Je hebt mij weten te overtuigen dit was heel goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al wordt ik gezien als zwakbegaafde, ik weet beter!💓🙏🏻
Dank. Hopelijk kom ik nu in je lijstje ‘hele goede users’quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt mij weten te overtuigen dit was heel goed.
Ik houd van mij en enkel van mijzelf hier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank. Hopelijk kom ik nu in je lijstje ‘hele goede users’
Die heb ik helaas ook gemist. Een paar maanden terug was hij ook al, toen heb ik het grootste gedeelte gelukkig wel gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Commando was vrijdag kennelijk op tv en ik heb het gemist
Prima review!quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
De serie werkt godverdomme niet op mijn Netflixquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
Is die show voor het eerst sinds 10 jaar weer begonnen ja? Netflix?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
Iedere user heeft zo zijn eigen verhaal Gurney. Ook jij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de analyse over @:atypisch wel prima, wel jammer dat ie niet beseft dat de overige users die ‘gevoelig zijn voor een stokerig sfeertje’ of die ‘belachelijk maken en niet inhoudelijk bijdragen’ prima capabel zijn maar daar wat betreft pietjepuk gewoon geen zin in hebben.
Bedankt voor het taggen maat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
Roodharigen hebben geen ziel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
Els is vandaag naar de kapper geweest!!!!
[ twitter ]
M'n ban zit er weer op.quote:
"Blij met mijn gekeurde haartjes ❤️😊 "quote:
Weer door de APKquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Blij met mijn gekeurde haartjes ❤️😊 "
Heeft Els je daar even mooi te pakken!
Inso is door ons ook Elsfan geworden. Nog even en we zijn de grondleggers van een nieuwe lichting fans.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Blij met mijn gekeurde haartjes ❤️😊 "
Heeft Els je daar even mooi te pakken!
Netjes!quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ban zit er weer op.
Stamppot rodekool met appel en varkenssausijsje
Duurt te lang. Nu is het eind mei. Wacht op bericht dat het juni kan worden. Straks een half jaar verder. je begrijpt dat het ingrijpend is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker maat
Is de spanning omtrent de operatie te houden?
Naar om te horen makker!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duurt te lang. Nu is het eind mei. Wacht op bericht dat het juni kan worden. Straks een half jaar verder. je begrijpt dat het ingrijpend is.
Dank je. Ik blijf sterk.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E01
8,5/10
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E02
8,6/10
| Forum Opties | |