abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204459027
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 22:56 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
]zaterdag 16 april 2022 22:04[/url] schreef OnwetendeNerd het volgende:[/b]
[ twitter ]
Klinkt goed
Geen idee welke taak het leger succesvol heeft uitgevoerd, maar terugtrekken klinkt als een goed idee
Hoe lang zal deze man nog vrij rondlopen?
[..]
Wie is deze man?
[/quote]

Goede vraag, geen idee ;(
pi_204459033
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 22:54 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Franse correspondent uit Le Figaro: 'Amerikanen voeren oorlog in Oekraïne'
Le Figaro's internationale nieuwscorrespondent Georges Balbruno is teruggekeerd uit Oekraïne, waar hij vrijwillige strijders had vergezeld, en vertelde CNews dat de Amerikanen "direct verantwoordelijk" waren voor de ontwikkelingen in de oorlog.

13 april 2022| 16:57:44

Malbruno zei dat hij Franse vrijwillige strijders vergezelde, van wie er twee eerder tegen ISIS hadden gevochten. "Zowel ik als zij waren verrast om te ontdekken dat om iemand bij het Oekraïense leger te voegen, de Amerikanen de leiding hebben." Hij voegde eraan toe dat hij en de vrijwilligers "bijna gearresteerd" waren door de Amerikanen, die hen dwongen een contract te ondertekenen dat geldig was "tot het einde van de oorlog". "Wie heeft de leiding? "Het zijn de Amerikanen, ik heb het met mijn eigen ogen gezien", zei de journalist, die eraan toevoegde: "Ik dacht dat ik bij de internationale brigades was en ik was aan de overkant van het Pentagon."
Volgens Malbruno hebben de VS Oekraïne voorzien van "zelfmoord"-drones, wat ook werd benadrukt door de Amerikaanse minister van Defensie, Lloyd Austin, in een tweet waarin hij onthulde dat Oekraïense soldaten werden getraind om de apparaten te gebruiken in Biloxi, Mississippi.

Franse verslaggever terug uit Oekraïne "Amerikanen hebben direct de leiding over de oorlog op de grond." pic.twitter.com/m5yr7far6N

Onder verwijzing naar een Franse bron schreef de Franse krant ook op Twitter dat de Britse SAS-eenheden "sinds het begin van de oorlog aanwezig zijn in Oekraïne, net als de Amerikaanse Delta".

Het bezoek van Boris Johnson aan Kiev bevestigt de plaats van Londen als de eerste alliantie van Oekraïne. "De elite-eenheden van de SAS-special forces zijn sinds het begin van de oorlog aanwezig in Oekraïne, net als de Amerikaanse Delta", zei een Franse bron van de aanwijzing. pic.twitter.com/6ziTj4Dpst

https://thepressproject.g(...)olemo-stin-oukrania/
Heel mooi als dit waar is; ik denk dat er maar weinig betere en effectievere Russenverdelgers zijn als Amerikaanse speciale eenheden en de Britse SAS. ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204459117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 22:44 schreef mcmlxiv het volgende:

Onderhandelen met een verkrachter
Graag bonafide bronnen dat Poetin een verkrachter is.
pi_204459134
G
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:14 schreef Za het volgende:

[..]
Gast ga gewoon weg.
pi_204459139
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:14 schreef Za het volgende:

[..]
_O- _O-
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204459200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

Heel mooi als dit waar is; ik denk dat er maar weinig betere en effectievere Russenverdelgers zijn als Amerikaanse speciale eenheden en de Britse SAS. ^O^
Je beseft dat indien Navo leden daar de leiding hebben in het conflict en voor miljarden aan wapens inbrengen, dat WW3 officieel begonnen is?

Proficiat.
pi_204459221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:20 schreef Za het volgende:

[..]
Je beseft dat indien Navo leden daar de leiding hebben in het conflict en voor miljarden aan wapens inbrengen, dat WW3 officieel begonnen is?

Proficiat.
Wat een nonsens. Proxy oorlogen zijn van alle tijden. In Syrië zijn ook al directe confrontaties tussen Russische en Amerikaanse militairen geweest
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_204459223
quote:

Proficiat.
Nee, dan is het een proxyoorlog.
Цой жив
pi_204459234
quote:

[..]

Proficiat.
Komt 'ie he, ben je er klaar voor?

BRON?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204459235
quote:
[ twitter ]

Le Figaro's internationale nieuwscorrespondent Georges Balbruno is teruggekeerd uit Oekraïne, waar hij vrijwillige strijders had vergezeld, en vertelde CNews dat de Amerikanen "direct verantwoordelijk" waren voor de ontwikkelingen in de oorlog. 1)

Malbruno zei dat hij Franse vrijwillige strijders vergezelde, van wie er twee eerder tegen ISIS hadden gevochten. "Zowel ik als zij waren verrast om te ontdekken dat om iemand bij het Oekraïense leger te voegen, de Amerikanen de leiding hebben." Hij voegde eraan toe dat hij en de vrijwilligers "bijna gearresteerd" waren door de Amerikanen, die hen dwongen een contract te ondertekenen dat geldig was "tot het einde van de oorlog" 2)
. "Wie heeft de leiding? "Het zijn de Amerikanen, ik heb het met mijn eigen ogen gezien", zei de journalist, die eraan toevoegde: "Ik dacht dat ik bij de internationale brigades was en ik was aan de overkant van het Pentagon."
Volgens Malbruno hebben de VS Oekraïne voorzien van "zelfmoord"-drones, wat ook werd benadrukt door de Amerikaanse minister van Defensie, Lloyd Austin, in een tweet waarin hij onthulde dat Oekraïense soldaten werden getraind om de apparaten te gebruiken in Biloxi, Mississippi.

Franse verslaggever terug uit Oekraïne "Amerikanen hebben direct de leiding over de oorlog op de grond." 1)
pic.twitter.com/m5yr7far6N

Onder verwijzing naar een Franse bron schreef de Franse krant ook op Twitter dat de Britse SAS-eenheden "sinds het begin van de oorlog aanwezig zijn in Oekraïne, net als de Amerikaanse Delta".

Het bezoek van Boris Johnson aan Kiev bevestigt de plaats van Londen als de eerste alliantie van Oekraïne. "De elite-eenheden van de SAS-special forces zijn sinds het begin van de oorlog aanwezig in Oekraïne, net als de Amerikaanse Delta", zei een Franse bron van de aanwijzing. pic.twitter.com/6ziTj4Dpst

1) Hij had het idee, l’impression, dat de Amerikanen in hoge mate verantwoordelijk zijn voor dat onderdeel van het leger (=aannemen/beoordelen van geschikte vrijwilligers), maar c’est l’armée Ukraniënne, evidemment, het is natuurlijk wel het Oekraïense leger. De Amerikanen zijn dus niet verantwoordelijk voor de ontwikkelingen in de oorlog.

2) Ze hebben hem nergens toe gedwongen, hij vertelde dat hij journalist was. De man die in Irak had gevochten en de twee die tegen IS hadden gevochten waren welkom, maar moesten dan wel een contract tekenen dat ze tot het eind van de oorlog zouden blijven

Over SAS of Engeland wordt in het interview niets gezegd.
Ik vind het niet zo heel vreemd dat ze van het ‘vreemdelingenlegioen’ geen duiventil willen maken. En ook niet zo gek dat ze de selectie laten doen door mensen die Engels spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 16-04-2022 23:33:04 ]
pi_204459289
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat een nonsens. Proxy oorlogen zijn van alle tijden. In Syrië zijn ook al directe confrontaties tussen Russische en Amerikaanse militairen geweest
En er is natuurlijk geen enkele bron te vinden maar het zou mij verbazen als die er al niet zitten sinds 2014 in de Donbas.
pi_204459342
quote:

[..]

Proficiat.
Heb je eigenlijk ook geluisterd naar wat die man in het interview zei? Want dat zei hij namelijk niet. Hij kreeg het idee, hij had de indruk dat de Amerikanen die hij daar sprak verantwoordelijk waren voor het bekijken en eventueel aannemen van de vrijwilligers die zich aanmelden. Bij het echte leger is hij niet in de buurt geweest, maar dat is Ukraniënne, evidement.
En hoe gek is het dat ze geen babelonische spraakverwarring willen bij toch wel iets zo vergaand als deel willen nemen in krijgsdienst? Denk jij dat al die Oekraïners vlot Engels spreken?
pi_204459348
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Salina het volgende:
Zalig Pasen iedereen.

*O*

Of was het:

Zalig zijn de armen van geest.

:Y
Ik doe er niet aan mee.

Blaming Judas is the Real Cancel Culture

Yes, he betrayed Jesus by telling the Romans he was in the Garden of Gethsemane. But shaming him for something he said creates a chilling effect on free speech more harmful than the crucifixion itself.

l
  zaterdag 16 april 2022 @ 23:32:06 #289
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204459350
quote:

[..]

Proficiat.
Dan heeft Putin dus ook WW3 verloren, gaat lekker zo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204459359
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik doe er niet aan mee.

Blaming Judas is the Real Cancel Culture

Yes, he betrayed Jesus by telling the Romans he was in the Garden of Gethsemane. But shaming him for something he said creates a chilling effect on free speech more harmful than the crucifixion itself.

l
Nee? Morgen een eitje klutsen. :)
pi_204459360
quote:
[ twitter ]

Le Figaro's internationale nieuwscorrespondent Georges Balbruno is teruggekeerd uit Oekraïne, waar hij vrijwillige strijders had vergezeld, en vertelde CNews dat de Amerikanen "direct verantwoordelijk" waren voor de ontwikkelingen in de oorlog.

Malbruno zei dat hij Franse vrijwillige strijders vergezelde, van wie er twee eerder tegen ISIS hadden gevochten. "Zowel ik als zij waren verrast om te ontdekken dat om iemand bij het Oekraïense leger te voegen, de Amerikanen de leiding hebben." Hij voegde eraan toe dat hij en de vrijwilligers "bijna gearresteerd" waren door de Amerikanen, die hen dwongen een contract te ondertekenen dat geldig was "tot het einde van de oorlog". "Wie heeft de leiding? "Het zijn de Amerikanen, ik heb het met mijn eigen ogen gezien", zei de journalist, die eraan toevoegde: "Ik dacht dat ik bij de internationale brigades was en ik was aan de overkant van het Pentagon."

Franse verslaggever terug uit Oekraïne "Amerikanen hebben direct de leiding over de oorlog op de grond." pic.twitter.com/m5yr7far6N

Is het Balbruno of Malbruno?
Of stiekem toch Georges Malbrunot, die.er op de foto's toch wel.wat anders uit ziet dan op dat kleine vakje dat je in dat Twitter filmpje kan zien? Maareh bovenal, geen idee welke bronnen je gebruikt, maar als ze niet eens in staat zijn om een naam correct te typen (als die niet ook er ten onrechte in getrokken is), heb ik wel twijfels bij de rest van je boodschap.

Edit: Malbrunot heeft op zijn twitter tijdlijn bar weinig/niets staan over Oekraïne en nogal veel over andere ietwat onrustige gebieden die significant zuidelijker liggen. Dus mijn gut feeling zegt, mooi verzonnen verhaaltje wat erbij staat.
pi_204459384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:26 schreef Cherni het volgende:

[..]
En er is natuurlijk geen enkele bron te vinden maar het zou mij verbazen als die er al niet zitten sinds 2014 in de Donbas.
Proxy oorlogen zijn de normaalste zaak van de wereld; zowel de NATO als het Warschaupact deden gedurende de koude oorlog niets anders. Alleen verwijfde zeikboomers als Poetin lopen in dit geval te stampvoeten wanneer ze hun zin niet krijgen ondanks dat ze overduidelijk als prinsesjes behandeld wensen te worden.
pi_204459386
quote:

[..]

Proficiat.
Nee hoor, het is dan nog steeds een speciale militaire operatie.
En dat de VS daar zit wil niet zeggen dat de NAVO actief is in Oekraïne.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204459407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Proxy oorlogen zijn de normaalste zaak van de wereld; zowel de NATO als het Warschaupact deden gedurende de koude oorlog niets anders. Alleen verwijfde zeikboomers als Poetin lopen in dit geval te stampvoeten wanneer ze hun zin niet krijgen ondanks dat ze overduidelijk als prinsesjes behandeld wensen te worden.
Ik vind dat ook niet gek. Je zult alle middelen uit de kast moeten halen om je land te beschermen.
  zaterdag 16 april 2022 @ 23:35:58 #295
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204459412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Jawel, maar zowel de VS als Rusland waren geen directe partijen in dat conflict. In dit geval ligt dat mijns inziens toch anders.
pi_204459418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nee? Morgen een eitje klutsen. :)
En vanavond even de brandlucht van de paasvuren opsnuiven. Gelukkig kan het na twee jaar pandemie weer.
pi_204459429
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 23:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik vind dat ook niet gek. Je zult alle middelen uit de kast moeten halen om je land te beschermen.
En de vijand van jouw vijand ondersteunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')