quote:Busmaatschappij FlixBus hervat reizen naar Oekraïne
Busmaatschappij Flixbus reist weer richting Oekraïne. Gisteravond laat vertrok de eerste bus vanuit Maastricht naar Kiev. De bus zat bijna vol, al gingen de meeste reizigers naar bestemmingen in Duitsland of Polen.
Een van de Oekraïense inzittenden van de bus, Oksana Radionova (31), vertelde tegen persbureau ANP dat ze terug naar Kiev ging omdat ze geen opvang voor haar drie katten kon vinden. Haar vader zou de dieren verzorgen, maar ook hij is gevlucht. "Ik kan mijn katten niet in de steek laten."
Eerder stopte de maatschappij met reizen richting Oekraïne vanwege de oorlog. De situatie is volgens Flixbus veilig genoeg om naar West-Oekraïense bestemmingen te rijden. Volgens de vervoersmaatschappij reizen steeds meer mensen terug naar hun vaderland.
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-gestopt-na-boetsja
Ik vind het gewoon apart dat er weer vakantiebussen gaan. Wel fijn voor de Oekraïners die terug willenquote:
Vind het een dapper besluit van dat bedrijf juist juist voor de Oekraïners maar ok ... het zal wel weer danquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon apart dat er weer vakantiebussen gaan. Wel fijn voor de Oekraïners die terug willen
Dat zijn niet alleen vakantiereizen. Zolang de Europese spoorwegen het niet voor elkaar krijgen vlot, redelijk geprijsd en zonder overstappen of omwegen Europese steden met elkaar te verbinden, ben je aangewezen op lange afstandsbus of vliegtuig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon apart dat er weer vakantiebussen gaan. Wel fijn voor de Oekraïners die terug willen
Wat denk je van: "Weinig"?quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:31 schreef Candymannetje het volgende:
Ik ben benieuwd wat hier van waar is.
Er komen best wel veel berichten naar buiten over dat Azov bataljon.quote:
Ah, gaan we weer op deze tour.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er komen best wel veel berichten naar buiten over dat Azov bataljon.
Er zal best een kern van waarheid in zitten.
Die Zelensky schijnt ook niet zo'n frisse te zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)ora-papers~b5c0f6b9/
https://www.raamoprusland(...)lazen-hem-niet-omver
Wat opmerkelijke geldstromen. Tjonge jonge. En de Volkskrant doet alsof Zelensky de grootste staatsman is van de 21e eeuw. Zo heb ik in elk geval niet naar hem gekeken. Als oorlogspresident doet hij het uitstekend maar je moet wel hopeloos naïef zijn als je denkt dat een Oekraïense president, of welke president dan ook voor mij part maar in het bijzonder presidenten van jonge democratieën, onkreukbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er komen best wel veel berichten naar buiten over dat Azov bataljon.
Er zal best een kern van waarheid in zitten.
Die Zelensky schijnt ook niet zo'n frisse te zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)ora-papers~b5c0f6b9/
https://www.raamoprusland(...)lazen-hem-niet-omver
Het is vooral heel erg irrelevant als een usert het eerst heeft over iemand die bij de Oekraïnse mariniers zat, om vervolgens het azovgebeuren er aan de haren bij te slepen en daarna nog wat te zeuren over Zelensky.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Wat opmerkelijke geldstromen. Tjonge jonge. En de Volkskrant doet alsof Zelensky de grootste staatsman is van de 21e eeuw. Zo heb ik in elk geval niet naar hem gekeken. Als oorlogspresident doet hij het uitstekend maar je moet wel hopeloos naïef zijn als je denkt dat een Oekraïense president, of welke president dan ook voor mij part maar in het bijzonder presidenten van jonge democratieën, onkreukbaar zijn.
Wat fijn dat je dat met ons deelt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:50 schreef Candymannetje het volgende:
Het maakt hem in mijn ogen net zo betrouwbaar als Poetin.
Gewoon een corrupte crimineel.
Ja dan zijn alle presidenten net als Putinquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:50 schreef Candymannetje het volgende:
Het maakt hem in mijn ogen net zo betrouwbaar als Poetin.
Gewoon een corrupte crimineel.
Dat filmpje ging dus over het Azov bataljon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg irrelevant als een usert het eerst heeft over iemand die bij de Oekraïnse mariniers zat, om vervolgens het azovgebeuren er aan de haren bij te slepen en daarna nog wat te zeuren over Zelensky.
Ja, en daarom trek jij ook weer iets over zelensky uit je hoge hoed. Allemaal erg logisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat filmpje ging dus over het Azov bataljon.
Ze liegen en bedriegen allemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:55 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja dan zijn alle presidenten net als Putin
Amper.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat filmpje ging dus over het Azov bataljon.
Want er is geen connectie tussen Zelensky en het Azov bataljon?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en daarom trek jij ook weer iets over zelensky uit je hoge hoed. Allemaal erg logisch.
Waarom is dit zo belangrijk voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Want er is geen connectie tussen Zelensky en het Azov bataljon?
Ja, het Azov bataljon is deel van het Oekraïense leger.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Want er is geen connectie tussen Zelensky en het Azov bataljon?
Omdat ik graag een realistisch beeld van de situatie krijg.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom is dit zo belangrijk voor je?
Zodat je "een kritisch oordeel" kan vellen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat ik graag een realistisch beeld van de situatie krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |