Dit. Zit veel meer in. Die ander is wel een goede gozer maar veel te soft.quote:
Net als jani dusquote:Op zondag 17 april 2022 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. Zit veel meer in. Die ander is wel een goede gozer maar veel te soft.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 17 april 2022 21:20 schreef Grumpey het volgende:
Lekker gemakkelijk gesprek zo tegenover elkaar in het veld staan
Ze probeerde het nog wel een beetjequote:Op zondag 17 april 2022 21:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Je gaat toch niet blauwbekkend op een veld staan voor zo’n gesprek.
Ga ergens in een café zitten ofzo. Jezus.
Dit wordt niks met haar.
quote:
Hij begon toch over dat liedje tegen Maud. Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef Fascination het volgende:
Waarom heeft niemand het over de bekentenis van Evert? Hij is verliefd. Het werd wel zo gemonteerd dat het Maud leek.
Leave evert alonequote:Op zondag 17 april 2022 23:30 schreef Arcee het volgende:
Oh, en Evert kan geen fatsoenlijke zin produceren. Komen alleen maar half afgemaakte/begonnen fragmenten van zinnen uit zodanig dat-ie al met al eigenlijk niks gezegd heeft.
Gelukkig is Rob wel Gods gift to women.quote:Op maandag 18 april 2022 07:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Evert...als je een vrouw naakt op hem vastbindt zou hij er nog niks mee doen. Vast een beste vent hoor, maar er zit helemaal niks bij die man. Daar gaat geen vrouw blij van worden.
Hier is Rob het hartgrondig mee eens! Hij geeft zichzelf nu een kusje en zingt zichzelf een liedje op zijn gitaar onder de bloesem van de kersenbomen terwijl de hommels om hem heen zoemenquote:Op maandag 18 april 2022 08:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Gelukkig is Rob wel Gods gift to women.
En ook zo ontzettend binnensmonds. En Evert zichzelf maar wijsmaken dat het zijn accent is waardoor mensen hem lastig verstaan.quote:Op zondag 17 april 2022 23:30 schreef Arcee het volgende:
Oh, en Evert kan geen fatsoenlijke zin produceren. Komen alleen maar half afgemaakte/begonnen fragmenten van zinnen uit zodanig dat-ie al met al eigenlijk niks gezegd heeft.
Ik denk, omdat maar heel weinig mensen dat verstaan hebben.quote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef Fascination het volgende:
Waarom heeft niemand het over de bekentenis van Evert? Hij is verliefd. Het werd wel zo gemonteerd dat het Maud leek.
Hihiquote:Op maandag 18 april 2022 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk, omdat maar heel weinig mensen dat verstaan hebben.
Dinie was anders niet al te happy... maar dat had niet zozeer met Hans te maken.quote:Op maandag 18 april 2022 10:45 schreef Mandéra het volgende:
Hans is de enige boer waar ik het gevoel heb dat zijn gasten geen mentale marteling moeten doorstaan.
Verre van..het is allemaal niet wat.quote:Op maandag 18 april 2022 08:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Gelukkig is Rob wel Gods gift to women.
Gerben had de uitzendingen wel mogen halen. Die eerste date van hem trouwens, had die niet gewoon een beperking? Die leek geestelijk wel 12.quote:Op maandag 18 april 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de webseries haast nog leuker dan de afleveringen zelf
Hoewel Maud ook haar trekjes heeft, vind ik wel dat zij beter met Evert omgaat dat Nans. Gisteren vond ik gesprek tussen Nans en Evert echt begeleider en cliënt. Ik hoorde nog net niet: goed zo Evert, wat knap van je.quote:Op maandag 18 april 2022 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Het viel me op dat Nans almaar Everts zinnen wil afmaken en hem steeds onderbreekt in zijn gestuntel. Nu kan ik me die neiging levendig voorstellen, maar het lijkt me voor Evert wel irritant. Die heeft nu eenmaal veel tijd nodig om verbaal van A naar B te komen.
Maud doet dat veel minder en luistert naar mijn idee écht naar hem en wat hij tracht te zeggen. Hopelijk merkt Evert dat ook, kiest hij voor haar, leven ze nog lang en gelukkig en krijgen ze een eigen reality soap.
Judith bedoel je ?quote:Op maandag 18 april 2022 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gerben had de uitzendingen wel mogen halen. Die eerste date van hem trouwens, had die niet gewoon een beperking? Die leek geestelijk wel 12.
Ja, daar was wel een hoekje vanafquote:
Aan tafel zei Nans dat wel degelijk tegen Evert trouwens.quote:Op maandag 18 april 2022 19:32 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hoewel Maud ook haar trekjes heeft, vind ik wel dat zij beter met Evert omgaat dat Nans. Gisteren vond ik gesprek tussen Nans en Evert echt begeleider en cliënt. Ik hoorde nog net niet: goed zo Evert, wat knap van je.
Haha nee!! Really?quote:Op maandag 18 april 2022 22:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan tafel zei Nans dat wel degelijk tegen Evert trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |