SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Allebei veel te leuk voor Evert.quote:Op zondag 17 april 2022 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moeten Maud en Nans maar op city trip![]()
Evert, waarom doe je überhaupt mee?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Liefdes? Linker- en rechterhand
Wonen? Op de boerderie
Vakentie? NeuHaters everywhere but I don't really care.![]()
Karlijn
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rollakoosta, wtf is dat denkt die
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hans zijn venusheuvel is net de Mount Everest. De tering.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Jouke doet niet aan gastvrijheid.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Niet zo fancy doenquote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Even wachten en dan heel snel de boerderij met paarden verkopen voor grof geld.quote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Snel een huwelijk of geregistreerd partnerschap aangaan dusRED ONS HENNIEGOD![]()
Evert zit even te Tinderen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou kom op:
-kroket of frikandel
- roodbont of zwartbontOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja dan kan je ook een range rover kopen net als diniequote:Op zondag 17 april 2022 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even wachten en dan heel snel de boerderij met paarden verkopen voor grof geld.![]()
Ik versta het niet !!!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Nans extravert???Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
De mensen die altijd maar roepen dat ze de 5 met de minste brieven moeten volgen dat is dus dit maal 5.![]()
next year!quote:Op zondag 17 april 2022 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De mensen die altijd maar roepen dat ze de 5 met de minste brieven moeten volgen dat is dus dit maal 5.![]()
Is goed.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Zouden ze die vragen van de redactie moeten stellen ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Die wijfies liggen elkaar niet helemaal he?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik hoor het je zeggenquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja we gaan janken!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Boerenfeestje, pochen me je veestapel
Is dat die dikke van de plus reclames ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Gewoon altijd een borrel in haar brinta doenquote:Op zondag 17 april 2022 21:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dronken komt ze wel los, best wel triest![]()
Dat Limburgs is gewoon echt een totaal andere taal ook. Damn son.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon altijd een borrel in haar brinta doen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is niet de enige die tochtig is
Evert doet tenminste wel iets.
Jouke, take notes.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
A rump in the hay.
Mooie omgeving daar, dat wel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Armen over elkaar. Ja, dat nodigt wel uit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die veranderen niet.
Straks 2 dooien bij elkaar op de bank.
"Rugzakje"
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Oei, een deurmat is dus precies niet wat ze zocht toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Evert is misschien contactgestoord, maar ik denk dat die andere twee boeren vervelender zijnI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dit. Zit veel meer in. Die ander is wel een goede gozer maar veel te soft.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Net als jani dusquote:Op zondag 17 april 2022 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. Zit veel meer in. Die ander is wel een goede gozer maar veel te soft.![]()
Ja, dit dus.quote:Op zondag 17 april 2022 21:20 schreef Grumpey het volgende:
Lekker gemakkelijk gesprek zo tegenover elkaar in het veld staan
Je gaat toch niet blauwbekkend op een veld staan voor zo’n gesprek.
Ga ergens in een café zitten ofzo. Jezus.
Dit wordt niks met haar.![]()
Ze probeerde het nog wel een beetjequote:Op zondag 17 april 2022 21:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Je gaat toch niet blauwbekkend op een veld staan voor zo’n gesprek.
Ga ergens in een café zitten ofzo. Jezus.
Dit wordt niks met haar.
Lekker de camera erbij enzo..![]()
Oh man, oh man, oh man..... Rob die dat hele hommelkasten gedoe verzonnen heeft in de hoop met Wendy te kunnen kussen, da fuck![]()
En Sander is de "drukke" bij Janine en Christiaan misschien te rustig voor haar? Hoe dan?
Wat is er in hemelsnaam nog tussen druk en rustig dat tussen Sander en Christiaan in zit??
Maud die wel vertelt dat ze teleurgesteld was toen ze Evert aandacht aan Nans zag geven en vervolgens liegt dat ze niet jaloers was.... die teleurstelling is jaloersheid Maud.
Jouke is denk ik bang dat Karlijn hem overklast en kiest voor Lotte.
Ik vraag me af of Hans Dinie leuk vond om Dinie of omdat ze sociaal voor hem het aantrekkelijkst was: ze kent de omgeving, ze kent het paardenwereldje en weet zich daarin prima te handhaven, waar hij bij Annette volgens mij bang is/was dat ze in de omgeving niet zou kunnen aarden, en het paardenwereldje... tsja, ze is geen paardenmeisje.
Volgens mij past Annette prima bij Hans, maar had hij het minder op de persoon dan op de sociale match bekeken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 17-04-2022 22:25:54 ]![]()
De tering, op Rob en Maud's hysterie na is het echt geen zak meer aan.
Gemiddeld gaat het ongeveer zo:
"Ja, wat vind je nou van mij?"
- "Goed."
"Wat zoek je eigenlijk in een partner?"
- "Ja...die vraag, da's iets met emotie he? Dat heb ik wel!"
"Hoe zie je de toekomst voor je?"
- "Jah....gewoon deurgoan he!"![]()
quote:Zo grappig te zien dat sommigen hier precies dezelfde dingen opvallen!
Was ook meteen het eerste wat ik hier thuis zei.
![]()
Echt een leuke meid die Karlijn.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Waarom heeft niemand het over de bekentenis van Evert? Hij is verliefd. Het werd wel zo gemonteerd dat het Maud leek.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hij begon toch over dat liedje tegen Maud. Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef Fascination het volgende:
Waarom heeft niemand het over de bekentenis van Evert? Hij is verliefd. Het werd wel zo gemonteerd dat het Maud leek.![]()
![]()
Ik denk dat er uit dit seizoen geen enkel succesverhaal voortkomt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik krijg echt de schijt van die permanente jankstem van Hans.
Jouke is een lul.
Evert heeft een compleet seizoen nodig![]()
Het wordt allemaal niks met de liefde.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Oh, en Evert kan geen fatsoenlijke zin produceren. Komen alleen maar half afgemaakte/begonnen fragmenten van zinnen uit zodanig dat-ie al met al eigenlijk niks gezegd heeft.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Heb de uitzending net gezien.
Lijkt erop dat Evert voor Maud gaat. Dat is goed nieuws voor de kijkcijfers. Ik ben benieuwd of ze na de citytrip ook nog op de roze wolk zitten. Wietse en Neeltje hebben eerder laten zien dat het mogelijk is.
Hans heeft geen keuze meer. Ik denk dat ze in ieder geval op citytrip gaan en elkaar een kans geven.
Janine twijfelt, maar tegelijkertijd hebben we haar al een paar keer knus met Sander gezien. Sander springt er ook op in, maar ze geeft er ook opening voor. Tijdens het feestje bijvoorbeeld met een uitstrekkende arm naar Sander. Met Christiaan gaat dat toch een stuk minder soepel.
Jouke is lastig te peilen, maar ik denk dat hij voor Karlijn gaat.
Rob probeert het echt een strijd tussen de beide dames te maken. Zijn opmerkingen richting hen zouden menig vrouw op een rennen zetten. Sonja en Wendy stromen ook niet over van enthousiasme. Ik denk dat Rob voor Wendy gaat en die kan hem ook het beste aan. Ik denk dat de kans vrij groot is dat ze hem de deur wijst na de citytrip.![]()
Leave evert alonequote:Op zondag 17 april 2022 23:30 schreef Arcee het volgende:
Oh, en Evert kan geen fatsoenlijke zin produceren. Komen alleen maar half afgemaakte/begonnen fragmenten van zinnen uit zodanig dat-ie al met al eigenlijk niks gezegd heeft.![]()
Evert...als je een vrouw naakt op hem vastbindt zou hij er nog niks mee doen. Vast een beste vent hoor, maar er zit helemaal niks bij die man. Daar gaat geen vrouw blij van worden.![]()
Gelukkig is Rob wel Gods gift to women.quote:Op maandag 18 april 2022 07:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Evert...als je een vrouw naakt op hem vastbindt zou hij er nog niks mee doen. Vast een beste vent hoor, maar er zit helemaal niks bij die man. Daar gaat geen vrouw blij van worden.![]()
Rob met die hommeldozen en bedelen om kusjes tegen wil en dank was beschamende plaatsvervangende schaamtevind hem geen leuke man maar vind Wendy ook geen leuke vrouw. Dus prima match!
Jouke kiest denk ik ook voor Karlijn
Janine moet kiezen en zal hoop ik voor Sander gaan. Uit Christiaan komt weinig geblaat en dat heeft ze wel nodig
Hans je zag duidelijk dat hij voor Dinie wilde gaan. Volgens mij voornamelijk omdat ze streek kent en een paardenmadame is.
Evert Maud, klaar als ene klontje. Maar snap werkelijk niet wat vrouwen in hem zien. Hele aardige man en ik had hem echt liefde gegund jaaaaaren geleden al![]()
![]()
Hier is Rob het hartgrondig mee eens! Hij geeft zichzelf nu een kusje en zingt zichzelf een liedje op zijn gitaar onder de bloesem van de kersenbomen terwijl de hommels om hem heen zoemenquote:Op maandag 18 april 2022 08:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Gelukkig is Rob wel Gods gift to women.![]()
![]()
En ook zo ontzettend binnensmonds. En Evert zichzelf maar wijsmaken dat het zijn accent is waardoor mensen hem lastig verstaan.quote:Op zondag 17 april 2022 23:30 schreef Arcee het volgende:
Oh, en Evert kan geen fatsoenlijke zin produceren. Komen alleen maar half afgemaakte/begonnen fragmenten van zinnen uit zodanig dat-ie al met al eigenlijk niks gezegd heeft.![]()
Dit is denk het saaiste seizoen van BZV ooit…
Jouke is een botte lul en als ik hem was zou ik Karlijn al lang bespringen. Beide dames zijn leuk.
Janine lijkt me op zich een aardig persoon, maar zit helemaal niks in. Sander is de meest chille kerel.
Hans is een prima vent, maar daar mag je ook geen vuurwerk van verwachten.
Evert kan niet eens een zin afmaken.
En Rob… gewoon plaatsvervangende schaamte.![]()
Ik denk, omdat maar heel weinig mensen dat verstaan hebben.quote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef Fascination het volgende:
Waarom heeft niemand het over de bekentenis van Evert? Hij is verliefd. Het werd wel zo gemonteerd dat het Maud leek.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hihiquote:Op maandag 18 april 2022 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk, omdat maar heel weinig mensen dat verstaan hebben.![]()
Rob is zo ontzettend creepy.
Wendy, Sonja, als jullie daar tegen je wil worden vastgehouden: knipper drie keer met je ogen.![]()
Hans is de enige boer waar ik het gevoel heb dat zijn gasten geen mentale marteling moeten doorstaan. Wat gaat het moeizaam bij de rest zeg. Jouke en Evert lijken geen zak om hun bezoek te geven. Janine kan er totaal niet mee omgaan waardoor die heren er zich ook weinig raad meer mee weten en Rob maakt er een grote freakshow van.
Ik zie overigens Jouke en Karlijn wel iets worden maar denk dat Karlijn uiteindelijk snel van haar roze wolk valt zodra ze als 6e rangs burger wordt behandeld.
Webserie is ook wel leuk. Gerwin de hosselaar en Joost soort van Evert on steroids.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mandéra op 18-04-2022 10:57:10 ]![]()
Dinie was anders niet al te happy... maar dat had niet zozeer met Hans te maken.quote:Op maandag 18 april 2022 10:45 schreef Mandéra het volgende:
Hans is de enige boer waar ik het gevoel heb dat zijn gasten geen mentale marteling moeten doorstaan.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Verre van..het is allemaal niet wat.quote:Op maandag 18 april 2022 08:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Gelukkig is Rob wel Gods gift to women.![]()
Het viel me op dat Nans almaar Everts zinnen wil afmaken en hem steeds onderbreekt in zijn gestuntel. Nu kan ik me die neiging levendig voorstellen, maar het lijkt me voor Evert wel irritant. Die heeft nu eenmaal veel tijd nodig om verbaal van A naar B te komen.
Maud doet dat veel minder en luistert naar mijn idee écht naar hem en wat hij tracht te zeggen. Hopelijk merkt Evert dat ook, kiest hij voor haar, leven ze nog lang en gelukkig en krijgen ze een eigen reality soap.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ik vind de webseries haast nog leuker dan de afleveringen zelf
Gerben had de uitzendingen wel mogen halen. Die eerste date van hem trouwens, had die niet gewoon een beperking? Die leek geestelijk wel 12.quote:Op maandag 18 april 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de webseries haast nog leuker dan de afleveringen zelfReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoewel Maud ook haar trekjes heeft, vind ik wel dat zij beter met Evert omgaat dat Nans. Gisteren vond ik gesprek tussen Nans en Evert echt begeleider en cliënt. Ik hoorde nog net niet: goed zo Evert, wat knap van je.quote:Op maandag 18 april 2022 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Het viel me op dat Nans almaar Everts zinnen wil afmaken en hem steeds onderbreekt in zijn gestuntel. Nu kan ik me die neiging levendig voorstellen, maar het lijkt me voor Evert wel irritant. Die heeft nu eenmaal veel tijd nodig om verbaal van A naar B te komen.
Maud doet dat veel minder en luistert naar mijn idee écht naar hem en wat hij tracht te zeggen. Hopelijk merkt Evert dat ook, kiest hij voor haar, leven ze nog lang en gelukkig en krijgen ze een eigen reality soap.![]()
Judith bedoel je ?quote:Op maandag 18 april 2022 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gerben had de uitzendingen wel mogen halen. Die eerste date van hem trouwens, had die niet gewoon een beperking? Die leek geestelijk wel 12.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, daar was wel een hoekje vanafquote:![]()
Aan tafel zei Nans dat wel degelijk tegen Evert trouwens.quote:Op maandag 18 april 2022 19:32 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hoewel Maud ook haar trekjes heeft, vind ik wel dat zij beter met Evert omgaat dat Nans. Gisteren vond ik gesprek tussen Nans en Evert echt begeleider en cliënt. Ik hoorde nog net niet: goed zo Evert, wat knap van je.![]()
![]()
Haha nee!! Really?quote:Op maandag 18 april 2022 22:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan tafel zei Nans dat wel degelijk tegen Evert trouwens.![]()
![]()
Hoe Maud reageerde op zijn opmerking over gewoon happy zijn vond ik ook in die categorie vallenquote:Op maandag 18 april 2022 22:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan tafel zei Nans dat wel degelijk tegen Evert trouwens.![]()
quote:Op maandag 18 april 2022 10:04 schreef Bigs het volgende:
Rob is zo ontzettend creepy.
Wendy, Sonja, als jullie daar tegen je wil worden vastgehouden: knipper drie keer met je ogen.![]()
![]()
![]()
![]()
Happy jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Werd dat nummer destijds ook niet gebruikt bij die dooie boel in Canada? Of was dat Happy?
![]()
Met in beeld een chaggie/depri Jan![]()
Misschien ook maar een brief sturen.quote:Op zondag 17 april 2022 23:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Veel te leuk voor die Jouke. Ze moet echt hard weg rennen.
Heb helaas niks van Marion gehoord. RIP ik
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oops, dubbelThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ahw.....quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien ook maar een brief sturen.
Heb helaas niks van Marion gehoord. RIP ik![]()
Kan toch wel even duren tochquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien ook maar een brief sturen.
Heb helaas niks van Marion gehoord. RIP ik![]()
Rob is echt wel creepy aan het worden nu. Toegegeven, hij is wel de enige boer bij wie er fysiek iets gebeurt, maar hij doet het op zo'n creepy manier, niet subtiel. Hij zal wel voor Wendy gaan.
Jouke gaat vermoedelijk wel voor Lotte, maar ben niet helemaal zeker.
Janine: wat hebben sommige mensen moeite om hun gevoelens te uiten zeg. Geen wonder dat ze dan vrijgezel zijn ...
Hans: hij was vermoedelijk wel voor Dinie gegaan, maar op die leeftijd doe je ook niet moeilijk meer en natuurlijk geeft hij Annette ook een kans.
Evert: ik denk toch dat hij naar Maud trekt!Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik zie toch duidelijk wel iets ontstaan tussen hem en Karlijn. Van begin af aan al wel eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef JohnDDD het volgende:.
Jouke gaat vermoedelijk wel voor Lotte, maar ben niet helemaal zeker.![]()
Ik heb het gevoel dat de montage een beetje in die richting wijst maar dat hij straks eigenlijk voor Lotte gaatquote:Op woensdag 20 april 2022 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk wel iets ontstaan tussen hem en Karlijn. Van begin af aan al wel eigenlijk.
Hij heeft blijkbaar wel zijn keuze al gemaakt zoals uit de uitzending bleekGaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Lotte lijkt mij veel leuker.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk wel iets ontstaan tussen hem en Karlijn. Van begin af aan al wel eigenlijk.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Weekendje Moskou.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit me al zo te verheugen op het reisje van Evert en Maud, hopen dat het er komt!![]()
Rob heeft in zijn beleving geweldig gezoend met Wendy en zij vond het nog niet eens de noemer 'zoenen' waardig. Dat was best grappig.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
Rob is echt wel creepy aan het worden nu. Toegegeven, hij is wel de enige boer bij wie er fysiek iets gebeurt, maar hij doet het op zo'n creepy manier, niet subtiel. Hij zal wel voor Wendy gaan.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Vanavond weer BZV
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Eerder triest.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rob heeft in zijn beleving geweldig gezoend met Wendy en zij vond het nog niet eens de noemer 'zoenen' waardig. Dat was best grappig.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Elk seizoen denk ik, zal ik nog een seizoen kijken, want het is toch altijd hetzelfde? Maar weer overtreft het alle verwachtingen. Die Maud maakt het oa wel aanstekelijk leuk om naar te kijken. Ook het hele verloop van de andere boeren en hun afvallers blijft mooi om te zien. Vanavond dus weer veel kijkpleziergarantie.![]()
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Heb ik ook... maar Maud maakt mij ook aan het lachen!quote:Op zondag 24 april 2022 19:29 schreef A_Fortiori het volgende:
Die Maud maakt het oa wel aanstekelijk leuk om naar te kijken.![]()
Kwam zij niet uit A'dam ofzo?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Nog effe en we mogen weer griezelen.
De camera en geluidcrewleden zullen meester zijn in het kunnen opzetten van een pokerface.
Qua persoonlijkheid zijn Hans en "zijn vrouwen" nog het normaalste en de "mannen" van Janine. Het zou haar trouwens sieren als ze zich bekommerde om al die kreupele schapen, maar ja als je er 3000 hebt...
Voor de camera werkt ze wel (lichamelijk) hard en laat ze de mannen gratis hard werken maar het zit misschien toch een beetje anders:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2021-2022/janine![]()
Is het trouwens al Stedentrip time?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Nee vandaag is het laatste keuzemoment. Eerste stedentrips op zijn vroegst volgende week denk ik.quote:![]()
Ja vond dat er ook zielig uitzien.quote:Op zondag 24 april 2022 20:22 schreef RedFever007 het volgende:
@:nomina dat van die kreupele schapen viel mij vorige week ook op
Hans scoort punten met het denken aan de verjaardag van de dochter van Annette, en met het regelen van een ontbijtje.![]()
Buikje moet vol!quote:
Dan komt de rest vanzelf...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Geboren tussen 1561 en 1580?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 20:27 schreef kibo het volgende:
Hans houdt dat ketelpak nog aan tijdens het neuken
Die moeten ze er afbikken inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2022 20:27 schreef kibo het volgende:
Hans houdt dat ketelpak nog aan tijdens het neukenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zijn wel downies jaquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Door de hele lichaamshouding alleen al komt dit zo enorm moeilijk over."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Die setting is ook best ongemakkelijk. Ze hebben naast die buiten bbq nog niets leuks gedaan.quote:Op zondag 24 april 2022 20:28 schreef SilverEyes het volgende:
Gezellig hoor bij Janine en Christiaan.![]()
Uit Heemstede? Door diverse tips op internet las ik dat ze ook meedeed in het programma "typisch Heemstede". Ook gewoon weer Maud en leuk om te zien.quote:Op zondag 24 april 2022 19:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb ik ook... maar Maud maakt mij ook aan het lachen!![]()
Kwam zij niet uit A'dam ofzo?![]()
Hoe ongemakkelijk
Ach kom op. Als het klikt kun je overal wel lullen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:29 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Die setting is ook best ongemakkelijk. Ze hebben naast die buiten bbq nog niets leuks gedaan.![]()
Gesloten zijn kan maar echt helemaal niets zeggen als het maar enigszins over meer dan het weer en het werk gaat is wel het andere uiterste.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat is dit voor gesprek ?
De hont zit ondertussen te pissen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
Die gesprekken gaan ook werkelijk over niks.![]()
Ze heeft wel een relatie gehad
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ach kom op. Als het klikt kun je overal wel lullen.![]()
Ze praat niet goed over gevoel.
Maar de gesprekken die niet echt over gevoel gaan lopen toch ook niet heel soepel?
Of is elkaar leren kennen al 'gevoel'?![]()
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...![]()
Evert
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Boer evert is ook weer van de partijI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Op het ogen gedeelte na heb ik haast met mijn collega's nog 'intiemere' gesprekken dan Janine met haar mannen![]()
Filmavond was 2,5 uur lang beeld met geen zucht of kreun van de boer en kroost.quote:Op zondag 24 april 2022 20:30 schreef Joop_W het volgende:
Nu snap ik waarom ze in Limburg alleen maar gingen werken, bij het praten lukt het zeker niet zo.![]()
Over wat vragen over zijn 8ton diesel. Vlam in de pijp enzo.quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef Kinga het volgende:
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...![]()
Lijkt me ook, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef Kinga het volgende:
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet evert?quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef SilverEyes het volgende:
Als ik niet al een leuke man had, had ik een Sander willen hebben
Boer zoekt emotieYou can learn anything, the secret lies in discipline.
![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wtf doe normaal johI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Lekker concreet EvertBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Evert wil al dat gezeik niet aan zijn kop hebben, die wijven moeten niet zo zeuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rob__!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Wat is het bij Rob toch ‘bijzonder’ steeds."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Rob wil bouncende boezems
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Zijn rob en die vrouwen gecast of zoI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Soms stug?
Rob lijkt me meer van het op en neer dan van het links naar rechts.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha held die Rob, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Komt allemaal heeft geforceerd over om leuk te doen voor de cameraquote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Haha held die Rob, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft.![]()
Theekopjes staan wat mij betreft nog op #1quote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Dit was echt de ergste scène ooit in BzV
Maar citytrip van Rob biedt wel mogelijkheden![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is tenminste niet saai bij Rob. Wendy moet trouwens wel eerlijk zijn naar hem toe.. want hij gaat haar sowieso kiezen voor de citytrip.. of ze denkt, yay gratis reisje en dan rob pas dumpen?![]()
Hebben die koeien een waterbed of zo ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Theekopjes was het hoogtepunt van deze topshow.quote:Op zondag 24 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Theekopjes staan wat mij betreft nog op #1
Rob kiest Wendy want die maakt hem geil, Wendy ziet hem als een leuke excentrieke oom, wordt niks.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Theekopjes valt moeilijk te overtreffenquote:Op zondag 24 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Theekopjes staan wat mij betreft nog op #1
Die Hans lult ook constant zo depressief. Ik zou gek worden van zo iemand om me heen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mooi ook die open houding van beiden, ik ben geen psycholoog maar geloof niet dat dat nou de beste houding is als je op zoek bent naar liefde.quote:![]()
Ja ik zou dat ook niet trekken. Het is een lieve man volgens mij hoor. Maar hij kijkt en klinkt zo gedeprimeerd. Oh jee, nu noemt hij haar ook nog Dinie.quote:Op zondag 24 april 2022 20:39 schreef Pedroso het volgende:
Die Hans lult ook constant zo depressief. Ik zou gek worden van zo iemand om me heen.![]()
Vraag me af hoe Hans zo gevuld is, als hij zulk fysiek werk doet ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Janine kies aub voor Sander. Daar kun je mee lachenMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Er gaat meer in dan dat eruit gaat?quote:Op zondag 24 april 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af hoe Hans zo gevuld is, als hij zulk fysiek werk doet ...You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Toch is Janine ook niet verkeerd, past ook veel meer bij Sander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, moet welquote:
Moet ie wel fiks bij eten ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: