Nee stel je voor. Lekker berichtjes kopiren waar eindeloos mensen onzin aan toe hebben gevoegd zonder ff factchecking te doen maar wel anderen beschuldigen van being sheeplequote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk dat Za niet zelf naar dat interview heeft geluisterd. En effet, j’en suis pratiquement sure!
Still curiousquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het Balbruno of Malbruno?
Of stiekem toch Georges Malbrunot, die.er op de foto's toch wel.wat anders uit ziet dan op dat kleine vakje dat je in dat Twitter filmpje kan zien? Maareh bovenal, geen idee welke bronnen je gebruikt, maar als ze niet eens in staat zijn om een naam correct te typen (als die niet ook er ten onrechte in getrokken is), heb ik wel twijfels bij de rest van je boodschap.
Edit: Malbrunot heeft op zijn twitter tijdlijn bar weinig/niets staan over Oekrane en nogal veel over andere ietwat onrustige gebieden die significant zuidelijker liggen. Dus mijn gut feeling zegt, mooi verzonnen verhaaltje wat erbij staat.
Dit is voor wat de FDP betreft echt flauwekul, de partij die het meest pro-Russisch is in de huidige Duitse coalitie is met afstand de sociaal-democratische SPD. Zowel SPD als in mindere mate CDU zijn/waren relatief pro-Russisch, en die Linke en AfD zijn wat dat betreft nog een graadje erger. Eigenlijk zijn in de huidige Bundestag alleen de FDP en in het bijzonder de Groenen van oorsprong Rusland-kritisch. Zo werd ook de aanleg van Nordstream 2 in 2015 door een coalitie van CDU en SPD goedgekeurd, daar had de FDP niks van doen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De (Duitse) FDP en andere neoliberale Europese partijen zijn groot tegenstander van economische sancties; hun mantra is zo lang mogelijk op de vulkaan blijven dansen tot de Russen daadwerkelijk voor de deur staan. Dan mag de Europese burgerbevolking het "goedkope" Russische gas duur betalen, terwijl degenen die maximaal van dat goedkope gas geprofiteerd hebben veilig en rijk in de VS zitten.
Zou je asjeblieft willen reageren op mijn 10seconde research werk waarmee ik je onzin onderuit heb getrokken?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:44 schreef Za het volgende:
[..]
Wil je een keer je gore bek houden over mij?
Merci.
Mea culpa, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is voor wat de FDP betreft echt flauwekul, de partij die het meest pro-Russisch is in de huidige Duitse coalitie is met afstand de sociaal-democratische SPD. Zowel SPD als in mindere mate CDU zijn relatief pro-Russisch, voor de FDP en in het bijzonder de Groenen geldt dat veel minder.
Schrder is een SPDer en hetzelfde geldt voor Scholz, en Merkel is van de CDU. Ook de minister van defensie, die voor de oorlog de doorgang van een Brits toestel met wapens naar Oekrane weigerde (Christine Lambrecht), is afkomstig van de SPD.
https://miamistandard.new(...)turned-from-ukraine/quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef bleiblei het volgende:
Is het Balbruno of Malbruno?
Of stiekem toch Georges Malbrunot, die.er op de foto's toch wel.
Edit: Malbrunot heeft op zijn twitter tijdlijn bar weinig/niets staan over Oekrane en nogal veel over andere ietwat onrustige gebieden die significant zuidelijker liggen.
Neuh, straks gewoon weer liederen van Europese liefde en vrede in Kiev:quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:36 schreef Za het volgende:
[..]
Fantastisch, het is duidelijk dat we zelf WW3 willen.
Dit wordt 1 groot bloedbad, en straks ziten we met allen in de derde wereldoorlog, het is bijna onafwendbaar inmiddels, lachen mensen.
En nu is het een wappie. Triest wel.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:59 schreef Za het volgende:
[..]
https://miamistandard.new(...)turned-from-ukraine/
Knappe kerel was dat vroeger.
Ik moest ff hard lachen om die Miami Standardquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:59 schreef Za het volgende:
[..]
https://miamistandard.new(...)turned-from-ukraine/
[ twitter ]
Knappe kerel was dat vroeger.
Het Kremlin schrijft de scripts van deze marionetten, dus waarschijnlijk: goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Op diezelfde zender zeggen ze ook dat Kyiv platgebombardeerd moet worden vanwege een in de storm vergaan , gezonken vlaggeschip.
Maar wie is deze man, die zegt basta ?
Wat zal de reactie van Poetin zijn?
Yup, in de SPD trekken de Putinverstehers en de Gazprom-lui aan de touwtjes.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is voor wat de FDP betreft echt flauwekul, de partij die het meest pro-Russisch is in de huidige Duitse coalitie is met afstand de sociaal-democratische SPD. Zowel SPD als in mindere mate CDU zijn/waren relatief pro-Russisch, en die Linke en AfD zijn wat dat betreft nog een graadje erger. Eigenlijk zijn in de huidige Bundestag alleen de FDP en in het bijzonder de Groenen van oorsprong Rusland-kritisch. Zo werd ook de aanleg van Nordstream 2 in 2015 door een coalitie van CDU en SPD goedgekeurd, daar had de FDP niks van doen.
Schrder is een SPDer en hetzelfde geldt voor Scholz, en Merkel is van de CDU. Ook de minister van defensie, die voor de oorlog de doorgang van een Brits toestel met wapens naar Oekrane weigerde (Christine Lambrecht), is afkomstig van de SPD.
Het is echt ongelofelijk hoe Rusland letterlijk over alles liegt. En nog gekker is dat ze niet eens bij een leugen kunnen blijven.quote:
8 door Oekraine. Rusland heeft er naar verluid zelf ook nog een stapeltje met vroeg pensioen gestuurd. Riante 9mm pensioenen, uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2022 00:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De 8e generaal dood dus? Lees het nu pas maar is al wat uurtjes bekend geloof ik. Bizar....
Volgend weekend, bedoel je? Geen idee, ik verwacht niet dat de oorlog stil zal houden maar who knows?quote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef the-eye het volgende:
Ik neem aan dat er met de Pasen niet gevochten wordt?
Dan komt de wederopstanding van het Russische leger.quote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef the-eye het volgende:
even gekeken wat sott.net voor een website is..... Niet waard om te lezenquote:Op zondag 17 april 2022 00:33 schreef Za het volgende:
Misschien een mooie uiteenzetting voor velen:
[ twitter ]
quote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef the-eye het volgende:
Nou ja zeg.... wat is dat dan?quote:Op zondag 17 april 2022 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgend weekend, bedoel je? Geen idee, ik verwacht niet dat de oorlog stil zal houden maar who knows?
Even voor de duidelijkheid, voor orthodoxen, en dat zijn de Russen en Oekrainers, is Pasen volgend weekend, niet dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |