal een beetje vermoeiend, dat binaire goed-foutdenken.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Och kom zeg, God. Dan leven we in een parallelle wereld denk ik. Natuurlijk wordt er van die man een beetje een fenomeen gemaakt met zijn t-shirtjes en toespraken naar diverse nationale parlementen en bio's over zijn pad van acteur naar nooit voor vol aangeziene president dat nu culmineert in dit staatsleiderschap. Dat is de hele basis van dat VK-betoog. Wat verder niets afdoet aan de kwaliteiten die hij daadwerkelijk heeft, maar het wordt wel allemaal een beetje vermoeiend, dat binaire goed-foutdenken.
Geen idee welke doelpalen je nu weer probeert te verplaatsen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je land laten runnen door een TV productie maatschappij is idd fantastisch als je een media oorlog te winnen hebt.
Nou, niet, ik geef je deels gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen idee welke doelpalen je nu weer probeert te verplaatsen.
Nou ja, dat doet-ie natuurlijk ook niet. Sterker nog, dat zet-ie ontzettend slim in binnen een gremium waar dat ook ontzettend goed werkt, maar dat maakt nog niet dat hij zijn land daardoor laat runnen. Wat is dat toch met alles in het extreme trekken?quote:
Als ze nog een tsar bomba hebben liggen, de vuurbal was blijkbaar 8 km. breed en kon tot op 100 km. derdegraadsbrandwonden veroorzaken. Er was ook glasschade vastgesteld tot op 780 km. van de explosie en over heel de wereld kon men de seismische schok meten. Lijkt me dat je een stad als Amsterdam wel aardig kunt onthoofden op met zo'n enkel bommetje.quote:Op maandag 18 april 2022 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we nodig?
Kan eentje Amsterdam wel uitschakelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |