Als Bramfan ben ik erg teleurgesteld in jequote:Op maandag 18 april 2022 13:41 schreef Rode_Wijn het volgende:
Grapje jongens. Jullie hebben het zelf verdiend
Hoort bij het levenquote:Op maandag 18 april 2022 13:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als Bramfan ben ik erg teleurgesteld in je
Het was trouwens PSV - Ajax en niet Ajax - PSVquote:Op maandag 18 april 2022 13:41 schreef Rode_Wijn het volgende:
Grapje jongens. Jullie hebben het zelf verdiend
Dit nog denkenquote:Op maandag 18 april 2022 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouwelijke user?
Ik denk dat Marco zijn loopbaan gaat uitzitten in Eindhoven, daarna misschien nog een functie binnen de club, al weet ik niet als wat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch leuk, Götze met een prijs. Zouden Marco en Götze weggaan na dit seizoen?
[ afbeelding ]
Is pas 29, lijkt me eerder waarschijnlijk dat hij nog 3 jaar naar Vitesse gaat ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco zijn loopbaan gaat uitzitten in Eindhoven, daarna misschien nog een functie binnen de club, al weet ik niet als wat.
En daar dan weer de pannen van het dak spelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is pas 29, lijkt me eerder waarschijnlijk dat hij nog 3 jaar naar Vitesse gaat ofzo.
Het is in elk geval heel opvallend dat het verschil met Ajax zo klein is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vreemd seizoen. Begin nog (heel) stiekeme hoop te krijgen op een mogelijk kampioenschap. Al is dat meestal een goed recept om komend weekend daar alweer vanaf te kunnen stappen
en dat allemaal op basis van de bekerfinale? het is toch niet meer dan logisch dat PSV qua punten dicht bij Ajax zit, dat zou ieder seizoen zo moeten zijn, je bent tenslotte beter dan dan 16 anderequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is in elk geval heel opvallend dat het verschil met Ajax zo klein is.
Het lijkt er toch op dat ze in Amsterdam weer een beetje te veel in zichzelf zijn gaan geloven na een prima Europees traject. Maar dat ze in de Eredivisie met dit verschil in begroting nu nog niet zeker zijn is toch echt wel bizar.
En niet omdat PSV zo goed is, maar omdat ze zelf zo verrekte weinig doen met hun surplus aan kwaliteiten. Want die selectie is echt wel beter, stabieler en breder dan die van PSV. Zij brengen Haller, wij Bruma.
Ajax zou het met deze selectie natuurlijk beter moeten doen dan dat ze doen, dat is wat hij zegt. Het is nog veel te vaak met de hakken over de sloot of gelijkspel/verlies tegen een, ik noem maar, gae.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat allemaal op basis van de bekerfinale? het is toch niet meer dan logisch dat PSV qua punten dicht bij Ajax zit, dat zou ieder seizoen zo moeten zijn, je bent tenslotte beter dan dan 16 andere
Qua punten maar 1 onder het aantal van vorig seizoen en voor de winterstop was het hosanna qua spel maar toen was er meer puntverlies, PSV doet het qua punten gewoon veel beter dit seizoen maar dat zou eigenlijk normaal moeten zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ajax zou het met deze selectie natuurlijk beter moeten doen dan dat ze doen, dat is wat hij zegt. Het is nog veel te vaak met de hakken over de sloot of gelijkspel/verlies tegen een, ik noem maar, gae.
Maar jij redeneert het verkeerd om. Ik stel nergens dat PSV boven zijn kunnen presteert in verhouding tot de rest, maar juist dat Ajax met dit verschil in begroting veel verder afstand zou moeten nemen. Ook vorig seizoen al.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat allemaal op basis van de bekerfinale? het is toch niet meer dan logisch dat PSV qua punten dicht bij Ajax zit, dat zou ieder seizoen zo moeten zijn, je bent tenslotte beter dan dan 16 andere
Haller is nou juist geen bijzondere speler. Die zou er bij PSV 10 gemaakt hebben, heeft puur geprofiteerd van het aanvallende spel van Ajax dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt er toch op dat ze in Amsterdam weer een beetje te veel in zichzelf zijn gaan geloven na een prima Europees traject. Maar dat ze in de Eredivisie met dit verschil in begroting nu nog niet zeker zijn is toch echt wel bizar.
En niet omdat PSV zo goed is, maar omdat ze zelf zo verrekte weinig doen met hun surplus aan kwaliteiten. Want die selectie is echt wel beter, stabieler en breder dan die van PSV. Zij brengen Haller, wij Bruma.
Ach als Ajax die laatste 5 potjes wint dan heeft het een prima Eredivisieseizoen gehad met veel goals en veel punten. Je faalt pas als je in de Frank de Boer-puntenaantallen terecht komt wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua punten maar 1 onder het aantal van vorig seizoen en voor de winterstop was het hosanna qua spel maar toen was er meer puntverlies, PSV doet het qua punten gewoon veel beter dit seizoen maar dat zou eigenlijk normaal moeten zijn
Het ligt nu eenmaal niet zo simpel in een competitie, je kan niet 34 wedstrijden goed zijn, het Ajax van 95 bijvoorbeeld, een beter team is er niet meer geweest in NL sindsdien, kwam ook "maar" op 88 punten (omgerekend naar 3 per overwinning) en die hadden geen enkele keer verloren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij redeneert het verkeerd om. Ik stel nergens dat PSV boven zijn kunnen presteert in verhouding tot de rest, maar juist dat Ajax met dit verschil in begroting veel verder afstand zou moeten nemen. Ook vorig seizoen al.
Elk puntverlies is eigenlijk genant, omdat het verschil met de concurrentie in de Eredivisie qua begroting (relatief) net zo groot is als het verschil tussen pak'm beet Utrecht en middenmoot 1e divisie.
Begrotingstechnisch zit Ajax in een totaal andere league dan de rest van de Eredivisie, maar ze doen er veel te weinig mee in nationaal verband.
Ook dat is niet helemaal correct, het hangt ook van de tegenstand af, in de Premier League haalt de kampioen de 88 punten niet en dat met 38 wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach als Ajax die laatste 5 potjes wint dan heeft het een prima Eredivisieseizoen gehad met veel goals en veel punten. Je faalt pas als je in de Frank de Boer-puntenaantallen terecht komt wat mij betreft.
Voor de winterstop was het behaalde aantal punten extreem ongelukkig, (volgens mij 12 punten verloren door 3 tegengoals ofzo) na de winter krijgen ze misschien iets te veel. Maar over het hele seizoen is Ajax veel beter geweest dan PSV.
Dat klopt. Maar met de huidige verschillen vind ik de (vermoedelijke) eindstanden van Ajax en PSV vrij logisch. Die hebben een enorm begrotingsverschil met de rest van de competitie. De 90 punten aantikken is historisch geloof ik 2 keer gebeurd dus dat mag je van het huidige Ajax nou ook weer niet direct verwachten. En ze komen daar toch nog aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat is niet helemaal correct, het hangt ook van de tegenstand af, in de Premier League haalt de kampioen de 88 punten niet en dat met 38 wedstrijden.
Niet dat ik genoten heb van de laatste 3 jaar FdB maar dat is weer een ander verhaal.
In principe is nivellering voor een competitie beter/spannender, het gaat om het algehele niveau maar je kan niet verwachten dat de 6e competitie van Europa top is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar met de huidige verschillen vind ik de (vermoedelijke) eindstanden van Ajax en PSV vrij logisch. Die hebben een enorm begrotingsverschil met de rest van de competitie. De 90 punten aantikken is historisch geloof ik 2 keer gebeurd dus dat mag je van het huidige Ajax nou ook weer niet direct verwachten. En ze komen daar toch nog aardig in de buurt.
Wat betreft Frank: Ik vond die jaren Eredivisie (2011-2014) in zijn algemeenheid een absoluut dieptepunt wat nivellering betreft. Echt een gênante periode waarbij alle topclubs inclusief Ajax een aanfluiting waren.
En hoe heet het als het algehele niveau gewoon zakt? Zoals destijds? Want ik vond de selecties van de top 5 toen echt brandhout, ook die van Ajax.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe is nivellering voor een competitie beter/spannender, het gaat om het algehele niveau maar je kan niet verwachten dat de 6e competitie van Europa top is.
Het verschil in begroting tussen PSV en Feyenoord (en AZ, Vitesse) is echt veel kleiner dan het gat met Ajax. Tel dat gat tussen Ajax en PSV van de begroting van PSV af en je zit in de kelder van de Eredivisie. Nu werkt een verhouding begroting vs kwaliteit natuurlijk niet lineair, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar met de huidige verschillen vind ik de (vermoedelijke) eindstanden van Ajax en PSV vrij logisch. Die hebben een enorm begrotingsverschil met de rest van de competitie. De 90 punten aantikken is historisch geloof ik 2 keer gebeurd dus dat mag je van het huidige Ajax nou ook weer niet direct verwachten. En ze komen daar toch nog aardig in de buurt.
Eens. Met de selecties van toen zouden Ajax en PSV nu met Utrecht en Vitesse knokken.quote:Wat betreft Frank: Ik vond die jaren Eredivisie (2011-2014) in zijn algemeenheid een absoluut dieptepunt wat nivellering betreft. Echt een gênante periode waarbij alle topclubs inclusief Ajax een aanfluiting waren.
Het is inderdaad logisch dat PSV wat meer moeite zal hebben tegen teams als Feyenoord en AZ. Maar als je die lijn doortrekt en PSV eindigt rond de 80 punten dan vind ik dat Schmidt een prima eredivisieseizoen gehad heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil in begroting tussen PSV en Feyenoord (en AZ, Vitesse) is echt veel kleiner dan het gat met Ajax. Tel dat gat tussen Ajax en PSV van de begroting van PSV af en je zit in de kelder van de Eredivisie. Nu werkt een verhouding begroting vs kwaliteit natuurlijk niet lineair, dat snap ik ook wel.
[..]
Eens. Met de selecties van toen zouden Ajax en PSV nu met Utrecht en Vitesse knokken.
@PietjePuk2000 kan je haarfijn uitleggen dat psv sowieso al veel te hoog staat met xgquote:
Vaak genoeg al.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige zondag zat het anders behoorlijk mee.
Dit is wel een goed punt, Ajax heeft 10/20x de begroting van het volledige rechter rijtje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij redeneert het verkeerd om. Ik stel nergens dat PSV boven zijn kunnen presteert in verhouding tot de rest, maar juist dat Ajax met dit verschil in begroting veel verder afstand zou moeten nemen. Ook vorig seizoen al.
Elk puntverlies is eigenlijk genant, omdat het verschil met de concurrentie in de Eredivisie qua begroting (relatief) net zo groot is als het verschil tussen pak'm beet Utrecht en middenmoot 1e divisie.
Begrotingstechnisch zit Ajax in een totaal andere league dan de rest van de Eredivisie, maar ze doen er veel te weinig mee in nationaal verband.
Nee dat is Ajax juist. De overwinning was weer laat maar daarmee niet onverdiend.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:35 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
@:PietjePuk2000 kan je haarfijn uitleggen dat psv sowieso al veel te hoog staat met xg
Dat ze in Amsterdam de buitenspelval niet goed uitvoeren was inderdaad een meevaller.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige zondag zat het anders behoorlijk mee.
Vind prima europees traject wel behoorlijk kritisch. Waanzinnig voor een Nederlandse club is meer op zijn plaats wat de groepsfase betreft. Denk overigens dat er teveel jongens met het hoofd al bij de volgende stap zitten, paar tegenslagen, vormdippen en blessureleed. Vervolgens manifesteert dat ongrijpbare in groepsprocessen zich ineens. Net als dat het kwartje de andere kant op valt, alles past en de goede kant opvalt. Nu past niets, teveel verkeerde keuzes en passes over tien meter is al te veel gevraagd. Ballen tegen de paal die er in goede flow wel invallen. Scheidingslijn tussen succes en falen is vrij precair. Blijft een wonderbaarlijk fenomeen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Valt mee, Mark.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:28 schreef Wotte het volgende:
Manager van een voetbalelftal lijkt me derhalve dan ook een frustrerende kutbaan.
Sta je dan met je tot diep in de nacht gemaakte uitgebreide analyses van de tegenstander. Tot in den treure geneuzelt over halfspaces, looplijnen en positionering. Vervolgens kunnen professionals die minimaal een miljoen netto op jaarbasis krijgen, niet eens een bal inspelen op vijf meter. Mag jij vervolgens gaan uitleggen waarom je gekozen tactiek niet werkt. Lekker dan.quote:
Haha, best kut inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sta je dan met je tot diep in de nacht gemaakte uitgebreide analyses van de tegenstander. Tot in den treure geneuzelt over halfspaces, looplijnen en positionering. Vervolgens kunnen professionals die minimaal een miljoen netto op jaarbasis krijgen, niet eens een bal inspelen op vijf meter. Mag jij vervolgens gaan uitleggen waarom je gekozen tactiek niet werkt. Lekker dan.
? Okquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is bijna frustrerend te noemen dat PSV zo dicht in het spoor van Ajax blijft maar het alsnog niet wordt. Dan eindig ik liever op 10 punten achterstand.
Zo eens, en wie had dat verwacht hequote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef RipCity het volgende:
Fans speler vh jaar zou eigenlijk Mauro moeten zijn. Niet een gakpo of Madueke oid.
Dat hij dat van Willems zei was al bijzonder, maar dat hij Drenthe in dezelfde context noemde was natuurlijk helemaal totale waanzin.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiddink: Willems kan net zo goed worden als Roberto Carlos
Ik heb eigenlijk altijd in Mauro geloofd. Technisch helemaal niet slecht en zijn doorzettingsvermogen is fenomenaal. Hoe hij in klutssituaties vrijwel altijd met de bal naar buiten kwam in zijn eerste wedstrijden bij PSV sprak al boekdelen.quote:
Hiddink is al 10 jaar de weg kwijt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had hem al wel afgeschreven en zag in hem sowieso geen back. Maar het klopt gewoon helemaal, hij heeft alles wat een moderne back nodig heeft behalve echt fysieke kracht/power. Dat compenseert hij ruimschoots met zijn inzicht, inzet en techniek. Kan me voorstellen dat hij over 10 jaar nog basisklant is bij PSV.quote:Op zondag 24 april 2022 06:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd in Mauro geloofd. Technisch helemaal niet slecht en zijn doorzettingsvermogen is fenomenaal. Hoe hij in klutssituaties vrijwel altijd met de bal naar buiten kwam in zijn eerste wedstrijden bij PSV sprak al boekdelen.
Ik vond hem alleen op het middenveld tegen de betere tegenstanders echt fysiek tekort komen en dat kon hij niet compenseren met andere kwaliteiten. Maar als back geloof ik wel dat hij nog kan groeien en een stap kan gaan zetten.
Dat is ook wel de categorie spelers die wel meer uit zijn carrière had kunnen halen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het niveau Roberto Carlos zou hij denk ik nooit halen.quote:Op maandag 25 april 2022 22:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is ook wel de categorie spelers die wel meer uit zijn carrière had kunnen halen.
Vooral door zijn gebrekkige mentaliteit. Maar dat kon iedereen 10 jaar geleden ook al wel zien lijkt me. Wat een domme jongen is dat.quote:Op maandag 25 april 2022 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het niveau Roberto Carlos zou hij denk ik nooit halen.
Mentaliteit en intelligentie hebben niet zo veel met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral door zijn gebrekkige mentaliteit. Maar dat kon iedereen 10 jaar geleden ook al wel zien lijkt me. Wat een domme jongen is dat.
Ik vind dat PSV alles op alles moet zetten om deze jongen binnen te halen.quote:Volop scorende Nederlandse verdediger Ryan Flamingo (19) trekt de aandacht in Italië en hoopt op Nederlandse topclub
Een jonge Nederlandse verdediger baart momenteel opzien in de hoogste Italiaanse jeugdcompetitie. De 19-jarige Ryan Flamingo heeft inmiddels veertien goals gemaakt (waaronder 7 strafschoppen) en is defensief en offensief bezig aan een uitstekend seizoen. Hij staat open voor de overstap naar de eredivisie en hoopt op een Nederlandse topclub.
Flamingo speeld tot 2021 bij Almere City FC en maakte vanuit de jeugdopleiding van de club uit Flevoland de overstap naar Sassuolo, dat uitkomt in de hoogste afdeling. Hij wacht nog op zijn debuut in het eerste elftal, maar heeft inmiddels dusdanig overtuigd bij het onder 19-team dat de supporters van de Italiaanse club hem graag in het shirt van de A-ploeg zien. Niet alleen om zijn scorend vermogen, maar ook vanwege robuust werk achterin.
De verdediger heeft nog een contract tot medio 2025 in Italië en wijst een terugkeer naar Nederland zeker niet af. Hij kan niet alleen in het centrum van de defensie uit de voeten, maar ook als middenvelder. Onder meer PSV zou de mogelijkheid hebben bekeken om hem terug te halen, maar op dit moment nog niet doorgepakt. De club heeft met bijvoorbeeld Jenson Seelt en Emmanuel van de Blaak al enkele jonge talenten aan boord.
Niet altijd maar in het geval van Willems wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mentaliteit en intelligentie hebben niet zo veel met elkaar te maken.
Kan altijd genaturaliseerd worden hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Braziliaan is.
je valt dus op #viesdik of gewoon een echte vrouw cc @RamboDirkquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb met Ihattaren een beetje als bij een ex-vriendin die ik echt niet meer hoefde om haar karakter, maar die ik dan soms zag met haar nieuwe vriend en nog zo verrekt lekker was.
Ik kan je poging tot een leuk grapje wel waarderen hoor👍🏻quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
je valt dus op #viesdik of gewoon een echte vrouw cc @:RamboDirk
wel logischer maar had wel graag de uitslag van Feyenoord-PSV voor AZ-Ajax gewetenquote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Eredivisiewedstrijden Feyenoord - PSV en AZ - Ajax op zondag 8 mei hebben een nieuwe aanvangstijd gekregen. Feyenoord - PSV start nu om 16.45 uur (dit was 14.30 uur) en AZ - Ajax begint om 14.30 uur (in plaats van het eerder vastgestelde 16.45 uur).
Die hadden ze weer terug moeten nemen bij PSV. Ik denk dat RvN hem ook weer aan de praat had gekregen. Gaat PSV nog enorm spijt van krijgen (en voor de goede orde: dat zei ik indertijd al).quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb met Ihattaren een beetje als bij een ex-vriendin die ik echt niet meer hoefde om haar karakter, maar die ik dan soms zag met haar nieuwe vriend en nog zo verrekt lekker was.
Niet dat ik nou denk dat het veel verschil gaat maken, maar toen PSV thuis tegen Feyenoord moest en op donderdag had gespeeld, was de wedstrijd wel gewoon om 14.30u.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Eredivisiewedstrijden Feyenoord - PSV en AZ - Ajax op zondag 8 mei hebben een nieuwe aanvangstijd gekregen. Feyenoord - PSV start nu om 16.45 uur (dit was 14.30 uur) en AZ - Ajax begint om 14.30 uur (in plaats van het eerder vastgestelde 16.45 uur).
dat blijft altijd moeilijk, z'n status bij PSV was natuurlijk een hele andere dan zoals hij nu bij Ajax binnenkomt en hij is er nog niet, so far so good maar een terugslag kan ook zo maar weer.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hadden ze weer terug moeten nemen bij PSV. Ik denk dat RvN hem ook weer aan de praat had gekregen. Gaat PSV nog enorm spijt van krijgen (en voor de goede orde: dat zei ik indertijd al).
Laat ik het zo zeggen: het was de moeite waard. Als je hem weer aan de praat krijgt heb je een speler van een niveau die je niet elders kan ophalen. En het is niet zo dat hij een zeer talentvolle jeugdspeler in de weg zou gaan zitten. Er is eerder een tekort aan de kwaliteiten die hij heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat blijft altijd moeilijk, z'n status bij PSV was natuurlijk een hele andere dan zoals hij nu bij Ajax binnenkomt en hij is er nog niet, so far so good maar een terugslag kan ook zo maar weer.
Ik weet het niet. Het is natuurlijk ook een signaal naar anderen. Als hij keer op keer afspraken niet is nagekomen en anderen (oa jeugdspelers) zien dat je zomaar weer in genade wordt aangenomen, dan kan dat op de langere termijn veel gedoe opleveren.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hadden ze weer terug moeten nemen bij PSV. Ik denk dat RvN hem ook weer aan de praat had gekregen. Gaat PSV nog enorm spijt van krijgen (en voor de goede orde: dat zei ik indertijd al).
Genoeg tijd en energie is er in hem gestoken, diëtisten personal trainers, de hele flikkerse boel om hem het maar naar z’n zin te maken. Na het overlijden van z’n vader heeft PSV hem tijd gegund en er (voor zo ver ik kan oordelen) alles aan gedaan om hem weer aan het voetballen te krijgen. Maar als Mo keer op keer weer in oude patronen vervalt (weer “ziek” is of zich volvreet bij de Mac), dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het was de moeite waard. Als je hem weer aan de praat krijgt heb je een speler van een niveau die je niet elders kan ophalen. En het is niet zo dat hij een zeer talentvolle jeugdspeler in de weg zou gaan zitten. Er is eerder een tekort aan de kwaliteiten die hij heeft.
Je schijt niet in je eigen nest. Hoe goed je ook bent, dan stopt het.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het was de moeite waard. Als je hem weer aan de praat krijgt heb je een speler van een niveau die je niet elders kan ophalen. En het is niet zo dat hij een zeer talentvolle jeugdspeler in de weg zou gaan zitten. Er is eerder een tekort aan de kwaliteiten die hij heeft.
Ach schei toch uit. Bij PSV was hij gewoon klaar en hoefde ik hem echt niet meer te zien. Het is een kwestie van tijd voor hij bij Ajax ook door de mand valt.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn we Bakkali vergeten? Als het een keer fout gaat, dan kan het aan de speler met een migratieachtergrond liggen. Maar als het twee keer fout gaat, dan mag je je afvragen of je het die spelers te veel naar de zin probeert te maken, of dat er een andere reden is waarom ze uit de bocht vliegen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Genoeg tijd en energie is er in hem gestoken, diëtisten personal trainers, de hele flikkerse boel om hem het maar naar z’n zin te maken. Na het overlijden van z’n vader heeft PSV hem tijd gegund en er (voor zo ver ik kan oordelen) alles aan gedaan om hem weer aan het voetballen te krijgen. Maar als Mo keer op keer weer in oude patronen vervalt (weer “ziek” is of zich volvreet bij de Mac), dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Daarnaast weet je niet of Ihattaren überhaupt nog wel zin had in PSV.
Ik denk niet dat je PSV iets kan verwijten, plus wat voor signaal geef je af aan jongens die wel de wil hebben en niet het talent, als je Ihattaren keer op keer in genade aanneemt?
Niet Schmidt, niet ten Hag, niet van Nistelrooy maar de enige die Ihattaren aan het voetbal kan krijgen (en houden) is Ihattaren zelf.
Nou, dit dus. Hij lijkt nu wel weer de goede kant op te gaan, het zou zomaar kunnen dat het kwartje eindelijk gevallen is wat er nodig is voor een leven als (succesvolle) prof. Ik hoop het oprecht voor hem.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:37 schreef tja77 het volgende:
an jongens die wel de wil hebben en niet het talent, als je Ihattaren keer op keer in genade aanneemt?
Niet Schmidt, niet ten Hag, niet van Nistelrooy maar de enige die Ihattaren aan het voetbal kan krijgen (en houden) is Ihattaren zelf.
Boeiend, PSV wint dit echt wel. En het kampioenschap zal niet op basis van doelsaldo worden beslist.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
2 goals tegen, tegen de nummer laatst. Ongelofelijk
Denk dat het niet veel uitmaakt of we daar winnen of verliezen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er mensen die denken dat we in de Kuip gaan winnen?
AZ - ajax is nu eerder, dus als AZ dat verliest dan doet Feyenoord er niet meer toe.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel uitmaakt of we daar winnen of verliezen voor het kampioenschap.
Viel me gisteren op dat nagenoeg elk één-tweetje met Zahavi leidt tot balverliesquote:Op maandag 2 mei 2022 00:51 schreef Ciscus het volgende:
Ben blij als Zahavi en Bruma dadelijk weg zijn. Ben wel klaar met dat verongelijkte van eerstgenoemde als hij de bal niet krijgt in de 16, terwijl hij niet eens fatsoenlijk kan kaatsen. Bruma is ook leuk geweest zo. Next.
Neequote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jep, als er 1 seizoen een kans is, dan is het dit seizoen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neejoh.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jep, als er 1 seizoen een kans is, dan is het dit seizoen.
Gewoon 70 minuten spelen voor een 0-0, en laatste 20 minuten fysiek oprollen.
Ja joh, waar speelt Feyenoord nog voor in de competitie? En die hebben een wedstrijd tegen die Fransen in de benen.quote:
Ik denk dat een goed resultaat van Feyenoord in het voordeel van PSV is. Een nipte uitschakeling zal ze juist gemotiveerd maken om plek 3 koste wat het kost te veroveren.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, waar speelt Feyenoord nog voor in de competitie? En die hebben een wedstrijd tegen die Fransen in de benen.
Ik zeg niet DAT PSV wint, maar ik zie het dit seizoen een keer wel gebeuren.
Dit kun je net zo makkelijk omdraaien hè.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat een goed resultaat van Feyenoord in het voordeel van PSV is. Een nipte uitschakeling zal ze juist gemotiveerd maken om plek 3 koste wat het kost te veroveren.
Dat is een beetje een domme vraag als je de post boven die van jou bekijkt.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het erge is dat hij dat zelf niet zo door lijkt te hebben. Die jongen zat vroeger op de sport 'scoren' ipv op voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2022 06:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Viel me gisteren op dat nagenoeg elk één-tweetje met Zahavi leidt tot balverlies
Het schijnt dat hij in China aan de lopende band scoorde idd. En in Israël is hij grenzeloos populair (naar het schijnt).quote:Op maandag 2 mei 2022 15:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het erge is dat hij dat zelf niet zo door lijkt te hebben. Die jongen zat vroeger op de sport 'scoren' ipv op voetbal.
Jongen wordt verkeerd gebruikt. Is geen speler voor een driespitsensysteem. Hij zou moeten spelen naast een targetman in een tweespitsensysteem, waarin hij steeds in de bal en onder die targetman kan komen. Loopt nu constant uit positie in de hoop vrij te komen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in China aan de lopende band scoorde idd. En in Israël is hij grenzeloos populair (naar het schijnt).
Maar ik ben niet heel erg onder de indruk van hem
Maar ook gewoon te oud. Goed moment om door te schakelen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jongen wordt verkeerd gebruikt. Is geen speler voor een driespitsensysteem. Hij zou moeten spelen naast een targetman in een tweespitsensysteem, waarin hij steeds in de bal en onder die targetman kan komen. Loopt nu constant uit positie in de hoop vrij te komen.
Is 'in de bal komen' niet juist het aanspeelbaar zijn (vasthouden, kaatsen etc)? Kun je anders een voorbeeld geven van zo'n duo en wie dan welke rol had? Shearer/Sutton, Koller/Radzinksi, Svevchenko/Rebrov?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jongen wordt verkeerd gebruikt. Is geen speler voor een driespitsensysteem. Hij zou moeten spelen naast een targetman in een tweespitsensysteem, waarin hij steeds in de bal en onder die targetman kan komen. Loopt nu constant uit positie in de hoop vrij te komen.
Davy die een domme vraag stelt.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is een beetje een domme vraag als je de post boven die van jou bekijkt.
Maar ik geef ze een hele goede kans, omdat ze een wedstrijd in de benen hebben. Daar kan PSV gebruik van maken door er een slijtageslag van te maken.
Het hangt ook een beetje af van AZ. Als die een resultaat halen tegen Ajax krijgt PSV daar natuurlijk extra motivatie door. Wint Ajax daar is er een goede kans dat PSV dat extra zal missen nodig om in de Kuip een resultaat te halen.
Heb jij even geluk met onze nieuwe trainerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik mis de tijden met Nilis en Van Nistelrooy
Doorgaans scoort een trainer geen 25+ goals per seizoenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk met onze nieuwe trainer
helaas andere tijden, jonge toppers ook al was hij een laatbloeier gingen wat ouder wegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doorgaans scoort een trainer geen 25+ goals per seizoen
Nee, de lopende/komende man naast een targetman.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is 'in de bal komen' niet juist het aanspeelbaar zijn (vasthouden, kaatsen etc)? Kun je anders een voorbeeld geven van zo'n duo en wie dan welke rol had? Shearer/Sutton, Koller/Radzinksi, Svevchenko/Rebrov?
Is mijn stokpaardje hè. Uitblinkers bij de staart eredivisie gingen naar het linkerrijtje. Wanneer je daar uitblonk kwam je bij PSV, Ajax of Feyenoord terecht. Ook nog steeds met wisselend succes trouwens. Beste voorbeelden zijn Stam, Numan, Cocu die pas op iets latere leeftijd bij PSV kwamen. Nu moet je er als topteam al verdomd vroeg bij zijn, anders vertrekken ze naar het buitenland. En dan heb je ook nog te maken een volledig losgeslagen transfermarkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas andere tijden, jonge toppers ook al was hij een laatbloeier gingen wat ouder weg
Ja precies, targetman houdt de bal vast of kopt door en dergelijken. Ik zie Zahavi in beide rollen niet slagen. Hij heeft de snelheid niet voor die rol.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, de lopende/komende man naast een targetman.
Voor beiden rollen hoef je niet per se snel te zijn. Check zijn highlight reel even op YT. Dan zie je hoe hij in China veelal scoorde.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja precies, targetman houdt de bal vast of kopt door en dergelijken. Ik zie Zahavi in beide rollen niet slagen. Hij heeft de snelheid niet voor die rol.
Zal eens kijken. Goeie yt-tips over tactiek en spelersrollen zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor beiden rollen hoef je niet per se snel te zijn. Check zijn highlight reel even op YT. Dan zie je hoe hij in China veelal scoorde.
Luuk de Jong is ook een prima targetman en die is net zo sloom en technisch beperkt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor beiden rollen hoef je niet per se snel te zijn. Check zijn highlight reel even op YT. Dan zie je hoe hij in China veelal scoorde.
Maar werkt wel hard, kan de bal beter vasthouden en is de beste aanvallende kopper van Europa. Weet nog wel een keer dat hij werd diep gestuurd...dat was zo pijnlijk..quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Luuk de Jong is ook een prima targetman en die is net zo sloom en technisch beperkt.
Allemaal waar. Maar het argument hierboven was dat je als targetman snelheid moet hebben en moet kunnen kaatsen in een 1-2 tje. Beide kan de Jong niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maar werkt wel hard, kan de bal beter vasthouden en is de beste aanvallende kopper van Europa. Weet nog wel een keer dat hij werd diep gestuurd...dat was zo pijnlijk..
Leuk hoor, maar dat spelletje is tactisch erg eenzijdig en doodsimpel te verdedigen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
dat vleugelspelers de achterlijn moeten halen, om een Zahavi/Gotze aan te spelen bij 1e paal, 2e paal of penalty stip. PSV doet dat niet consequent, en met Gakpo op links geef ze eens ongelijk.
Kortom, we zijn geen Liverpool
als die vleugelspits zijn goeie been aan de binnenkant heeft, wat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, een bal die van de achterlijn komt, niet vanaf de cornervlag, maar dichter bij het doel, is lastig te verdedigen en is vaak een doelpunt.
Ik ben bekend met het VI WK onderzoek. En ja, dit werkt alleen als er ook andere vormen van dreiging zijn.
Was het eerste doelpunt van Willem II niet zo’n doelpunt? Het overkomt ons nog wel eens, dat een back wordt uitgespeeld, waarna een voorzet volgt en het prijsschieten is.
Cirkelredenatie, maar waarom zou je met vleugelspitsen en backs spelen, als voorzetten van de achterlijn niet effectief zijn?
Mijn beste been zit tussen mijn twee benen snaptequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die vleugelspits zijn goeie been aan de binnenkant heeft, wat dan?
Picsquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn beste been zit tussen mijn twee benen snapte
er moeten gewoon twee spitsen bij en dan kun je Romero nog inzetten als joker onder het motto, misschien zit het mee en blijft het heel en als we hem wegdoen verdienen we er toch niks aanquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Zahavi officieel weg lees ik?
Mooi, geef die Romero maar een kans, of haal een echte spits, aangezien Romero vast weer binnen 3 wedstrijden in de lappenmand ligt. Zahavi was het allemaal net niet.
Dat zou ideaal zijn, maar ik denk niet dat we er 2 spitsen bij gaan krijgen eerlijk gezegd, misschien als Gakpo en Madueke weggaan. Sowieso moet er veel gehaald worden in de zomer, waar imo meer prioriteit zou moeten liggen dan een 3de spits. Keeper, een CV, een linksback, vervanger voor Sangare etc.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er moeten gewoon twee spitsen bij en dan kun je Romero nog inzetten als joker onder het motto, misschien zit het mee en blijft het heel en als we hem wegdoen verdienen we er toch niks aan
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef 7Eleven het volgende:
Europese finale is alweer een tijdje geleden hier he
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.
Ik overwinter liever in de CL. Dat geeft veel meer aanzien (en geld). Nu is dat ook lang geleden, maar meer om een punt duidelijk te maken.
Iedereen zal liever in de CL overwinteren, maar meedoen aan de CL lukt al niet eens de laatste jaren, laat staan overwinteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar eigenlijk is dat niet zo relevant. Ik had graag gehad dat PSV op die plek had gestaan, maar ik vind het ook wat overdreven om de ecl nu als een grote Europese prestatie te zien. Het is toch een beetje de Johan Fruitschaal van Europa.
Ik overwinter liever in de CL. Dat geeft veel meer aanzien (en geld). Nu is dat ook lang geleden, maar meer om een punt duidelijk te maken.
Ja, maar je moet kijken wat realistisch is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Qua clubnamen allicht enigszins maar niet qua de vorm van het seizoen van de clubs.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.
Dat het geen CL is lijkt me duidelijk, heel duidelijk zelfs en niemand gedraagt zich ook zo, maar zeker sinds KO fase scheelt het allemaal echt niet veel met de EL (en ook qua geld niet, trouwens). Wat dat betreft een toptoernooi voor de NL teams, want we zullen vaker als land een KO fase gaan halen (ook omdat je als nr 3 in een EL poule doorstroomt).
Toch wel ja, het is echt voetbal waar verschillende stijlen elkaar tegenkomen en de niet-volgevreten (bwvs) vedetten zichzelf mogen laten zien. Lekker hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een toptoernooi verder en leuker dan de EL en CL bij elkaar om te zien en volgen.
Het is ook een goede prestatie, ik downgrade het ook niet. Had graag PSV daar gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch ook een goede prestatie? Blijf dat altijd bijzonder vinden, dat downgraden als het niet je eigen club betreft.
Dat het geen CL is lijkt me duidelijk, heel duidelijk zelfs en niemand gedraagt zich ook zo, maar zeker sinds KO fase scheelt het allemaal echt niet veel met de EL (en ook qua geld niet, trouwens). Wat dat betreft een toptoernooi voor de NL teams, want we zullen vaker als land een KO fase gaan halen (ook omdat je als nr 3 in een EL poule doorstroomt).
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua clubnamen allicht enigszins maar niet qua de vorm van het seizoen van de clubs.
Anders hadden ze nog wel EL gespeeld.
Zitten toch ook wel wat clubs bij die er dit seizoen vroegtijdig uitvlogen in de EL?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoen
Leicester en Marseille al wel van de halve finalisten en As Roma, tja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoen
Eens, overwinteren in de CL is eigenlijk alleen voorbehouden aan ploegen met het grote geld, en dat heeft PSV niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je moet kijken wat realistisch is.
Heb er ook 0 vertrouwen inquote:
Ja sowiesoquote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is vaak erg fijn als PSV fan het totaal mis te hebben qua verwachting
Leuk voor de competitie als PSV straks nog 2 punten achter staat.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:35 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord rolt de rode loper voor jullie uit, best lekker
Nah, Ajax wint niet van Heerenveen en Vitesse dus dan is het wel klaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leuk voor de competitie als PSV straks nog 2 punten achter staat.
Die wint Ajax allebei.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah, Ajax wint niet van Heerenveen en Vitesse dus dan is het wel klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die wedstrijd tegen Twente ook een behoorlijke domper met de huidige stand in het achterhoofd, als we deze pot gewoon winnen, dat moeten we nog even afwachten. Zou niet de eerste keer zijn dat we een voorsprong weggeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei in het Live topic al: die 3-0 binnen 20 minuten tegen Twente....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel zuur allemaal ja. Ik word liever 2e met 10 punten achterstand dan met 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 18:13:09 ]
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erboven toch. Ajax zou dan twee punten minder hebben gehad dan nu, PSV 1 meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als, als etc.
Zonder Drommel hadden we nu wellicht wel meerdere punten voorsprong gehad."Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
Ja mee eens hoor, ook een beetje eigen schuld, maar dat hij dan hiervoor een pingel geeft..quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Je voelt toch aan alles dat dit uiteindelijk fout gaat? Tweede helft wordt er gewoon helemaal niet meer gevoetbald.
te wijten*quote:Op zondag 8 mei 2022 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. PSV heeft dit volledig aan zichzelf te danken.
Dat is natuurlijk onzin, maar gelijkspel op basis van die tweede helft was wel verdiend natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Devolder het volgende:
Als je zo slecht speelt in de tweede helft, dan verdien je zo'n penalty tegen
Eens. Dit kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. PSV heeft dit volledig aan zichzelf te danken.
Ook een beetje scheef. Je speelt toch wat met de rem erop omdat je met 2-0 voorstaat. Niet dat dat slim is maar het vertekent het beeld wat.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, maar gelijkspel op basis van die tweede helft was wel verdiend natuurlijk
Wel apart inderdaad, dit zijn juist de momenten waar een VAR voor en het leven geroepen is.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helemaal waar dat je hier het in de 2e helft zelf gewoon op bizarre wijze weg weet te geven. Maar hoe dit een penalty kan zijn en hoe een VAR dit niet terugdraait, in de 95e minuut... pffff.
Volgens de regels niet 100% fout denk ik, dus dat de VAR niet terugdraait logisch.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helemaal waar dat je hier het in de 2e helft zelf gewoon op bizarre wijze weg weet te geven. Maar hoe dit een penalty kan zijn en hoe een VAR dit niet terugdraait, in de 95e minuut... pffff.
Ik vind het wel tekenend voor het PSV van de afgelopen jaren, helaas.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helemaal waar dat je hier het in de 2e helft zelf gewoon op bizarre wijze weg weet te geven.
Typisch, ook tegen een ploeg die zich volledig heeft moeten geven donderdag. Dat kan eigenlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar wel zo een beslissend moment in een competitie dat je zoiets gewoon nog keer moet laten nakijken door een scheidsrechter. Het is niet dequote:Op zondag 8 mei 2022 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de regels niet 100% fout denk ik, dus dat de VAR niet terugdraait logisch.
Ik denk dat een 3-0 de wedstrijd op slot had gegooid.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
De gelijkmaker valt natuurlijk op een lullig moment, maar als je hiernaar kijkt
[ afbeelding ]
Dan mag je eigenlijk gewoon bij zijn met een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |