Hoe Maud reageerde op zijn opmerking over gewoon happy zijn vond ik ook in die categorie vallenquote:Op maandag 18 april 2022 22:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan tafel zei Nans dat wel degelijk tegen Evert trouwens.
quote:Op maandag 18 april 2022 10:04 schreef Bigs het volgende:
Rob is zo ontzettend creepy.
Wendy, Sonja, als jullie daar tegen je wil worden vastgehouden: knipper drie keer met je ogen.
Happy jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Werd dat nummer destijds ook niet gebruikt bij die dooie boel in Canada? Of was dat Happy?
Misschien ook maar een brief sturen.quote:Op zondag 17 april 2022 23:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Veel te leuk voor die Jouke. Ze moet echt hard weg rennen.
Ahw.....quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien ook maar een brief sturen.
Heb helaas niks van Marion gehoord. RIP ik
Kan toch wel even duren tochquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien ook maar een brief sturen.
Heb helaas niks van Marion gehoord. RIP ik
Ik zie toch duidelijk wel iets ontstaan tussen hem en Karlijn. Van begin af aan al wel eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef JohnDDD het volgende:.
Jouke gaat vermoedelijk wel voor Lotte, maar ben niet helemaal zeker.
Ik heb het gevoel dat de montage een beetje in die richting wijst maar dat hij straks eigenlijk voor Lotte gaatquote:Op woensdag 20 april 2022 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk wel iets ontstaan tussen hem en Karlijn. Van begin af aan al wel eigenlijk.
Lotte lijkt mij veel leuker.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk wel iets ontstaan tussen hem en Karlijn. Van begin af aan al wel eigenlijk.
Weekendje Moskou.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit me al zo te verheugen op het reisje van Evert en Maud, hopen dat het er komt!
Rob heeft in zijn beleving geweldig gezoend met Wendy en zij vond het nog niet eens de noemer 'zoenen' waardig. Dat was best grappig.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef JohnDDD het volgende:
Rob is echt wel creepy aan het worden nu. Toegegeven, hij is wel de enige boer bij wie er fysiek iets gebeurt, maar hij doet het op zo'n creepy manier, niet subtiel. Hij zal wel voor Wendy gaan.
Eerder triest.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rob heeft in zijn beleving geweldig gezoend met Wendy en zij vond het nog niet eens de noemer 'zoenen' waardig. Dat was best grappig.
Heb ik ook... maar Maud maakt mij ook aan het lachen!quote:Op zondag 24 april 2022 19:29 schreef A_Fortiori het volgende:
Die Maud maakt het oa wel aanstekelijk leuk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |