Over wat vragen over zijn 8ton diesel. Vlam in de pijp enzo.quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef Kinga het volgende:
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...
Lijkt me ook, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef Kinga het volgende:
Je kunt toch gewoon dingetjes vragen, over vorige relaties, over ouders, of ie broers of zussen heeft, of ie veel van de wereld gezien heeft... whatever, en dan begint een gesprek meestal wel te rollen...
Niet evert?quote:Op zondag 24 april 2022 20:32 schreef SilverEyes het volgende:
Als ik niet al een leuke man had, had ik een Sander willen hebben
Komt allemaal heeft geforceerd over om leuk te doen voor de cameraquote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Haha held die Rob, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft.
Theekopjes staan wat mij betreft nog op #1quote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Dit was echt de ergste scène ooit in BzV
Theekopjes was het hoogtepunt van deze topshow.quote:Op zondag 24 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Theekopjes staan wat mij betreft nog op #1
Maar citytrip van Rob biedt wel mogelijkheden
Theekopjes valt moeilijk te overtreffenquote:Op zondag 24 april 2022 20:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Theekopjes staan wat mij betreft nog op #1
Maar citytrip van Rob biedt wel mogelijkheden
Mooi ook die open houding van beiden, ik ben geen psycholoog maar geloof niet dat dat nou de beste houding is als je op zoek bent naar liefde.quote:
Ja ik zou dat ook niet trekken. Het is een lieve man volgens mij hoor. Maar hij kijkt en klinkt zo gedeprimeerd. Oh jee, nu noemt hij haar ook nog Dinie.quote:Op zondag 24 april 2022 20:39 schreef Pedroso het volgende:
Die Hans lult ook constant zo depressief. Ik zou gek worden van zo iemand om me heen.
Er gaat meer in dan dat eruit gaat?quote:Op zondag 24 april 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af hoe Hans zo gevuld is, als hij zulk fysiek werk doet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |