SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ben ook keihard gegaan vandaag.quote:Op maandag 18 april 2022 00:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lammetjesdag gehad, was erg mooi @:gurneyisbestoke
Erg mooi, je was naar DGTL toch? Ik was gister naar awake, dus even de kater eruit gedronkenquote:Op maandag 18 april 2022 00:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook keihard gegaan vandaag.
Was wel een leuk festival, nu nog een erg lange reis naar Rotterdam
U riep.? mijn ouevre is idd ongëevenaard.quote:Op maandag 18 april 2022 00:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Haags en Tong als kwaliteitusers in dit topic.![]()
![]()
![]()
Dan lees je niet goed wat er staat.quote:Op maandag 18 april 2022 00:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Haags en Tong als kwaliteitusers in dit topic.![]()
![]()
![]()
Wacht ze met neuken tot ze getrouwd is? Of alleen in de kont tot dan?quote:Op maandag 18 april 2022 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Die Els_rechts op Twitter is echt een topper. Bewonder wel hoe ze over het geloof denkt
Ik heb je een paar dagen terug al bij haar geïntroduceerd.quote:Op maandag 18 april 2022 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Die Els_rechts op Twitter is echt een topper. Bewonder wel hoe ze over het geloof denkt
wat ordinair zegquote:Op maandag 18 april 2022 00:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht ze met neuken tot ze getrouwd is? Of alleen in de kont tot dan?
Ja, zeker. Helaas wel verkeerd spul gehad voor het eerst (Bitcoins @aTypisch ), daardoor een uur of twee kotsmisselijk geweest zonder enig leuk effect. Later werd het nog wel een chill festival gelukkig.quote:Op maandag 18 april 2022 00:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi, je was naar DGTL toch? Ik was gister naar awake, dus even de kater eruit gedronken
Grapjes over gelijkenis met @:tong80 graag achterwege laten.
Erg mooi maat.quote:Op maandag 18 april 2022 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, zeker. Helaas wel verkeerd spul gehad voor het eerst (Bitcoins @:atypisch ), daardoor een uur of twee kotsmisselijk geweest zonder enig leuk effect. Later werd het nog wel een chill festival gelukkig.
Zat eraan te komen, je lijkt al een tijdje uit vorm.quote:Op maandag 18 april 2022 08:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 303 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 99 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is niet leuk
quote:Op maandag 18 april 2022 08:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand fotos kunnen vinden van die maskers die ze op zouden hebben gehad om Ihattaren te beledigen
Oprotten.quote:Op maandag 18 april 2022 08:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand fotos kunnen vinden van die maskers die ze op zouden hebben gehad om Ihattaren te beledigen
Laat mij met rust.quote:Op maandag 18 april 2022 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je het goede voorbeeld geven?
Flikker opquote:Op maandag 18 april 2022 08:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stok is teveel gesloopt, erg jammer.quote:Op maandag 18 april 2022 09:38 schreef fetX het volgende:
FOK!Stok leeft niet echt meer @:wereldgozer @:zipportal @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Tijd voor de LOK!Stokquote:Op maandag 18 april 2022 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Stok is teveel gesloopt, erg jammer.
quote:Op maandag 18 april 2022 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd voor de LOK!Stok
MEN / LOK!STOK door Nederland #1 wie komt de stok stelen?
quote:Op maandag 18 april 2022 10:15 schreef aTypisch het volgende:
R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
lol
Raar verhaal. AirPods hebben geen GPS.quote:
In bepaalde delen van Nederland is dit heel normaal.quote:Op maandag 18 april 2022 10:15 schreef aTypisch het volgende:
R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
lol
Neef_Wuppie is gewoon een zeer onaangenaam mens.quote:Op maandag 18 april 2022 10:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
wat een spontane gastvrijheid!
Maar hoezo de initiële 'rot op'?
Met beperkte middelen een onderzoek gestart. Aan posthistory van user kunnen we opmaken met een die-hard feyenoord fan van doen te hebben.quote:Op maandag 18 april 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dat zo? Is dit een vrouw?
We halen er een expert bij @:rambodirk
En zijn naam klonk nog wel zo gezellig!quote:Op maandag 18 april 2022 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neef_Wuppie is gewoon een zeer onaangenaam mens.
Enige wat bij die 1e foto klopt is de haarkleurquote:Op maandag 18 april 2022 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met beperkte middelen een onderzoek gestart. Aan posthistory van user kunnen we opmaken met een die-hard feyenoord fan van doen te hebben.
Bij gebrek aan visuele middelen voor een gedegen conclusie, geen beoordeling vandaag. Het kan namelijk twee kanten op:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geen beoordeling.
Nu al een topwijf.quote:Op maandag 18 april 2022 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met beperkte middelen een onderzoek gestart. Aan posthistory van user kunnen we opmaken met een die-hard feyenoord fan van doen te hebben.
Bij gebrek aan visuele middelen voor een gedegen conclusie, geen beoordeling vandaag. Het kan namelijk twee kanten op:
Hallo user @Buitendamquote:Op maandag 18 april 2022 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij werpt een balletje op. Succes, makker
Dat is een act hier, verzonnen door @onlogischquote:Op maandag 18 april 2022 10:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
wat een spontane gastvrijheid!
Maar hoezo de initiële 'rot op'?
quote:Op maandag 18 april 2022 10:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Enige wat bij die 1e foto klopt is de haarkleurongeveer dan, zo worteltjesoranje ook weer niet
Bedankt maat.quote:Op maandag 18 april 2022 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:buitendam
Nog gefeliciteerd
Dan zou ik 200 meter verderop naar Drinkers gaan.quote:Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef Caland het volgende:
Overigens was de tip van users @:coco en @:lange_lans om vorige week dinsdag naar O'sheas te Eindhoven te gaan een verkeerde. Deze was namelijk gesloten in de middag.![]()
Ik ga mij de volgende keer voor de betere tips maar weer wenden tot user @:buitendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je bijzonder aanwezig.quote:Op maandag 18 april 2022 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
Wtf er wordt hier zonder duidelijke reden gemodereerd!
quote:Op maandag 18 april 2022 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
Ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Doe je dat dan wel via de reviewtags?quote:Op maandag 18 april 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga vanmiddag die nieuwe Batman kijken!Ik zal een review plaatsen na afloop.
Zeker. Je moet gebruik maken van de mogelijkheden die je gegeven wordenquote:Op maandag 18 april 2022 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je dat dan wel via de reviewtags?
Roestige daken, vochtige kelders @RamboDirk @Neef_Wuppiequote:Op maandag 18 april 2022 10:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
En zijn naam klonk nog wel zo gezellig!
[..]
Enige wat bij die 1e foto klopt is de haarkleurongeveer dan, zo worteltjesoranje ook weer niet
quote:Op maandag 18 april 2022 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
@trein2000 @TreinhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel een gewetensconflict voelen tussen jaloezie en blijdschap voor Roland.quote:Op maandag 18 april 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je een paar dagen terug al bij haar geïntroduceerd.
[..]
Jammer dat ze geen Aziaat is, anders zou ze een mooi paar vormen met @:KingRoland
Er zijn zelfs beelden!quote:Op maandag 18 april 2022 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een gewetensconflict voelen tussen jaloezie en blijdschap voor Roland.
quote:Op maandag 18 april 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat een zeikwijf. Die heeft echt een piemel nodig.
Jullie zouden allebei soykroon kunnen zijn.quote:
Wees gewoon blij met de winst van PSV jij smerige troll. Stoer hoor om weerloze vrouwen aan en af te vallen.quote:Op maandag 18 april 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat een zeikwijf. Die heeft echt een piemel nodig.
quote:Op maandag 18 april 2022 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees gewoon blij met de winst van PSV jij smerige troll. Stoer hoor om weerloze vrouwen aan en af te vallen.
Oh, je begint al terug te krabbelen nu Gods toorn op je afstevent.quote:Op maandag 18 april 2022 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik snap Els haar punt wel, het is een wanstaltige voorstelling.
Maar om dingen nou te gaan verbieden gaat ook weer wat te ver, al zal ze wel weinig volgelingen hebben.
Kijk dat zijn er toch bijzonder weinig, hoeveel mannen van bepaalde fora?quote:Op maandag 18 april 2022 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, je begint al terug te krabbelen nu Gods toorn op je afstevent.
Els heeft 8.448 volgers, hoeveel volgers heb jij?
Ze is dus getrouwdquote:Op maandag 18 april 2022 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Els is al minstens 25x helemaal uitelkaar getrokken.
En niet door God of Jezus.
God en Thierry staan voor Els heel erg dicht bij elkaar.quote:Op maandag 18 april 2022 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Els is al minstens 25x helemaal uitelkaar getrokken.
En niet door God of Jezus.
wtfquote:Op zondag 17 april 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd, PSV-vrienden @:lange_lans @:buitendam @:mexicanobakker en @:dj_day-v
Naar de kapper?quote:Op maandag 18 april 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, ik sla vanavond maar eens over.
Ik heb pastaatjezalm opquote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een broodje.
Twijfel nog om ff een vette bek te halen.quote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shoarma ouwe smikkelbeerquote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zegt @PoepzOr of zoiets ook altijd. Ik bedoel hier verder niks mee.quote:
Bohhh genot dit datquote:Op maandag 18 april 2022 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zegt @:PoepzOr of zoiets ook altijd. Ik bedoel hier verder niks mee.
Voor dat soort dingen heb ik echt geen geduld.quote:Op maandag 18 april 2022 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Man, die nieuwe Batman duurt bijna 3 uur. Waarom bestaan er geen films meer van anderhalf uur.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 18 april 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb ik echt geen geduld.
Leuke UI trouwens.quote:
Woordle 304 2/6quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 304 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Doodziek
Maar die fastfood-meuk is juist het lekkerste als je jong bent.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd vervelende CDA wil hamburgers verbieden voor kinderen.
Inshallah bruur. Stukje besnijdenis, niks mis mee. Vrouwtjes zijn dol op een strakke eikel zonder voorhuidje boh boh @de_boswachterquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd vervelende CDA wil hamburgers verbieden voor kinderen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik ook gemaakt in het NWS-topic
Alleen dan leuk
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de 6 minuten Vitesse - Sparta vanavond?
Dat wordt het absolute hoogtepunt van deze week maat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de 6 minuten Vitesse - Sparta vanavond?
Ik ook!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Daar gaan @:tagliano @:caland @:maxi-mus en ik eens goed voor zitten
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt het absolute hoogtepunt van deze week maat.
Vanavond ook BCSquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, belachelijk. Wellicht dat ik even 6 minuten op de wc kan gaan zitten.
Is er al een topic voor?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Er is een live-eredivisietopic en een degradatietopicquote:
@tong80quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een live-eredivisietopic en een degradatietopic
En een Vitesse topic
En een Sparta topic
Dus Tong zal zo wel een los topic aanmaken
@Drizzt_DoUrden Alles oke?quote:De hulpdiensten hebben een parkiet uit de woning gehaald. Hier dier is opgevangen door de dierenambulance.
Zat er toevallig een vuurwerkfabriek naast deze woning?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[..]
@:Drizzt_dourden Alles oke?
Hier alles goed ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[..]
@:Drizzt_dourden Alles oke?
Deze zin loopt niet echt lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef GGMM het volgende:
ik denk dat hele tijd dat het maandag is lol
Ik dacht gisteren van huh we doen toch nooit haxball op zondag?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef GGMM het volgende:
ik denk dat hele tijd dat het maandag is lol
Het was gisteren ook geen zondagquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren van huh we doen toch nooit haxball op zondag?
Leuke UI trouwens.quote:
Dat dacht ik wel de hele tijd gisteren.quote:
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
Overigens pruttelt Chevy nog steeds na in het hax-topic
Want een uur lang zeiken gisteren was niet voldoende blijkbaar
Coco ook alquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel de hele tijd gisteren.
Laat m'n penis met rustquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben zonder uitzondering een micropenis
Ik kan erg genieten van dat topic.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
Overigens pruttelt Chevy nog steeds na in het hax-topic
Want een uur lang zeiken gisteren was niet voldoende blijkbaar
Dit vind ik een prima idee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Coco ook al
Ik vind dat weekend vanaf nu uit 3 dagen moet bestaan
Dit had ik al eens gepost, maar soms als ik Fok open, dan staat er een oude post in het postvenster.quote:
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit had ik al eens gepost, maar soms als ik Fok open, dan staat er een oude post in het postvenster.
Wat aardig van je! Ik dacht eigenlijk dat je er de vorige keer ook op had gereageerd, maar misschien heb je toen alleen een like gegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.
Gewoon een prima sitequote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al 'he, dat komt bekend voor' maar de vorige keer heb ik er geen reactie op geplaatst, dus dacht ik 'laat ik dat nu maar wel doen, schijnbaar is dat voor Niels erg belangrijk!'.
DRT altijd. Heb ook wel weer zin om mij onder te dompelen in het warme travestietenbad van ESF. Altijd een feestje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een prima site
Gewoon een prima site. Niet zo zuur doen. VBL, ESF, WLR, DRT, F1 en MUZ zijn een warm bad.
ESF godenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT altijd. Heb ook wel weer zin om mij onder te dompelen in het warme travestietenbad van ESF. Altijd een feestje.
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Daar gaan weer veel VBLers sneuvelen.
Precies. Was één groot gezellig worstenfeest en iedereen die dat niet begrijpt sneuvelt terecht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.
Je gedraagt je maar gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Ook door de uitstekende moderatie. Gewoon keurig een berichtje en wederzijds begrip, het kan zo gemakkelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, vorige keer hebben we ons keurig gedragen.
Ik had een ESF ban gekregen na drie posts. Dat zie je nergens. Erg jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ESF goden
Wellicht ben jij gevoelig voor een stokerig sfeertje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had een ESF ban gekregen na drie posts. Dat zie je nergens. Erg jammer.
Wellicht ben jij een debiel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik had een ESF ban gekregen na drie posts. Dat zie je nergens. Erg jammer.
Leukquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een prima site
Gewoon een prima site. Niet zo zuur doen. VBL, ESF, WLR, DRT, F1 en MUZ zijn een warm bad.
@GGMM is hier net zo snel mee als Wierd Duk op twitter.quote:
Hahaquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de spelers zijn ook gewoon niet zo goed.
Die Mokotjo en Ziyech die iedereen topaankopen vond zijn eigenlijk gewoon hele beperkte spelers voor dat niveau.
Ik bevestig 3 posts later dat Ziyech er wel komt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Zat even te zoeken naar Schreuder posts en kwam deze nog tegen. @:ggmm
[..]
Haha
Sorry ik heb niet verder gelezen omdat ik moest lachen en ik naar dit topic rende om jou voor lul te zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestig 3 posts later dat Ziyech er wel komt.
Beetje selectief dit, jammer.
Wat een giftig karakter heb je dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet verder gelezen omdat ik moest lachen en ik naar dit topic rende om jou voor lul te zetten.
Waar komt deze meme vandaanquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor een stokerig sfeertje.
Even mijn persoonlijke lijstje van users:quote:
Laat mij met rust.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies. Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado, Mexicanobakker en Scorpie, Coco en Gutanoth.
Ik vergeet er vast nog een paar.
Oh ja dat had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies. Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Als ik geen FA was had ik op je post in het feedback-topic gereageerd metquote:
Helaas ben ik wel FA en ik waardeer je poging om iets aan het karakter van Pietje te doenquote:Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Blij dat ik niet in een hokje te duwen ben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissig omdat Pietje doorheeft hoe beïnvloedbaar je bent.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het is zoals altijd een analyse van lik-me-vestje.
Ik ben vooral ontstemd omdat ik inhoudelijk lager sta dan een type als Mexicanobakker.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissig omdat Pietje doorheeft hoe beïnvloedbaar je bent.
Viel mij overigens ook al
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral ontstemd omdat ik inhoudelijk lager sta dan een type als Mexicanobakker.
Makker ik mag jou heel graag maar af en toe wil je nog weleens emotioneel worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral ontstemd omdat ik inhoudelijk lager sta dan een type als Mexicanobakker.
Nou ja dat zou ik zijn als ik enige waarde hecht aan de mening van Pietje.
Ik vind de analyse over @aTypisch wel prima, wel jammer dat ie niet beseft dat de overige users die ‘gevoelig zijn voor een stokerig sfeertje’ of die ‘belachelijk maken en niet inhoudelijk bijdragen’ prima capabel zijn maar daar wat betreft pietjepuk gewoon geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het is zoals altijd een analyse van lik-me-vestje.
de laatste regelquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blij dat ik niet in een hokje te duwen ben.
Je houdt je maar gewoon in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Bij zo'n laatste zin begint het toch weer te kriebelen
Al wordt ik gezien als zwakbegaafde, ik weet beter!💓🙏🏻quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al wordt ik gezien als zwakbegaafde, ik weet beter!💓🙏🏻
Dit is een mooie oneliner om iedere discussie mee af te sluiten die je inhoudelijk verliest.
Dat weet ik nog niet precies. Maar er komt vast een moment.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je?
Dit is een mooie kans voor @KingRoland om te laten zien dat Els niet de enige is die gelooft in God, de Almachtige Schepper van hemel en aarde!quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Jou ziet ze als een simp die haar hart laat kotsen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een mooie oneliner om iedere discussie mee af te sluiten die je inhoudelijk verliest.
Wordt ikquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zie edit en de tweetquote:
Ik deed vanmorgen de vriezer open en toen kwam ik een verrassing tegenquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Hier zit een ‘FOK! mist een type…’ meme in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dat zou ik zijn als ik enige waarde hecht aan de mening van Pietje.
jij bent echt goedquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de analyse over @:atypisch wel prima, wel jammer dat ie niet beseft dat de overige users die ‘gevoelig zijn voor een stokerig sfeertje’ of die ‘belachelijk maken en niet inhoudelijk bijdragen’ prima capabel zijn maar daar wat betreft pietjepuk gewoon geen zin in hebben.
Lekker spul is dat. Ik denk dat ik maar even een biertje neem.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen de vriezer open en toen kwam ik een verrassing tegen
Ik had nog paella
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen de vriezer open en toen kwam ik een verrassing tegen
Ik had nog paella
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk ouwe reus.
Ik vind paella erg lekker.
Ik wel, maar als ik heel eerlijk ben vond ik niet zelfgemaakte toch lekkerder.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Paella is wel genot ja, helaas nog nooit zelf gemaakt.
Maak dan Paella die lekkerder isquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wel, maar als ik heel eerlijk ben vond ik niet zelfgemaakte toch lekkerder.
vind je? Spaanse nasi goreng met te gare vis erinquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Paella is wel genot ja, helaas nog nooit zelf gemaakt.
Dan heb je eigenlijk ook zo'n pan nodig waar het een beetje kan aankoeken.quote:
Commando was vrijdag kennelijk op tv en ik heb het gemistquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wel, maar als ik heel eerlijk ben vond ik niet zelfgemaakte toch lekkerder.
Elsquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
waar komt dit ineens vandaan
Je hebt mij weten te overtuigen dit was heel goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank. Hopelijk kom ik nu in je lijstje ‘hele goede users’quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt mij weten te overtuigen dit was heel goed.
Ik houd van mij en enkel van mijzelf hier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank. Hopelijk kom ik nu in je lijstje ‘hele goede users’
Die heb ik helaas ook gemist. Een paar maanden terug was hij ook al, toen heb ik het grootste gedeelte gelukkig wel gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Commando was vrijdag kennelijk op tv en ik heb het gemist
Prima review!quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
De serie werkt godverdomme niet op mijn Netflixquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
Is die show voor het eerst sinds 10 jaar weer begonnen ja? Netflix?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
Iedere user heeft zo zijn eigen verhaal Gurney. Ook jij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de analyse over @:atypisch wel prima, wel jammer dat ie niet beseft dat de overige users die ‘gevoelig zijn voor een stokerig sfeertje’ of die ‘belachelijk maken en niet inhoudelijk bijdragen’ prima capabel zijn maar daar wat betreft pietjepuk gewoon geen zin in hebben.
Bedankt voor het taggen maat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
Roodharigen hebben geen ziel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
Els is vandaag naar de kapper geweest!!!!
[ twitter ]
M'n ban zit er weer op.quote:
"Blij met mijn gekeurde haartjes ❤️😊 "quote:
Weer door de APKquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Blij met mijn gekeurde haartjes ❤️😊 "
Heeft Els je daar even mooi te pakken!
Inso is door ons ook Elsfan geworden. Nog even en we zijn de grondleggers van een nieuwe lichting fans.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Blij met mijn gekeurde haartjes ❤️😊 "
Heeft Els je daar even mooi te pakken!
Netjes!quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ban zit er weer op.
Stamppot rodekool met appel en varkenssausijsje
Duurt te lang. Nu is het eind mei. Wacht op bericht dat het juni kan worden. Straks een half jaar verder. je begrijpt dat het ingrijpend is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker maat
Is de spanning omtrent de operatie te houden?
Naar om te horen makker!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duurt te lang. Nu is het eind mei. Wacht op bericht dat het juni kan worden. Straks een half jaar verder. je begrijpt dat het ingrijpend is.
Dank je. Ik blijf sterk.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E02
8,6/10
Uitstekende review.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E02
8,6/10
Ik was bang dat er in de omschrijving van de aflevering die dan verschijnt lichte spoilers zouden staan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom gebruik je de tags eigenlijk niet? @:ggmm
Je bent een lieve man.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was bang dat er in de omschrijving van de aflevering die dan verschijnt lichte spoilers zouden staan.
Ook in de cast denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was bang dat er in de omschrijving van de aflevering die dan verschijnt lichte spoilers zouden staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom jatten we de zielen van anderenquote:
Graag.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom jatten we de zielen van anderen
Was die serie niet gecancelt?quote:Op woensdag 20 april 2022 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit Deadwood weer eens te kiekn, opperst genot
Weet ik niet meer, maar er is 3 jaar geleden nog een film van gemaakt die ik nog niet gezien heb.quote:
Dat mag!quote:Op woensdag 20 april 2022 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
7,5 vind ik wat te laag
Jij krijgt geen like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |