Ach kom op. Als het klikt kun je overal wel lullen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:29 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Die setting is ook best ongemakkelijk. Ze hebben naast die buiten bbq nog niets leuks gedaan.
De hont zit ondertussen te pissen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
Die gesprekken gaan ook werkelijk over niks.
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ach kom op. Als het klikt kun je overal wel lullen.
Filmavond was 2,5 uur lang beeld met geen zucht of kreun van de boer en kroost.quote:Op zondag 24 april 2022 20:30 schreef Joop_W het volgende:
Nu snap ik waarom ze in Limburg alleen maar gingen werken, bij het praten lukt het zeker niet zo.
Over wat vragen over zijn 8ton diesel. Vlam in de pijp enzo.quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef Kinga het volgende:
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...
Lijkt me ook, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef Kinga het volgende:
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...
Niet evert?quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef SilverEyes het volgende:
Als ik niet al een leuke man had, had ik een Sander willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |